Звідкіля такі ціни? Bosh 4400, відновлений 3200 ...Тільки що замовляв натяжний ролик і поцікавився генератором Boch -15.000
Valeo - 13.000
Оригінал- 44.000
https://vce.com.ua/p...7oaAl8eEALw_wcB
Изменено: dzhaith, 07 Июнь 2025 - 16:01
Опубликовано 07 Июнь 2025 - 16:02
Звідкіля такі ціни? Bosh 4400, відновлений 3200 ...Тільки що замовляв натяжний ролик і поцікавився генератором Boch -15.000
Valeo - 13.000
Оригінал- 44.000
Изменено: dzhaith, 07 Июнь 2025 - 16:01
Опубликовано 07 Июнь 2025 - 21:17
DedPihto, якщо розглядати електричну складову проблеми окремо від власне генератора, то спочатку трохи теорії:
електрична система будь-якого авта не спроможна витягувати такі пускові режими великих споживачів без участі АКБ. Гена навіть на 140 А може не встигнути відпрацювати різкий провал напруги під час вмикання, наприклад, потужного ел.двигуна (хоча у фірмових регуляторів з цим дійсно справи краще). Саме тому він(гена) працює у паралель з АКБ, який бере на себе більшу частину навантаження по струму під час пускових режимів, не допускаючи критичної просадки напруги та відбору крутного моменту двигуна на потребу генератора.
Тож з усього вище згаданного складається враження, що АКБ не приймає належної участі у спільній роботі. Це може бути з причини його:
а) значного недозаряду;
б) значої втрати ємності.
Якщо проблема так само мала місце за умови встановлення нового АКБ, то ще одним верогідним напрямком проблеми може бути відносно поганий контакт на шляху струму від АКБ до потужних споживачів мережі. Це переважно задєлка\обжимка дротів у клемах АКБ та контакти на всіх підїєднаннях до силових розподільчих вузлів товстого дроту живлення від гени\АКБ. Це так само стосується всіх силових дротів "маси".
Бажано провести виміровання падіння напруги на критичних контактах\ланках у нормальному режимі роботи та під час вмикання потужного споживача. Бажано робити це стрілочним прибором для більш обїєктивного розуміння різниці між нормальним та пусковим режимами, бо цифровий мультіметр під час стрибка струму видасть лише тарабарський набір цифр, без відображення масштабу зміни.
Опубликовано 08 Июнь 2025 - 17:29
постав карлсона на радіатор кондея, в старих моделях був, і запаралель його
+ релюха+запобіжник+ проводка+ додаткове навантаження на гену що само собою дасть додаткове навантаження на двигун і як наслідок частота вмикання карлсонів точно зміниться-вони молотитимуть постійно!)
Який сенс?
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 08 Июнь 2025 - 17:39
дасть додаткове навантаження на двигун
просто цікаво, а скільки він споживає? той вентилятор, мурзилки пишуть про 50-60 Ват...
в ТС автівка з кондиціонером, там мабуть гена на 120 стоїть по замовчуванню, якщо не колхозили раніше
просто ніхто видно не дивився
Опубликовано 08 Июнь 2025 - 19:54
DedPihto, тож радіатор міняний? З якої причини? Що поставлено?Оригінал чи не дуже, чи дуже "ні"?
Опубликовано 08 Июнь 2025 - 19:59
в ТС автівка з кондиціонером, там мабуть гена на 120 стоїть по замовчуванню,Може і 100ка стояти...
У мене більше питань не скільки,а як відпрацює реле регулятор....?
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 08 Июнь 2025 - 20:18
Гену теж міняв , рідний перестав давати зарядку , діагности сказали що проблема в регуляторі . Придбав б/у , набагато дешевше ніж якщо купити сам регулятор . На вигляд такий самий як і старий , регулятор Бош. По елм показує 14,1 вМоже і 100ка стояти...
У мене більше питань не скільки,а як відпрацює реле регулятор....?
Просідання було і на старому гені , як і при обігріві скла , і при максим. виверті керма ,так і при вкл.карлсона .то це до проводки, а не до споживачів.
якщо на карлсона просадка, то цікаво як на ЕГПК чи обігрів заднього скла падає.
п.с. а як себе АКБ почуває по віку і ємності?
Изменено: DedPihto, 08 Июнь 2025 - 20:21
Опубликовано 08 Июнь 2025 - 20:20
Не дивлячись на обставини, економити не звик , але й вибір не великий був. Потім здивувало те що на ньому відсутній вентиль ,для зливу рідини , доводиться зривати патрубок . ......Хоча на вигляд був гарно запакований
Я б більше звернув увагу на щільність та товщину отієї "жмаканки" між стільниками, для покращення тепловідводу. Чи дуже воно відрізняється від штатного, наприклад від того ж кондейного?
А до заміни радіатора теж така трабла спостерігалась?
Опубликовано 08 Июнь 2025 - 20:24
Складно відповісти , раніше був інший режим експлуатації.Я б більше звернув увагу на щільність та товщину отієї "жмаканки" між стільниками, для покращення тепловідводу. Чи дуже воно відрізняється від штатного, наприклад від того ж кондейного?
А до заміни радіатора теж така трабла спостерігалась?
Изменено: DedPihto, 08 Июнь 2025 - 20:28
Опубликовано 09 Июнь 2025 - 05:46
перевір нагрівання клем після поїздки.
На АКБ?-Приєднаюсь....Астра Г частенько втрачає обжимку дротів на клемах АКБ
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 09 Июнь 2025 - 10:59
Стосовно глибокого просідання напруги: а чи точно в цей момент вмикається перша швидкість карлсона? Можливо має місце вмикання вже другої або навіть третьої швидкості, з відповідними пусковими струмами та просадкою? Бо в оригінальній задумці відсутність великих стрибків струму забезбечується вмиканням спочатку першої швидкості, з мінімальним пусковим струмом, і лише потім , на вже розкручений ел.двигун, подається більша напруга.
Я б перевірив коректне спрацювання ступеней швидкості. Може там резистор "того".
Ну або ланки керування в ЕБК.
Изменено: Andre_71, 09 Июнь 2025 - 11:00
Опубликовано 09 Июнь 2025 - 11:48
+ релюха+запобіжник+ проводка+ додаткове навантаження на гену що само собою дасть додаткове навантаження на двигун ............ Який сенс?
Юстас,так це ж докорінно суперечить твоїй пораді встановити гену 120-ку:
Думаю,що 120А гена повністю позбавить від просідання обертів під час спрацьовування таких енергоспоживчих приладів як
120-ка з гарним регулятором буде ще більш ефективніше відбирати у двигуна крутний момент для забезпечення пускового струму та утримання напруги в припустиміх межах. Тобто "затики" двигуна стануть ще більші.
Опубликовано 09 Июнь 2025 - 13:28
Юстас,так це ж докорінно суперечить твоїй пораді встановити гену 120-ку:
Дик на цей момент начебто визначились що гена в барзо доброму стані....)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 09 Июнь 2025 - 14:30
Дик на цей момент начебто визначились що гена в барзо доброму стані....)
Так мова ж за саму концепцію міркувань. Моцний та справний гена при поганому зв'язку з АКБ(або самому АКБ) проблему не вирішує, а посилює. Там, де у пускових режимах мав би короткочасно відпрацювати АКБ, доводиться "висмикувати" момент з двигуна, що моцний гена з радістю і робить, завалюючи оберти двигуна. І їм (гені і фірмовому регуляторові) пох, що двигун з ЕБК не встигають за їх раптовим апетитом...
Тож виходить, що саме дохлий\слабкий гена як раз не грузив би двигун моментом і не псував би ТСу нерви. Щоправда пуск вентилятора був не таким бадьорим, але він нам такий і не потрібен, точніше це не має значення...
ЗІ. І так, опосередковано наявна ситуація свідчить, що з генератором дійсно все гаразд...
Изменено: Andre_71, 09 Июнь 2025 - 14:50
Опубликовано 09 Июнь 2025 - 15:02
Гену теж міняв , рідний перестав давати зарядку , діагности сказали що проблема в регуляторі . Придбав б/у , набагато дешевше ніж якщо купити сам регулятор . На вигляд такий самий як і старий , регулятор Бош. По елм показує 14,1 в
ЗІ. І так, опосередковано наявна ситуація свідчить, що з генератором дійсно все гаразд... ag.gif
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 09 Июнь 2025 - 15:16
Думаю, при исправном электрооборудовании и нормальном аккумуляторе, при включении вентилятора даже сразу на 3 скорость, не будет заметной просадки напряжения. В ОВА, например, одна скорость, максимальная и никаких просадок, хотя генератор скорее всего слабее, чем 120-й.
Опубликовано 09 Июнь 2025 - 17:32
В ОВА, например, одна скорость, максимальная и никаких просадок, хотя генератор скорее всего слабее, чем 120-й.
дорест-70(під клиновий ремінь)
рест здаться максимум 100(поліклін)
Але ж і карлсон на ВероА не великий...........
Хоча колись приколхожував в Астро Г(українка 1.4ХЕП) карлсон з КадеТТо-все працювало як часи....
и нормальном аккумуляторе, при включении вентилятора даже сразу на 3 скорость, не будет заметной просадки напряжения.
Обговорюється не просадка напруги,а зупинка двигуна в момент увімкнення карлсона))
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 09 Июнь 2025 - 17:54
О, пошли фантазии на тему.
Обговорюється не просадка напруги,а зупинка двигуна в момент увімкнення карлсона))
Як ти собі це уявляєш? Трохи собрати таких , а потім інших?))на початку ні
Z14XE і Z16XE були
Может таки на диагностику?))Эт точно !
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 10 Июнь 2025 - 06:43
О, пошли фантазии на тему.
Уже и мотор останавливается, куррва))Як ти собі це уявляєш? Трохи собрати таких , а потім інших?))
ХЕ збиралися тільки крупноузловою зборкою. Читай вище))Может таки на диагностику?))
Изменено: DedPihto, 10 Июнь 2025 - 06:35
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых