Лемберг,я правильно зрозумів, що це не той гібрид, як наприклад у вольта? там двс працює лише як генератор, підзаряджаючи батарею, коли вона втратила заряд...
подивився є вони і з Європи , але , зрозуміло, з більшим пробігом.....
От власне, що не такий. Я б і собі купив, якби воно працювало так, як, наприклад, у Toyota RAV4 hybrid.
Закінчився заряд батареї-ввімкнувся ДВЗ і працює одночасно як генератор на батарею. Так можна по австостраді зарядити батарею на всі 100%.
У BMW це так не працює. Тільки незначний відсоток йде на батарейку від рекуперації енергії при гальмуванні і т.п. складної та важкої для розуміння муйні :))
Правда є свій прикол: на батареї можна навалювати до 140км/год. Але недовго будеш тішитись, думаю ~20км.
Коротше, для себе я точно відкинув ідею купівлі 5 iPerformance. Ще й до того ж проживаю в багатоквартирному будинку. Хоча і на І-му поверсі, але ніхто ніяких кабелів/дротів до авто точно тягнути не буде! :))
Плаг ин от БМВ на это и рассчитаны подавляющее большинство клиентов на работу/ с работы укладываются в 30 -60 км. Даже проехав в одну сторону 30 , можно на работе зарядить аккумулятор и поехать на электротяге домой.
Весь этот базар для того чтобы в квоты по выбросам вписываться ( сам производитель машин , а не конкретно машина)
Ну ок, але чому за це повинен платити я, а не виробник ?!? :)) Результат економії для такого користувача як я, саме тут на BMW, надзвичайно примарний. І потрібно врахувати складність самого механізму ДВЗ-гібрид і вартісність подальшого якісного обслуговування.