А как я по лампочке что увижу? Горит - не горит? Если бы питания не было, как бы завелся? Попробую с лампочкой.
Складна в тебе тема...Ох складна...
Ми з тобою будемо роздивлятися питання в перспективі,а не ретроспективі.Тобто:
У тебе будь який час,довільно,може не завестись автівка.Щоб відслідкувати цей момент детальніше буде достатньо примотати дроти патрону з лампочкою до роз'єму паливного насосу.Дротів там чотири-тобі потрібні червоний з синьою полоскою та коричневий...
Зрозуміло,що якщо автівка заводиться,то лампочка буде горіти-йде напруга на палнасос.
1)Якщо автівка не заводиться-лампочка не горить:
-перевіряємо чи дає іскру катушка(тупо відкручуємо катушку,вставляємо в неї свічку-свічку на метал мотора)якщо іскри теж нема-несправний ДПКВ.
Якщо іскра є-треба перевірити чи справне реле топ.насоса,запобіжник Ф3.46 15А(12В при ввімкненому запаленні)та Ф6 20А., також дивитись чи є сигнал з ЕБК ДВЗ на реле палнасоса.
2)Автівка не заводиться-лампочка горить...
швидше за все накрився палнасос,але не поспішай бігти в магазин за китайським недороблом.Потрібно пересвідчитись,що клапан обратки робочий.До речі-те що насос дзеленчить не є запорукою його працездатності...
Ну от начебто і все.
Може з'явитись запитання-навіщо стільки рухів?А щоб не замінити справний ДПКВ або палнасос...
Одним словом задача з курсу Фізики для учнів 6 класу...