тому залишилось стареОригинал?
Реклама

Зчеплення Vectra C, Z22SE, коробка механіка F23буксує щеплення
#73
Опубликовано 13 Сентябрь 2021 - 09:36
Прикупив зщеплення LUK 623311309 , оглядав, вивчав конструкцію.
Питання до знатоків, я так зрозумів що це зчеплення не взводиться, так як пишуть в деяких статтях? Те що дивився, то там немає ніякого механізму для підводу корзини. Проста жигулівська ))) корзина, корпус, прижимний диск, пружина, лапки, більше там нічого немає.
І ще питання по гальмівній рідині. Недавно замінив рідину в системі на АТЕ SL.6 , але не залишилось нічого з тої банки. Чи можна буде долити рідину АТЕ SL (просто така в мене ще є в запасі)? Бо зараз при заміні зчеплення прийдеться доливати. Там і там ДОТ 4, тільки по характеристиках є невеликі розбіжності.
#74
Опубликовано 13 Сентябрь 2021 - 09:39
там немає ніякого механізму для підводу корзини. Проста жигулівська ))) корзина, корпус, прижимний диск, пружина, лапки, більше там нічого немає.

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#79
Опубликовано 22 Сентябрь 2021 - 10:06
Відпишусь, пробіг 317000 км , замінив зчеплення, все пройшло вдало. На заміну потратив цілий день. Поміняв корзину , диск і вижимний. Так, замінювати треба комплектом, живого там нічого не залишилось. Rek, ще раз благодарочка за розміри центровки, все підійшло ідеально, але як про мене, то можна було би ще одну десяту мм до діаметрів докинути. Різібрав авто, сів на перекур і злякався від вигляду того, що я наробив ))), але очі бояться а руки роблять .Єдиний мінус, прокачка вижимного )))), ну як мінус, не мінус а сам процес. Прокачував десь хвилин двадцять, поки зрозумів що там все нормально , але по памяті сили нажиму на педаль думав що не прокачав, настільки легка була педаль
, я все думав що вижимний не прокачується )) . Зараз звикаю до нового щеплення, яке стало брати знизу а не зверху і до сили нажиму на педаль (щоб не продавити підлогу )).Пару фото процесу ))
1.jpg 294,44К
29 раз скачано
3.jpg 187,19К
29 раз скачано
6.jpg 217,42К
31 раз скачано
11.jpg 195,85К
29 раз скачано
#80
Опубликовано 22 Сентябрь 2021 - 11:39
.Єдиний мінус, прокачка вижимного )))), ну як мінус, не мінус а сам процес.
наповнюєш вижимний рідиною перед встановленням...етап з прокачкою стає непотрібним.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#83
Опубликовано 22 Сентябрь 2021 - 13:54
Сальник цілий, все сухо, ніяких натяків на течу чи запотівання. За маховик не скажу ))), маховик як маховик, вироботки нема, ну може якась десята чи дві десятих міліметра, задири, борозни відсутні, рівномірно підтертий і так само підпалений як і корзина (різнокольоровий) . Нічого не гримить в ньому. Пробував провертати туди-сюди, то є люфт десь до одного сантиметра, але не більше. А як воно має бути я не знаю. Доречі на маховику присутній значок LUK. Маховик не мінявся.
10.jpg 228,61К
28 раз скачано
Изменено: urevich13, 22 Сентябрь 2021 - 13:58
#84
Опубликовано 27 Сентябрь 2021 - 09:58
Ще поділюсь враженнями додатково. В мене таке відчуття що після заміни зщеплення педаль гальма стала спрацьовувати раніше і стала інформативніша. Може це так мені здається, але таке враження склалося. Вже з самого верху відчуваю що гальма спрацьовують. До заміни зчеплення брало десь трохи вище середини.
Ще для себе відкрив однин чудовий прибамбас ))), для власників коробки Ф23 поділюся інфою. Зі сторони правого приводного валу на коробці присутня пластинка, яка кріпиться двома болтами, я після встановлення коробки її знімав, бо в процесі встановлення трохи загнув її, так от, якщо її зняти, то під нею видно вінець маховика, там можна його побачити і визначити стан зубів на ньому, там же напевно і можна заблокувати колінвал, наприклад для відкручування болта шківа колінвалу. Я раніше цього не бачив і коли знімав шків то мучив демпфер маховика, тиснувши на педаль гальма і відкручував болт. Тепер буду знати і не буду мордувати двохмасовий маховик )))
IMG_20210923_130153.jpg 950,76К
26 раз скачано
#86
Опубликовано 27 Сентябрь 2021 - 10:17
Ну в мене вийшло поставити ))), правда загнув її всередину так, що коли завів двигун то почув чик-чирик , вона терла по зубах маховика, я аж перелякався що щось не так зібрав, благо що вчасно визначив проблему, а то вже була думка знімати коробку назад
. Вік живи, вік учись, тепер знаю і другим рекомендую зняти її відразу, якщо буде потреба знімати коробку.
#87
Опубликовано 27 Сентябрь 2021 - 10:50
Ну в мене вийшло поставити ))), правда загнув її всередину так, що коли завів двигун то почув чик-чирикНу так и выходит "поставить". Клиенту говорят, что притрётся.

100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#89
Опубликовано 27 Сентябрь 2021 - 13:35
Ну а що? Я ніколи не звертав на неї увагу, бо туди не було потреби заглядати. Думаю що і більшість тут на форумі, якщо туди не лазили то і не розуміють що це за прибамбас. Як от наприклад я , от коли вже з тим стикнувся то, так, зараз я всезнаючий по тій пластинці
і знаю що вона там присутня і знаю для чого вона.
#90
Опубликовано 28 Сентябрь 2021 - 08:04
Ну так и выходит "поставить". Клиенту говорят, что притрётся.
Не знаю чи це питання доречне саме сюди, але...
В мене така сама КПП. Коробку знімали весною, коли міняли вижимний підшибник.
Зараз іноді при повному вивороті руля вліво і надавлені на педаль газу присутній скрегіт металу.
Що це може бути?
Якщо машина просто котиться, без газування, то ніяких звуків немає. Чи це проблема в ШРУСі/піввісі?
#93
Опубликовано 02 Январь 2022 - 10:35
Пять тисяч після заміни зчеплення. Що хочу сказати, зчеплення не буксує, але, брати стало десь вище середини педалі і педаль знову важка, оця легкість вижиму пропала зовсім, скоріш за все від того що робочий хід збільшився. От тепер і думаю, можливо потрібно було все таки ставити оригінальний диск зчеплення? не економити. Напевно той що зараз стоїть вже зносився так швидко, чи як? Другого пояснення не бачу. І з такими темпами воно аби тисяч тридцять відходило. Якщо це так, то ну його таке зщеплення, вже краще оригінал задорого і забутися про нього назавжди. Рідне зчеплення в мене виходило 300 тисяч і тільки зараз замінив. Щось я не готовий кожних рік-два його міняти.
#95
Опубликовано 02 Январь 2022 - 21:27
зчеплення не буксує, але, брати стало десь вище середини педалі і педаль знову важка, оця легкість вижиму пропала зовсім, скоріш за все від того що робочий хід збільшився. От тепер і думаю, можливо потрібно було все таки ставити оригінальний диск зчеплення? не економити. Напевно той що зараз стоїть вже зносився так швидко, чи як? Другого пояснення не бачу.
Бачу інше пояснення...
Питання ставив би до корзини зчеплення...
У те,що так швидко зносились накладки на диску-не вірю.Тим паче,що ти на драг не виїздиш...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#96
Опубликовано 04 Январь 2022 - 11:30
А шо в ній може бути? то ж залізяка, вона напевно не так знощується як диск. Як про мене то напевно накладки на диску геть з якогось непотрібу зроблені. Раз вільний хід збільшився , значить диск підтерло. Спочатку ж було все ок, і брало з самого низу і педаль легка була. По мірі більшого пробігу все вернулось назад, збільшився вільний хід і тугіше стала працювати педаль. Але от я не розраховував що вже через пять тисяч пробігу я це відчую.
#99
Опубликовано 04 Январь 2022 - 12:37
Я теж так думав, але ні, відчутно що нажиматися стала тугіше, та і брати стало вище середини ходу. Ну не геть так як на старому зчепленні стало тугіше, але відчутно. Після заміни, трохи педаль пустив і авто вже покотилось, зараз до середини відпускаю і тільки потім починається рух. Ну зробимо ставку на звичку, буду дивитись по пробігу, через скільки почне буксувати те щеплення .
Тому и раджут замінити все разом.
Все разом і поміняв, тільки не на оригінал.
#100
Опубликовано 04 Январь 2022 - 12:55
А шо в ній може бути? то ж залізяка, вона напевно не так знощується як диск. Як про мене то напевно накладки на диску геть з якогось непотрібу зроблені. Раз вільний хід збільшився , значить диск підтерло. Спочатку ж було все ок, і брало з самого низу і педаль легка була. По мірі більшого пробігу все вернулось назад, збільшився вільний хід і тугіше стала працювати педаль. Але от я не розраховував що вже через пять тисяч пробігу я це відчую.
А при чому тут диск?Диск(саме у тебе) це тупо коліща з накладками шліцева якого вдягнена на первал.Маю впевненісь,що за 5 тик накладки могли навіть не повністю притертись до площини маховика
Зовсім інша штукенція-корзина.Саме від неї залежить наскільки туго вижимається зчеплення.
У цій "залізяці" є плита яка відходить за рахунок натискання вижимного на пелюстки корзини.От всі питання саме до цього механізму-чому потрібне більше зусилля і чому в іншому місці ходу зчеплення починає працювати.
нове "оригінальне" зчеплення працюватиме аналогічно...Відрізнятиметься від того що ти встановив-кольором коробкки та етикеткою на коробці.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#104
Опубликовано 04 Январь 2022 - 14:34
То ж вище все написано, зщеплення LUK 623311309 ,
нове "оригінальне" зчеплення працюватиме аналогічно...Відрізнятиметься від того що ти встановив-кольором коробки та етикеткою на коробці.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых