Как это не нужна(?) этоже не Уаз какой, который создан исключительно для ползания вне дорог.
Розставимо всі крапки на йо...
Джимні це УАЗ в мініатюрі....
Ходова джимні складається з 4 подовжніх ричагів(що і є основною перевагою над конкурентами в плані прохідності),4 пружин,4аммо+2нерозрізні мости."Комфортність" в керуванні надають дві панари,дві рульові тяги з наконечниками))Передній стаб присутній,але маньяки бездора його нещадно демонтують назавжди
Ще є така приблуда як АБС.Чомусь він трьохконтурний...Тобто на задні колеса йде тільки один контур,але два датчики)
Короткобазність це біч Джимні-козлить..Дуже багато власників поклали його на дах завдяки самовпевненості під час перевищення швидкості.Як тільки авто при швидкості більше ніж 90км/год попадає на пральну дошку-просто козлить і само собою плигає на узбіччя.Не допоможе ні гума,ні рульове кермо,а АБС тільки добавляє ефекту некерованості.
Виробник завищив показники тиску в гумі(передня вісь1.6атм.,задня 1.8атм) для більшої динамічності авто.Але для наших доріг більш адекватним є тиск у гумі 1.3 та 1.5 атм. відповідно...Інакше просто розтрусить.Зниження тиску є свого роду додатковим забезпеченням "м'якості ходу"...
Саме за це я його і обрав.Якщо ти їдеш на Джимні більше 90км/год(і це поза містом!!!)то швидше за все твій ангел охоронець вже відлетів від твого плеча.
На цьому порівняня з УАЗом закінчуються...Надалі йдуть переваги над усіма...
Один мудрий користувач Джимні сказав"коли я їду по трасі 80км/год я відчуваю себе комфортно-хоча мене і обганяють всі...Коли я їду по грунтовці 80км/год,то і тут я відчуваю себе комфортно,хоча і невимушено обганяю всіх.Джимні це авто що їде 80км/год,але скрізь!" І це правда.
На грунтовці 80 я не їздив,але на деяких спецділянках легко йшов 60км/год при цьому керуючи авто однією рукою...Що видалось незручним Саші Банку-мені незрозуміло.
Наступний комфорт складаєься з обов'язковим для всіх укроДжимні електропакетом.Електо дзеркала,електровесла,підігрів сидінь в базі.Протитуманні ліхтарі чудово освітлюють,правильно відрегульовані саме конструкторським місцем встановлення.
Світло фар-краще всяких похвал...Ніякого порівняння з опельосвітленням,це я як власник нових оригінальних опель ксенонів оцінив.
Посадка в салоні,обзорність,розташування органів керування10 балів з 10. КПШ,роздвальна коробка просто жир!!!Таскаючі вантажі вдвічі більші вагою за Джимні не ушатав жодної коробки...Правда ушатав 2 роздатки))-мені так було треба-потягнувся цеп.
Шкіра присутня,але це шкура молодого дермантина...Мені як рослині теплолюбивій не вистачає тепла опалювача-така в нього вада з першого дня знайомства-малий радіатор опалювача,буває не все лобове скло відходить при великих морозах.Боротьба за тепло не хитра Утеплення двигуна+утеплення капота+вінтер картонка(в.к.обов'язково знімається при мінімально плюсових температурах).Неправильно організована вентиляція-особисто вдосконалив собі,та нподілився ідеєю з світовим Джимнібратством.
Одним з головних переваг Джимні над всіма-неубієнність.Оце і вся керованість...
До речі-18кг.експедиційного багажника не добавили валкості авто при маневруванні.
Для тих хто бажає надкомфорту та мегакерованості-це явно не про Джимні.Мені не потрібен Ягуар,власнику Ягуара не потрібен Джимні.Кожному своє.
Авто є позаконкурентним бомбардирувальником малого радіуса дії.
Изменено: Юстас, 29 Январь 2019 - 09:48