Реклама

Vectra NEW! Скоро!Opel Insignia офф. инфа и фото !!
#772
Опубликовано 24 Июль 2008 - 19:08
Посравнивал технические данные Инсигнии и Верки
Мягко, говоря расход первой, разочаровал.
Только не говорите, что покупая тачку за > $35 меня не должен интересовать расход.
Динамика значительно увеличилась - это радует.
Пол литра на сотню и не заметишь
#775
Опубликовано 24 Июль 2008 - 22:19
если куришь,отлично вытягивает и ухи не надувает из приоткрытых окона какой толк от люка? Не могу для себя найти ему применение...

Полный приводПосравнивал технические данные Инсигнии и Верки
Мягко, говоря расход первой, разочаровал.
Только не говорите, что покупая тачку за > $35 меня не должен интересовать расход.
Динамика значительно увеличилась - это радует.

#776
Опубликовано 25 Июль 2008 - 16:34
Народу понравилось."The general weight and damping of the steering and brakes are matched to BMW and Audi rather than featherweight Japanese contenders" - типа рулицо как нормальные тачилы БВМ-Ауди, а не япона.

Игнорируемые
Timothy Manager Мірик pikach00 vasikk ШВАРЦ igor_ddt ledokol -akaDemik- lutsyuk memphis Slovik Cтас трой Anton2060 mysei _WizarD_ Lenker igorokkk ball kurt-59 bazl synapse Rcarlos
#777
Опубликовано 25 Июль 2008 - 17:39
Indeed the overall ride quality is another asset. The body shell is rigid, there's no powertrain bounce and the suspension copes even with complex combinations of crests and potholes. Good insulation from chassis, wind, and road noise was one of the best things about the Insignia's predecessor and is carried over here -- как я понял комфорт в салоне, качество материалов и подгонга деталей выше всяких похвал...
Fitted to the test car, the sport/normal/touring button on the dash alters several of the car's parameters, including adaptive damping, DSC threshold, and steering weight -- even the torque split on the AWD model. -- это что в полноприводных моделях распределением момента можно будет самому управлять?
гы! конхвэтка: Most obvious is that activating Sport changes the color of the instrument lighting from white to red. Sweet. -- типа при переводе в режим Спорт подсветка приборов меняется с белой на красную
Later developments now at the engineering stage for the Insignia/Aura and related cars are hybrid gasoline powertrains, a dual-clutch transmission, and direct-injection gas engines. -- в планах гибридная силовая установка, коробка с двумя сцеплениями и direct-injection gas engines -- прямой впрыск бенза? газа?
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
If I ever get back my blue jean,
Lord, how happy could one man be
#779
Опубликовано 25 Июль 2008 - 17:57
думал ты об управляемости по данным Нюрбопетли судишьТестдрайв - http://www.motortren...rive/index.html
Народу понравилось."The general weight and damping of the steering and brakes are matched to BMW and Audi rather than featherweight Japanese contenders" - типа рулицо как нормальные тачилы БВМ-Ауди, а не япона.

#781
Опубликовано 25 Июль 2008 - 19:21
тест драйв, к сожалению, предложили только на конец ноября, раньше живых машин у хэндлеров не будет

оф. партнер: EDS-MOTORSPORT /// PIPERCROSS /// DBILAS DYNAMIC /// STEINMETZ /// FRIEDRICH MOTORSPORT ...
#783
Опубликовано 27 Июль 2008 - 10:14
Игнорируемые
Timothy Manager Мірик pikach00 vasikk ШВАРЦ igor_ddt ledokol -akaDemik- lutsyuk memphis Slovik Cтас трой Anton2060 mysei _WizarD_ Lenker igorokkk ball kurt-59 bazl synapse Rcarlos
#784
Опубликовано 27 Июль 2008 - 10:25
Zalapal vse versii. Realno neploho. No do Audi-Bmw eshe daleko.
когда опель догонит ауди-бмв - он и стоить будет также, как и они...
Инсигния - первый опель, который мне очень нравится...
И лучше будь один, чем вместе с кем попало...
#788
Опубликовано 27 Июль 2008 - 18:50
Салон бежкожа и коричневый пластик, Нави 800, видео как меняется подсветка с белой на красную при включении спорта.
Фоты позже.
Не понравилась каомбинация приборов, особенно колодцы указателей уровня бенза и температуры - маленькие и хрома много.
Игнорируемые
Timothy Manager Мірик pikach00 vasikk ШВАРЦ igor_ddt ledokol -akaDemik- lutsyuk memphis Slovik Cтас трой Anton2060 mysei _WizarD_ Lenker igorokkk ball kurt-59 bazl synapse Rcarlos
#792
Опубликовано 31 Июль 2008 - 09:11
Вот немного инфы о ней, которую нашла:
http://www.opel.ru/m...es/insignia_RU/
http://opel-insignia.ru/
#794
Опубликовано 31 Июль 2008 - 09:38
В след раз мароженнае зеленочайное за мой счет

zai4ka83, В этой теме инфы в сотни раз больше.

Изменено: stas_magic, 31 Июль 2008 - 09:39
Игнорируемые
Timothy Manager Мірик pikach00 vasikk ШВАРЦ igor_ddt ledokol -akaDemik- lutsyuk memphis Slovik Cтас трой Anton2060 mysei _WizarD_ Lenker igorokkk ball kurt-59 bazl synapse Rcarlos
#797
Опубликовано 13 Август 2008 - 17:19
New Insignia hits road
Good enough to beat the Mondeo? Our verdict reveals all.
13th August 2008
It’s been a long time coming, but we’ve finally put Vauxhall’s replacement for the Vectra on the road! By giving its Ford Mondeo rival a new name and making bold claims about its ‘premium feel’ and enhanced driving experience, the maker has raised expectations.
But against rivals such as the Honda Accord and Citroen C5, that won’t matter if the Insignia doesn’t cut it on the road. So the big question is: does it?
Before we answer that, let’s admire the looks. Anyone who visited the recent British Motor Show will have been impressed by the attractive shape, with the steeply raked windscreen and tailgate, big wheels and bold front grille. Inside, the stylish feel continues. The cabin is full of premium materials and the dash is neatly designed, with sporty, Alfa Romeo-like dials.
The Insignia is bigger than the Mondeo, so there’s plenty of space, although the sloping tailgate eats into rear headroom.
Under the skin, things have really moved forward. In comes an all-new chassis, featuring aluminium links in the front and rear suspension, higher-strength steel in the body and bigger dampers and bushes.
There are still things to iron out before the Insignia goes on sale in the UK later this year, but initial impressions on the pre-production Opel-badged prototype we drove in Germany are good.
At its core is the new FlexRide system, which offers Normal, Comfort or Sport settings. Each adjusts the suspension, handling and throttle response. The main difference is the greater steering and throttle precision in Sport mode.
Our route combined twisting back roads with fast autobahns. Switching between the modes didn’t offer big changes to the car’s handling, and that’s to its credit – we couldn’t catch it out in a tight bend in Comfort mode.
In reality, FlexRide is constantly at work, adjusting the settings to suit your driving style – so even if you ignore the buttons, once you push the Insignia into corners, it automatically adopts the Sport setting. While that may make the three buttons on the dash superfluous, the system and chassis impress.
The new car rides well, taking rough surfaces in its stride. Yet at the same time, body roll is limited; only in tight bends does it understeer. That’s where the Ford has an edge, but the Insignia is a world apart from the Vectra.
As well as a responsive chassis, it has good steering. At motorway speeds it tightens up to give you the confidence and precision needed, while in town it’s light, although it’s not quite as sharp as the Mondeo’s. Rear visibility could be better, too. But refinement is superb, so long distances pose few problems. Our car had a 217bhp 2.0-litre turbo driving the front wheels. It’s punchy, but lesser-engined models may struggle with the Vauxhall’s 1,600kg kerbweight.
Other petrol units will include a 138bhp 1.8, a 158bhp turbo 1.6 and a 256bhp V6 flagship. Diesels will comprise 128bhp and 158bhp 2.0 litres. A twin-turbo with 187bhp will follow, as will a four-wheel-drive variant.
While there’s a little way to go before UK-spec models are finished, the signs are promising. We’ll give our definitive verdict when the first production cars arrive – but for now, it’s clear the Insignia means business.
Игнорируемые
Timothy Manager Мірик pikach00 vasikk ШВАРЦ igor_ddt ledokol -akaDemik- lutsyuk memphis Slovik Cтас трой Anton2060 mysei _WizarD_ Lenker igorokkk ball kurt-59 bazl synapse Rcarlos
#802
Опубликовано 14 Август 2008 - 11:22
Буває, але БМВ простора.В том то все и дело... Украинский стереотип не сломать.. Народ лучше БМВ голую возьмет, чем нафаршированый Опель...
А до Автошоу можно будет увидеть Insignia ?
Изменено: salex, 14 Август 2008 - 11:55
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых