По схеме он черный,с красной полосой
Реклама

СТАГ ГБО-4,...Помогаем братьям по топливу
#3294
Опубликовано 24 Май 2025 - 20:03
Походу все не так. Той провід навпаки бере + від постійного + форсунок.Треба включити запалювання і поміряти напругу - правильно? На тому проводі +12 повинно бути?
У нас дощ іде((
І як вичислити - який куди?
А якщо його відчепити - то нічого не появиться...Если это второй провод форсунки,который по цвету одинаковый на всех форсунках-то так и будет,появится плюс 12в при включении зажигания
Загадка..
#3296
Опубликовано 24 Май 2025 - 21:25
Походу все не так. Той провід навпаки бере + від постійного + форсунок.
І як вичислити - який куди?
А якщо його відчепити - то нічого не появиться...
Загадка..
С форсунок,на тот провод появится +12в,при включении зажигания,и дальше по проводу пойдёт на газомозг,что бы он понимал,что включено зажигание...иногда его же берут с питания катушки,но чаще с питания форсунок
"Жизнь надо прожить так,чтобы голуби,пролетая над твоим памятником,терпели из уважения!"
Ukrainian Vectra Club
#3300
Опубликовано 25 Май 2025 - 10:27
Ти настройки зроби спочатку. Там інструкція прикольна, є варіанти налаштування без автокалібровки, фічі для діагностики правильності діаметру жиклерів, вибір кількості етапів калібровки...
ЗамЄнітЄлі блоків.... Де ти йог візьмеш? Скоріше станеш гуру в налаштуванні і розберешся.
По подключенню форсунок можливо розібралися, тепер налаштування. ТвАрітЄ... Отут повилазять усі косяки монтажника, а може і ні.
Задачка канЄшно ше та.
Изменено: baton45, 25 Май 2025 - 10:28
#3301
Опубликовано 26 Май 2025 - 08:56
Ти настройки зроби спочатку.
так воно не хоче працювати ні в автоматі ні вручну...
рухаю точки - а графік на місці - бідна суміш і все... тільки на ХХ впливає..
Файл ПДФ з распіновкою по СТАГ-200. Як файл ПДФ завантажити сюди???
Прикрепленные файлы:
Изменено: 27REGION, 26 Май 2025 - 12:35
#3302
Опубликовано 26 Май 2025 - 12:23
Добавити файл.
Це почитав? https://gazmax.com.u...m7t6v7wuSICRz7v
Изменено: baton45, 26 Май 2025 - 12:37
#3305
Опубликовано 26 Май 2025 - 12:43
#3310
Опубликовано 27 Май 2025 - 11:36
талана...
дякую за довіру
Пощади! Не томи душу!
ща..
просто на роботі, ще, інколи, працювати треба))
Якщо коротко, то накатав нову бензинову карту - і вуаля..
Якщо в деталях, то:
- коли збирав мотора, вже темніло. Щоб зекономити час - клапана відрегульував на знятиій ГБЦ. Звісно, що при обтяжці ГБЦ, зазори уходять, як правило. "Завтра на роботі порегулюю" - вирішив я, заодно клапана пристукаються після Rottlera. "Завтра на роботі" настало через 730 км пробігу. При регулювання виявилося що був добре зажатий випускний клапан 2 циліндру. Після маніпуляцій настроїти газову карту по старій бензиновій ніяк не виходило. Вчора вирішив накатати нову бензинову карту - і все настоїлося. Отака історія..
Що маємо в сухому залишку:
1. газову карту в черновому варінті настроїти получилося. Авто працює на газу задовільно/добре. Фото зараз викладу на розсуд фахівців. Бачу що треба понизити тиск газу на редукторі до 1,3, думаю тим збільшиться час відкриття газових фосунок.
2. автокалібровка так і не проходить. Не виключаються бензинові форсунки.
Всім дуже вдячний за допомогу!
Изменено: 27REGION, 27 Май 2025 - 11:35
#3311
Опубликовано 27 Май 2025 - 16:02
автокалібровка так і не проходить. Не виключаються бензинові форсунки.
ХЗ. Але цікаво.
Там є режим автокалібровки одночасно з усіма форсами, бо пам"ятаю дві норм, а третя у завалі була..(?).
І індикатор оптимального діаметра форсунок є, і ручний вибір початкового коефіцєнту....
Взагалі нова генерація блоків прикольна по функціоналу.
Мене трохи турбує тиск. А не занадто 1,4 бар?
Коефійієнт на жовтій лінії задавлюється аж до 0,6. ІМХО це дуже сильно задавлюється, бо газу досить багато. Хоч би 0,8-1,2.
Все що не 1,0 то муки вирулювання системи до ідеалу.
Тиск на 1,0 бар. Виставити і налаштувати.
Глянути на індикатор диаметру дюз форсунок. Множник десь на рівні 1,0.
Була ж тут у темі колись заморочка, людина намучалася, а там жикльори не поставили нормальні, задувало і давило так же.
Изменено: baton45, 27 Май 2025 - 16:06
#3312
Опубликовано 27 Май 2025 - 17:19
27REGION, не їздь на газу с такими налаштуваннями. Покупи ттх форсунок, і вже під них будуй.
Друзей очерчивая круг, не раскрывайте всем объятия. Порой размах широкий рук...... весьма удобен для распятия!
Учите латынь, в аду с вами никто по-английски разговаривать не будет.
#3315
Опубликовано 27 Май 2025 - 19:31
Женщіна льогкого поведенІя!!!!!!
В тебе лябда не виставлена в налаштуваннях.
А потім чому ушатаний двигун.
ГБО--- ЗЛО.
Блок ГБО тільки підлаштовує коефіцієнти під роботу головного бензинового ЕБК.
Усім все одно командує бензин. Тому газові налаштування повинні бути найоптимальнішими для паливної системи,
щоби допомогати, а не заважати.
Я вже про паливні корекції короткі і довгі взагалі мовчу.
Можна завичайно ручками все по наітію намацати. Але газу багато, тиск великий. ІМХО.
Система давиться газом і тому кидає коефіцієнт перерахунку в мінімум відносно бензину.
Як казав Ник 78 раніше, може тепер пора до наладчиків ГБО заглянути? Тільки бенз гарненько накатати так, красиво.
Изменено: baton45, 27 Май 2025 - 19:41
#3316
Опубликовано 27 Май 2025 - 19:49
27REGION, як що буш сам намагатись налаштувати систему - почитай ттх форсунок. і відповідно до них вже виводь час впорскування. Також почитай за свій редуктор - від його здатності тримати тиск - буде залежати повністью вся конфігурація системи.
Друзей очерчивая круг, не раскрывайте всем объятия. Порой размах широкий рук...... весьма удобен для распятия!
Учите латынь, в аду с вами никто по-английски разговаривать не будет.
#3318
Опубликовано 28 Май 2025 - 08:42
27REGION, як що буш сам намагатись налаштувати систему - почитай ттх форсунок. і відповідно до них вже виводь час впорскування. Також почитай за свій редуктор - від його здатності тримати тиск - буде залежати повністью вся конфігурація системи.
дякую
а можна для дилетантів конкретно - який час відкриття форсунок + який тиск на редукторі виствити?
Технические характеристики инжектора BARRACUDA 130 Nl/min:
- Мощность от 20 до 50 л.с. на цилиндр
- Диаметр Сопла 3,3 мм.
- Сопротивление 1,9 Ом.
- Время открытия штока 1,9 мс.
- Время закрытия штока 1.2 мс.
- Рабочая температура от -20 ° C до + 120 ° C.
- Входной разъём 6 мм.
- Выходной разъем 6 мм.
- Разъемы: Superseal / Valtek / Европа.
#3319
Опубликовано 28 Май 2025 - 09:37
Так форси мінялися? Там у старому скріні ХАНИ чорні були.
У програмі ГБО де кнопка Документація шукаєш інструкцію на свій блок ГБО.
Або просто подивитися по Стагу налаштування ГБО в програмі. Конкретно Стаг 200 ГоФаст.
Нічого секретного нема, джерел інструкцій повно.
Форсунки мають свій робочий режим, головне не загнати програмою їх у крайній стан, де вони не витянуть.
Изменено: baton45, 28 Май 2025 - 09:44
#3320
Опубликовано 28 Май 2025 - 10:02
27REGION, не нижче 3,1 мс. Потрібно розуміти який час в тебе на бензині мінімальний, який максимальний, - від цього відповідно виставляється тиск на редукторі(але не нижче за 1,2), і , відповідно, регулюється діаметр дюз. Коеф не повинен бути нижче за 1,05. Регулювати його можно діаметром дюз, тиском редуктора. А в ідеалі це викатити автівку або по сканеру, або , при відсутності обд, по газоаналізатору і не парити собі мозок. При справній автівці - це максимум 2-3 години часу у фахівця.
Изменено: Ник 78, 28 Май 2025 - 10:04
Друзей очерчивая круг, не раскрывайте всем объятия. Порой размах широкий рук...... весьма удобен для распятия!
Учите латынь, в аду с вами никто по-английски разговаривать не будет.
#3324
Опубликовано 29 Май 2025 - 08:05
27REGION, в гофасті з'явились барракуди?
нема
замість них виставлено ХАНА БЛЕК. Доречі, тиск редуктора до Хани Блека пропонується 0,8/1,0/1,2 для потужностей 20/25/30 к.с./циліндр.
як вам мій новий графік?)
Потрібно розуміти який час в тебе на бензині мінімальний, який максимальний,
мінімальний 3.8.
Як визначити максимальний?
Коеф не повинен бути нижче за 1,05. Регулювати його можно діаметром дюз, тиском редуктора.
зараз десь 1,1.
буду гратися, пробувати понижати тиск на редукторі - повишати коефіцієнт.
Изменено: 27REGION, 29 Май 2025 - 08:07
4 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 4 гостей, 0 скрытых