Про ту вже ніхто не говорит))Інсігнія, про яку ми тут говорим, монопривідна
Реклама

Прошу поради в виборі автоЩо взяти після Омеги???
#73
Опубликовано 23 Май 2024 - 19:41
Банальна річ , але не ламаються тільки тойоти . Якщо японські , то Лексуси , якщо впаде око на американця як тут радять , то знову лексус . Лексусовський атмосферник вкупі з усіма механізмами хіба багато має конкурентів . Та й Інфініті з акурами .
#75
Опубликовано 23 Май 2024 - 23:41
Про суперовість тойоти то є лож пє3дьож і казка в яку вкладають гроші замість реальної надійності. Є вдалі і невдалі рішення як у всіх + купа болячок. По корозії краще мазди але гірше наприклад хонди.не ламаються тільки тойоти
Ресурсний моторчик це старезний 3.0 дизель на прадіку, і 2.4/2.5 бензин + автомат на камрі/рав4.
Всі оці сучасні бзікалки 1.2турбо на chr, 1.33 корола, valvematic цей - така їб@торія шо хай бог милує. Я вже мовчу про їхнього горбатого робота ммт, на фоні якого опелівський easytronic це цар царів
Изменено: pierre, 23 Май 2024 - 23:47
#76
Опубликовано 23 Май 2024 - 23:51
https://auto.ria.com...n_36416497.html
Що скажете за це авто?
Є можливість обміну. Хотіли 11 к$ доплати, я запропонував 10. Попередньо зійшлися на середині - 10,5.
#79
Опубликовано 24 Май 2024 - 06:59
Талісман давно мені подобається. І, думаю, він буде пояскравіший за Інсігнію. По крайній мірі, зовні то точно...
Якщо подобається і все підходить - то чому не спробувати. Купа людей Мегани юзає і каже супер, тут все-таки рівень вище. Нічого надзвичайного цей 1.6 турбо не покаже але якщо на Омезі 2.2 влаштовував то тут однозначно веселіше мав би бути. Є у французів специфічні рішення і підходи до техніки - в кума С5 1.6 дизель - але в загальному вже купу років їздить і поки що міняти не планує. Згідний, зараз не самий вдалий час для нового авто, для більшості, але ж з другого боку - коли як не зараз бо завтра може не бути
#80
Опубликовано 24 Май 2024 - 07:02
https://auto.ria.com...n_36416497.html
Що скажете за це авто?
Є можливість обміну. Хотіли 11 к$ доплати, я запропонував 10. Попередньо зійшлися на середині - 10,5.
Авто гарне.
Продати не можуть, от і міняються.
Ни ГМО, ни ГБО
#81
Опубликовано 24 Май 2024 - 07:25
Авто гарне.
Продати не можуть, от і міняються.
В пробіг не вірю. І в Рено він дуже добре пробивається.
Талісман - це авто трішки вище за Меган(все-таки клас Д) - і дуже часто там іх купували в лізинг на різні фірми. Тому пробіги майже у всіх суттєві.
Може після ДТП ?
#82
Опубликовано 24 Май 2024 - 07:57
ага щазз...
Не заважай автопрофі висловлюватися)) дід шарить))
Талісман давно мені подобається. І, думаю, він буде пояскравіший за Інсігнію. По крайній мірі, зовні то точно...
Їздив на універсалі, як на мене, то комфортніше Інсігнія, але кліренс нижчий і то був 1.6 дизель, то здалося, що трохи слабуватий
І до речі, це +- його ціна, того Талісмана, тим паче зараз. В Бельгії не сильно розгонишся кудись їздити, то не Німеччина, тому перевірити пробіг і можна брати
Ну і обмін з дорожчого авто на дешевший в теперішній ситуації цілком зрозумілий
#83
Опубликовано 24 Май 2024 - 08:14
Продати не можуть, от і міняються.
Проблемні продажі зараз у всіх, а "обмін" в оголошенні не вказаний... то ТС пропонував, а площадці пофіг: будь-який двіж, аби в +))
Про Талісман: Досить вдалий мотор (якщо 160к.с., то твінтурбо) чавунний блок з гідріками. Мабуть з адблю, геморна опція. Мокра ДВ-6... як у всіх, часто міняти масло 7л...
Комфорту вагон, ергономіка на висоті. Комплектація середня...
Изменено: Юрий Сергеевич, 24 Май 2024 - 08:16
ПТН ПНХ
#84
Опубликовано 24 Май 2024 - 08:25
Про суперовість тойоти то є лож
Ну це зрозуміло , я писав утрировано . Мова про десятирічні , по твоїм словам краще акура ніж лексус, хай так . Я теж про це кажу - лексус , акура , фінік . Джизети вже виїздили свій мільйонний ресурс , але у-зети ще є . Як у Роми Манера був .
Изменено: Шусман, 24 Май 2024 - 08:25
#86
Опубликовано 24 Май 2024 - 10:02
#87
Опубликовано 24 Май 2024 - 10:42
Проблемні продажі зараз у всіх, а "обмін" в оголошенні не вказаний... то ТС пропонував, а площадці пофіг: будь-який двіж, аби в +))
Про Талісман: Досить вдалий мотор (якщо 160к.с., то твінтурбо) чавунний блок з гідріками. Мабуть з адблю, геморна опція. Мокра ДВ-6... як у всіх, часто міняти масло 7л...
Комфорту вагон, ергономіка на висоті. Комплектація середня...
Посмотрите внимательно объявление, там турбобензин
#94
Опубликовано 25 Май 2024 - 07:57
Не соглашусь:Чому? Більш-менш нормальні легкові бензинки у рено скінчились десь у 2009 на К4М і Ф4Р, далі погоня за екологією...
На Z7X 726 и F4Rt ))
Зетка поражала тягой и мощностью при довольно скромном расходе ( не в последнюю очередь конечно же грамотно подобранным передаточным в мКПП)
#98
Опубликовано 25 Май 2024 - 19:42
спорно, если человек привык и хочет комфорта - то онли седан. ну или паркетник на пневме, который конечно не в бюджете. имхо
ну х.з., туарег, пилот, х-трейл вполне таки комфортные
та и зимой 4 колеса гребут
У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...
#101
Опубликовано 26 Май 2024 - 10:21
Отже, звітую по тому Талісману (з'їздив я, все-таки, позавчора в Калуш на оглядини).
Продається він на площадці, де крім нього виставлено ще близько 20-25 різних машин (Пасати, Мегани, Мазди, Кіа, Астри і т.д...). Але я їхав конкретно до цього Талісмана.
І от, коли я зайшов на територію і з товщиноміром в руках направився до машини, власник тої площадки, з яким я домовлявся напередодні про оглядини, зразу мені сказав - "В Бельгії були фарбовані заднє ліве крило і задня ліва дверка", що, власне, товщиномір і показав (від 240 до 400 одиниць, в залежності від місця).
Ну а далі були оглядини салону і пробна поїздка...
І тепер по порядку:
1. В Талісмані я сидів уперше за своє життя. Ну що сказати... Ніби і непогано. Але ДІАМЕТРАЛЬНО протилежне Опелю! В моїй Омезі все якесь більш монументальне, в порівнянні з цим Талісманом, в якому все здається якимось ніби іграшковим (кнопочки, ричажки, і т.п...)! Аж боїшся, що все це зараз має розсипатися в тебе в руках... Можливо це так і має бути в сучасних машинах, навідміну від 20-річних і старше, але поки що це для мене є дуже незвичним...
2. Система BOSE грає дуже непогано, але навіть вона і близько не рівняється з тим звучанням, яке я чую щодня в своїй Омезі. Але цим можна було би і пожертвувати при виборі машини (в свої 50 я би зараз точно не це ставив у пріоритети).
3. Бензиновий моторчик працює тихіше за мотор в моїй Омезі. І при виборі наступної машини я все-таки схиляюся саме в бік бензину, а не дизеля (70:30), бо вже давно відвик від тракторного торохтіння як під капотом, так і в салоні.
4. Ну і тепер про пробну поїздку. І зразу ж перше розчарування... В Талісмані, я так розумію, стоїть не класичний гідротрансформатор, а "робот". Так от, в даній машині "навернуте" зчеплення. Про що продавець теж змовчав при нашій попередній телефонній розмові! При рушанні з місця відбувається удар, потім машина рушає з місця з вібрацією, ну а далі, при перемиканні передач, роздається свист. Я так розумію, це пробуксовує зчеплення. Продавець каже, що його заміна буде коштувати десь біля 40000 грн. І тут одразу виникає питання - як таке може бути при заявленому пробігу в 87 тисяч???
5. Тепер про враження від поїздки. Ну що я скажу. По ідеальній дорозі машинка йде просто супер! Більш ціпко тримається дороги, значно гостріше і точніше кермо, ніж в Омезі, трохи різвіша (хоч і не дуже сильно, я очікував більшої різниці) при розгоні, ну і з кращими, ніж в Омезі, гальмами.
Але це все, як я сказав вище, стосувалося ізди по ідеальному асфальті. І я сказав продавцю - "давай показуй, де тут у вас реальна, місцева дорога". Ну і, як і очікувалося, тут картина вже була не така райдужна... На дорозі, всипаній крупним щебенем, одразу проявила себе слабенька шумка на Талісмані - і відчутний шум від коліс, і якесь бубніння всього кузова, чого і близько нема на моїй Омезі!!! Але, щоб бути до кінця чесним, бачив я і гірші ситуації - хоча б в Короллі мого брата або у Флюєнсі мого сина. Там дискомфорт відчувається набагато сильніше! І вцілому, я думаю, я зміг би звикнути до такого комфорту.
Ну а тепер ВИШЕНЬКА НА ТОРТІ...
Після пробної поїздки я захотів оглянути моторний відсік Талісмана. І тут мене чекав справжній шок... Коли я відщолкнув верхню декоративну кришку на двигуні, і коли я заглянув вглиб, то побачив, що на генераторі, на кількох патрубках, ще на якихось деталях, білим маркером було підписано "Талісман 1.6"
Кажу продавцю - "Не появ, це що, деталі з розбірки???" А він помовчав-помовчав і каже - "Так. Бо вона була вдарена спереду. Вже тут у нас". Мінявся капот, ліве (пластикове) крило, бампер у зборі, обидві фари, радіатори, вентилятор і ціла купа навісних деталей двигуна...
Короче ПІ...ДЄЦ, пацани... От і вір після цього людям...
Я кажу йому "О нііііі - так ми не домовлялися". А він каже мені "Ну я ж міг Вам цього і не казати!"
УЯВЛЯЄТЕ СОБІ ТАКЕ??? Я після таких слів так захотів його послати або навіть заїхати по рожі, що ледве стримався!!! Я приперся за 180 км на огляд ІДЕАЛЬНОЇ, як заявив по телефену продавець, машини, а побачив бите-перебите корито (хай навіть і добре зроблене), ще й з навернутим зчеплення (якщо там дійсно справа у ньому, а не в самій КПП), зі зношеними майже в ноль тормозними дисками, з необхідністю заміни всіх розхідників, і т.д., в т.п...
Короче, розвернувся я і поїхав на своїй рідній Омезі до себе додому. От така печальна історія, друзі...
P.S. Навздогін він мені каже "Чекайте, я готовий ще добре скинути!" Але мені то вже було пофіг...
Ну а що стосується моєї Омеги, то він глянув на неї зовні, під капотом, заглянув в салон, побачив у багажнику ту всю мою "музику" і сказав "ПІДХОДИТЬ!" Ще б не підійшла... Машина - ЛЯЛЯ!
От зараж сиджу і думаю собі - в який би я заліз маргарін, якби виміняв свою НЕТРОНУТУ і повністю справну Омегу на той конструктор з купою проблем! Ще й без значної купки грошей! Віддай свою Омегу ще й дві такі Омеги зверху живими грошима...
Изменено: Igor Opeleman, 26 Май 2024 - 10:24
#102
Опубликовано 26 Май 2024 - 12:37
Ооооо, перший досвід в підборі авто)) Так буде завжди при виборі авто з пробігом, це компроміс. Навіть купівля нового авто це компроміс.
Площадки - окрема тема: там вал.... ніхто толком про конкретний екземпляр не знає. Тому простіше спілкуватись з конкретними гонщиками, яки обирають ТАМ і знають більше про реальний стан... До речі, чому б з Мирославом не поспілкуватись?
ПТН ПНХ
#104
Опубликовано 26 Май 2024 - 12:56
Igor Opeleman, дуже, дуже важко купити гарне б/у авто. Треба набратись терпіня, а перший досвід -
Можу порадити, якщо їдеш далеко попередньо попереджати людину, що якщо виявиться, що він збрехав, не знав та т.і. доведеться компенсувати затрати на дорогу. Частіше всього спрацьовує. У мене було декілька конфліктів, це не приємно і треба підстраховуватись
Если бы ехал за 180 км, мог бы и перед кпп насрать.
Нервный стал.
это где? под капотом или снизу?
Так буде завжди при виборі авто з пробігом, це компроміс. Навіть купівля нового авто це компроміс.
Площадки - окрема тема: там вал.... ніхто толком про конкретний екземпляр не знає. Тому простіше спілкуватись з конкретними гонщиками, яки обирають ТАМ і знають більше про реальний стан...
#105
Опубликовано 26 Май 2024 - 15:03
Тому простіше спілкуватись з конкретними гонщиками, яки обирають ТАМ і знають більше про реальний стан...А "гонщики" не ті самі перекупи?
Они другие(с)
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
2 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых