І в чому мотивація власнику Опеля який на ньому 16 років їздив?
Якщо С5 в топі трошки дорожче за Мегана - варто задуматись, при тому що меганів в 10 разів більше їздить...
потому что Меган уже почти как каноничная))
С5 боятся из-за пневмы, вот поэтому такая ликвидность и соответственно цена
но я же никого не заставляю брать С5, просто предложил
Реклама

Прошу поради в виборі автоЩо взяти після Омеги???
#141
Опубликовано 28 Май 2024 - 08:32
#142
Опубликовано 28 Май 2024 - 08:41
І в чому мотивація власнику Опеля який на ньому 16 років їздив?
Якщо С5 в топі трошки дорожче за Мегана - варто задуматись, при тому що меганів в 10 разів більше їздить...
потому что Меган уже почти как каноничная))
С5 боятся из-за пневмы, вот поэтому такая ликвидность и соответственно цена
но я же никого не заставляю брать С5, просто предложил
Не тільки нашим пневма не зайшла якщо в 17 році зняли з виробництва.
#144
Опубликовано 28 Май 2024 - 10:39
#152
Опубликовано 28 Май 2024 - 16:53
Головки торкс всіх можливих розмірів (плюс їх власні головки), два домкрати, три лома, купа підручного інструменту: міняємо праву шарову самостійно втрьох, години за 3 зробили. Сучасний ваг уже несумісний з кувалдою і коровником нажаль.
зачем все это на авто с малым пробегом? уже не раз тут писал имею опыт обслуживания и эксплуатации шести шкод А7 с нуля до 250. только обслуживание и разсходники. какие шаровые? о чем ты..
ВАГина-групп начинает напоминает Ситроены и прочие Пеугиоты своей непредсказуемостью
не согласен. имхо
кстати говоря А7 с 1.6 есть на айсине, динамики там нет вообще но вполне надежный аппарат
#155
Опубликовано 28 Май 2024 - 17:20
Так що 2.0Т на Інсігнії мене точно влаштує, я думаю.
І, чесно кажучи, серед всіх варіантів, які я для себе прикидаю, саме ця Інсігнія (з якої я почав цю тему) стоїть на першому місці. Дуже вже мене приваблює той пробіг в 57 тисяч!
На другому місці у мене Талісман, а на третьому Суперб 14 - 15 років.
Igor Opeleman, тоді ще один варіант. вона м*яка але не дуже простора . Корола. АКПП Коробки - гівно, тільки механіка
теж така конячка, яка здатна перенести великі навантаження та не вимагати вкладень
#161
Опубликовано 28 Май 2024 - 17:52
Ну добре, а якщо пробіг підтвердиться, і стан машини буде реально як у нової (як запевняє власник), то можна брати її?
я б домовлявся та проїхався побільше, щоб відчути твоє воно чи ні. Бо бачиш як ти категорично підходиш - не моє і все. Хоча я не можу сказати, що у октавії гремить кузов, тим більше на 1.8 та 2.0 де не балка, а незалежна підвіска. на 1.6, трохи є....
я до чого, у твоєму випадку повинен бути довгий тест драйв та решельний огляд. дуже ретельний.
І по моєму досвіду володіння багатьох автівок - вона повинна подобатись! окрім всіляких технічних плюсів.
Етрон новый видел?
![]()
![]()
да, купил босс. все время ездит на сто . потом отогнал ее за кордон и подарил жене и забіл
Изменено: molodec, 28 Май 2024 - 17:51
#163
Опубликовано 28 Май 2024 - 19:13
я б домовлявся та проїхався побільше, щоб відчути твоє воно чи ні. Бо бачиш як ти категорично підходиш - не моє і все. Хоча я не можу сказати, що у октавії гремить кузов, тим більше на 1.8 та 2.0 де не балка, а незалежна підвіска. на 1.6, трохи є....
я до чого, у твоєму випадку повинен бути довгий тест драйв та решельний огляд. дуже ретельний.
І по моєму досвіду володіння багатьох автівок - вона повинна подобатись! окрім всіляких технічних плюсів.
Так, та Октавія А7 дійсно була на 1.6-дизельному двигуні з АКПП. Так що там, мабуть, балка. Просто я не знаю конструкції Шкоди.
Значить треба ще буде спробувати А7 з великим мотором.
Але якщо вже дивитися на Шкоду, то чому вже не на Суперба? Там і салон ще більший, ніж в Омезі, і посадка за кермом особисто мені дуже зручна, ну і їхати вона повинна комфортніше за Октавію.
А щодо того, що машина, по-перше, має подобатись віщуально, а потім все решта (це як і з жінками), то мені дійсно подобається Інсігнія. Причому першого покоління (рестайлова). Друге покоління якесь бездушне, як на мене. Як зовні, так і всередині...
#164
Опубликовано 28 Май 2024 - 20:21
Але якщо вже дивитися на Шкоду, то чому вже не на Суперба? Там і салон ще більший, ніж в Омезі, і посадка за кермом особисто мені дуже зручна, ну і їхати вона повинна комфортніше за Октавію.
гарне авто. як для мене завелике. але комфортніше точно.
Друге покоління якесь бездушне, як на мене. Як зовні, так і всередині...
так тоді який сенс
#170
Опубликовано 29 Май 2024 - 08:18
В мене практично те саме авто. Якщо подобається, то бери. Мене на всі 100% влаштовує. Доречі, коли брав різні авто для покататися, то після Буйка брав ще Каділлак АТС, потім Інфініті Ку50... Продав їх і знову купив Буйка. Як на мене, співвідношення ціна/якість поза конкуренцією.Так що 2.0Т на Інсігнії мене точно влаштує, я думаю.
І, чесно кажучи, серед всіх варіантів, які я для себе прикидаю, саме ця Інсігнія (з якої я почав цю тему) стоїть на першому місці. Дуже вже мене приваблює той пробіг в 57 тисяч!
Але будь готовий тратитись на якісний бензин, інакше можна попрощатися з поршнями. Я заправляю лише сотим (98-м) бензином. На двух Буйках проїхав сумарно десь 30ткм, крім ТО і заміни гальмівних колодок жодних ремонтів.
#172
Опубликовано 29 Май 2024 - 15:19
Я думаю чого пенси на Кросландах розсікають - ціна Діти-внуки по вихідним в кращому разі, свої машини мають. Вже другого за останній час бачу - на Опелі. Все життя на седанах Мерсах і казав кращіх авто нема, передостанній авто - GL старий. А тут приїжджає на Кросленді якій в багажнік того ЖЛ вміститься
Але з другого боку - їм на двох скільки тої машини треба...
Изменено: sapphir, 29 Май 2024 - 15:20
#173
Опубликовано 30 Май 2024 - 01:13
https://automoto.ua/...k-54661194.html
Оголошення річної давнини по продажу цієї Інсігнії.
Там є і фотки підкапотки, і всього решта.
В описі називають "нове авто"...
а інсігнія ні?
Та ну нах...й.
Це я про те, що Інсігнія віддає дєшовкою, як мені тут писали вище...
Нецензурною лайкою (матюками, ненормативною лексикою) у повідомленнях вважаються слова, зображення та символи, що несуть у собі відповідне смислове навантаження, зокрема, похідні від слів з найнижчого пласту розмовної мови, а також слова, що є однокорінними з такими; абревіатури, утворені з таких слів та висловів, вживання скорочених таких слів або заміна декотрих букв в них будь-якими символами, знаками.
#174
Опубликовано 30 Май 2024 - 08:54
https://automoto.ua/...k-54661194.html
Оголошення річної давнини по продажу цієї Інсігнії.
Оголошення Opel Insignia 2016 р. видалене і не бере участі в пошуку
Реклама!!!
2 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых