Ще десяток років тому копійка,
цього року знайомі далеко від столиці купили москвича іж 412 , як кажуть капсула 7000грн на город їздити
я в 98му шоху купляв дешевше , тисячі за чотири гривень , правда курс тоді був 1.8 .
Опубликовано 16 Октябрь 2024 - 15:47
Та то ці полуміри все пройдені етапи)). Онлі п'ятірка! Тільки з хорошим двигуном, сидіннями, світлом, приборкою, музикою і т т д.... Якщо тре бобік то Х5. Сядь катни на 5-ці, чи на 5-тому GT тоді зрозумієш. Хоча останній по дизайну на любителя. І обов'язково тре двигун 3 диз, або N55 бензин)). Трійка не дасть такого комфорту, поєднання плавності ходу з керкуванням,як 5-ка.
Це як подивитися :)
якщо їздиш сам, чи двоє, то 3-ка приноситиме набагато більше драйву за кермом. 5-ка більша як ззовні, так і всередині, зовсім інші відчуття за кермом (більше для сім'ї з нащадками :)).
з власного досвіду, я б шукав БМВ. "цивільні" ауді - не те пальто. А4 з 3 л дизелем вроді і їде норм, але як спробував БМВ - зовсім інший настрій. Реакція на акселератор, входження в повороти, настройки керма, підвіски - не порівняти.
340 або 540 на дизелі - їде супер з відмінною витратою. ну і повний привід для такої потужності - маст хев.
спорт сидіння я б не брав, нарікають на них, особливо на дальняк. я цілком задоволений комфорт-сидіннями. Звичайно, менша бокова підтримка компенсується безліччю налаштувань. Можеш їхати як на дивані, а можеш і затиснути валики збоку, щоб утримувало в поворотах.
Опубликовано 17 Октябрь 2024 - 11:12
Якщо 3 і 5, то лише на задньому приводі. Повний лише на х5 і х3 нормально ходить, якщо звісно не навалювати))
а можно подробиці?
Romich_90, цікаво. Дякую за слушну думку.
max911 правий у тому, що 3.0 дизеляка - це канонічний двигун. Но якось в мене не дуже налазить на голову, що купити авто з пробігом в 200т за 40+ тис. Уо. - це норм. А на них такі ціни(
Romich_90, сидіння комфорт це які? звичайні , не спортсіди? бувають різні не спортсіди?
Изменено: molodec, 17 Октябрь 2024 - 11:10
Опубликовано 17 Октябрь 2024 - 13:51
Romich_90, цікаво. Дякую за слушну думку.
max911 правий у тому, що 3.0 дизеляка - це канонічний двигун. Но якось в мене не дуже налазить на голову, що купити авто з пробігом в 200т за 40+ тис. Уо. - це норм. А на них такі ціни(
Romich_90, сидіння комфорт це які? звичайні , не спортсіди? бувають різні не спортсіди?
я, звичайно, хз за ціни на ринку в Україні зараз. тут я не дуже шарю..
3 л дизель - це хороший компроміс між динамікою та витратою пального. по автобані, якщо їхати не більше 130 , можна вкладатися в +-6 л. якщо з частими розгонами до 200 + - 8-10 л на 100 км.
якщо дивитися на g серію, то то можна дивитися на 330d/530d. Порівняно з 40d там буде одна турбіна замість 2 та трохи менша потужність (265 або 286+11 кс, залежно чи до чи рейстайл версія).
комфортні (мультиконтурні) сидіння - це повністю шкіряні (Наппа) сидіння, з безліччю електрорегулювань, де "ламається" спинка в області плечей. спортсидіння - відносно базові сидіння з сильно вираженою боковою підтримкою. зазвичай напівавтоматичні, де частина положень регулюється межанічно. також вони йдуть без пам'яті сидінь.
Є ще так звані "М" сидіння, що дуже схожі на ковші. тих я не пробував.
Опубликовано 17 Октябрь 2024 - 19:06
Romich_90,
для американських бех, сидіння з спинкою, що ламається, то космос. у бюджеті до 40 не зустрічав взагалі.
А ще прикол, що багато, дуже багато америкосів на "шкіряних" сидіннях, які не мають підігріву взагалі! то зрозуміло, що з теплих штатів, але я не розумію як їх може не бути(((( ось приклад аво за розумні гроші і нема підігрівів
https://auto.ria.com...s_37184496.html
https://auto.ria.com...s_37172928.html
Опубликовано 17 Октябрь 2024 - 20:33
Romich_90,
![]()
для американських бех, сидіння з спинкою, що ламається, то космос. у бюджеті до 40 не зустрічав взагалі.
А ще прикол, що багато, дуже багато америкосів на "шкіряних" сидіннях, які не мають підігріву взагалі! то зрозуміло, що з теплих штатів, але я не розумію як їх може не бути(((( ось приклад аво за розумні гроші і нема підігрівівhttps://auto.ria.com...s_37184496.html
трійка з першого лінку виглядає гарно. ось тут якраз типові спортсидіння без регулювання поперекової підтримки. мусиш пробувати сам чи тобі зайде.
ну і двигун 2 л без повного приводу
Опубликовано 18 Октябрь 2024 - 11:21
без повного приводу
та я зараз вивчаю як працює їх хдрайв, як вириває передній кардан та він меле все навкруги включаючи масляний піддон двигуна, та вже не впевнений що він потрібен на бмв, той повний привід. Це не торсен у ауді і не субару(
там цікаво, він дуже інтелектуальний той хдрайв, а мій досвід каже, що буде дорого , як мінімум у обслузі
торгуй в Канаді, там точно буде підігрів
я думав про це, але чекати так довго не вмію( може треба вчитись. та і лотерея...нема азарту, вже старий
Опубликовано 11 Ноябрь 2024 - 18:41
спробувавши як керується субару, вивчивши принцип повного привода бехи, я вже повний привід на ній не хотів би(
так що якщо, колись і купуватиму, то трушний задній.....тепер я розумію, чтого малий Лемберга категорично не хотів повний)
Изменено: molodec, 11 Ноябрь 2024 - 18:42
Опубликовано 04 Декабрь 2024 - 21:56
вот такую можно брать...если бы не цвет, не сидения и не цена позвонил, мужик говорит та я уже и не хочу продавать...сын воюет, она стоит...классика на сегодняшний день
https://auto.ria.com...s_35979285.html
по прежнему не спеша изучая вопрос, утвердился в том, что бэху , причем любую, можно брать с пробегом в 50+-, так чтобы за пару лет доездить до 90 и быстро быстро ее продать перед большим то. тогда и расходы будут терпимыми и прогнозируемыми...
Опубликовано 04 Декабрь 2024 - 22:46
Руслане, до 150т.км можеш спокійно їздити. І не такий страшний двигун n-серії. Мав і бензинові, і той дизель, що у ролику, у виконанні 535d. Правда, все від 34т.км і до 180т.км (n55).вот такую можно брать...если бы не цвет, не сидения и не цена
позвонил, мужик говорит та я уже и не хочу продавать...сын воюет, она стоит...классика на сегодняшний день
https://auto.ria.com...s_35979285.html
по прежнему не спеша изучая вопрос, утвердился в том, что бэху , причем любую, можно брать с пробегом в 50+-, так чтобы за пару лет доездить до 90 и быстро быстро ее продать перед большим то. тогда и расходы будут терпимыми и прогнозируемыми...
Опубликовано 05 Декабрь 2024 - 14:16
Руслане, до 150т.км можеш спокійно їздити. І не такий страшний двигун n-серії. Мав і бензинові, і той дизель, що у ролику, у виконанні 535d. Правда, все від 34т.км і до 180т.км (n55).
Хочеш економити - b47… і їхати буде +/-, але після твоєї теперішньої не вразить. Мій вибір, як закінчиться війна, - 540і b58.
Що скажеш про двигун В46
Опубликовано 05 Декабрь 2024 - 17:07
Будь-яка b-серія однозначно краща за n-серію. Процедура заміни ланцюгів трохи дорожча за n-серію, але і ресурс значно вищий. І заміна Valvetronic нааааабагато простіша.Що скажеш про двигун В46
Опубликовано 05 Декабрь 2024 - 19:11
Чесно - без поняття:) Я завжди цікавився в компетентних майстрів стосовно того чи іншого двигуна. По b-серіях всі радять звертати увагу на ланцюги після 200т.км. Це вже поза прийнятним для мене діапазоном пробігу саме по BMW, так що не відповім на ваше запитання.
Mini Countryman та ВМW Х1, при заміні ланцюгів, морду розпаковувати не потрібно?
Опубликовано 05 Декабрь 2024 - 19:50
Будь-яка b-серія однозначно краща за n-серію. Процедура заміни ланцюгів трохи дорожча за n-серію, але і ресурс значно вищий. І заміна Valvetronic нааааабагато простіша.
Але, знову ж, повторюся, люди, купуйте BMW не з останніх грошей і не виїжджені. Я до цього прийшов на своїх помилках. Хороші авто дешевими не бувають, ну і не може утримання BMW бути аналогічним з Opel чи Peugeot…
Дяка!
Опубликовано 06 Декабрь 2024 - 11:32
Будь-яка b-серія однозначно краща за n-серію. Процедура заміни ланцюгів трохи дорожча за n-серію, але і ресурс значно вищий. І заміна Valvetronic нааааабагато простіша.
Але, знову ж, повторюся, люди, купуйте BMW не з останніх грошей і не виїжджені. Я до цього прийшов на своїх помилках. Хороші авто дешевими не бувають, ну і не може утримання BMW бути аналогічним з Opel чи Peugeot…
Были Опеля: OVC 2.2 АКП, OVC 3.2 АКП, еще куча всяких НЕМІ, боксеров и т д не Опелей:).
Долго на одной машине ездить не могу - в поисках своего идеала ....:)
Опубликовано 06 Декабрь 2024 - 13:25
Все вірно. А от що до вибору дизель/бензин кожен вже повинен виходити з своїх потреб і стилю життя. Я, починаючи з пандемії, наїжджаю в рік 7-8т.км. Мучити дизельне авто в режимі міських заторів - дуже погана ідея. Це вбʼє двигун ще до того, як ви спробуєте відчути, що таке 3.0d. Цей двигун повинен дихати на «повні груди», йому потрібна траса і, як кожному дизелю, довгі перегони. І двигун встигає прогрітися, і вся суть дизельного двигуна розкривається (ЕКОНОМІЯ).Підпишусь під кожним словом. Бмв тре в першого власника з підтвердженою історією обслуги з пробігом до 100. І розумітись, який двигун надійний. Років 2 назад забрав у не бідного товариша дружині Х3 в стані салон,як каже Кактус) з пробігом 115 тик з наче не сильно геморним мотором N52. Все було добре, поки їздила дружина по місцю пердячим газом. Настав момент коли тре було мені покататись на авто певний час.... І почалось)). Свічки, катушки, ваноси, термостат. Потім авто тупо почало не заводитись після пробок на гарячу. Міняв акум, перепрошивав комп, ніяких помилок, а проблема є. Всі кращі специ в Києві розводять руками)). Так і продав перекурам. Я до чого, що купуючи Бмв даже за дорого і не виїзджену тре брати перевірений без геморний мотор. Для мене це 3.0 диз. Більше нічого не брав би. Їздив певний час на N55, мотор дуже приємний, але ж не сильно кращий по надійності від N52. Щось мені здається, що серія В не далеко по надійності. Такі ж складні і теплонагружені двигуни. Купити авто з пробігом 50 і на 150 продати то саме то!))). Але то дорого, із за того і проблеми.
Опубликовано 06 Декабрь 2024 - 18:55
Та так воно працює з усіма машинами.
Изменено: max911, 06 Декабрь 2024 - 18:56
Были Опеля: OVC 2.2 АКП, OVC 3.2 АКП, еще куча всяких НЕМІ, боксеров и т д не Опелей:).
Долго на одной машине ездить не могу - в поисках своего идеала ....:)
Опубликовано 06 Декабрь 2024 - 21:27
Мучити дизельне авто в режимі міських заторів - дуже погана ідея. Це вбʼє двигун ще до того, як ви спробуєте відчути, що таке 3.0d. Цей двигун повинен дихати на «повні груди», йому потрібна траса і, як кожному дизелю, довгі перегони. І двигун встигає прогрітися, і вся суть дизельного двигуна розкривається (ЕКОНОМІЯ).
теж таке знаю
Опубликовано 06 Декабрь 2024 - 22:15
Тільки те ж Рено з пробігом 200+ їздить, а БМВ любить мозок і гаманець)То так. Ціна питання різна. Дуже часто грошей в кармані на Опель із вище згаданою вводною, а хочиться бемеве. От і маємо потім гемор і волаємо, що бемеве відро)))
Опубликовано 07 Декабрь 2024 - 08:17
Тільки те ж Рено з пробігом 200+ їздить, а БМВ любить мозок і гаманець)
А з пробігом 50 навіть Таврія і Китай буде їздити, не те що БМВ, аж смішно звучить)
В чому тоді прикол?
БМВ дійсно класні, високотехнологічні машини, але за рахунок власного ресурсу і вашого гаманця.
Были Опеля: OVC 2.2 АКП, OVC 3.2 АКП, еще куча всяких НЕМІ, боксеров и т д не Опелей:).
Долго на одной машине ездить не могу - в поисках своего идеала ....:)
Опубликовано 07 Декабрь 2024 - 09:15
Я про те, що при всіх перерахованих плюсах, так виглядає, що якістю там і не пахне.Прикол в тому, що кожному своє. Хтось має кошти і платить зі свого гаманця за класне, високотехнологічне, комфортне авто, а комусь просто їздити.
Опубликовано 07 Декабрь 2024 - 16:46
bazl, bmw не зовсім про якість, хоча у тому числі так.....
1. ергономіка. Як на мене краще лише у порше, но там зовсім інші гроші
2. керованість - аналогічно)
3. беха це авто для водія, егоіста, яке має свою філософію....
4. з технологічними рішеннями німців важко споричатись, так дорого, але.....
5. безпека! що теж важливо
Тільки те ж Рено з пробігом 200+ їздить, а БМВ любить мозок і гаманець)
от у мене є зараз рено у якості антикризового ......їздить, дійсно, як і байк чи самокат. дупу з точки а у б справно доставляє......але, це капець
Изменено: molodec, 07 Декабрь 2024 - 17:10
Опубликовано 07 Декабрь 2024 - 17:48
Бачу, ти вже готовий до BMW :)bazl, bmw не зовсім про якість, хоча у тому числі так.....
1. ергономіка. Як на мене краще лише у порше, но там зовсім інші гроші
2. керованість - аналогічно)
3. беха це авто для водія, егоіста, яке має свою філософію....
4. з технологічними рішеннями німців важко споричатись, так дорого, але.....
5. безпека! що теж важливо
от у мене є зараз реноу якості антикризового ......їздить, дійсно, як і байк чи самокат. дупу з точки а у б справно доставляє......але, це капець
Опубликовано 07 Декабрь 2024 - 18:22
Це повна дупа емоцій :)
на щастя перед війною купив свому малому оцього красеня, але він у мене не автомобіліст і навіть така тачка не змусила його їм стати...тому я з задоволенням катаю, коли рено мене вбиває своєю практичністю
їзда на цьому авто це суцільний адреналін, воно таке дурне, що завжди як по лезу , тому і були думки про повний привід)))) але це не точно
Изменено: molodec, 07 Декабрь 2024 - 18:19
Опубликовано 07 Декабрь 2024 - 19:41
на щастя перед війною купив свому малому оцього красеня, але він у мене не автомобіліст і навіть така тачка не змусила його їм стати...тому я з задоволенням катаю, коли рено мене вбиває своєю практичністю
їзда на цьому авто це суцільний адреналін, воно таке дурне, що завжди як по лезу
, тому і були думки про повний привід)))) але це не точно
ЗЫ: мне батя первое авто купил - Славуту)) но я не жалуюсь, тогда и сейчас впринципе, был ему за это благодарен)
Опубликовано 07 Декабрь 2024 - 20:03
Мене мій пускає тільки посидіти у своїй…:) Але і цього достатньо, щоб пустити скупу батьківську сльозу:)
на щастя перед війною купив свому малому оцього красеня, але він у мене не автомобіліст і навіть така тачка не змусила його їм стати...тому я з задоволенням катаю, коли рено мене вбиває своєю практичністю
їзда на цьому авто це суцільний адреналін, воно таке дурне, що завжди як по лезу, тому і були думки про повний привід)))) але це не точно
Опубликовано 07 Декабрь 2024 - 20:07
ЗЫ: мне батя первое авто купил - Славуту)) но я не жалуюсь, тогда и сейчас впринципе, был ему за это благодарен)
мне дал на зиле военном покататься. сэтого все и началось) своими силами
Мене мій пускає тільки посидіти у своїй…:) Але і цього достатньо, щоб пустити скупу батьківську сльозу:)
казав губа не подобалась тобі, але практика показала, що вона лишилась цілою)
0 пользователей, 3 гостей, 0 скрытых