І куди ж він подівся, чи типу вже не замовляє зп для старих моделей?А напуркуа замовляти запчастини на старі моделі їм ? Тим більше, Опель проданий

Опубликовано 28 Июнь 2025 - 15:24
І куди ж він подівся, чи типу вже не замовляє зп для старих моделей?А напуркуа замовляти запчастини на старі моделі їм ? Тим більше, Опель проданий
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 28 Июнь 2025 - 15:30
Коротше виходить, що якщо ціна влаштовує, то GM 95519058 мають бути норм.Вони й близько до цього двигуна не лежали.
Якщо вже брати, то ці. NGK 7956bkr5ek
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 30 Июнь 2025 - 12:14
хлопці, ніби просто питання поставив ..звісно поприкалуватись воно цікавіше але не всі мають час вникати в то все і не всі цим займаються
просто запитав які зараз свічки брати по оригіналу
дякую
Як би читав, то побачив
Є оригінал, валом по наявності - 95519055
Телефонуєш, замовляєш
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
Опубликовано 30 Июнь 2025 - 14:27
а такі?
25193473 тут ціна 250-300 грн
а на 95519058 від 400 грн
Не вигадуй, набирай asiancars, він підбере потрібну
в чому там різниця?
дякую
Так різна кількість бічних електродів
Іншого пояснення не бачу. А на вигляд начебто такий нормальний продаван.
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
Опубликовано 01 Июль 2025 - 00:08
Якщо вже брати, то ці. NGK 7956bkr5ekэто же двух электродные? Пробовал как то себе ставить. Не идут они к этим модулям. Мотор потерял в тяге. Троение, пропуски. Остановился, заменил на одноконтактные старые и всё ОК.
які зараз свічки брати по оригіналуЗадача свечи вовремя поджечь смесь. Свеча должна быть исправная. С правильным калильным числом и сопротивлением. И абсолютно всё равно кто её сделал! Я катался из любопытства на АУ17ДВРМ. 250 гривен комплект 4шт).Более двадцати проехали без замечаний.
Опубликовано 01 Июль 2025 - 07:52
В мене досвід лише зі своїм авто, але теж двухелектродні не пішли, як мінімум на газу.
Всі ж визнають, що у випадку з ГБО, треба зменшувати зазор на свічках? На двохконтактних це реально)?
Напруга пробою газоповітряної суміши вища ніж у випадку бензина, якщо іскровий проміжок не зменшити, то вона(напруга) може досягти такої величини, що може пробити не в свічці, а десь в модулі запалювання. До того ж час нарастання напруги до момента пробою буде більшим і значить момент запалювання зміститься в бік пізднього. Наче все логічно.
Ще ж треба з динамометричнем ключем затягувати(жодного разу не бачив такого на сервісах, але я з бідної родини, може в усіх інших місцях так роблять ), бо випадки розвалених ізоляторів бачив у відгуках до виробів багатьох виробників..
Изменено: Schnauzer, 01 Июль 2025 - 07:54
Опубликовано 01 Июль 2025 - 08:02
Естественно не идут. Не про твой мотор говорили. Про Зафира А.это же двух электродные? Пробовал как то себе ставить. Не идут они к этим модулям.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано Вчера, 21:40
С правильным калильным числом и сопротивлением.
Величина сопротивления подавительного резистора в свече никоим образом не влияет на работу свечи. Ибо это сопротивление несоизмеримо мало по сравнению с сопротивлением искрового промежутка, да еще и в условиях повышенного давления в камере сгорания.
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых