Реклама
СТАГ ГБО-4,...Помогаем братьям по топливу
#3327
Опубликовано 30 Май 2025 - 20:16
мінімальний 3.8. Як визначити максимальний?даєш кікдаун і в цей час дивися на час впорскування.
буду гратися, пробувати понижати тиск на редукторі - повишати коефіцієнт.понижати тиск не потрібно. це далеко не самий стабільний редуктор. можу запропонувати зменьшити діаметр дюз на 1 шаг.
куди всі поділися??трохи був на війні))))
Друзей очерчивая круг, не раскрывайте всем объятия. Порой размах широкий рук...... весьма удобен для распятия!
Учите латынь, в аду с вами никто по-английски разговаривать не будет.
#3328
Опубликовано 30 Май 2025 - 23:43
куди всі поділися??
я нікого не обідив случайно??)
Так твоя реакція на зміни також не миттєва. У вісх житєві свої питання.![]()
Ник 78, вже натякає, що газу багатенько. Це лічиться чи зменшенням тиску, чи зменшенням діаметром дюз.
З тиском на порядок легше, але робочий діапазон редуктора це дуже важливо, як би не загнати у несприятливі умови для динамічної плодотворної роботи.
Изменено: baton45, 30 Май 2025 - 23:47
#3329
Опубликовано 31 Май 2025 - 06:24
трохи був на війні))))
я в неоплатному боргу друже.
можу запропонувати зменьшити діаметр дюз на 1 шаг.
з цим велика проблема. Щоб достати/втановити форсунки треба мати пальці піаніста-гінеколога, а мене, в дитинстві, навіть на баян не взяли (навіть із хору вигнали)..
даєш кікдаун і в цей час дивися на час впорскування.
дякую
Ник 78, вже натякає, що газу багатенько. Це лічиться чи зменшенням тиску, чи зменшенням діаметром дюз.
буде час та натхнення - займуся
#3330
Опубликовано 31 Май 2025 - 10:11
А що це за температура редуктора 101?
Датчик температури ГБО правильно вибраний? Від цього також є певний вплив на розрахунок системою ГБО.
ІМХО температура редуктора повинна бути нижче ситеми ОР (навіть на десяток-другий градусів) бо забирається тепло пропаном на перехід у газову фазу.
Можна на прогрітому моторі подивитися рідну температуру ОР, вимкнути ГБО в режим БЕНЗИН, дати можливість редуктору прогрітится до температури
ОР та підібрати тип датчика температури ГБО де показник буде максимально близький до температури ОР.
Або поставити у програмці правильний тип датчика температури редуктора ГБО, якщо він відомий гарантовано. Тоді повинно збігтися з абзацом вище і так.
Изменено: baton45, 31 Май 2025 - 10:16
#3331
Опубликовано 31 Май 2025 - 21:51
Доброї ночі...
IMG_20250531_203648594_HDR.jpg 133,21К
23 раз скачано
стаг базік ....
дрова на шнурок поставив...
чомусь не хоче підключатись(((
![]()
Nil admirari !!
#3334
Опубликовано 01 Июнь 2025 - 21:31
...поставив....не допомогло(((((
Осьо добрий сайт з форумом.
https://gbo-s.ws/for...?/topic/3-stag/
Там вище і драйвера, і обговорення.
Я собі більше двох років поставив блютуз фічу на роз"єм Стагу. Тепер з ноутом на підхваті. На шнурку був не досить надійний зв"язок.
Інколи відвалювався з часом. Ну хоч тепер шнурок не висить.
Якщо блоки ГБО більш сучасні то можна і на Андроїд посадити.
Шось тіпа такого блютузу на сайті магазину вище, але в той момент купляв десь у іншому місці, бо не було, навіть не пам"ятаю де брав, може Харків..
Изменено: baton45, 01 Июнь 2025 - 21:26
#3335
Опубликовано 02 Июнь 2025 - 06:44
ziMen, Для того щоб працювати зі стаг байсік - потрібно працювати з програмою для стаг бейсік. Ви скачали прогу для го фаста
SetupAcStag-0.59.2.12048_Light.exe
https://www.ac.com.p...-oprogramowanie
Друзей очерчивая круг, не раскрывайте всем объятия. Порой размах широкий рук...... весьма удобен для распятия!
Учите латынь, в аду с вами никто по-английски разговаривать не будет.
#3336
Опубликовано 03 Июнь 2025 - 07:12
ziMen, Для того щоб працювати зі стаг байсік - потрібно працювати з програмою для стаг бейсік. Ви скачали прогу для го фаста
SetupAcStag-0.59.2.12048_Light.exe
Првцюе!!
Дякую...
IMG_20250603_080124967_MP.jpg 161,87К
19 раз скачано
..пішов вивчати матчасть )))))...буде робота в гвзовщика після моїх вивчань ![]()
Nil admirari !!
#3345
Опубликовано 12 Октябрь 2025 - 20:12
Погано переходить на газ((
При переходіна газ - ще трошки і заглохне(((.Особливо на холодну....
Після того як заведу вато (на бенз)_ тиск газу 1.8-2.1 ( багато).Після переходу на газ( прошкаляеться) і стае 1.1-1.2 ...далі робота нормальна....
Така ситуація стала після того як поміняв повітряний фільтр....
((((((
Nil admirari !!
#3346
Опубликовано 12 Октябрь 2025 - 20:21
ziMen, запиши відео з компом . Пару діб +- я на відпочинку, побачимо
Изменено: Ник 78, 12 Октябрь 2025 - 20:21
Друзей очерчивая круг, не раскрывайте всем объятия. Порой размах широкий рук...... весьма удобен для распятия!
Учите латынь, в аду с вами никто по-английски разговаривать не будет.
#3347
Опубликовано 13 Октябрь 2025 - 07:05
ziMen, а раніше до фільтра таке з газом було, непевні запуски?
На корпусі фільтра в мене підключено трубку вакууму на редуктор, часом корпус фільтра не виймав, нічого не пошкоджено-від"єднано?
Заміна фільтра повітряного не повинна змінити координально потік повітря. Невже так стало гарно дихати і пропорція повітря-паливо
змістилися на чимало процентів в сторону. Там у фільтрі лопата землі була? А бензин як відреагував,там же один вхід у двигун?![]()
Повторна автокалібровка ставить багато чого на місце, і стан з новим чистим фільтром.![]()
Якщо, звичайно до самостійної роботи є здібності.![]()
З.І. Доречі, ziMen, по профілю дивлюся двигун 1,8. Часом не Z18XER? І як воно на ГБО? Який ЕБУ ГБО встановлено?
Изменено: baton45, 13 Октябрь 2025 - 07:29
#3349
Опубликовано 13 Октябрь 2025 - 09:47
Ник 78, Тесла то "вердікт" розумію...
Можливо, можливо. А може від дєдушки із Німеччини в спадщину залишилася, трофейна.
Зараз же вже на Теслах їздять як у кінці нульових на бехах 90-х. ![]()
А я з такими питаннями дурними до людини мабуть.![]()
Там ще і Х. Вау.... Тоді точно до майстра.
Изменено: baton45, 13 Октябрь 2025 - 09:52
#3350
Опубликовано 13 Октябрь 2025 - 20:44
ziMen, запиши відео з компом . Пару діб +- я на відпочинку, побачимо
Записав..
як сюди покласти - ХЗ (((
ziMen, а раніше до фільтра таке з газом було, непевні запуски?
На корпусі фільтра в мене підключено трубку вакууму на редуктор, часом корпус фільтра не виймав, нічого не пошкоджено-від"єднано?
Заміна фільтра повітряного не повинна змінити координально потік повітря. Невже так стало гарно дихати і пропорція повітря-паливо
змістилися на чимало процентів в сторону. Там у фільтрі лопата землі була? А бензин як відреагував,там же один вхід у двигун?
Повторна автокалібровка ставить багато чого на місце, і стан з новим чистим фільтром.
Якщо, звичайно до самостійної роботи є здібності.
З.І. Доречі, ziMen, по профілю дивлюся двигун 1,8. Часом не Z18XER? І як воно на ГБО? Який ЕБУ ГБО встановлено?
Раніше було все ок.
Філтр був грязнуватий( приблизно пів року ходив) але не засраний..
Бенз , начебто , ніяк не змінився...
Діигун Z18XER....
Стаг базік( начебто так)....
Nil admirari !!
#3351
Опубликовано 14 Октябрь 2025 - 08:09
При переходіна газ - ще трошки і заглохне(((.Особливо на холодну....
Газ працює при прогрітому двигуні. Между прочім.![]()
Часом хтось там не накрутив налаштування ГБО куди не треба?
Взагалі на такому двигуні XER треба досить уважно бути з косяками ГБО. Двигун важкотеплонавантажений і так.
У Река мабуть взагалі сльози на очах виступили.![]()
Изменено: baton45, 14 Октябрь 2025 - 08:10
#3353
Опубликовано 14 Октябрь 2025 - 09:33
ziMen,гугєл ссиль зроби, заодно сфоткай всі налаштування
Изменено: Ник 78, 14 Октябрь 2025 - 09:34
Друзей очерчивая круг, не раскрывайте всем объятия. Порой размах широкий рук...... весьма удобен для распятия!
Учите латынь, в аду с вами никто по-английски разговаривать не будет.
#3355
Опубликовано 14 Октябрь 2025 - 12:14
ziMen,гугєл ссиль зроби, заодно сфоткай всі налаштування
https://drive.google...?usp=drive_link
https://drive.google...?usp=drive_link
Изменено: ziMen, 14 Октябрь 2025 - 12:19
Nil admirari !!
#3356
Опубликовано 14 Октябрь 2025 - 13:51
Перше: налаштувань я так і не побачив. Друге: перевір чи не пропускає в тебе електроклапан на редукторі.
Изменено: Ник 78, 14 Октябрь 2025 - 13:56
Друзей очерчивая круг, не раскрывайте всем объятия. Порой размах широкий рук...... весьма удобен для распятия!
Учите латынь, в аду с вами никто по-английски разговаривать не будет.
#3357
Опубликовано 14 Октябрь 2025 - 15:53
Т.я. карту газу так і не побачили цілком, то множник не відомий.
В мене поки одне питання. Чому таке велике відношення по часу бензинових (3,3мс) та газових форсунок (5,7мс)? Форсунки часом не завужені, чи не розсверлені правильніше сказати?
Автокалібровка нормально проходила чи на "відчепися"?
Я розумію, що система колись витягувала за вуші цей косяк, але ж зношується резинова мембрана редуктора, газові форсунки, лямбда пливе.
Взагалі БОКС версія мабуть прикольніша від старої класики. Пробігся оце по інструкції Stag BOX.
Додавання бензину в газову суміш, збіднення газу на холодному двигуні (що може бути актуальним в даному випадку), управління на смартфоні (мабуть)....
До чорта фішок, навіть перебор, кому ліньки налаштовувати.
Але ж с початку треба просто налаштувати машину нормально, чи знайти несправності, а потім підключати вкусняшки сучасних блоків.![]()
Изменено: baton45, 14 Октябрь 2025 - 16:01
#3358
Опубликовано 14 Октябрь 2025 - 17:20
соррі за перевернуте ((((
через пару годин зроблю повторно....
https://drive.google...?usp=drive_link
Друге: перевір чи не пропускає в тебе електроклапан на редукторі.
Як це зробити?
Автокалібровка нормально проходила чи на "відчепися"?
я не знаю як її робити(((
Nil admirari !!
#3359
Опубликовано 14 Октябрь 2025 - 17:32
ziMen, ну, з того що побачив - то тобі потрібно там все переланаштовувати. Зніми трубку з газового фільтру низького тиску та подивись піною чи дує пузирі....
Друзей очерчивая круг, не раскрывайте всем объятия. Порой размах широкий рук...... весьма удобен для распятия!
Учите латынь, в аду с вами никто по-английски разговаривать не будет.
#3360
Опубликовано 14 Октябрь 2025 - 17:39
https://drive.google...?usp=drive_link
https://drive.google...?usp=drive_link
https://drive.google...?usp=drive_link
https://drive.google...?usp=drive_link
Nil admirari !!
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых






