Добрий вечір, колеги
Astra G z16xe з кондиціонером
При розгоні, коли трохи зарано перемикаю передачу і опиняюся на наступній передачі в зоні 1500-1800 обертів, авто починає дьоргати аж поки не набере за 2000 обертів. Особливо проявляється на підйомі або з кондиціонером.
Свічки нещодавно міняв (нжк в-лайн), після заміни ласточка полетіла, але за пару тижнів все повернулося. Сподіваюся, проблема не в модулі запалювання, бо виглядає він добре, та і пробіг невеликий ~150к.
Вирішив почистити єгорку - і дізнався, що він в мене заглушений, але вочевидь з прошивкою, бо помилок по ньому немає. Відповідно, задумався, що з другою лямбдою. Потестив через Опель сканер - додаю фото. Хіба графік її роботи не має бути синусоїдою? Подумав, що лямбда 2 також програмно вирізана, але раніше до чистки газових фільтрів і налаштування гбо в мене час від часу засвічувалася помилка по другій лямбді P0136. Тобто, вона жива і з неї досі іде сигнал? Ця помилка і досі зрідка зберігається у пам'яті. Але чек не горить!
Отож:
1. Такий графік лямбди нормальний? Якщо ні-чому немає помилок і чеку?
2. Чи може це спричиняти дьоргання на низьких обертах? Невже, треба розганяти ласточку мінімум до 2500 обертів для нормального перемикання передачі?
Дякую заздалегідь:)
Прикрепленные файлы:
Изменено: DenisLV, 02 Август 2021 - 21:47