Реклама

Хочу BMW! Но это не точно.....рассуждения на тему выбора
#284
Опубликовано 05 Октябрь 2024 - 13:58
Туфлі з крокодила , вони бувають дуже дорогі . Не будемо дивитися в бік тих що вище десяти тисяч , є доволі більш доступних по три-чотири . На ту суму що ти плануєш відварити за бімер , можна набрати гарну колекцію і синіх , зелених , чорних , тощо . Беемве на вулиці як сміття , ніхто на тебе не зверне увагу . А багато ти бачив чоловіків в синіх оксфордах із крокодила ?
З нексії виходить мужчина в синіх оксфордах із крокодила
Людина-туфля
#287
Опубликовано 05 Октябрь 2024 - 20:22
смотрю обзоры, читаю инфу..... надо брать с пробегом до 100, желательно 50, чтоб поездить годик 50 до ста
проблема в том что f30 c таким пробегом или нет, или единицы на которые хозяева ананируют и не продают
Це точно УОК? Чи форум "зажиточних мільярдерів"...
Або взагалі відмовлятись від ідеї.
є і такий варіант
Коротше кажучи , краса є і в інших речах окрім БМВ .
та я розумію
тут еще одна проблема. все близкие, чье мнение мне дорого не хотят расставаться с этим авто....
.
.
Прикрепленные файлы:
Изменено: molodec, 05 Октябрь 2024 - 20:11
#289
Опубликовано 05 Октябрь 2024 - 21:29
137 км/день
Короче в Днепр и обратно каждый божий день год ездить
так и есть. из Новика гоняю на работу в Днепр, плюс карпаты, столица и тд
вот еще ухоженная и обслуженная тачка
https://auto.ria.com...s_37152958.html
пообщался с хозяином, цикавый хлоп
тут м пакет, пробег, но была замена двери, крыла, шторка стреляла, не критично наверное но не то что в одессе...
#293
Опубликовано 06 Октябрь 2024 - 09:23
Це авто купувалось до війни серцем,на емоцціях, бо має душу.
Бэмэвэ якщо буде то тільки у наслідок тверезого розрахунку.
#294
Опубликовано 06 Октябрь 2024 - 13:44
Я розумію чим тобі не подобається N20, але злі язики кажуть, що ланцюг ГРМ міняється за 800-1000 уо раз на 100 ткм і все, а інших дуже дорогих проблем у нього начебто немає. Враховуючи амортизацію і купу інших факторів, які впливатимуть потім на ціну продажу, саме на це витрати в процесі володіння відносно помірні.
Враховуючи, що від них бігають, як чорт від ладана, це позитивно відображається на ціні, за якою його можеш купити ти. Дає простір для маневру.
Знову таки, злі язики кажуть, що є підстави вважати, що B48 також не зовсім бездоганний, просто їх у нас менше з великими пробігами і їх гірше знають, крім того, що з точки зору доступу до того ж ланцюга ГРМ він менш зручний.
Модний бампер на них як правило ставиться не рідний, якщо рідний (будь-який) постраждав, тобто візуально це не має бути суттєвим фактором. Мабуть. Хоча якщо ти прихильник і цих деталей за оригіналом, то це інша історія. Правда, у 330 не спортивних, мабуть, і не бувало - не знаю, я поверхово цікавився тільки 320, 328, Х1 і Кантріменом.
Кажуть, що будь-який Кантрімен в Україні - повний неліквід...
Пам'ятаю, у Лоєра був жовтий, коли він мені страховку оформлював, давно вже.
#295
Опубликовано 07 Октябрь 2024 - 09:45
Від 5-ки з двигуном 3.0 дизель і в пристойній комплектації кайфу отримаєш більше ніж від трійки. Хоча і коштувати норм авто буде плюс мінус 40. А старе бмв то ще той гемор буде тим більше 330)))
Были Опеля: OVC 2.2 АКП, OVC 3.2 АКП, еще куча всяких НЕМІ, боксеров и т д не Опелей:).
Долго на одной машине ездить не могу - в поисках своего идеала ....:)
#296
Опубликовано 07 Октябрь 2024 - 10:52
Є у мене один знайомий зі своїм кросівим 320 купе.
наче й свіжа машина, але він в ній поміняв стільки, що моя тігра 1996 відпочиває.
Єдине спільне, що від цих замін нічого не міняється.
Діагностику робили всі відомі "естео по беемвах" столиці і передмістя.
Результату нуль, як неїхала так і неїде
Изменено: pierre, 07 Октябрь 2024 - 10:55
#297
Опубликовано 07 Октябрь 2024 - 11:20
Як на мене в котрого була 20 років назад 5-ка), недавно були Х1, Х3 в пристойному стані з пробігами до 100, часто катався на GT535, X5. То брати бмв потрібно від 5-ки, та від Х5, якщо хочиш відчути дійсно, що таке бмв). Ну і двигун 3.0 дизель, на край 3.0Т)), але він ніжний і теплонагружений, потребує уваги.
Від 5-ки з двигуном 3.0 дизель і в пристойній комплектації кайфу отримаєш більше ніж від трійки. Хоча і коштувати норм авто буде плюс мінус 40.
X5 E70 3.0D бачу на бідфаксі за дуже демократичними цінами, з пробігами до 280 ткм (начебто для дизеля не космос), без пошкоджень (wear and tear), салони на вигляд наче до 100 ткм. З доставкою та розмитненням калькулятор показував ціни 16-25 куо тут. Зрозуміло, що під якісь ремонти тут, бо той природній знос там таки ж є і потребує якоїсь корекції.
Я людина наївна, подумки живу у світі, де капіталка 4D56 все ще коштує 1500 уо - ну, думаю, шість циліндрів БМВ нехай 3000 капіталка буде, якщо він загнаний аж настільки, плюс якийсь середній ремонт АКПП, роздатки, тобто докинути максимум тисяч шість і їздити довго без великих додаткових витрат. Виходить гарна машина за притомні гроші, ліквідна, тут їх відносно живих до 25 не знайдеш. А потім подивився (у Власова чи не пам'ятаю де), що там є якісь шняги по підвісці чи приводах, які зношуються і коштують 2000 уо за запчастину, і взагалі там такого вистачає, і якось подумав, що не так-то воно мені дуже й треба - і повний привід, і розмір, і шість циліндрів. Хоча на Омегах на М57 ніхто у моїй присутності не жалівся, а N57 начебто не особливо примхливіший.
Ну але таке - я все-таки на машину для себе завжди більше дивлюся з економічного боку, ніж з емоційного. Якщо воно справді буде радувати людину - це інші критерії.
#299
Опубликовано 07 Октябрь 2024 - 14:18
На рабочий пассат 1.8т озвучили 3000 уе..X5 E70 3.0D бачу на бідфаксі за дуже демократичними цінами, з пробігами до 280 ткм (начебто для дизеля не космос), без пошкоджень (wear and tear), салони на вигляд наче до 100 ткм. З доставкою та розмитненням калькулятор показував ціни 16-25 куо тут. Зрозуміло, що під якісь ремонти тут, бо той природній знос там таки ж є і потребує якоїсь корекції.
Я людина наївна, подумки живу у світі, де капіталка 4D56 все ще коштує 1500 уо - ну, думаю, шість циліндрів БМВ нехай 3000 капіталка буде,
Дыметь начал..
Изменено: bzhasso, 07 Октябрь 2024 - 14:19
#301
Опубликовано 07 Октябрь 2024 - 16:33
max911, авто у профілі - консерва, це що за звір?
А, та то у мотоциклістів був прикол на автомобілі казати консерви). Наразі розпродав все). Залишив мот для душі і електричку дружині. Сам переважно на робочих недобитках передвигаюсь. Нема потреби наразі мати 2 авто.
Были Опеля: OVC 2.2 АКП, OVC 3.2 АКП, еще куча всяких НЕМІ, боксеров и т д не Опелей:).
Долго на одной машине ездить не могу - в поисках своего идеала ....:)
#305
Опубликовано 08 Октябрь 2024 - 08:48
Мустанг круто выглядет, бмв как.то блекнет на его фоне (имхо конечно же)
Так дві різні машини зі слів власника - Мустанг вигляд і їзда по сухому прямо, БМВ - повороти на любій швидкості з мінімальними нахилами кузова. А враховуючи що електрички рвуть Мустанг як Тузик грілку то в Мустанга хіба що вигляд і лишився. Є дівчинка на Мустангу, приїздить в спорт зал, - таке відчуття що вона і габаритів не відчуває і оглядовість така собі і із-за цього їй дороги треба метрів 10 в ширину
Изменено: sapphir, 08 Октябрь 2024 - 08:58
#306
Опубликовано 08 Октябрь 2024 - 09:38
Калькуляции нет , это риторически- условно- среднепотолочный( но мало отличающееся от жизни) порядок цифрЧому так дофіга?
Рядний 4-х циліндровий бензиновий моторчик 3 куо?
Цікаво б калькуляцію глянути.
Озвучено было после жалобы что на горячую начало поддымливать
Сорри за офф
#307
Опубликовано 08 Октябрь 2024 - 10:18
sapphir, та електрички рвуть усіх. у мустанга 330 коней, у трийки bmw 252 якщо на бензі та 330 та....
стосовно того, що різні вони то 100%
у двулітрової бехи якщо чіпувати то буде 300 с гаком (я особливо не розбирався) . Але на таких потужностяж , якщо маневрувати то необхідним стає повний привід...
Мустанг круто выглядет, бмв как.то блекнет на его фоне (имхо конечно же)
визуально да особенно если бєха без м пакета и бомж по комплектации.
Вентиляции сидений к примеру у бєхи и за 30 уе не будет. А у муста есть . так он старик в сравнении с бєхой 17-19 годов. карплей опять же без всяких танцев с бубнами, ну и тд.
Взагалі ситуація така. Кому цікаво)
сьогодні їду дивитись дизельну версію ф30ї. для розуміння різниці та за порадою людей, які вже давно розуміються на баварцях. і о Боже, вона на задньому приводі....відпишусь потім
Доречі на G20, дизельній на повному я їздив. Но вона більша за ф 30 та і по грошах 40+. Якщо офіційна. Європа та америка починаються з 30
Изменено: molodec, 08 Октябрь 2024 - 10:19
#310
Опубликовано 08 Октябрь 2024 - 11:16
Но имею мнение

На подобных машинах наличие полного привода тут на втором плане - важно состояние компонентов шасси. А БМВ это скорость а скорость это шасси , аморты сайленты шины все в копилку безопасности а зимой трекшн поможет.
да разогнаться особо негде
P.s.
Написано с небольшого опыта владения сафраном бт
Достаточно мощным авто на полном приводе, но потекший передний амморт с месяц лишал удовольствия от езды :) ни повернуть со вкусом ни разогнаться
Изменено: bzhasso, 08 Октябрь 2024 - 11:17
#311
Опубликовано 08 Октябрь 2024 - 11:21
Є дівчинка на Мустангу, приїздить в спорт зал, - таке відчуття що вона і габаритів не відчуває і оглядовість така собі і із-за цього їй дороги треба метрів 10 в ширину
Як моїй дружині на пижі 208му, з переднім і заднім парктроніком і парковочне місце розміром 10 на 10 метрів.
Думала ситуацію з паркуванням виправить парктронік, всі вуха мені ним прожужала - не допоміг.
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых