Ну як для повсякденної їзди то тулиться,а так з балкою десь на треку яка там рульожка.Джетта 2015 1,6 Д рулится филигранно

Опубликовано 24 Октябрь 2022 - 06:24
живя в цивилизованной стране, фигачить во Вселенную о шариковом паливе - имхо на любителя.Ну да, ти не економиш.
На минулому тижні зробив діагностику для реєстрації деградації батарейки в офіціалів. SOH 87%. Положена заміна по гарантії при 70%. Ще 3 роки з хвостиком до кінця гарантії. 107 євро зняли за діагностику, міг би купити собі обд за пару копійок і взнати той SOH але треба офіційний запис.
Опубликовано 07 Февраль 2023 - 12:32
Вияснив, коробка DQ 400E. Глянув пару відео з заміною. Треба обд. Хто і яким обд користується для вага? Ясно що це опель клуб але вдруг.
Шукай в магазинах по слову "VCDS". Щось типу такого
VCDS.JPG 55,56К
12 раз скачано
Изменено: alexmk82, 07 Февраль 2023 - 12:32
Опубликовано 22 Январь 2024 - 08:58
Ночью дешевле?)
Як наступила ера ковіду то ТО взагалі не робили, механіки порозбігалися і багато найшли собі інакшу роботу. Тепер тягнуть механіків аж з Філіпін. Тому черга і працюють в 3 зміни. На інсігнії ТО закінчилось в вересні, а тест маю на кінець квітня.
ТО гольф пройшов без зауважень.
В почекальні живе такий звір.
IMG_1281.JPG 130,15К
25 раз скачано
Опубликовано 21 Апрель 2025 - 08:24
Опубликовано 21 Апрель 2025 - 12:50
А хіба за регламентом не 10 років? Щодо тих Фольксвагенів і інших машин, де десять, механіки кажуть, що реально безпечний період 13 років. Можливо, у TSI якийсь менш сприятливий температурний режим чи більші навантаження і там інший рекомендований інтервал.
У Рено чотири роки за регламентом на звичайних старих двигунах 1,2 і 1,4 на перших Сандеро. Чи є для цього якісь підстави, чи просто Рено хоче дати роботу своїм механікам - невідомо.
Ділер вага пише про 8 років. Треба стан того паска якось провірити. Морозів і жари в нас нема. Я би замінив але в моєї моделі треба трубки клімату знімати.Хладон в 5 разів дорожчий від 134.
Опубликовано 21 Апрель 2025 - 14:12
TPAKTOPICT, не переживайте за хладогент, просто замените 1234 на 134. Это одно и тоже, кроме экологии. На прошлой машине так и сделал, 4 года все ок.
п.с. нормальные специалисты показывали мне компрессоры на которых было указано, что можно заправлять и то и то.
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых