Реклама

Частое включение вентилятора на радиаторе
#36
Опубликовано 29 Март 2025 - 17:26
Так что не бойтесь, клаза боятся, а руки делают
А и кстати закончил перепайку в 15.30 это с перекурами. Без очков ничего не сделаешь, хорошо что была лупа и очки для пайки.
#39
Опубликовано Вчера, 08:12
Така сама проблема ,як і в автора теми .
Постійно включається вентилятор. Термос.новий , радіатор свіжий , рідина поміняна . Ставив порожній термос , без змін.
Літо тільки починається (останні роки абсолютно аномальні температури ) . Експлуатація авто , в основному місто, дуже напружує цей вентилятор , посідають оберти , більше газуєш .
Так от віришив зняти ( починайте кидати каміння) радіатор кондиціонера . Дивлюсь на інших авто , там все норм , радіатор маленький ,розташований збоку . А в мене такий за розмірами як і основний ,і звісно перекриває весь потік повітря .
За весь час володіння ніколи не використовув кондиціонер, тому нічого не втрачаю .
Так от саме питання : чи можливо підібрати ремінь генератора менший за розмірами , щоб минути компресор ? І ще підскажіть номер ролика натяжного , ремінця генератора .
Авто - Астра g Класік 2004 Z16XE ( він код не б'ється )
#40
Опубликовано Вчера, 08:57
Астра украинской сборки?
Кину камень чисто символически - улучшить обдув, снимая радик кондея- это как мешать пельмени ногами)))
и подбор ремня покороче такая себе затея, имхо конечно. не в ту степь направлены усилия. К электрику надо ехать
ИМХО
#41
Опубликовано Вчера, 09:20
А тут европейка чистокровная.
А что то за авто у которых маленькие радиаторы кондиционера?Дивлюсь на інших авто , там все норм , радіатор маленький ,розташований збоку . А в мене такий за розмірами як і основний ,і звісно перекриває весь потік повітря .
У всех мною виденных они по размеру , как и основной.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#43
Опубликовано Вчера, 10:46
І що з того чим там мішати ті"пільмені" ? Головне результат !
Збірка Опель Астра ЗАЗ.
То може підскажите номер того ролика ? Бо якось підклинює він , хочу замінити
Изменено: DedPihto, Вчера, 10:50
#44
Опубликовано Вчера, 10:51
ЗАЗ собирал с моторами ХЕР.
Збірка Опель Астра ЗАЗ.
А это крупноузловая сборка. Типа колеса на машину прикрутили в Запорожье и шильдик повесили
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#50
Опубликовано Вчера, 12:15
а почему не вкл кондиционер?
Снимать радиатор кондея плохая идея. Разгерметизировать систему и будущем ещё и её восстанавливать? Езжу. Радиатор кондея ни как не мешает обдуву. Вентилятор вкл редко.
Помпа исправна?
Тільки з капремонту , помпі нова 600 км.
Кондиціонером не користуюсь з двох причин. 1. Колись включив ,на 10 хв. ,захворів на тиждень.
2. Здається що пів потужності віднімає.
Якщо їздити по 15-20 хв . , з такими ж перервами , то і в мене все гуд . А коли по 2/3/4 години ,в заторах то це вже знущання над двигуном ,не кажучи за свою нервову систему . Тому треба чимось жертвувати .
#51
Опубликовано Вчера, 12:18
Никаких проблем с перегревом.
Была хотелка у клиента климат поставить , но отговорил.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#52
Опубликовано Вчера, 12:34
Сожаление об этом приходит слишком поздно
Так а в чому справа? Поясніть , що означає " плохая идея " ,"сожаления" ? Це якось впливає на технічні характеристики авто ? Конкретно на її їздові якості ?
1,4 с кондиционером. Утром, днём и вечером в пробках. Работа у человека такая.
Никаких проблем с перегревом.
Была хотелка у клиента климат поставить , но отговорил.
Та звісно що не у всіх авто така проблема . В мене знайомі на Рено , ніссан ,не жаліються
Автор теми теж вказує на такі проблеми . Та іще колись зустрічав ,тут на форумі , схожі теми з таким питаннями
Изменено: DedPihto, Вчера, 12:38
#56
Опубликовано Вчера, 15:15
Так и треба
Та я розумію , але кожні 5 хв. ! При цьому падають оберти , авто спотикається і це дуже бісить . ,якщо так і треба то тоді не авто треба лікувати ,а мене .
А коли буде +40 ?
Вже б зробили щоб б той Карлсон постійно крутив, щоб уникнути цього моменту просідання напруги
Изменено: DedPihto, Вчера, 15:18
#57
Опубликовано Вчера, 15:31
Та я розумію , але кожні 5 хв. !
5 хв то ще нормально, от коли кондюк працює, то тоді капець як часто
При цьому падають оберти , авто спотикається і це дуже бісить . ,
Та ладно, це ж не кондей вмикати, а може такі да
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#64
Опубликовано Вчера, 20:13
Літо тільки починається (останні роки абсолютно аномальні температури ) . Експлуатація авто , в основному місто, дуже напружує цей вентилятор , посідають оберти , більше газуєш .
Я б звернув увагу на стан генератора....
Думаю,що 120А гена повністю позбавить від просідання обертів під час спрацьовування таких енергоспоживчих приладів як Електрогідропідсилювач керма,вентилятор охолодження радіатора,підігрів заднього скла тощо.... ....
Ще бажано щоб в цьому генераторі реле регулятор був оригінальний БОШ,а не якийсь зовсім китайський непотріб.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых