Реклама

Golf GTE PHEV 2018напів електричка
#73
Опубликовано 10 Январь 2022 - 09:46
В книжці написано що на 40К міль треба міняти масло в коробці....Пить боржоми поздно будет когда почки отвалятся. Имхо поменяй на 50 т. МИЛЬ.
В моєму автосервісі де я обслуговуюсь кажуть то саме. В тирнеті всі пишуть міняти, але всі ті статті в основному від сервісів. В дилера заміна 400 євро.Сколько в сервисе цена замены ? Можно ли самому поменять ? Американцы на Фордах меняют сами легко.
#74
Опубликовано 10 Январь 2022 - 10:27
Маю питання по DSG 6, мокра. В книжці написано що на 40К міль треба міняти масло в коробці. Мій друг в Польщі має сервіс по ремонту коробок. Каже що б не мішав механізму працювати. Міняти якщо на холостих під горку не їде чи почне шарпати то тоді міняти. Машина прицепів не тягала, жари і морозів нема і більше 130 не їздила. В моєму автосервісі де я обслуговуюсь кажуть то саме. В тирнеті всі пишуть міняти, але всі ті статті в основному від сервісів. В дилера заміна 400 євро. Так шо робити? Міняти чи послухати людей?
А нет какого-то промежуточного варианта, типа частичной замены для классической АКП?
#75
Опубликовано 10 Январь 2022 - 20:13
alex83,Не взнавав але ідея часткової заміни не подобається.
Конечно 400 евро только за масло в КПП ,не слабо кошелек напрягает....Самі масла з фільтрами 100 євро. Решта за ремонт. Ну і 400 це акція до кінця цього тижня. 600 без акції.nick6482,Мій сервіс мен це сусіди нашої фірми. Не хочеться йому мене розводити на бабло. Нігде в Ірландії без знайомств не поставиш вживаних шин, тільки купляй в них нові. А мій сервіс мен міняє аж бігом понад 15 років.
Можно ли самому поменять ? Американцы на Фордах меняют сами легко.На ютюбах є куча відео як міняють і ВАСилем адаптують. Це не для мене бо я не американець.
Не буду міняти. Поміняю на 80К-90К кілометрів. Грошей не шкода, але послухаю мого друга і сервіс мена.
#76
Опубликовано 19 Январь 2022 - 10:49
Міняти чи послухати людей?
дсг це не звичайна механіка. я б не затягував
Звичайний, карбоновий, вугільний-який порадите?
як мінимум вугільний
собі ставлю антибактериальний з вугіллям
ПС
ну і купи собі якийсь кит обд адаптер )
200Кс/430Нм by EDS NoAgr -> 240Кс/500Нм by VW.
#77
Опубликовано 26 Январь 2022 - 07:14
ну і купи собі якийсь кит обд адаптерЩе як вектру мав то купив. Конектився, показував стартову картінку і все. Показав відео продавцю, він повернув гроші, а я викинув той чудо прибор. Лєнь купляти новий і потім бодатись з продавцем якщо воно не працює. В мене нема підлокотника. Купив з німеччини фактично нову консоль з підлокотником з праворукого гольфа. При розпакуванні посилки робив відео. На дифузорі що гонить повітря на задній ряд шторки не керуються, якась пласмасова частина валяється збоку. Вислав відео продавцю. Відписує що не може розкрити моєго відео з гугл диска, дай фотки. Роблю покадровку.Відписують що то почта поломала.ОК. Ставлю відео на утюб і скидаю ссиль. Пишуть що робили опрос пакувальників і запчастина була ціла, і похоже на то що ти сам її зламав. Я хотів тільки 30-50 євро компенсації. Тим більше консоль від праворукої він і так не продавби в німеччині. Замучився я бодатись і накатав їм поганий відзив в гуглях. Вчора відписали що дадуть мені знижку на слідуючу покупку. Вот тобі і німецька якість і гарантія покупок.
Guten Tag Oleg Cork,
#79
Опубликовано 26 Январь 2022 - 10:41
а я викинув той чудо прибор
треба брати трошки дорожчі, для прикладу
https://www.carscann...-obdii-adapter/
200Кс/430Нм by EDS NoAgr -> 240Кс/500Нм by VW.
#82
Опубликовано 09 Февраль 2022 - 08:10
Згоріла зарядка до машини. Купив нову . Вся економія пішла в зарядку. До речі, є на клубі хтось що зможе відремонтувати? Запасною буде або продам за пів ціни нової.
Холодний пробіг на роботу і назад 8 км. Складна топографія і багато світлофорів. 10 літрів на 100 км. Багато як на гібрида. Батарейка більша ніж в звичайному гібриді тому і більше енергії бере з мотора для підзарядки. Ну і старт-стоп не працює поки двигун не набере якоїсь мінімальної програмної температури. Вага пустої 1600 кг. Такі то це мінуси моєго гібрида без зарядки по нічному тарифу.
Хоча вектра ц 1.6 по тому самому маршруту брала 16 літрів, а кіа ріо 14.
Ну і програмне переключення передач різне. На електриці вже від 40 км/ч включається 6-а передача і на круту горку при 50 км/ч також шоста. На бензині при 50 км/ч 4-а передача, а під горку 3-я. Це при тому самому маршруті.
#83
Опубликовано 09 Февраль 2022 - 08:40
Хто б що не казав, але 1.6 мотор для 1.6 тонни Вектри С - то мало, особливо для" скланої топографії". Колись мав Лач 1.6 то різниця в пересуванні по рівній трасі Львів - Київ і по горбатій Львів-Ів.Франківсь була відчутною. А плюс ще холодний пробіг ...
Изменено: sapphir, 09 Февраль 2022 - 08:42
#87
Опубликовано 11 Февраль 2022 - 10:42
Як правило бензиновий двз більшого об'єму по місту більше бере, хоч і менше напрягається. По трасі також, якщо в межах пдр їхати.
Ми ж говоримо про одну й туж модель авто тільки з різним об'ємом двигуна, правда?))
На багатьох своїх авто я особисто багаторазово константував зворотню тенденцію. От коли починаєш наступати на педаль акселератора і бути першим зі всіх світлофорів із ДВЗ більшого об'єму від щастя, що таке саме авто із малооб'ємним двигуном так не могло, то тоді так, екстра витрата пального присутня)
Наприклад: Тойота прадо (120) 4,0 та 2,7, Субару легасі/аут 3,0-2,5-2,0, Вектра С 1,8-2,2 і т.п. При тому, що на всьому з переліченого їздив особисто а деяких моделей мав по кілька.
Шосе - круїз, тут взагалі без питань.
І ще зверніть увагу на трансмісію. Як правило на великих двигунах вона або більш просунута в плані адаптації або має додаткові передачі.
Звідси й витрата пального...)
#94
Опубликовано 23 Июнь 2022 - 08:11
Міняв масло в моторі. На стику короки з мотором масляне запотівання і пятно на захисті піддона. Общого пробігу 70К, ну нехай 35К пробіг двс. Заглянув на ваговскі форуми. Пишуть що то поголовна проблема. Треба забити на проблему, а воно ж в мозгах сидить як катастрофічна поломка.
#97
Опубликовано 23 Июнь 2022 - 12:55
Міняв масло в моторі. На стику короки з мотором масляне запотівання і пятно на захисті піддона. Общого пробігу 70К, ну нехай 35К пробіг двс. Заглянув на ваговскі форуми. Пишуть що то поголовна проблема. Треба забити на проблему, а воно ж в мозгах сидить як катастрофічна поломка.
моторист я еще тот, но похоже иногда вязкость масла решает
на Омего как-то сдуру перешел на синтетику - начало сопливить.. вернулся на полу - перестало..
хотя, до этого чуваки на СТО говорили, что типа пора снимать "младенца" (короб) и менять прокладку.
#98
Опубликовано 23 Июнь 2022 - 19:25
Надо перетерпеть период, когда сильно чешутся руки, а после этого просто забудешь.
Один москаль так і написав. Перетерпів, перестав лити до максимуму, а так як в книжці 4 літра(це 3/4 по щупу) і проблема сама пройшла. Я залив 4 літри бо більше не було в каністрі , а вже потім прочитав пост того москаля.
#99
Опубликовано 29 Август 2022 - 07:00
Підняли ціну на електрику, на 15%. 15 центів тепер за квт нічного тарифу. Ціна літра бензини 1.9 євро. З 1 жовтня електрику піднімають ще на 40%. Якщо ціна на бензин не зміниться то не буде змісту заряжатись електрикою. Просто тримати батарею на 80% зарядки аби не здохла.
#100
Опубликовано 29 Август 2022 - 09:06
Підняли ціну на електрику, на 15%. 15 центів тепер за квт нічного тарифу. Ціна літра бензини 1.9 євро. З 1 жовтня електрику піднімають ще на 40%. Якщо ціна на бензин не зміниться то не буде змісту заряжатись електрикою. Просто тримати батарею на 80% зарядки аби не здохла.
Сотрудник из Англии купил недавно citroen c4e и уже ставит солнечньіе батареи на дом.
#103
Опубликовано 16 Сентябрь 2022 - 08:07
Купив би звичайний 2.0тді їздив би з розходом 7по місту по твоєму складному маршруту і мавби спокій, і зекономив би нормально, машина на пятьорку ьулаб дешевша, зарядка не горіла і тд.
Своєю я повністю задоволений. Коли купляв свою то тді в такому стані і з таким же пробігом коштував ті самі гроші. Про мультиван написав бо стало цікаво як він з таким малим мотором їздить.
#104
Опубликовано 16 Сентябрь 2022 - 08:13
#105
Опубликовано 16 Сентябрь 2022 - 08:19
Зазвичай гібрид при тих самих ввідних коштує на 20-25% дорожче, якщо ти десь вихватив по ціні дизеля, хоча сумніваюсь, хібащо специфіка ірландського ринку, то тоді може і є сенс, а так нема там економії, це якщо купувати заради економії, а не керуючись іншими факторам.
Економія є і їзда на батарейці приємніша, і закриють скоро місто від дизелів, і ремонт дизеля тут космічно дорогий, і податок значно менший. Багато факторів.
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых