Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Opel Combo C 1.7 tdiПроблеми при розгоні

Opel Combo 1.7tdi

  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
8 ответов в теме

#1
Andrii92

Andrii92

    Начавший говорить

    • Сообщений 3
  • Имя:Андрій
  • Авто:Opel Combo C 1.7tdi
  •  
  • Регистрация: 28.08.2021

Опубликовано 28 Август 2021 - 22:04

Доброго дня всім.

Таке питання до знавців опеля.

Автомобіль Опель Комбо с 1.7 tdi

Автомобіль при різкому Обгоні або затяжному підйомі починав тупити , не набирав швидкості , таке враження що хтось машиною підторможує. а при затяжному підйомі то взагалі машина не розганялась і довелось з пятої передачі дойти до 2 щоб доїхати до верху .

В машині не вибиває ніяких помилок.

Каталізатор в машині вирізаний , Думав на егр , тому зняв і почисти егр і впускний колектор , до нового стану , поставив на автомобіль - результату ніякого .

Після заїхав до електрика , підключили компютер і поїхали . на рівній дорозі все добре турбіна дує 2.0 атм , коли починається обгін або машина їде до верху то тиск починає падати до 1.3 атм. 

Почав шукати проблему в турбіні , Дойшов до клапана регулювання тиску турбіни . він має з одного входу продуватись з іншого тримати вакуум, в мене продувався з обох виходів.

Тому рішив його поміняти .

Коли поставив новий машина ожила , так жваво вона не їхала напевно ніколи , швидкість набирала дуже швидко, динаміка радувала а саме головне не дьоргало нею при обгоні або коли їхав під верх. 

Але .. не довго музика грала пройшло десь два - три тижні і ті самі симптоми почали проявлятись знову .Машина знов тупить при розгоні коли доходить до 100-120 км/год і виходжу на обгін машина починає тупити і піддьоргувати нехватає потужності таке враження що ззаду прицеп дочіпили в той момент , або турбіна не включається .виїхав на рівну дорогу тоді може щось помінятись і машина нормально розганяється .

На що дальше мені грішити , і де шукати проблему ???

Деякі Спеціалісти кажуть що взяв неякісний клапан регулювання тиску турбіною, але я зняв його і він так як і спочатку з одного входу тримає вакуум з іншого продувається. але  спец інструментом не міряв тому про його справність точно сказати не можу. Дехто каже що проблема в егр , що він хоть і почистив я його , він може залипати , тобто не відкриватись або не закриватись в певний момент роботи машини, тому і появляються такі провали , підторможення .

В кого є які думки нарахунок такої ситуації . буду дуже всім вдячний

 

Прикрепленные файлы:


  • 0

#2
FASAD4IK

FASAD4IK

    Завсегдатай

    • Сообщений 54
  • Возраст: 37
  • Имя:Александр
  • Город:Николаев
  • Авто:Opel astra H 1.7cdti
  • Гос. номер:BE6437CM
  •  
  • Регистрация: 28.07.2019

Опубликовано 29 Август 2021 - 19:03

Еще может выделываться датчик давления наддува.
  • 0

#3
Andy_Lv

Andy_Lv

    Colombo

    • Сообщений 2074
  • Имя:Андрій (51р)
  • Город:Lemberg
  • Авто:Combo 1.7 DTL
    Antara 2,0 СDTI
  •  
  • Регистрация: 26.03.2007

Опубликовано 07 Сентябрь 2021 - 19:45

 

 

1) Автомобіль Опель Комбо с 1.7 tdi

 

2) Автомобіль при різкому Обгоні або затяжному підйомі починав тупити , не набирав швидкості , таке враження що хтось машиною підторможує. 

 

3) .Машина знов тупить при розгоні коли доходить до 100-120 км/год і виходжу на обгін машина починає тупити і піддьоргувати 

 

1) Такого двигуна в лінійці Опеля немає.

Якщо є інтеркулер то це Y1.7DTH або (1.7DTI) , якщо немає то Y1.7DTL або (1.7DI).

2 ,3) Якщо авто тупить і йде чорний дим то раджу почистити датчик наддуву в впускному колекторі (робота не складна)

Якщо подьоргує і тупить то це швидше всього ECU на ПНВТ

 

I)


  • 0

#4
Андрюха 1981

Андрюха 1981

    Авторитет

    • Сообщений 893
  • Возраст: 42
  • Имя:Андрей
  • Город:ЮЖКА
  • Авто:Opel Zafira B 1.8
  • Гос. номер:ВЕ5883АС
  •  
  • Регистрация: 06.06.2013

Опубликовано 07 Сентябрь 2021 - 20:24

1) Такого двигуна в лінійці Опеля немає.
Якщо є інтеркулер то це Y1.7DTH або (1.7DTI) , якщо немає то Y1.7DTL або (1.7DI).
2 ,3) Якщо авто тупить і йде чорний дим то раджу почистити датчик наддуву в впускному колекторі (робота не складна)
Якщо подьоргує і тупить то це швидше всього ECU на ПНВТ

I)

Якщо бути зовсім точним, то Комбо 1,7 DTI має двигун Y17DT. DTH то вже Z17 на 1,7 CDTI

Надіслано від мого Redmi Note 8 Pro, використовуючи Tapatalk
  • 0

#5
Andy_Lv

Andy_Lv

    Colombo

    • Сообщений 2074
  • Имя:Андрій (51р)
  • Город:Lemberg
  • Авто:Combo 1.7 DTL
    Antara 2,0 СDTI
  •  
  • Регистрация: 26.03.2007

Опубликовано 07 Сентябрь 2021 - 20:27

Якщо бути зовсім точним, то Комбо 1,7 DTI має двигун Y17DT. DTH то вже Z17 на 1,7 CDTI
 

Були Y (Ісудзу) і були Z(німці) на Комбо С з 2002 року помоєму Z вже не було...


  • 0

#6
Андрюха 1981

Андрюха 1981

    Авторитет

    • Сообщений 893
  • Возраст: 42
  • Имя:Андрей
  • Город:ЮЖКА
  • Авто:Opel Zafira B 1.8
  • Гос. номер:ВЕ5883АС
  •  
  • Регистрация: 06.06.2013

Опубликовано 07 Сентябрь 2021 - 20:40

Були Y (Ісудзу) і були Z(німці) на Комбо С з 2002 року помоєму Z вже не було...

На ComboC 1,7були тільки двигуни Isuzu, без варіантів. То на попередньому Комбо Б можливі варіанти, мабуть. З 2001 по 2004 ставили Y17DT/DTL. Літера Y означає норму вихлопу по євро. В 2003 році паралельно з цими двигунами почали ставити більш екологічні двигуни Z17DTH на 101 кс, але ті ж самі Isuzu, де Z означає вихлоп євро 4. Якщо продовжувати далі, то з 2010 року пішли двигуни А17dtr/dtj. Але то вже інша історія, не про Комбо. Z були до 2010 року

Надіслано від мого Redmi Note 8 Pro, використовуючи Tapatalk

Изменено: Андрюха 1981, 07 Сентябрь 2021 - 20:41

  • 0

#7
Andy_Lv

Andy_Lv

    Colombo

    • Сообщений 2074
  • Имя:Андрій (51р)
  • Город:Lemberg
  • Авто:Combo 1.7 DTL
    Antara 2,0 СDTI
  •  
  • Регистрация: 26.03.2007

Опубликовано 07 Сентябрь 2021 - 20:47

Не буду сперечатись бо в книжці для мого Комбо 2002року дизеля тільки з буквою Y ...


  • 0

#8
Андрюха 1981

Андрюха 1981

    Авторитет

    • Сообщений 893
  • Возраст: 42
  • Имя:Андрей
  • Город:ЮЖКА
  • Авто:Opel Zafira B 1.8
  • Гос. номер:ВЕ5883АС
  •  
  • Регистрация: 06.06.2013

Опубликовано 07 Сентябрь 2021 - 20:55

Не буду сперечатись бо в книжці для мого Комбо 2002року дизеля тільки з буквою Y ...

А в чому сумнів? Так і має бути. З 2001 по 2004 були Комбо DI та DTI з маркуванням Y17DTL та Y17DT відповідно. Де Y-- то маркування двигуна нормам вихлопу, і не тільки для 1,7 двигунів, доречі. Наступні двигуни були вже євро4 з літерою Z. A попередні були з літерою X, тобто євро 2. З Комбо тісно пов'язаний вже 10 років. Мав всі три варіанти двигуна, у разі чого

Надіслано від мого Redmi Note 8 Pro, використовуючи Tapatalk

Изменено: Андрюха 1981, 07 Сентябрь 2021 - 20:59

  • 0

#9
Andrii92

Andrii92

    Начавший говорить

    • Сообщений 3
  • Имя:Андрій
  • Авто:Opel Combo C 1.7tdi
  •  
  • Регистрация: 28.08.2021

Опубликовано 10 Сентябрь 2021 - 20:16

Якщо точно то 1.7 DTI з інтеркуллером .
Вже промивав його очисником тормозів і карбклінером результату ніякого .
Замітив що на підйомах коли починає піддьоргувати або на обгонах , таке враження що не включається турбіна а коли вже наприклад виїзджаю на рівну дорогу або просто через деякий час то чую що вона включилась і машина починає їхати нормально
  • 0





Также с меткой «Opel, Combo, 1.7tdi»

0 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых