Себто "життя їх є поганим та довгим"(с)?
Оце риторичне питання. Що краще, погане, але зато довге, чи просто "супер", але на пару років

Попереду ще багато років обслуговування цих чудових та неперевершених агрегатів...
Мені стосовно двигунів вже так казали двічи :-))
У далекому початку 2000-х, була в мене "легенда". Субару Імпреза 1, 1993р. З опозитним, двухваловим , "Ёж" 1,6
Всі кругом казали - ти що дурний? Да він жре як теполовоз, да він ламається, да ти будеш не вилизити з СТО, да ти будеш все життя тількі на запчастина робити :-))
Ну і шо? В мене вона від'їздила до 2007, і потім я її ще десь до 2013 зустрічав
у 2007 купив Астру z14xep. Почалося теж саме. 9 з 10 "знатоків" наперебій кричали - та це не мотор, та вона з кондиціонером не їде, та він і 100 тис не протягне, короче - гівно мотор, гівно машина.
Ну? Знов ну і шо?
в цьому році вже стукне 16 років як я на ній катаюся.
За весь цей час, одна проблема,, котру можна назвати "поломкою" . Поміняв передній сальник к/В та прокладку картера, бо потікло вже від старості
Ну поміняв планку твинпорта, бо вже задовбала тарахтіти
Навіть помпа, катушка запалення, термостат і корпус олійного фільтру ще рідні, с заводу :-))
Все інше - звичайний регламент
Проблема не в двигуні. Проблема в "прокладці" між кермом та переднім сидінням :-))
( НЕ СТОСУЄТЬСЯ ФРАНЦУЗСЬКОГО ДВИГУНА PURETEC 1,2)