Поділюся парою спостережень.
Тут часто пишуть, що по плюсовій температурі зимові ведуть себе гірше (навіть набагато) ніж літні. Завжди відносився скептично до цих висловлювать, оскільки власний досвід показував протележне. Їздив на зимовій шипованій скандинавці по досить теплі погоді (+10) з досить високою швидкість (150+) і не відчував якогось високого дискомфорту. Різниця, звичайно, була, але не так щоби "чуть нє улєтєл в бордюр".
На вихідних отримав цікавий досвід. Трошки юзаю зараз Шніву. На тому тижні перевзув у зимову. Нордман 4, 215/65R16 (розмір літньої такий самий), майже нова, куплена минулого року під кінець зими. Порівнював з БМВ. Один день, однакові умови: мокрий асфальт, температура від -2, до +3. Поведінка Шніви змінилась кардинально. Реально веде себе як корова. Тільки трошки пригальмуєш - вже пливе. Жах. В той же день беру БМВ на літній 225/55R16 - набагато краще. Перевзуваю в нову зимову (Сава ескімо 205/65R15) - ніяких проблем. Розгін, гальмування, повороти - тільки чути як шипи шуршать. Не пливуть, а саме шуршать. Вчора на ній проїхав близько 1000 км, погода була трохи вище ноля. застав і мокрий сніг і дощ, асфальт мокрий, сухий, але не обмерзлий. Ніяких проблем, нікуди не несе, не пливе. Звичайно зірвати колеса можна, але тільки коли або екстрено гальмуєш, або тапок в підлогу на 1-2 швидкостях. Літня в цих умовах буксує помітно раніше.
Дві машини, однакові умови, однакової якості зимові шипокви і зовсім різний результат. Єдине що приходить на думку - не підходящий розмір для Шніви.