Реклама

Частое включение вентилятора на радиаторе
#1
Опубликовано 22 Октябрь 2021 - 10:12
#5
Опубликовано 07 Август 2024 - 12:02
Ефект отримує тільки продавець піни))Запитаю тут, хто пробував промивки піною через дефлектори, є від них ефект чи ні?
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#6
Опубликовано 25 Март 2025 - 20:49
#9
Опубликовано 25 Март 2025 - 22:42
Проверить наличие +12В на ноге "85" реле второй ступени и цепь от ноги "86" этого реле до пина №31 разъёма Х130 ЭБУ.
Если не звонится, то по пути есть коннектор Х120, там этот провод тоже на пине №31. Проверить там качество контакта.
Если цепь ок, то тогда ЭБУ.
Изменено: Andre_71, 25 Март 2025 - 22:51
#10
Опубликовано 26 Март 2025 - 08:48
принудительно тест проходит?
Так розумію примусовий тест, це тест у програмі OP-COM?
Маю старий добрий робочий адаптер і ноутбук. Якщо у Києві, велком, підключу.
Тепер питання по ЕБУ. Та помилка взагалі має значення для роботи двигуна?
Якщо ЕБУ знайти проблемно, а на експлуатацю сильно не впливає, то колхозив би якесь термореле бо двигун перегрівається.
По суті, що там. Відвалився вихід в ЕБУ на управління реле, саме ЕБУ навіть це бачить і кидає помилку.
Лазити в ЕБУ для заміни ключа мабуть коштуватиме не дешевше заміни на б/у. Та й майстра знайди, практично нейрохірурга.
На скільки розумію ЕБУ рідкоземельне...
Враховуючи переписки в інеті це чимчикувати до Bank.
Изменено: baton45, 26 Март 2025 - 08:55
#12
Опубликовано 26 Март 2025 - 09:53
Изменено: Rek, 26 Март 2025 - 09:53
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#13
Опубликовано 26 Март 2025 - 11:36
igorscb, а який алгоритм? Схеми електричні читати вмієш? Хоч трошки?
ЕБУ бачить температуру охлаждайки і поетапно включає оберти вентилятора для плавного охолодження двигуна. Плавного, бо великі перепади температури в двигуні не бажані по феншую.
Вентилятор включено послідовно з двома резисторами. Без резисторів на пряму буде максимальний струм на обмотці вентилятора.
Це режим максимального охолодження. І вважаю що це остання ступінь охолодження, третя.
Далі по логіці є середня швидкість з одним резистором, і найменша перша на двох резисторах.
У всіх цих троьх режимах напруга з"являється окремо на кожному реле від управління ЕБУ.
Коли десь там ключ в ЄБУ здихає, то вилазить помилка. Як по мені краще зробили би кристалл транзистора із запасом як у космос, навіки.
По резистору.
А чого там думати.
Береш відкручуєш термодатчик.
Міряєш опір на холодну. Записуєш.
Грієш воду із кроком 10 градусів до температури 90 градусів, фіксуєш у табличку.
Далі від 90 до 100 фіксуєш с кроком 2 градуси.
Малюєш графік на форматі АО, бажано кольоровим принтером.
Потім береш збільшуване скло типу лупи і шукаєш показники опору в районі 88-100 градусів, бо все те шо ти малював і будував від нуля і до 87нафіг не треба,
тільки для загального плану.
Маєш опір в робочому коридорі. Ну нехай там 200-100 ом.
Знайти змінний опір із трошки більшим діапазоном. Можна взяти з більшим опором і трохи запаралелити другим опором, але то вже магістратура, не зважай.
Обережно крутити і дивитися на реакцію ЕБУ на входах на резистори. Там явно десь вольт 12 і буде подаватися на певні виходи в певний час.
Це все дивитися по місцю де спрацьовують реле, чи напруга управління до них доходить.
Але якщо ЕБУ вже ругається, значить шось він бачить, а може НЕ бачить опір котушки реле.
Реакцію двигуна на зняття датчика температури не скажу. По логіці розрив є опором у бескінечність або типу температура мінус 100 градусів.
Ну буде двигун працювати як на холодну. Скільки там перевіряти напругу на виходах резисторів. Якщо напруги нема на виходах то шукати до гнізда ЕБУ. Може по дорозі пропало.
Якщо чого багато не зрозуміло то вище Рек коротко відповів про чат.
Изменено: baton45, 26 Март 2025 - 11:37
#15
Опубликовано 26 Март 2025 - 13:06
Але якщо ЕБУ вже ругається, значить шось він бачить, а може НЕ бачить опір котушки реле.
100%
Если 1482, то ЭБУ не видит сопротивление обмотки реле.
Реле управляется массой из ЭБУ
Проверить, принудительно замкнуть на массу 86 контакт нужного реле при включенном зажигание
#16
Опубликовано 26 Март 2025 - 13:20
ТС почему-то немногословен в паблике, в привате выяснилось, что все реле заменялись перемычками, все скорости работают. Кроме того уже были отвалы проводников в самом ЭБУ по другим цепям, с самостоятельным ремонтом. И сейчас ещё висит ошибка по цепи выключателя стопов. Скорее всего причина та же - пришло время контактам в ЭБУ.
#22
Опубликовано 26 Март 2025 - 13:34
Самостійний ремонт?
Ах він аматор-генеколог.... Шалунішка!
Тепер зрозуміло чого він зашарівся... Отримав не легку психологічну травму вікривши для себе прЄдЄли дозволеннОГО-ого-ого-го-о-о-о.
Як же так, треба тільки все Арігінальноє. Сподіваюсь хоть хтось крикне "спалити єретика"?
Изменено: baton45, 26 Март 2025 - 13:38
#23
Опубликовано 26 Март 2025 - 13:46
мова про контакт ЕБУ? бо яке саме реле потрібне не зовсім зрозумів
Мова про контакт реле, по якому б'ється помилка.
Самостійний ремонт?ad_new.gif Ах він аматор-генеколог.... Шалунішка!ag.gif
Ну якщо вийшло - чому б ні? Я так зрозумів, що ремонт вдалий, якщо попередні помилки не повторювались.
мова про контакт ЕБУ? бо яке саме реле потрібне не зовсім зрозумів
#24
Опубликовано 26 Март 2025 - 13:47
Мова про контакт реле, по якому б'ється помилка.
вже законспектував
https://www.opel-clu...vmknenom/page-2
#25
Опубликовано 26 Март 2025 - 14:08
Роз ем на ебу Х130 це нижній?
#26
Опубликовано 26 Март 2025 - 14:11
Інженер? Горняк? Із МАскви?
ЗємлякІ!!!!
Як добре, що не треба розповідати людині як касміческіЄ електрони бороздять між дирками у кристалічній решотці.
Якщо треба було благословєнія то на все воля Божа.
З.І. Я не поняв. Я зря писав інструкцію юного нуДДіста?
Изменено: baton45, 26 Март 2025 - 14:14
#27
Опубликовано 26 Март 2025 - 14:12
Не треба палити, мені по кайфу самому розібратися з електрикою, тим паче з електрикою на ти.
Та то на здоров'я, але справа в тому що від нестачі інформації інші учасники теми роблять зайві рухи там, де вже є результат. Це дещо неповага до них і не дуже стимулює в подальшому до конструктивного ставлення.
#28
Опубликовано 26 Март 2025 - 14:18
Та то на здоров'я, але справа в тому що від нестачі інформації інші учасники теми роблять зайві рухи там, де вже є результат. Це дещо неповага до них і не дуже стимулює в подальшому до конструктивного ставлення.
Вибачте. Хотілось би побільше інфи, а то ніяк не почну робити часу нема.
Та то на здоров'я, але справа в тому що від нестачі інформації інші учасники теми роблять зайві рухи там, де вже є результат. Це дещо неповага до них і не дуже стимулює в подальшому до конструктивного ставлення.
#33
Опубликовано 26 Март 2025 - 14:50
Треба в суботу зняти та все там гарно передивитись та пропаять. Заодно і може помилка р1571 пропаде
Дякую усім хто долучився. Як зроблю відпишусь. Подивлюсь скільки там ще відваляних дротиків. Мабуть це болячка на нижньому розьемі.
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых