Газ , інколи бенз. Змінився звук роботи мотора. І оливу літрами почав їсти . Придбав на Алі "ендицкопа". І от таке кіно !
Що робити ? Ну що я приблизно розумію , головне питання до кого звернутися . Територіально - Одеса .
Опубликовано 09 Март 2025 - 21:15
Опубликовано 09 Март 2025 - 22:46
Не Джи, а Ге. Джи звучить тільки з А та І. Ну то такоє. Не бувае Аstra J 2004 року. (Астра Г).
З клапанами мабуть і ситуація стандартна.
Тепер по ГБО. Хтось машину настроює періодично хоч на півроку? Карти там подивитися...
Зло ГБО виявляється у кроїлові на розході газу. Номінал і трошки більше наше всьо. При любому двигуні топити треба з переходом на бензин, настроїти температуру переходу на газ на холодну, бажано затягнути градусів до 40, перехід на бензин з певної кількості обертів, нехай з 4000 тис, та можна із 3500. Тільки двигуну бензиновий душ на користь. При малому розході газу відчуває дефіцит потужності і водій непідсвідомо крутить двигун для руху.
Можна ще почитати як довше горить газ і все таке, та то вже не цікаво нікому. Камери перегріваються ще більше.
Масложор можливо від маслозйомників, вигоріли вони в такому економ режимі. А може за 20 років перший раз? Сумнівно. Машинка ж живе.
Ще така гарна штука як ЕГР, скидує температуру камери в певних режимах на сотню-дві градусів. Система охолодження не загажена, якісна рідина, мастило двигуна адекватне і вчасне...
Багато яких факторів, чого сказати.
А ше пілот може любітель болідів...
Таке моє ІМХО по багаторічним сторінкам Інету. Є над чим подумати на майбутнє.
Сподіваюсь автор добре в курсах, просто прийшов час зносу. Пригодиться іншим на почитати перед сном.
Изменено: baton45, 09 Март 2025 - 22:55
Опубликовано 09 Март 2025 - 23:28
Изменено: DedPihto, 10 Март 2025 - 00:39
Опубликовано 10 Март 2025 - 09:05
Опубликовано 10 Март 2025 - 11:53
Прогар на клапані досить цікавий , посерединіПо фото ничего не понятно. Возможно просто перегрев. Обычное явление при езде на газу. Все выпускные прожаренные. Почему прогар? Компрессия отличается от других?
оливу літрами почав їстиИз за одного клапана? Может проблема комплексная? Был перегрев. Смена производителя масла. Вентиляция картерных и тд.
Опубликовано 10 Март 2025 - 14:34
Я б не їздив
DedPihto, друже, де тонко там і рветься. Навіть просто зробити діагностику... А якщо голову знімати, це вже бесповоротні вкладення. і можна уявити які.
Давай припустимо найдешевший варіант у діагностиці. Тув прогар під питанням і явний масложор.
Будучи на моєму рівні другоклашки по розумінню ситуації і враховуючи бюджетність всіх робіт почав би із втрат оливи. Це по мінімалці замінити ковпачки, далі промити поршньову від нагару, а потім вже щось міряти по компресії.
Якщо дефект клапана стопудовий по фото, то що там робити як не лізти туди з мішком запчастин.
Рек може сказати на багато більше, але він перейшов на рівень гуру, економить енергію Ци.
Изменено: baton45, 10 Март 2025 - 14:35
Опубликовано 10 Март 2025 - 16:54
Опубликовано 10 Март 2025 - 18:39
Тому и результат ноль
Опубликовано 10 Март 2025 - 19:59
Так, я замовляю.То ви хочете сказати що всі хто міняє напрявляйки ,замовляють індивідуально у токаря ?
Чому не дасть? Гроші "майстру" дасте.
То якщо так то Мале 0121203 нічого не дасть .
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 10 Март 2025 - 20:17
Кожен сам коваль свого капремонту.
Хм-м-м . Неочікувано
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 11 Март 2025 - 08:45
Кожен сам коваль свого капремонту.
Якщо проблема з поршнями, то мотор димить як збитий мессер.
Якщо хон на місці и карта циліндра в нормі, то заміна поршневої групи на користь тільки означенному "майстру"
Та дивлячись наскільки все критично в знайомого момента їв мастило то нічого то до 0.5-1л на 8-9 тис.км пробігу
Опубликовано 11 Март 2025 - 10:33
У ТС критичноТа дивлячись наскільки все критично в знайомого момента їв мастило то нічого то до 0.5-1л на 8-9 тис.км пробігу
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых