Груші немає, штатно не передбачена.
Їхав, на розгоні пропала тяга, засвітилася лампочка Check Engine. Зупинився. На ХХ мотор працює нормально, пробую прогазувати - оберти не розвиває, троїть, дьоргається... Заглушив, знову завівв - лампочка не світилась, на ХХ працював. Дав газу - знову помилка, більше 1500-2000 не набирає.
Ніч машина відстоялася. В суботу я був на роботі, батько пробував зайнятися. З першого разу не завелася. З кількох спроб завів, трохи диміла, троїла. Пару хвилин поробила на ХХ, трошки нагрілась. Стала на ХХ працювати більше-менш нормально. Прогазував - ніби як пробило, почала відгукуватись на педаль, набирала оберти. Він спробував доїхати до гаража - менше 5 км. По дорозі заглох. Помітив, що шток турбіни відходить, ніби пропадає вакуум. Підпер шток кілочком і неспіша доїхав до гаража.
Там вже почали перевіряти вакуум, поміняли місцями клапана турбіни і EGR, поміряли вакуум - з цим все норма, вакууометр показував не менше 0,7-0,8.
OP-COM показував помилку P1220 і коли трубочки з EGR знімав, то виcкакувала P0400. Коли вакуум зібрали все правильно, перепровірили, то помилка по EGR більше не проявлялась.
Кілька логів записав
http://opcom.avtodia...s&graph_id=3009
http://opcom.avtodia...s&graph_id=3008
http://opcom.avtodia...s&graph_id=3007
http://opcom.avtodia...s&graph_id=3006