Реклама

Z22SE OVC Отчет по замене уплотнительного кольца датчика уровня масла в поддонеЗамена уплотнительного кольца датчика уровня масла в поддоне Z22SE OVC
#177
Опубликовано 14 Ноябрь 2018 - 13:03
Часто течёт из под корпуса датчика давления.
Да, его уже менял давно, и он сухой, жаль фотку забыл...
Посмотрел отдельно кольца нету на датчик нужно будет подбирать.
Все машины, в основном, в своем классе, в затратах одинаковы.
Дизель, Бензин, Электрика, без разницы.
#178
Опубликовано 14 Ноябрь 2018 - 22:46
Сфоткал сегодня, но ни чего понять не могу:
Снял стартер, венец сухой, но на сочленении стартера с корпусом блока двигателя масло, и болты которыми был стартер прикручен также в масле.
В датчиках сомневаюсь, руки опускаются, в сторону сальника колленвала.
Посмотрел по всей окружности вроде есть, сзади под выпускным также наблюдаю запотелости, может не в таких масштабах. как то так.
Изменено: Sergey78, 14 Ноябрь 2018 - 22:47
Все машины, в основном, в своем классе, в затратах одинаковы.
Дизель, Бензин, Электрика, без разницы.
#179
Опубликовано 18 Ноябрь 2018 - 09:34
Вчера облазил весь движок, понять ни чего не могу, масло по всему кругу сочленения двигателя с АКПП, в верхней точке еле еле видно, но не так давно, помыл движок, и в растерянности.
Снимать или не снимать?
Основного не могу понять, если маховик сухой, венец сухой, как масло с сальника коленвала колбасится в ВЕРХ?, более того столько масла на собиралось, что уже с месяц выкапывает, слил и начал частичную разборку, вот только на днях капли перестали собираться.
Датчик давления сухой как внутри так и снаружи, также и датчик коленвала все ок, с под крышки клапанной до мойки все осматривал вроде ни где не было потеков.
Все машины, в основном, в своем классе, в затратах одинаковы.
Дизель, Бензин, Электрика, без разницы.
#186
Опубликовано 25 Ноябрь 2020 - 07:36
Підніму тему. Є такі хто переміг підтікання масла з під датчика без зняття підднону? Чи все таки без варіантів?
Читав, що дехто міняє не знімаючи. Тут напевно досвід треба ( люди і кораблі в пляшках збирають ), хоча спробувати можна - не вийде то все одно піддон знімеш
.
#187
Опубликовано 25 Ноябрь 2020 - 08:07
Читав, що дехто міняє не знімаючи. Тут напевно досвід треба
Треба звичайно,але якщо справа не в ущільненні,а в тріщині датчика...,то мабуть знімати піддон прийдеться.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#188
Опубликовано 25 Ноябрь 2020 - 20:45
Теоретично напевно можна і не знімати, дивлячись на конструкцію, то напевно потрібно злити масло, зняти стопор, вдавити датчик всередину, зробити з тонкого дрота гачечок або два, завести їх в отвір з протилежних сторін кільця і зачепивши кільце витягнути його назовні. Потім помудохатись, щоб нове туди завести не пошкодивши його. Якби був знятий піддон в наявності то можна було би потренуватись і подивитись чи вийде так зробити )))
#191
Опубликовано 26 Ноябрь 2020 - 11:11
Не замазать, а сформировать уплотнительное соединение.))Ну тоді пробувати замазати герметиком яким небудь тимчасово )))
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#193
Опубликовано 28 Январь 2021 - 10:20
Замінив кільце, тепер все добре, але виявилась проблема, не можу тепер визначити рівень масла. Вранці, якщо дивитися, то весь щуп в маслі, на висоту приблизно сантиметрів пятнадцять. Таке відчуття що заганяє масло в трубку щупа. Якщо прогріти авто, потім заглушити, то ще з горем пополам можна видивитися рівень і то , потрібно декілька раз вийняти-вставити щуп протираючи його і тільки потім можна побачити рівень. Виходить, що спочатку треба прочистити трубку від залишків масла і вже потім буде видно на якомі рівні мастило. До заміни кільця ніколи такого не було, на холодну, на гарячу рівень показувало чітко, а зараз якась халепа сталася, і приурочую це до заміни кільця. Що я зробив не так? Як таке можливо ? Вентиляція картера чиста, продувається вільно.
#196
Опубликовано 28 Январь 2021 - 11:53
#197
Опубликовано 28 Январь 2021 - 12:30
Походу перелили масло, в этом вся проблема.
Ну не перший день за кермом, не перелито сто процентів. Ви мене не зрозуміли напевно. Виходить щоб перевірити рівень я маю декілька раз витягувати і протирати щуп вставляючи його назад після кожного вититрання, потім,за разом пятим-шостим вже можна побачити рівень, тобто коли щуп виймаю масло розмазується по щупу і не видно на якому рівні масло. Коли декілька раз пошурати його туди-сюди і виходить що з трубки я те масло прочищаю то тоді вже нема чому розмазуватись по щупу і видно реальний рівень. Виходить що масло якимось чином стало як по капіляру заповнювати трубку щупа, не розумію чого так сталося, поки нічого не чіпав, було все ок.
Вообще смотрю масло на холодном двигателе,
Зранку на холодному взагалі не варіант, весь щуп по кругу в маслі на сантиметрів пятнадцять. Якщо авто прогріте, то трохи легше виходить перевірка, масло рідше краще стікає в піддон з трубки і за другим протиранням щупа вже можна побачити рівень. До того , поки не поліз туди міняти кільце було все ок. при знятті піддона все промивав і прочищав, трубку теж знімав, там на зараз все стерильно. Може перестарався? за сильно вимив? :)
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых