І куди ж він подівся, чи типу вже не замовляє зп для старих моделей?А напуркуа замовляти запчастини на старі моделі їм ? Тим більше, Опель проданий

Опубликовано 28 Июнь 2025 - 15:24
І куди ж він подівся, чи типу вже не замовляє зп для старих моделей?А напуркуа замовляти запчастини на старі моделі їм ? Тим більше, Опель проданий
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 28 Июнь 2025 - 15:30
Коротше виходить, що якщо ціна влаштовує, то GM 95519058 мають бути норм.Вони й близько до цього двигуна не лежали.
Якщо вже брати, то ці. NGK 7956bkr5ek
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 30 Июнь 2025 - 12:14
хлопці, ніби просто питання поставив ..звісно поприкалуватись воно цікавіше але не всі мають час вникати в то все і не всі цим займаються
просто запитав які зараз свічки брати по оригіналу
дякую
Як би читав, то побачив
Є оригінал, валом по наявності - 95519055
Телефонуєш, замовляєш
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
Опубликовано 30 Июнь 2025 - 14:27
а такі?
25193473 тут ціна 250-300 грн
а на 95519058 від 400 грн
Не вигадуй, набирай asiancars, він підбере потрібну
в чому там різниця?
дякую
Так різна кількість бічних електродів
Іншого пояснення не бачу. А на вигляд начебто такий нормальний продаван.
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
Опубликовано 01 Июль 2025 - 00:08
Якщо вже брати, то ці. NGK 7956bkr5ekэто же двух электродные? Пробовал как то себе ставить. Не идут они к этим модулям. Мотор потерял в тяге. Троение, пропуски. Остановился, заменил на одноконтактные старые и всё ОК.
які зараз свічки брати по оригіналуЗадача свечи вовремя поджечь смесь. Свеча должна быть исправная. С правильным калильным числом и сопротивлением. И абсолютно всё равно кто её сделал! Я катался из любопытства на АУ17ДВРМ. 250 гривен комплект 4шт).Более двадцати проехали без замечаний.
Опубликовано 01 Июль 2025 - 07:52
В мене досвід лише зі своїм авто, але теж двухелектродні не пішли, як мінімум на газу.
Всі ж визнають, що у випадку з ГБО, треба зменшувати зазор на свічках? На двохконтактних це реально)?
Напруга пробою газоповітряної суміши вища ніж у випадку бензина, якщо іскровий проміжок не зменшити, то вона(напруга) може досягти такої величини, що може пробити не в свічці, а десь в модулі запалювання. До того ж час нарастання напруги до момента пробою буде більшим і значить момент запалювання зміститься в бік пізднього. Наче все логічно.
Ще ж треба з динамометричнем ключем затягувати(жодного разу не бачив такого на сервісах, але я з бідної родини, може в усіх інших місцях так роблять ), бо випадки розвалених ізоляторів бачив у відгуках до виробів багатьох виробників..
Изменено: Schnauzer, 01 Июль 2025 - 07:54
Опубликовано 01 Июль 2025 - 08:02
Естественно не идут. Не про твой мотор говорили. Про Зафира А.это же двух электродные? Пробовал как то себе ставить. Не идут они к этим модулям.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 05 Июль 2025 - 21:40
С правильным калильным числом и сопротивлением.
Величина сопротивления подавительного резистора в свече никоим образом не влияет на работу свечи. Ибо это сопротивление несоизмеримо мало по сравнению с сопротивлением искрового промежутка, да еще и в условиях повышенного давления в камере сгорания.
Опубликовано 06 Июль 2025 - 23:44
Тогда делаем эксперименты вообще без резистора?
Минусы: более быстрое выгорание электродов. Помехи во всём диапазоне радио. Помехи по КАН шине. Плюсы: цена. Увеличенная мощность искры. Долговечность модуля.
Для эксперимента. Можешь шокером пробить свечу. С резистором импульсный на 50кВ вот такой вообще не пробивает, а так в 15-20мм отлично работает.
Из этого модуля спаял простой шокер для покатушек на вело. Оч много собак развелось. Ну и как зажигалка для газ плиты в блекаут. Корпус распечатан на 3д принтере. Питание 18650.
Опубликовано 07 Июль 2025 - 21:00
baton45, глянул от нечего делать второй ролик. Думал что-то интересное увижу. Автор местами откровенно гонит.
Иии?
Мабуть наявність резисторів шось дає. А не дугу до самого грунту...
Ану цікаво-цікаво.... Чисто по факту і шо він гоне? Помилки і оговорки можуть бути, але це не на рибалці ляси точити.
А ну де гониво, давай подивимося...
Він трохи простувато розказує, я не поглиблювався. Так по діагоналі.
Изменено: baton45, 07 Июль 2025 - 21:02
Опубликовано 08 Июль 2025 - 11:18
І де там гониво? Людина задала запитання навіть. Мабуть також адепт покрутити кришку. Всяке буває.
Як по мені кришку треба було виставити в найоптимальнішу відстань між контактами (а це треба знати по мануалу конкретної системи), далі всю роботу буде робити ЕБУ.
Можна звичайно залізти у суперечку, я навіть більше скажу, ніколи не бачив і не тримав того трамбльора.
Але принципи передачі електричних сигналів і енергій мав мЄсто вивчати певні роки, тут певний чорний ящик, не важливо що в середині, важливо що на виході отримано.
І на максимальній потужності якраз може буде помітний вплив положення кришки порівняно з режимом ХХ і чи номіналу.
Це все мої припущення, але в житті як правило майже не буває лінійних широкополосних систем з простою структурою. Завжди приходиться городити складну.
Так от ми почуємо розгорнуту аргументацію? Просто цікаво-цікавенько... Може хто накрутив тих кришок трамбльору, і різниці на потужностях зовсім нема.
Діліться корокими спогадами, дєдушек і дівчат у росповіді пропускаємо...
Це не така "кастрюля"?
По трамбльору десь на восьмій хвилині і про безтолковість його регулювати.
Чесно, тепер розумію чому у меріна такий великий капот, бо там арматура займає місце не менше чим сам двигун. Зато воно усе під рукою, і кругом крутілочки, клацалки. Механіка бліна!
І все живе, і все потрібне... Так і крутиться в уяві машина часу Шуріка з фільму "Іван Васильович міняє професію". Хоча там туфта канєшна, але баки спочатку забиває.
Изменено: baton45, 08 Июль 2025 - 13:44
0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых