Скільки не читав бортові журнали по цій марці - у всіх якісь глюки, то пікселі на дисплеї не працюють, то якісь помилки по ваносу, то масло з картера десь дівається, то ще щось. Виникає питання, БМВ (ну що воно їде то всі знють) дійсно має проблеми по надійності віузлів і агрегатів? Чому питаю. У колеги 7й акорд. Років вже йоу багацько, власників певно було штук 5. А він їздить на ньому 3 роки без особливих проблем. І каже що "по трассі він шурує 200".
Тут, швидше за все, проблема в іншому. БМВ, загалом як і інші "дорогі" авто, потребують якісного та кваліфікованого догляду. Людина, що купує нове авто зі салону, їздить та й горя не знаю n-кількість років та км. Далі продає з ВЕЛИКИМ дискаунтом. Наступний власник теж намагається доглядати, але тут вже можуть починатися більші витрати на те ж саме ТО. Люди шукають більш дешевші варіанти обслуговування. В якийсь момент, зрозумівши скільки коштує утримання такого авто, продають далі. Наступний наїзник думає, що це бмв, нім якість, поїздить. Ну там стукає, там підтікає, там лампочка загорілась -але то таке, на швидкість не впливає, "ще походе".
І всі власники, починаючи з першого часто їздять "педаль до підлоги". Ось так і народжуються міфи про "ломучість" якоїсь марки.
Є , звичайно, винятки, але це - рідкість.