А може тут суто механічна проблема? Я так розумію, що "карлсона" ніхто не міняв. Тож може бути, що суто механічне навантаження при включенні дають підшипникові вузли (зносилися втулки, висохла смазка та т.і.)? Та й зупинятися він буде на раз/два ...
Про яку зупинку ви кажете?!
Нагадаю ще раз суть проблеми - при вкл.вентилятора оберти двигуна падають до 0.4-0.5 т.,потім поступово вірівнюються . В цей момент авто ,відповідно ,втрачає динаміку . З урахуванням того що (тільки в літку) цей глюк трапляється періодично , то це дуже не зручно . Наприклад вчора в нас температура досягала +32 (тінь) то інтервал вкл/Викл.-вкл/Викл., 2-3 хвилини. Це по місту . Траса -норм .
АКБ, заряд(во всех режимах) на гене и на клеммах.
Скорости вентилятора.
Расход на ХХ.
Свечи какие?
Свічки норм . Пару днів назад газовик перевіряв ,на Молнії, виставив зазор, бо інколи були пропуски. Ірідій ,сертифікат , 15-20 т. ,пройшли