Реклама
Ford S-max 2006р 5000$2.0 бензин, механіка, 290тис.
#73
Опубликовано 07 Сентябрь 2021 - 20:43
6600
Попробуй предложи здесь :
http://forum.autoua....&gonew=1#UNREAD
Размер кузова и цена +/- совпадают, не знаю как на бензин и производителя смотрят.
#78
Опубликовано 23 Сентябрь 2021 - 19:24
Ціна 6600, не 7200. Тепер дешево?
Все одно дорого! Наскільки я з власного досвіду зрозумів, якщо продаєш Форда, відмінного від Фокуса або Фієсти, то маєш ще й доплатити комусь. Або помінятись на ВАЗ-2110 без доплат.
"Мул круче Настюші, а кіт Лєопольд крутіший Дональда Макдака, ппц якийсь))" (bazl)
#90
Опубликовано 03 Декабрь 2021 - 12:06
#91
Опубликовано 05 Декабрь 2021 - 09:51
Ззовні роздутий. Всередині форд ширший.
Аналогічне враження по Джорні склалось коли заглянув в середину - ззовні ніби і не маленький а в середині того "об"єму" не відчувається. Колись щось схоже було з Крайслер С300 універсал - ззовні "танк" а в середині 5 мужиків сиділи плотніше ніж в 307СВ .
Доречі, Форд "надувательством" також займається - досить згадати двері в Мондео 4 по +/-20 см товщини В 5-му не їздив тому не знаю наскільки там все погано
Изменено: sapphir, 05 Декабрь 2021 - 09:53
#93
Опубликовано 07 Декабрь 2021 - 12:50
Аналогічне враження по Джорні склалось коли заглянув в середину - ззовні ніби і не маленький а в середині того "об"єму" не відчувається. Колись щось схоже було з Крайслер С300 універсал - ззовні "танк" а в середині 5 мужиків сиділи плотніше ніж в 307СВ .
Доречі, Форд "надувательством" також займається - досить згадати двері в Мондео 4 по +/-20 см товщини В 5-му не їздив тому не знаю наскільки там все погано
Не знаю, у мене в 4 Мондео місця було як в ГАЗелі (завширшки маю на увазі). Пасат Б7 був значно вужчим
"Мул круче Настюші, а кіт Лєопольд крутіший Дональда Макдака, ппц якийсь))" (bazl)
#94
Опубликовано 07 Декабрь 2021 - 13:07
... треба віддати належне інженерам ес-макса, які зробили авто, де внутрішнього простору реально забагато. А побудований він на тій же платформі, що і мондео.
Куга на платформе Фокуса. На заднем ряду тесно. Багажник в Фокусе универсал - огромный.
Изменено: ШВАРЦ, 07 Декабрь 2021 - 13:09
#96
Опубликовано 15 Январь 2022 - 14:21
Не знаю, у мене в 4 Мондео місця було як в ГАЗелі (завширшки маю на увазі). Пасат Б7 був значно вужчим
Якщо вірити цифрам із замірів автожурналістів, то Мондео 4 має ширину на рівні плечей спереду/ззаду 1475/1414 мм, а Пассат В7 - 1467/1420 мм, що в принципі +- одне й те саме. Як не дивно, коли задавався цим питанням і шукав розміри салонів різних автівок D-класу, то найширшим виявися С5 другого покоління (кузов "Х7"), десь на пару мм позаду плететься Авенсіс в кузові Т27, Пассат Б7 - десь на 3-5 позиціях, отже, і Мондео десь там же.
Вибачте, апнув тему .
Якщо вам через дорогу перейшла чорна кішка, то це лише означає, що вона кудись іде. От і не робіть нервів ні собі, ні тваринці.
#97
Опубликовано 15 Январь 2022 - 14:36
Якщо вірити цифрам із замірів автожурналістів, то Мондео 4 має ширину на рівні плечей спереду/ззаду 1475/1414 мм, а Пассат В7 - 1467/1420 мм, що в принципі +- одне й те саме. Як не дивно, коли задавався цим питанням і шукав розміри салонів різних автівок D-класу, то найширшим виявися С5 другого покоління (кузов "Х7"), десь на пару мм позаду плететься Авенсіс в кузові Т27, Пассат Б7 - десь на 3-5 позиціях, отже, і Мондео десь там же.
Вибачте, апнув тему .
У кума С5 в универсале, как раз в этом кузове - да, тачан не маленький. Но ширина крыши сильно заужена производителем - сверху когда смотришь то у Рио она шире. Стойки соотвецтвенно тоже к середине наклонены пусть их и выгнули наружу.
Да, визуально С5 в предыдущем кузове мне казался больше. Поэтому, как по мне - это всё субъективно и каждый машину чувствует по разному. Машины одного класса и разницы большой в принципе быть не может, тем более что б там не сделали зад всё равно остаётся двухместным ( под две задницы выштамповка в сиденьи, два изофикс и т.д. ) Чтоб эти сантиметры играли роль задний диван должен быть идеально ровным как у пикапов скажем. Всё остальное - это маркетинг, не больше...
Изменено: sapphir, 15 Январь 2022 - 14:48
#99
Опубликовано 16 Январь 2022 - 12:17
У С5 другого покоління не в універсалі (я не пам'ятаю седан це чи седаноподібний ліфтбек) дуже низька лінія даху ззаду (як і в Інсігнії-седан). Попереду не пам'ятаю, але також начебто не з високих. Так що для тих, хто цінує простір над головою, міні- і компактвени мають додатковий сенс, порівняно з універсалами.
#101
Опубликовано 16 Январь 2022 - 20:55
Sanyokk, Народ нормально цікавиться, але по телефону). І давали, якщо по телефону від 5500 до 6500. Але то так, лиш би потриндіти. За цей час реально дивилися 3 рази.
Віддавати за безцін не буду, явних технічних проблем по авто немає. Їздить дружина, як для першого її авто, звичайно завелика, аде навчиться на цьому, далі буде легше. Проблема лише одна, розхід на дві машини 30л/100км.
#102
Опубликовано 17 Январь 2022 - 11:25
6600
Я б рекомендував внести актуальну на даний момент (вона ж зараз актуальна?) ціну у перший пост - це важлива інформація. Зараз люди там бачать 7200 і часто далі не читають.
І давали, якщо по телефону від 5500 до 6500. Але то так, лиш би потриндіти. За цей час реально дивилися 3 рази.
Віддавати за безцін не буду, явних технічних проблем по авто немає. Їздить дружина, як для першого її авто, звичайно завелика, аде навчиться на цьому, далі буде легше. Проблема лише одна, розхід на дві машини 30л/100км.
Зрозуміло, що від будь-якої ціни будуть торгуватися, тому сумма ставиться дещо більша тієї, за яку готові продати машину. Я так розумію, що ті, що приїжджали, пропонували менше, ніж 6600, але якби на місці не намагалися збити ще більше, угода могла здійснитися? Яка твоя "резервна" ціна?
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых