Я так понимаю это было для себя, для души...
Ну дик і я за що....
Опубликовано 06 Апрель 2021 - 14:12
Не, но хо заниматься на заказ. Ленивый. Время просто было. Вот и за морочился. Втулки упорные надо точить в размер вала. Тогда будет толк. А так из за прослабленных втулок поджимает сальник и он течёт. Ну естественно не упирать рейку в крайние положения, когда давление в разы превышает рабочие. Никакие сальники такого издевательства не выдержат!
Опубликовано 06 Апрель 2021 - 14:50
Не, но хо заниматься на заказ.
Тоді кожен залишається при своїх...
Ти з толково зробленою рейкою,а хтось з відреставрованою...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 06 Апрель 2021 - 19:12
Опубликовано 06 Апрель 2021 - 19:32
Заміряв струм в спокої на холодну - 7 А Після 15 хв роботи двигуна на холостих і декількох обертів руля струм в спокої знизився до 6,2 А.
Как по мне - таки многовато, особенно если учесть, что жидкость пожиже оригинала. Та и в работе до 70А много.
Вот здесь https://www.drive2.r...86355002589423/ замеры выкладывались по ТРВ2 на феби 06161. Холостой 5А с копейками, под нагрузкой - до 45А. У тебя 70А , это почти на грани ограничителя. И просадка оборотов большая. Такое ещё при умирающем АКБ может быть, но на холостых. На оборотах гена должен вытягивать.
Как дела с АКБ обстоят?
Изменено: Andre_71, 06 Апрель 2021 - 20:14
Опубликовано 07 Апрель 2021 - 09:06
Как по мне - таки многовато, особенно если учесть, что жидкость пожиже оригинала. Та и в работе до 70А много.
Вот здесь https://www.drive2.r...86355002589423/ замеры выкладывались по ТРВ2 на феби 06161. Холостой 5А с копейками, под нагрузкой - до 45А. У тебя 70А , это почти на грани ограничителя.
И просадка оборотов большая. Такое ещё при умирающем АКБ может быть, но на холостых. На оборотах гена должен вытягивать.Как дела с АКБ обстоят?
Спасибо за ссылку.
Там сказано, что в ток в покое до 6А это норма. У меня на немного прогретом ЭГУР в покое 6,2А.
АКБ просится на подзарядку, но стартер крутит бодро и при активации теста ЭГУР на заглушенном двигателе тоже спокойно вытягивает работу усилителя.
Все больше склоняюсь к проблемам с самой рейкой.
з.ы. А рулевой карданчик может давать похожие симптомы?
Опубликовано 07 Апрель 2021 - 10:15
А рулевой карданчик может давать похожие симптомы?
Складно навіть уявити звідки у ньому може з'явитись така неполадка,щоб аж ЕГПК не витягував...
Хіба що заклинити,щоб взагалі не провертався...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 07 Апрель 2021 - 15:14
Хіба що заклинити,щоб взагалі не провертався...Ні, це явно не моя ситуація...
Опубликовано 29 Апрель 2021 - 21:42
Опубликовано 30 Апрель 2021 - 00:09
Можливо хтось має розширену схему підключення ЕГУР вектра с z22se
Tis2000 + гугл + торренты.
+ посмотреть видео про принцип работы КАНа (про изменение напряжения и его разницу).
В профиле не указан город. Может, загоните на профильное СТО? Это же не Жигули...
Опубликовано 30 Апрель 2021 - 07:33
ТІС2000качни-там схемка є...Можливо хтось має розширену схему підключення ЕГУР вектра с z22se, або хему куда той біло синій провід йде з генератора щоб можна було подзвонити його. Провели діагностику і сказали що авто не бачить ЕГУР,чи то насос не бачить що авто зведене щось в тому роді.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 01 Май 2021 - 07:22
Так це авто не бачить мій рідний насос ЕГУР який ще місяць назад працював
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 01 Май 2021 - 07:42
Якщо не маєш до кого їхати - годину і ти у Львові. Тут дам телефон, шукати не складно - кінець Городоцької, Скнилівській міст навпроти Христини ( дилера БМВ ). В людини є ТЕЧ2 - мав би зробити якщо це можна зробити.
В мене в самого час від часу підсилення відвалюється - але там не електрика а, як я розумію, механіка - а от з нею покі що немаю до кого звернутися. В мене, якщо сильно руль на заведеній смикати десь на пів оберту, може бути стук на двох сайлентак через які кріпиться рейка - аж в підлогу віддає. Є підозра що в місці де входять трубки в рейку смокче повітря - і поки його не вижене рейка закусує. Це мої здогадки з того що вже робив і сам і не сам. Можливо помиляюсь, але якось так - коли заліз, ущільнив і залив свіжої рідини - рейка стала ідеальною, нічого не стукало і крутилось одним пальцем. Але через деякій час знов почалися проблеми...
Изменено: sapphir, 01 Май 2021 - 08:03
Опубликовано 01 Май 2021 - 12:14
Чи можна свій відновити, і скільки це вартує?
Разбирается насос и узнается цена ремонта. Чаще всего плата закисает. Реже ротор.
Изменено: Rek, 01 Май 2021 - 13:32
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 01 Май 2021 - 17:17
якщо мою плату насоса ЕГУР вдасться відновити, то її також потрібно прописувати чи все так запрацює?Тут я БМП. То, что закисало, отмывалось и перезапускалось без проблем.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 01 Май 2021 - 17:19
якщо мою плату насоса ЕГУР вдасться відновити, то її також потрібно прописувати чи все так запрацює?
Я читав що навіть в когось просто після заміні він працював, хтось Вохкомом включав ЕСП і працювало. Мені здається що там нічого складного не мало би бути.
Опубликовано 02 Май 2021 - 09:08
я хочу щоб мені на стенді перевірили під навантаженням, щоб не повертатись до цього питання. Знайшов дві кантори,master servis в Києві і автодоктор в Одесі. Буду звязуватись після свят. Може хтось чув про них щось?Набери ту людину що скинув в приват - приборки він перепаював, можливо і плати егур робить.
Опубликовано 02 Май 2021 - 09:24
Сьогодні підключив другий насос і от що мені видало. Я так розумію його треба прошити. Чи можна свій відновити, і скільки це вартує? Мій насос взагалі на зв'язок не виходить. Пару разів запускався а тепер взагалі здох
Изменено: Юстас, 02 Май 2021 - 09:25
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 02 Май 2021 - 09:26
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых