Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Частое включение вентилятора на радиаторе


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
142 ответов в теме

#71
dzhaith

dzhaith

    Старожил

    • Сообщений 336
  • Возраст: 67
  • Имя:Валерий
  • Город:Покровськ був ... зараз Дніпро ...
  • Авто:Опель Астра h 2009 Z16XER + ГБО BRC
  • Гос. номер:AX7205KA
  •  
  • Регистрация: 08.10.2023

Опубликовано 07 Июнь 2025 - 16:02

Тільки що замовляв натяжний ролик і поцікавився генератором Boch -15.000
Valeo - 13.000
Оригінал- 44.000

Звідкіля такі ціни? Bosh 4400, відновлений 3200 ...

https://vce.com.ua/p...7oaAl8eEALw_wcB

Изменено: dzhaith, 07 Июнь 2025 - 16:01

  • 0

#72
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50554
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 07 Июнь 2025 - 17:19

Звідкіля такі ціни?

Багатаяжистьонадругая.

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#73
DedPihto

DedPihto

    Житель

    • Сообщений 166
  • Имя:Евгений
  • Город:Приазов'я
  • Авто:Опель астра 1.6
    Ваз жигули 1.6
  •  
  • Регистрация: 28.08.2020

Опубликовано 07 Июнь 2025 - 21:17





DedPihto, якщо розглядати електричну складову проблеми окремо від власне генератора, то спочатку трохи теорії:
електрична система будь-якого авта не спроможна витягувати такі пускові режими великих споживачів без участі АКБ. Гена навіть на 140 А може не встигнути відпрацювати різкий провал напруги під час вмикання, наприклад, потужного ел.двигуна (хоча у фірмових регуляторів з цим дійсно справи краще). Саме тому він(гена) працює у паралель з АКБ, який бере на себе більшу частину навантаження по струму під час пускових режимів, не допускаючи критичної просадки напруги та відбору крутного моменту двигуна на потребу генератора.
Тож з усього вище згаданного складається враження, що АКБ не приймає належної участі у спільній роботі. Це може бути з причини його:
а) значного недозаряду;
б) значої втрати ємності.
Якщо проблема так само мала місце за умови встановлення нового АКБ, то ще одним верогідним напрямком проблеми може бути відносно поганий контакт на шляху струму від АКБ до потужних споживачів мережі. Це переважно задєлка\обжимка дротів у клемах АКБ та контакти на всіх підїєднаннях до силових розподільчих вузлів товстого дроту живлення від гени\АКБ. Це так само стосується всіх силових дротів "маси".
Бажано провести виміровання падіння напруги на критичних контактах\ланках у нормальному режимі роботи та під час вмикання потужного споживача. Бажано робити це стрілочним прибором для більш обїєктивного розуміння різниці між нормальним та пусковим режимами, бо цифровий мультіметр під час стрибка струму видасть лише тарабарський набір цифр, без відображення масштабу зміни.


В мене вже мізки киплять під натиском тої всієї інформації , піду шляхом тим,яким намірівся з початку ( если я чего решил , то выпью обязательно...)повертаюсь до початку , викину того радіатора кондиціонера. " Нету худо , без добра "
  • 0

#74
paa

paa

    Авторитет

    • Сообщений 12247
  • Возраст: 57
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев
  • Авто:opel zafira A 1.8 был,Suzuki SX4 1,6 2017
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 07 Июнь 2025 - 22:39

 викину того радіатора кондиціонера. 

ag.gif Самое бесполезное решение, в нормальном авто все работает с нимsmile44.gif 
 


  • 0

Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.


#75
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 9131
  • Возраст: 57
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 08 Июнь 2025 - 04:33

Самая большая дурость, которая не решит проблему, а только добавит больших расходов в дальнейшем восстановлении системы кондиционирования.

 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#76
DedPihto

DedPihto

    Житель

    • Сообщений 166
  • Имя:Евгений
  • Город:Приазов'я
  • Авто:Опель астра 1.6
    Ваз жигули 1.6
  •  
  • Регистрация: 28.08.2020

Опубликовано 08 Июнь 2025 - 14:34

Ну , більше дурня з мене вже тяжко зробити ,чим є . Я всіх почув , всім дякую .
  • 0

#77
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16001
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 08 Июнь 2025 - 15:11

Термос.новий , радіатор свіжий , рідина поміняна .

DedPihto, тож радіатор міняний? З якої причини? Що поставлено?Оригінал чи не дуже, чи дуже "ні"?


  • 0

#78
vigors

vigors

    Авторитет

    • Сообщений 15029
  • Имя:Ігор
  • Авто:Z14XE
  •  
  • Регистрация: 14.06.2010

Опубликовано 08 Июнь 2025 - 15:23

DedPihto,

постав карлсона на радіатор кондея, в старих моделях був, і запаралель його

але думаю що і він не допоможе, бо проблема швидше вигадана чим фізична.


  • 0

#79
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 11558
  • Возраст: 65
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 08 Июнь 2025 - 15:50

Може треба замінити вентилятор, бо він працює правильно, але дуже голосно і саме цим дратує водія?


  • 0

#80
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27642
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 08 Июнь 2025 - 17:29

постав карлсона на радіатор кондея, в старих моделях був, і запаралель його

+ релюха+запобіжник+ проводка+ додаткове навантаження на гену що само собою дасть додаткове навантаження на двигун і як наслідок частота вмикання карлсонів точно зміниться-вони молотитимуть постійно!)

 

Який сенс?


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#81
vigors

vigors

    Авторитет

    • Сообщений 15029
  • Имя:Ігор
  • Авто:Z14XE
  •  
  • Регистрация: 14.06.2010

Опубликовано 08 Июнь 2025 - 17:39

дасть додаткове навантаження на двигун

просто цікаво, а скільки він споживає? той вентилятор, мурзилки пишуть про 50-60 Ват...

в ТС автівка з кондиціонером, там мабуть гена на 120 стоїть по замовчуванню, якщо не колхозили раніше

просто ніхто видно не дивився


  • 0

#82
DedPihto

DedPihto

    Житель

    • Сообщений 166
  • Имя:Евгений
  • Город:Приазов'я
  • Авто:Опель астра 1.6
    Ваз жигули 1.6
  •  
  • Регистрация: 28.08.2020

Опубликовано 08 Июнь 2025 - 19:54

DedPihto, тож радіатор міняний? З якої причини? Що поставлено?Оригінал чи не дуже, чи дуже "ні"?


Подобаються ваші зауваження .
Також тліє думка що до радіатора . Була заміна тому що просто потік , десь знизу виявили тріщину . Сталося в дорозі , в місті-герої Немірів . Придбав те що запропонували, який саме , звісно не пам'ятаю . Не дивлячись на обставини, економити не звик , але й вибір не великий був. Потім здивувало те що на ньому відсутній вентиль ,для зливу рідини , доводиться зривати патрубок . То може ,як ви кажете він зовсім не зовсім ! Хоча на вигляд був гарно запакований .
  • 0

#83
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27642
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 08 Июнь 2025 - 19:59

в ТС автівка з кондиціонером, там мабуть гена на 120 стоїть по замовчуванню,
Може і 100ка стояти...

 

У мене більше питань не скільки,а як відпрацює  реле регулятор....?


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#84
DedPihto

DedPihto

    Житель

    • Сообщений 166
  • Имя:Евгений
  • Город:Приазов'я
  • Авто:Опель астра 1.6
    Ваз жигули 1.6
  •  
  • Регистрация: 28.08.2020

Опубликовано 08 Июнь 2025 - 20:07

Може треба замінити вентилятор, бо він працює правильно, але дуже голосно і саме цим дратує водія?

Читайте вище , голосно тут ні до чого . Проблема в просіданні напруги, а та як це явище трапляється кожні 5 хв . , то відчуття відповідні
  • 0

#85
vigors

vigors

    Авторитет

    • Сообщений 15029
  • Имя:Ігор
  • Авто:Z14XE
  •  
  • Регистрация: 14.06.2010

Опубликовано 08 Июнь 2025 - 20:13

Проблема в просіданні напруги

то це до проводки, а не до споживачів.

якщо на карлсона просадка, то цікаво як на ЕГПК чи обігрів заднього скла падає.

п.с. а як себе АКБ почуває по віку і ємності?


Изменено: vigors, 08 Июнь 2025 - 20:15

  • 0

#86
DedPihto

DedPihto

    Житель

    • Сообщений 166
  • Имя:Евгений
  • Город:Приазов'я
  • Авто:Опель астра 1.6
    Ваз жигули 1.6
  •  
  • Регистрация: 28.08.2020

Опубликовано 08 Июнь 2025 - 20:18

Може і 100ка стояти...

У мене більше питань не скільки,а як відпрацює реле регулятор....?

Гену теж міняв , рідний перестав давати зарядку , діагности сказали що проблема в регуляторі . Придбав б/у , набагато дешевше ніж якщо купити сам регулятор . На вигляд такий самий як і старий , регулятор Бош. По елм показує 14,1 в

то це до проводки, а не до споживачів.
якщо на карлсона просадка, то цікаво як на ЕГПК чи обігрів заднього скла падає.
п.с. а як себе АКБ почуває по віку і ємності?

Просідання було і на старому гені , як і при обігріві скла , і при максим. виверті керма ,так і при вкл.карлсона .
Але напрягає Карлсон ( влітку ) АКБ ,вважаю норм. 2,5 р.вік. фірму не скажу ,але не Україна . Не дешевий

Изменено: DedPihto, 08 Июнь 2025 - 20:21

  • 0

#87
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 11558
  • Возраст: 65
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 08 Июнь 2025 - 20:19

Проблема в просіданні напруги,

Не може бути ніякого суттєвого просідання напруги при включенні вентилятора при справному електрообладнанні авто. ІМХО не там шукаєте.


  • 0

#88
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16001
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 08 Июнь 2025 - 20:20

Не дивлячись на обставини, економити не звик , але й вибір не великий був. Потім здивувало те що на ньому відсутній вентиль ,для зливу рідини , доводиться зривати патрубок . ......Хоча на вигляд був гарно запакований

Я б більше звернув увагу на щільність та товщину отієї "жмаканки" між стільниками, для покращення  тепловідводу. Чи дуже воно відрізняється від штатного, наприклад від того ж кондейного?

А до заміни радіатора теж така трабла спостерігалась?


  • 0

#89
vigors

vigors

    Авторитет

    • Сообщений 15029
  • Имя:Ігор
  • Авто:Z14XE
  •  
  • Регистрация: 14.06.2010

Опубликовано 08 Июнь 2025 - 20:23

Просідання було і на старому гені

показник?

перевір нагрівання клем після поїздки. 

скільки на холостих і прогрітому двигуні показує?

бо те що гена видає по паперам, то є 6 тис обертів, так мабуть ніхто не крутить


  • 0

#90
DedPihto

DedPihto

    Житель

    • Сообщений 166
  • Имя:Евгений
  • Город:Приазов'я
  • Авто:Опель астра 1.6
    Ваз жигули 1.6
  •  
  • Регистрация: 28.08.2020

Опубликовано 08 Июнь 2025 - 20:24

Я б більше звернув увагу на щільність та товщину отієї "жмаканки" між стільниками, для покращення тепловідводу. Чи дуже воно відрізняється від штатного, наприклад від того ж кондейного?
А до заміни радіатора теж така трабла спостерігалась?

Складно відповісти , раніше був інший режим експлуатації.
Та " жмаканка" начебто норм , хіба що можливо трохи м'якше ніж кондей

Изменено: DedPihto, 08 Июнь 2025 - 20:28

  • 0

#91
LEXA SHUMI

LEXA SHUMI

    Авторитет

    • Сообщений 25000
  • Возраст: 42
  • Имя:LEXA
  • Город:Киев
  • Авто:ООБ'97CD х20хеv sedan мкпп
  •  
  • Регистрация: 18.10.2010

Опубликовано 08 Июнь 2025 - 20:27

Якщо соти круглі на радіаторі охолодження ДВЗ-то нічого дивного...навіть якщо це хвалений Ніссенс


  • 0
316fcbf74f6b.jpg

#92
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50554
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 08 Июнь 2025 - 22:02

Сначала ремонты на минималках , а потом не пойми что с машиной.

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#93
DedPihto

DedPihto

    Житель

    • Сообщений 166
  • Имя:Евгений
  • Город:Приазов'я
  • Авто:Опель астра 1.6
    Ваз жигули 1.6
  •  
  • Регистрация: 28.08.2020

Опубликовано 08 Июнь 2025 - 23:42

[quote name="Rek" post="1075630593" timestamp="1749412937"]

Сначала ремонты на минималках , а потом не пойми что

Эт точно !
  • 0

#94
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27642
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 09 Июнь 2025 - 05:46

перевір нагрівання клем після поїздки.

 

На АКБ?-Приєднаюсь....Астра Г частенько втрачає обжимку дротів на клемах АКБ


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#95
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16001
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 09 Июнь 2025 - 10:59

Стосовно глибокого просідання напруги: а чи точно в цей момент вмикається перша швидкість карлсона? Можливо має місце вмикання вже  другої або навіть третьої швидкості, з відповідними пусковими струмами та просадкою? Бо в оригінальній задумці  відсутність великих стрибків струму забезбечується вмиканням спочатку першої швидкості, з мінімальним пусковим струмом, і лише потім , на вже розкручений ел.двигун, подається  більша напруга.

Я б перевірив коректне спрацювання ступеней швидкості. Може там резистор "того".

Ну або ланки керування в ЕБК.


Изменено: Andre_71, 09 Июнь 2025 - 11:00

  • 0

#96
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16001
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 09 Июнь 2025 - 11:48

+ релюха+запобіжник+ проводка+ додаткове навантаження на гену що само собою дасть додаткове навантаження на двигун ............ Який сенс?

Юстас,так  це ж докорінно суперечить твоїй пораді встановити  гену 120-ку:

Думаю,що 120А гена повністю позбавить від просідання обертів під час спрацьовування таких енергоспоживчих приладів як

 

120-ка з гарним регулятором буде ще більш ефективніше відбирати у двигуна крутний момент для забезпечення пускового струму та утримання напруги в припустиміх межах. Тобто "затики" двигуна стануть ще більші.


  • 0

#97
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27642
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 09 Июнь 2025 - 13:28

Юстас,так це ж докорінно суперечить твоїй пораді встановити гену 120-ку:

Дик на цей момент начебто визначились що гена в барзо доброму стані....)


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#98
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16001
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 09 Июнь 2025 - 14:30

Дик на цей момент начебто визначились що гена в барзо доброму стані....)

Так мова ж за саму  концепцію міркувань. Моцний та справний гена при поганому зв'язку з АКБ(або самому АКБ) проблему не вирішує, а посилює. Там, де у пускових режимах мав би короткочасно відпрацювати АКБ, доводиться "висмикувати" момент з двигуна, що моцний гена з радістю і робить, завалюючи оберти двигуна. І їм (гені і фірмовому регуляторові) пох, що двигун з ЕБК не встигають  за їх раптовим апетитом...smile44.gif

Тож виходить, що саме дохлий\слабкий гена як раз  не грузив би двигун моментом і не псував би ТСу нерви.  Щоправда  пуск вентилятора був  не таким  бадьорим, але  він нам такий і не потрібен, точніше це не має значення...

 

ЗІ. І так, опосередковано наявна ситуація свідчить, що з генератором дійсно все гаразд... ag.gif


Изменено: Andre_71, 09 Июнь 2025 - 14:50

  • 0

#99
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27642
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 09 Июнь 2025 - 15:02

Гену теж міняв , рідний перестав давати зарядку , діагности сказали що проблема в регуляторі . Придбав б/у , набагато дешевше ніж якщо купити сам регулятор . На вигляд такий самий як і старий , регулятор Бош. По елм показує 14,1 в

 

ЗІ. І так, опосередковано наявна ситуація свідчить, що з генератором дійсно все гаразд... ag.gif

  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#100
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 11558
  • Возраст: 65
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 09 Июнь 2025 - 15:16

Думаю, при исправном электрооборудовании и нормальном аккумуляторе, при включении вентилятора даже сразу на 3 скорость, не будет заметной просадки напряжения. В ОВА, например, одна скорость, максимальная и никаких просадок, хотя генератор скорее всего слабее, чем 120-й. 


  • 0

#101
dzhaith

dzhaith

    Старожил

    • Сообщений 336
  • Возраст: 67
  • Имя:Валерий
  • Город:Покровськ був ... зараз Дніпро ...
  • Авто:Опель Астра h 2009 Z16XER + ГБО BRC
  • Гос. номер:AX7205KA
  •  
  • Регистрация: 08.10.2023

Опубликовано 09 Июнь 2025 - 15:22

А може тут суто механічна проблема? Я так розумію, що "карлсона" ніхто не міняв. Тож може бути, що суто механічне навантаження  при включенні дають підшипникові вузли (зносилися втулки, висохла смазка та т.і.)? Та й зупинятися він буде на раз/два ...


  • 0

#102
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27642
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 09 Июнь 2025 - 17:32

В ОВА, например, одна скорость, максимальная и никаких просадок, хотя генератор скорее всего слабее, чем 120-й.

дорест-70(під клиновий ремінь)

рест здаться максимум 100(поліклін)

 

Але ж і карлсон на ВероА не великий...........

Хоча колись приколхожував в Астро Г(українка 1.4ХЕП) карлсон з КадеТТо-все працювало як часи....



и нормальном аккумуляторе, при включении вентилятора даже сразу на 3 скорость, не будет заметной просадки напряжения.

 

Обговорюється не просадка напруги,а зупинка двигуна в момент увімкнення карлсона))


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#103
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50554
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 09 Июнь 2025 - 17:54



Обговорюється не просадка напруги,а зупинка двигуна в момент увімкнення карлсона))

О, пошли фантазии на тему.
Уже и мотор останавливается, куррва))

на початку ні
Z14XE і Z16XE були

Як ти собі це уявляєш? Трохи собрати таких , а потім інших?))
ХЕ збиралися тільки крупноузловою зборкою. Читай вище))

Эт точно !

Может таки на диагностику?))

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#104
DedPihto

DedPihto

    Житель

    • Сообщений 166
  • Имя:Евгений
  • Город:Приазов'я
  • Авто:Опель астра 1.6
    Ваз жигули 1.6
  •  
  • Регистрация: 28.08.2020

Опубликовано 10 Июнь 2025 - 06:43

[quote name="dzhaith" post="1075630547" timestamp="1749304924"]Звідкіля такі ціни? Bosh 4400, відновлений 3200 ...https://vce.com.ua/p...bosch-generator
Це 100а

І до речі , в мене завжди вмикається одна швидкість вентилятора . Як і вказував вище , тна приборці тільки зайшла за 90,відразу вкл. ,відійшла назад Викл.

О, пошли фантазии на тему.
Уже и мотор останавливается, куррва))Як ти собі це уявляєш? Трохи собрати таких , а потім інших?))
ХЕ збиралися тільки крупноузловою зборкою. Читай вище))Может таки на диагностику?))


Добре ,заїду . Я так розумію перевірити АКБ , момент просідання , масу , і ще купу термінів стосовно електрообладнання.

Изменено: DedPihto, 10 Июнь 2025 - 06:35

  • 0

#105
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50554
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 10 Июнь 2025 - 06:58

АКБ, заряд(во всех режимах) на гене и на клеммах.
Скорости вентилятора.
Расход на ХХ.

Свечи какие?

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 





0 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых