кажуть бувають випадкі тріщин блока, в основному від неграмотної експлутації, а саме «термічного удару» коли нагрітий мотор в жару зразу глушать, на нових турбований дизелях цього робити не вартоРекомендують хвилину після зупинки не глушити і це захист не блока бо за 1 хвилину температура не спаде. Це захист турбіни, за 1 хвилину вона суттєво охолоджується. В мене в тракторі стоїть захист для цього, нажимаєш кнопку заглушки і мотор ще хвилину працює поки не зупиниться.
Реклама
Опель или Рено?Очередной холивар
#316
Опубліковано 21 вересень 2021 - 07:18
#317
Опубліковано 21 вересень 2021 - 07:24
Рекомендують хвилину після зупинки не глушити і це захист не блока бо за 1 хвилину температура не спаде. Це захист турбіни, за 1 хвилину вона суттєво охолоджується. В мене в тракторі стоїть захист для цього, нажимаєш кнопку заглушки і мотор ще хвилину працює поки не зупиниться.
Турботаймер за пару сот грн і пару пива за установку вирішує цю проблему на раз
#318
Опубліковано 21 вересень 2021 - 07:26
те що в тебе стоїть називається турбо таймер, якщо його нема то бажано цю хвилину на холостому машину не глушити самому і захищає це не тільки турбіну, опишу швидко суть процесу, температура близько голови і камери згорання в самі гарячі моменти 500-600 градусів, поки антифриз циркулює ця температура знімається і з допомогою тогож антифризу рівномірно розподіляється, якщо різко заглушити в такий момент двигун антифриз перестає циркюлювати( помпа з двигуном зупиняється) і в тих місцях різко закипає що призводить до місцевих перегрівів і відповідно тріщин, тому і на багатьох авто є додаткові помпи охолоджуувальної рідини які ще деякий час працюють після того як двигун заглушили, це частково знімає проблему.Рекомендують хвилину після зупинки не глушити і це захист не блока бо за 1 хвилину температура не спаде. Це захист турбіни, за 1 хвилину вона суттєво охолоджується. В мене в тракторі стоїть захист для цього, нажимаєш кнопку заглушки і мотор ще хвилину працює поки не зупиниться.
#324
Опубліковано 21 вересень 2021 - 08:02
Мірик,Можливо, в мене ніколи не було старт-стопу. А то що написано в моїй статі цілком правда. Виробники роблять все можливе аби агрегат відходив тільки гарантію і ти знову до них звернешся. Ті виробники які дають 7 років безлімітну гарантію лукавять, в договорі є куча маленьких буковок які ніхто не читає, а там написано що ти не маєш гарантії якщо ти не будеш в них обслуговуватись. За 7 років набіжить така сумма що не проблема замінити тобі турбіну.
#325
Опубліковано 21 вересень 2021 - 08:13
ніколи не було машини зі стартстопом, продовжу далі мабуть ніколи не мав проблем з тріснутими головами чи блоками на сучасних двигунах, не тримав в руках, не бачив тих тріщин, не цікавився цим, не ремонтував, не спілкувався з людьми до яких привозять варити сотні блоків і голів і не чув їхню думку, але кажеш що я пишу « бред» все як завжди логічно..Мірик,Можливо, в мене ніколи не було старт-стопу. .
#327
Опубліковано 21 вересень 2021 - 10:54
ніколи не було машини зі стартстопом, продовжу далі мабуть ніколи не мав проблем з тріснутими головами чи блоками на сучасних двигунах, не тримав в руках, не бачив тих тріщин, не цікавився цим, не ремонтував, не спілкувався з людьми до яких привозять варити сотні блоків і голів і не чув їхню думку, але кажеш що я пишу « бред» все як завжди логічно..
У меня этот Старт\Стоп есть.
Этой скотине пофиг как ты перед этим двигался, остановился, коробка на нетрали, сцепление опущено - все двигатель тут же будет остановлен.
Поэтому страюсь всегда выключать его.
У Старт\Стоп главная цель - понизить выброс вредных газов, а на железо плевать - гарантийный срок оно быстрее всего выдержит
#328
Опубліковано 21 вересень 2021 - 11:25
Через скільки часу після зупинки спрацьовує стоп? Як мінімум 30 секунд.
На Ситроене С4 ещё не успев остановиться; На СЕАТ Алтея ХЛ мгновенно...
Продовжувати можна довго.Лучше не продолжай
На Фокус 1,0Т экобуст тоже глохнет мгновенно.
гарантийный срок оно быстрее всего выдержитСколько лет твоей машине ?
в рено блок недороблений і тріскає.Какой двиг ?
погугли конструкцію системи охолодження конкретного двз який тебе цікавить
На Фокусе 1,0 экобуст два термостата, пока не нагреется пер. часть двигателя не охаждается. Доп. помпы нет.
як на якихГде такая помпа на актуальных на сегодня двигателях ?
#330
Опубліковано 21 вересень 2021 - 12:06
Тоже подпишусь за Сценик.Сейчас катаюсь(продаю)Сценик 3 на 1.6,скажу честно машина пушка.До этой был Гранд Сценик 3,тоже 1.6.Моторы супер.За функционал и плюшки этих машин я даже молчу.Если покупать,то только в хорошей комплектации тогда получите от машинки удовольствие.
Дмитрий,а что скажите насчет реального расхода,цепь не гремит,машину поднимали?В основном почти все владельцы Сцеников поднимают или проставками или диски R17+резина?
#332
Опубліковано 21 вересень 2021 - 15:57
Где такая помпа на актуальных на сегодня двигателях ?
Велика проблема за 50 енотів встановити доп помпу?
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#334
Опубліковано 21 вересень 2021 - 16:35
Гарантированно выдержит, даже больше в два раза.
Я б не був на стільки категоричний.
Это не ответ,- это вопрос.
Це два в одному.
Хочеш зробити добре-зроби.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#335
Опубліковано 21 вересень 2021 - 16:41
выпуск ноябрь 2014 года
Гарантия была два года, скоро машине будет семь лет. И ездит же.
Я б не був на стільки категоричний.
Иных примеров пока нет тут.
тому і на багатьох авто є додаткові помпи охолоджуувальної рідини які ще деякий час працюють після того як двигун заглушили, це частково знімає проблему.Колхоз или завод ?
#338
Опубліковано 21 вересень 2021 - 20:00
Мирослав,а что Вы скажите про Тауран.Я его не рассматривал,потому что существует мнения,что VW-ген дорог в обслуживании.Знаю,что раньше у них беспроблемные моторы были 1,9 дизель и 1,6 бенз.Какое Ваше мнение и что Вы все-таки посоветовали,может еще какой вариант?
#339
Опубліковано 21 вересень 2021 - 20:07
та навіть на омезі б з V6
PS Какая машина ?
https://m.youtube.co...h?v=1Ia4AJJy7cQ
та що сказати, туран побудований на базі гольфа, тому обслуговування майже нічим не відрізняється, з десятого року є на них хороші дизеля 1.6 та 2.0 в обслуговуванні нема нічого надто дорого.Мирослав,а что Вы скажите про Тауран.Я его не рассматривал,потому что существует мнения,что VW-ген дорог в обслуживании.Знаю,что раньше у них беспроблемные моторы были 1,9 дизель и 1,6 бенз.Какое Ваше мнение и что Вы все-таки посоветовали,может еще какой вариант?
#343
Опубліковано 22 вересень 2021 - 07:15
Гарантия была два года, скоро машине будет семь лет. И ездит же.
В Германии она ездила по автобанам - стар\стоп как бы не срабатывал, тут я стар\стоп все время выключаю.
Если бы постоянно авто ездило бы в городе все 7 лет с включенным стар\стопом- не известно, что было бы
Виправлено: nick6482, 22 вересень 2021 - 07:16
#344
Опубліковано 22 вересень 2021 - 07:27
Иных примеров пока нет тут.
Що я замінив по гарантії
-шкворня з шкворневими підшипниками(ініціатива дилера)(не знаю вартості-нехай буде 100уй)
-2 рази втулки стаба.(все інше моя ініціатива)
-сальник хвостовика КПШ(20уй)
-обидві фари(500уй)
-карданний вал.(400уй)
-рульовий редуктор.(1кує)
Ціни вказані на нові з/ч. без вартості робіт.
Все було замінено по гарантії-безкоштовно.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#346
Опубліковано 22 вересень 2021 - 07:34
ШВАРЦ, глубоко сомневаюсь - да и 10% это сверх дофига
У меня обычно расход в городе не превышает 6.5, получатеся 6.5 - 10% = 5,85. Да это хвантастика, сынку (с)
Идея старт\стопа не топливо экономить, а выбросы понижать.
Если бы так сильно экономило топливо - его уже бы лет 20 как ставили бы.
А так только экология заставила
#350
Опубліковано 22 вересень 2021 - 08:44
думаю быстрее стартер с акумом будеш менять,
АКБ там тягова повинна стояти,а не пускова.Тому її вистачає...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
1 користувачів дивляться цю тему
0 користувачів, 1 гостей, 0 прихованих