Ну що ж.
Які можуть бути «підводні» у машини в тридцятирічному віці?
Правильно — усі.
Фактично маємо Corsa B (а в ходовій частині це взагалі Corsa A) — просто в іншому кузові.
Чому їх лишилися одиниці?
Або чому практичним людям така машина протипоказана?
Через «фірмові» й численні затікання води в салон — корозія з’їдає ці машини зсередини, до тла. Так, іспанці й продумали погано, і захист кузова від корозії зробили ще гірше.
Ціна на AutoRia такої машини робить капітальний ремонт кузова (та й будь-який серйозний агрегатний ремонт) нераціональним.
Вся обшивка салону, окрім стелі, в абсолютно усіх Tigra A потребує заміни — це класичний «парашут», тільки горизонтальний. Хто бачив, на що перетворюється старий поролон — той зрозуміє всю липкість ситуації.
Машина максимально незручна в ремонті (серед усіх тогочасних Opel, думаю, це абсолютний чемпіон).
Особливо — в частині підкапотного простору, де навіть елементарна заміна приводного паса генератора, яка на X20XEV робиться за 30 секунд, тут вимагає інструменту і такої смекалки, що хай Бог милує.
Той самий стартер ви не просто «не знімете» — ви його навіть не знайдете.
Для якісного виконання більшості ремонтних процедур передбачалося знімати двигун і класти його на «планету» (тобто на стенд). Думаю, все через те, що, зосередившись на зовнішності, конструктори просто забили на підкапотний простір і скопіювали його з Corsa A, яка, будучи дитям початку 80-х, просто не мала моторів із 16-клапанними головками.
Пластиковий обвіс — унікальний, знайти важко. Кріплення у всіх машин уже на шурупах; зробити його кліпсами «як з заводу» — майже нереально.
Керування пічкою — варте окремої статті.
З плюсів:
Мотори X14XE та X16XE досить живучі — недарма ГБЦ для них проектував сам Lotus.
4-ступенева АКПП Aisin теж їздить дуже довго. Слабке місце гідроблок, фільтр сітка - попало сміття досвідос.
Гідропідсилювач керма і SRS водія — базовий набір для Tigra A, а от кондиціонер, АКПП, SRS пасажира та ABS — опції.
Оскільки рестайл 1999 року відрізняється лише кермом, запчастин із розборок поки вистачає. Хоча трохи лякає «кількість потрібних саме мені», позаяк усі минулі власники проводили сервіс у польових умовах, ремонти виконувалися підручними засобами, а їхня ціна мала прагнути до нуля.
Тож план був такий:
якщо знайти машину з АКПП, кондиціонером і підігрівами, матимемо весь необхідний набір опцій сучасного жіночого авто — лише за 1500–2000 $.
Але, піднявши килимки й побачивши реальний стан, зрозуміли: так їздити не можна.
І вирішили дати їй друге життя, розібравши на гайки.
Тож далі буде.
 autowp.ru_opel_tigra_10.jpg   373,08К
  53 раз скачано
 autowp.ru_opel_tigra_10.jpg   373,08К
  53 раз скачано 
Изменено: pierre, 05 Октябрь 2025 - 08:27


 
	 
					

 
				
				
			 
				
				
			 
  
				
				
			 
				
				
			
 Те що по техніці постійно щось відвалюється і глючить - це само собою...
  Те що по техніці постійно щось відвалюється і глючить - це само собою...
 
				
				
			 
				
				
			 
   
  

 
				
				
			
 
				
				
			 
				
				
			 
			
 
				
				
			

 
 

