Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Проблема з холодним запуском..


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
144 ответов в теме

#106
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15154
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 13 Январь 2024 - 19:13

Не зрозумів, яка потужність?

Та вже виправив.



Не так це працює. Суміш готується пропорційно кількості повітря і палива для повного згоряння суміші. Температура повітря враховується саме для цього, а не для того, щоб якось "догріти" повітря в суміші.
А кількість повітря  береться звідкіля? Вона ніяким чином не прив'язана до  кінцевої мети - певної потужності в конкретний момент часу?

І що значить "враховується температура"? Механізм реалізації врахування який? Хіба не збільшення часу впорску -> кількості палива у суміші?


  • 0

#107
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 10969
  • Возраст: 64
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 13 Январь 2024 - 20:35

А кількість повітря  береться звідкіля? Вона ніяким чином не прив'язана до  кінцевої мети - певної потужності в конкретний момент часу?

Кількість повітря береться для правильної пропорції повітря/паливо для приготування правильної суміші.

А для певної потужності в конкретний момент часу регулюється вже кількість суміши.

І що значить "враховується температура"? Механізм реалізації врахування який? Хіба не збільшення часу впорску -> кількості палива у суміші?

Чим плотніше повітря тим більше палива на одиницю обєму повітря треба для приготування суміші. Але кількість палива є сталою при сталому режимі двигуна. І рерулюється це дроселем або РХХ по показниках датчику обертів двигуна (якщо просто сказати).


  • 0

#108
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15154
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 13 Январь 2024 - 21:02

Кількість повітря береться для правильної пропорції повітря/паливо для приготування правильної суміші. А для певної потужності в конкретний момент часу регулюється вже кількість суміши.

Ну то все одно прив'язка до палива, від його кількості залежить вироблена енергія. Повітря - просто окіслитель.

 

 

Ще раз:

1)режим х.х. В циліндр попала порція  повітря(1л) температурою 30*С. Змішана з бензом та стиснута вона має дати при згорянні 700*С та певний тиск при цьому. Це одна кіількість палива.

2) в циліндр попала така сама кількість повітря(0,9л з урахуванням  температурного коєф. розширення) температурою -15*С. При нагріві  вона розшириться, займе той самий 1л, але суміш матиме в циліндрі температуру на 45*С нижче від першого випадку. При впорскуванні та згорянні  тієї самої кількості палива(при незмінній стехіометрії) температура наприкінці згоряння буде меньше на умовно 45*С(початкову різницю температур вхідного повітря). Тобто 655*С. Це призведе до зниження тиску, крутного моменту та обертів. ЄБК дає команду добавити оберти, тобто відкрити дросель\додати палива у суміш щоб вийти знов на 700*С та певний тиск у циліндрі, тим самим збільшити момент та оберти до потрібних.


Изменено: Andre_71, 13 Январь 2024 - 21:16

  • 0

#109
Alikovich

Alikovich

    Частый гость

    • Сообщений 28
  • Имя:Олексій
  • Авто:Opel Astra H
  •  
  • Регистрация: 25.12.2023

Опубликовано 13 Январь 2024 - 21:22


ну вот,
было два датчика, а теперь два насоса)
А совет был такойможет была вкл печка?

Як бачите ставив даччик але не до кінця роз дивився на ту фішку, так пічка була включена.
  • 0

#110
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 10969
  • Возраст: 64
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 13 Январь 2024 - 21:27

температура наприкінці згоряння буде меньше на умовно 45*С

Буде практично тою ж самою.

Теплоемкость поступающего воздуха мизер, по сравнению с теплом, выделяемым при горении топлива (1 КДж/кг*К и 45 МДж/кг соответственно).

К тому же воздух нагреется в горячих впускном коллекторе, головке цилиндров и самом цилиндре.


  • 0

#111
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48967
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 13 Январь 2024 - 21:44

:smile284:


100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#112
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15154
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 13 Январь 2024 - 21:46

Теплоемкость поступающего воздуха мизер, по сравнению с теплом, выделяемым при горении топлива (1 КДж/кг*К и 45 МДж/кг соответственно).

Здесь соглашусь, таки не больше полутора процентов в максимуме.

 

 

 

К тому же воздух нагреется в горячих впускном коллекторе, головке цилиндров и самом цилиндре.

Нагреется, но при этом отберёт тепло у  других  элементов, которые потом опять нужно греть до рабочей температуры. Так что здесь нет. Теплоиз  ниоткуда не берётся.


Изменено: Andre_71, 13 Январь 2024 - 21:50

  • 0

#113
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 10969
  • Возраст: 64
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 13 Январь 2024 - 21:56

Нагреется, но при этом отберёт тепло у  других  элементов, которые потом опять нужно греть до рабочей температуры. Так что здесь нет. Тепло ниоткуда не берётся.

Так избыточное тепло и так постоянно отводится системой охлаждения. Ну поможет воздух этой системе на мизер ну и хорошо.

Так что здесь все таки да.

И процент "потерь тепла" в камере сгорания будет не 1,5 а значительно ниже. В общем ни о чем в нашем случае. ИМХО.


  • 0

#114
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15154
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 13 Январь 2024 - 22:04

ак избыточное тепло и так постоянно отводится системой охлаждения. Ну поможет воздух этой системе на мизер ну и хорошо.

С ХЕРом  не так  просто. На холостых при минус 15 он может и не догрется до своих рабочих 105 даже при выключенной печке или остывать при среднем ветре, выдувающим подкапотку.  Реально как дизель себя ведёт. Так что  каждый джоуль на счету.


  • 0

#115
bzhasso

bzhasso

    Авторитет

    • Сообщений 3713
  • Имя:Алехандро
  • Город:Киев
  • Авто:Meriva A 1.6 COSMO Edition
    & ТурбоОмерика
  • Гос. номер:АЕ3448HI
  •  
  • Регистрация: 24.09.2009

Опубликовано 13 Январь 2024 - 23:31

С ХЕРом не так просто. На холостых при минус 15 он может и не догрется до своих рабочих 105 даже при выключенной печке или остывать при среднем ветре, выдувающим подкапотку. Реально как дизель себя ведёт. Так что каждый джоуль на счету.

Подтверждаю) мотор долго греется даже по теплу.
сегодня при -10 минут 35 молотил мотор , по датчику ож мотор прогрет, но салон не шибко прогрелся, вроде и теплый воздух а стекла в инее. на ходу только через км полтора пошла Сахара))
Заехал на АЗС , сколько там той заправки минут 25, сел в машину стрелка ож немного упала: ветер таки трошкы выдул тепло.
Такой себе теплолюбивый мотор)
  • 0

 
:hi: 
 
 


#116
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 8830
  • Возраст: 56
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 14 Январь 2024 - 00:01

Реально как дизель себя ведёт.

есть такое. Если как сегодня при -12С вкл печку во второе положение и не мах, то температура не поднимется выше 80-ти. Только при оборотах свыше 2000. В сильный мороз даже по трассе приходилось ставить картонку, чтоб выйти за сотню градусов и в тепле ехать в футболке. Оч не люблю в верхней одежде.

мотор долго греется

Если на короткое расстояние, то греть мотор нужно с выкл печкой стоя на месте. В ходу не успеет прогреться и будешь всю дорогу в холоде ехать. Ну или не выше первого положения печки.

 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#117
bzhasso

bzhasso

    Авторитет

    • Сообщений 3713
  • Имя:Алехандро
  • Город:Киев
  • Авто:Meriva A 1.6 COSMO Edition
    & ТурбоОмерика
  • Гос. номер:АЕ3448HI
  •  
  • Регистрация: 24.09.2009

Опубликовано 14 Январь 2024 - 00:07

есть такое. Если как сегодня при -12С вкл печку во второе положение и не мах, то температура не поднимется выше 80-ти. Только при оборотах свыше 2000. В сильный мороз даже по трассе приходилось ставить картонку, чтоб выйти за сотню градусов

Не у меня до картонки не доходит... Сейчас самая короткая поездка 70 км а одну сторону...
По трассе ставлю температуру на максимум и на 4е положение нормально греет.
Сегодня обороты были ок. 3000...
протопив салон убираю и температуру и обороты вентилятора ( климат в авто режиме не идеально работает..) . Единственное что левая нога дольше не в тепле чем хотелось бы ))

Изменено: bzhasso, 14 Январь 2024 - 00:08

  • 0

 
:hi: 
 
 


#118
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 8830
  • Возраст: 56
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 14 Январь 2024 - 00:35

левая нога дольше не в тепле чем хотелось бы ))

это можно отрегулировать изменив размер сопел в воздуховоде под торпедой. 4 мах то печка подзабита. Я выше 2 мах до -20С не включал. Жарко

 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#119
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 8830
  • Возраст: 56
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 14 Январь 2024 - 08:46

А обороты 863 - это всё время так, и по теплу?
Вот старая фотка июнь 18г. Возможно потому что авто стоит неделю с  снятым аккумом. Заслонка чистая. Сейчас мало езжу. 16км по выходным.

Спойлер


 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#120
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15154
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 14 Январь 2024 - 16:16

4 мах то печка подзабита.Я выше 2 мах до -20С не включал. Жарко

 

Там, скорее всего, 4 ступень из 7, бо на климате их  точно не 4. На ОАН - 7, думаю на мериве тоже около того. Так что это где-то то же, что и у тебя на 2-ке.

 

 

 

Вот старая фотка

Ну вот здесь обороты как доктор прописал - 780. Может  по холоду ЭБУ сам держит повышенные и за счёт этого расход больше. Но по тахометру у меня в любое время года прогретые холостые всегда чётко-ровно три деления по шкале, 750, хотя ОБД тоже кажет 780. Вот честно говоря не помню, чтобы по ОБД смотрел при -15*С. Надо изучать вопрос... :sm13_:


Изменено: Andre_71, 14 Январь 2024 - 16:16

  • 0

#121
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 8830
  • Возраст: 56
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 14 Январь 2024 - 16:49

Может  по холоду ЭБУ сам держит
Шоб чел авто не замёрз. Теплопотери то большие :sm13_:

 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#122
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15154
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 14 Январь 2024 - 17:18

Шоб чел авто не замёрз. Теплопотери то большие :sm13_:

Мейби... :sm13_:


  • 0

#123
paa

paa

    Авторитет

    • Сообщений 11205
  • Возраст: 56
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев
  • Авто:opel zafira A 1.8 был,Suzuki SX4 1,6 2017
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 14 Январь 2024 - 18:42

Не так це працює. Суміш готується пропорційно кількості повітря і палива для повного згоряння суміші. Температура повітря враховується саме для цього, а не для того, щоб якось "догріти" повітря в суміші.

А комп враховує більш низьку температуру палива?
 


  • 0

Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.


#124
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48967
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 14 Январь 2024 - 19:04

А комп враховує більш низьку температуру палива?  
Иногда :sm13_:  :sm13_:  :sm13_:

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#125
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1306
  • Возраст: 52
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 14 Январь 2024 - 19:12

Особливо тиск водія.


  • 0

#126
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15154
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 14 Январь 2024 - 19:21

А комп враховує більш низьку температуру палива?

 

Мабуть таки бенз у підкапотному (у рампі)  має більш стабільну температуру перед впорском в будь яку пору року, аніж повітря, бо його  на порядок менше за об'ємом, а рампа та сам бенз має в рази більшу теплопровідність, тобто прогрівається до умовних +60-80*С. Ну і головне - в разі якихось відхилень все одно все коригується  звортнім зв'язком по лямбді.


Изменено: Andre_71, 14 Январь 2024 - 19:22

  • 0

#127
bzhasso

bzhasso

    Авторитет

    • Сообщений 3713
  • Имя:Алехандро
  • Город:Киев
  • Авто:Meriva A 1.6 COSMO Edition
    & ТурбоОмерика
  • Гос. номер:АЕ3448HI
  •  
  • Регистрация: 24.09.2009

Опубликовано 14 Январь 2024 - 19:39

Там, скорее всего, 4 ступень из 7, бо на климате их точно не 4. На ОАН - 7, думаю на мериве тоже около того. Так что это где-то то же, что и у тебя на 2-ке

7 или 8 не помню если честно..
После хорошего прогрева салона, в среднем, убираю на 2 скорость и на 23- 25 градусов: при забортных около -10, не душно и тепло

Шоб чел авто не замёрз. Теплопотери то большие :sm13_:

Заботиться о хомо сапиенс как могЕт :sm13_:

это можно отрегулировать изменив размер сопел в воздуховоде под торпедой.

Это работа для лета а летом об этом и не помнишь)) надо напоминание в телефон записать ...
  • 0

 
:hi: 
 
 


#128
paa

paa

    Авторитет

    • Сообщений 11205
  • Возраст: 56
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев
  • Авто:opel zafira A 1.8 был,Suzuki SX4 1,6 2017
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 14 Январь 2024 - 20:05

Таки при низьких температурах витрата на х.х. буде трохи вище у порівнянні з 20*С навіть при однаковій температурі ОЖ.

В мене влітку при +30*С буває 0,5л\г, а взимку при -10 - 15*С – 0,8л\г при 105*С движка.

Ну я теоретично розумію,шо різниця буде, але ж не 0,3л на прогрітому і на хх :sm12_:

 

Иногда :sm13_:  :sm13_:  :sm13_:

От падлюка :sm13_:

 

Мабуть таки бенз у підкапотному (у рампі)  має більш стабільну температуру перед впорском в будь яку пору року, аніж повітря, бо його  на порядок менше за об'ємом, а рампа та сам бенз має в рази більшу теплопровідність, тобто прогрівається до умовних +60-80*С. Ну і головне - в разі якихось відхилень все одно все коригується  звортнім зв'язком по лямбді.

Та ладно, майже як гріти повітря підігрівом дросселя
 


  • 0

Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.


#129
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15154
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 14 Январь 2024 - 20:27

Ну я теоретично розумію,шо різниця буде, але ж не 0,3л на прогрітому і на хх :sm12_:
Ну от бачиш як можна спотворити все.  Норма за "нормальних умов", (10-20*С) - 0,6 л\г.. І вже від цього відраховуємо в "+"  або в "-".Тож виходить взимку не 0,3л, не  60% відхилення, а лише близько 30%. І влітку десь 15%.

 

Та ладно, майже як гріти повітря підігрівом дросселя

Та ладно... Завжди вважав, що то гріють саме дросель (щоб не обмерзав та не перекривався прохідний перетин), а не повітря ... :sm12_:


  • 0

#130
paa

paa

    Авторитет

    • Сообщений 11205
  • Возраст: 56
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев
  • Авто:opel zafira A 1.8 был,Suzuki SX4 1,6 2017
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 14 Январь 2024 - 20:49

Ну от бачиш як можна спотворити все.  Норма за "нормальних умов", (10-20*С) - 0,6 л\г.. І вже від цього відраховуємо в "+"  або в "-".Тож виходить взимку не 0,3л, не  60% відхилення, а лише близько 30%. І влітку десь 15%.

 

Ну  добре, от ти нижжч порахував 5-10% норма 0,6л+10%(шо мега дохріна)=0,66л де 0,8л?

 

Ну не 1% точно.  Тільки різниця у температурах повітря +30 \ -15  та витрати на його "догрівання"потягне від 5 до 10%. А якщо  врахувати ті ж самі насосні втрати при зміні щільності, то й поготів.

 

Та ладно... Завжди вважав, що то гріють саме дросель (щоб не обмерзав та не перекривався прохідний перетин), а не повітря ...

Ну воно ж там проходить :sm12_:  та і вся система подачі повітря розогрівається в підкапотному не набагато меньше за рампу :smile44: 
 


  • 0

Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.


#131
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15154
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 14 Январь 2024 - 21:10

Ну добре, от ти нижжч порахував 5-10% норма 0,6л+10%(шо мега дохріна)=0,66л де 0,8л?

Ти точно  не по діагоналі прочитав? -10-15 - літо, +30 - зима.

 

Ну не 1% точно.  Тільки різниця у температурах повітря +30 \ -15  та витрати на його "догрівання"потягне від 5 до 10%. А якщо  врахувати ті ж самі насосні втрати при зміні щільності, то й поготів.

 

Згоден з помилковою оцінкою "на вскидку". Детальний розрахунок показав 1-2% на різниці температур. Всі інші фактори не міняються. ВВажаю, що головний - це  відносно холодний стан мастила в КПП та рідини у гідрачу при  -15*С, обумовлений конструктивним розташуванням агрегатів

 

 

Ну воно ж там проходить :sm12_: та і вся система подачі повітря розогрівається в підкапотному не набагато меньше за рампу :smile44:

Ну по-перше  рампа здебільше металева, теплопровідна, а впуск повітря  вже до самої ГБЦ роблять пластиковим, з ніякою теплопровідністю. По друге сам воздух, на відміну від бенза, погано гріється  з огляду на фізичні властивості газів. Ну і  кількість повітря не співставна з кількістю палива, що обумовлює ще й дуже малий час перебування у впускному тракті, за який він має нагрітись.  Ще можна перетин  повітрянного тракту притягнути, як фактор зменшення теплопередачі(ніфига не інтеркулер).


  • 0

#132
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 10969
  • Возраст: 64
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 14 Январь 2024 - 21:34

А комп враховує більш низьку температуру палива?

Щільність палива змінюється незначно в залежності від температури. Немає сенсу.



ВВажаю, що головний - це  відносно холодний стан мастила в КПП та рідини у гідрачу при  -15*С, обумовлений конструктивним розташуванням агрегатів

Ну не знаю. Звернув увагу, що навіть на "драйві" витрати палива такі ж як і влітку. Звісно на прогрітих двигуні та АКПШ.


Изменено: Avtomobilist, 14 Январь 2024 - 21:31

  • 0

#133
paa

paa

    Авторитет

    • Сообщений 11205
  • Возраст: 56
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев
  • Авто:opel zafira A 1.8 был,Suzuki SX4 1,6 2017
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 14 Январь 2024 - 21:42

Ти точно  не по діагоналі прочитав? -10-15 - літо, +30 - зима.

Не зрозумів питання

 

Згоден з помилковою оцінкою "на вскидку". Детальний розрахунок показав 1-2% на різниці температур. Всі інші фактори не міняються.

Ну то взагалі 0,006-0,012л

 

ВВажаю, що головний - це  відносно холодний стан мастила в КПП та рідини у гідрачу при  -15*С, обумовлений конструктивним розташуванням агрегатів

Так двигун же прогрітий, а не перші секунди, масло вже трохи прогрілось, ну  добре, прирівняємо коробас до вмикання кондіціонера, десь біля 10%+попредні 2%на прогрів повітря=12%, 0,6л норми+12%=0,672л деж ті 0,8л?

 

Ну по-перше  рампа здебільше металева, теплопровідна, а впуск повітря  вже до самої ГБЦ роблять пластиковим, з ніякою теплопровідністю. По друге сам воздух, на відміну від бенза, погано гріється  з огляду на фізичні властивості газів. Ну і  кількість повітря не співставна з кількістю палива, що обумовлює ще й дуже малий час перебування у впускному тракті, за який він має нагрітись.  Ще можна перетин  повітрянного тракту притягнути, як фактор зменшення теплопередачі(ніфига не інтеркулер).

Та скільки там того повітря проходить - 1,5л за секунду :sm12_: я з легень 4л видуваю :smile44:
 



Щільність палива змінюється незначно в залежності від температури. Немає сенсу.

Ну таке, кажуть 1% за 10градусів, тобто -10 та +30=4%


  • 0

Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.


#134
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 10969
  • Возраст: 64
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 14 Январь 2024 - 21:54

тобто -10

Не буде -10 у рампі при прогрітому двигуні.

А на холодну і так готується збогачена суміш.


  • 0

#135
paa

paa

    Авторитет

    • Сообщений 11205
  • Возраст: 56
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев
  • Авто:opel zafira A 1.8 был,Suzuki SX4 1,6 2017
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 14 Январь 2024 - 22:13

Не буде -10 у рампі при прогрітому двигуні.

А на холодну і так готується збогачена суміш.

То ти не правильно зрозумів, про рампу там нема і слова, то різниця  об"ємі палива в діапазоні від -10 до +30=4%
 


  • 0

Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.


#136
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15154
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 14 Январь 2024 - 22:20

ну добре, прирівняємо коробас до вмикання кондіціонера, десь біля 10%

 

Не-не, кондішен рівно у двічі піднімає розход, з 0,6 до 1,2, і це на мінімальній швидкості обдуву, а при 6-7 швидкості - 1,5-1,7 .

Тож це невдалий приклад.

 

 

 

Та скільки там того повітря проходить - 1,5л за секунду :sm12_:

чого це? 10,5 л\сек наче...  чи то я знов  не так щось порахував?


 


Изменено: Andre_71, 14 Январь 2024 - 22:21

  • 0

#137
paa

paa

    Авторитет

    • Сообщений 11205
  • Возраст: 56
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев
  • Авто:opel zafira A 1.8 был,Suzuki SX4 1,6 2017
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 14 Январь 2024 - 22:33

Не-не, кондішен рівно у двічі піднімає розход, з 0,6 до 1,2, і це на мінімальній швидкості обдуву, а при 6-7 швидкості - 1,5-1,7 .

Тож це невдалий приклад.

Згоден, обертання валів нее так сильно нагружає двигун

 

чого це? 10,5 л\сек наче...  чи то я знов  не так щось порахував?

То ти по об"єму двигуна рахував?

Я брав розхід 0,6л/година=0,45кг х на співвідношення 1:15 = 6,75кг повітря /1,3кг/куб = 5,2куб/3600с=1,444л тобто 1,5л приблизно, хоча може і я шось наплутав :sm12_:
 


Изменено: paa, 14 Январь 2024 - 22:34

  • 0

Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.


#138
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15154
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 15 Январь 2024 - 00:12

То ти по об"єму двигуна рахував?

Угу.

1,6 : 4 х 2 = 0,8(об'єм одного оберта)

780 : 60 = 13 об\сек

13 х 0,8 = 10,4 л.

Але це, скоріше за все, не вірно, бо реціркуляція за рахунок перекриття клапанів точно  не дасть стіко всосати.

Твій розрахунок через бенз начебто вірний. але якось замало здається... :sm13_:


  • 0

#139
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48967
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 15 Январь 2024 - 00:39

От падлюка
ЭБУ они такие :smile44:

Та скільки там того повітря проходить - 1,5л за секунду я з легень 4л видуваю  
То там всасывает, а не выдувает. И кислорода больше, чем при выдувании

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#140
paa

paa

    Авторитет

    • Сообщений 11205
  • Возраст: 56
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев
  • Авто:opel zafira A 1.8 был,Suzuki SX4 1,6 2017
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 15 Январь 2024 - 01:12

Твій розрахунок через бенз начебто вірний. але якось замало здається... :sm13_:

Ну так то ж теорія, запропонуй свій варіант :smile44:

 

То там всасывает, а не выдувает. И кислорода больше, чем при выдувании

Не чіпляйся до термінів, перед видохом завжди є вдох :sm13_:

 

ЭБУ они такие :smile44:

Та знаю :cool1:
 

 


  • 0

Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.





0 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых