А вот на комерційний і пасажирський(більше 8 місць) транспорт треба ввести ТО під кулеметом. Позавчора відправив комплект на мана ,двигун з коробкою, 2 мости, ресори. В клієнта все в хлам від перегрузів+димова завіса. Ще маю 1 комплект до відправки такому же "бізнесмену" з перегрузами. Всі то знають.
Реклама
Возвращение ТО в Украине.Попытка вернуть ТО.
#495
Опубликовано 19 Апрель 2021 - 23:17
За ксенон надо ломать руки ноги по самые плечи , чисто что с поломанными руками тяжело ксенон потом ставить на место
Не за ксенон.
Як перекупщик скажу, що ДРЮЧИТИ треба за тормоза!!! Тость за не адекватно працюючі гальма машини.
Через мене за останні 4 роки пройшло трохи більше сотні авто. То саме найгірше що було в машинах це
1) ЛИСА резина до корду, гулі, поведена літня взимку і навпаки, в тріщинах жостких, разнобой на одній осі і т.д.
2) --- ледве робочі тормоза --- найхуже для ІНШИХ учасників дорожнього руху. Таке не сильно часто щоб прям єлі єлі робили...Але частенько таке що два колеса не тормозять. Ну і ручніки поголовно НЕ робочі, процентів 70-80 машин НЕ робочі ручніки але це фігня як на мене, я тим ручніком не користуюся.
От за це треба наказувати.
Також бували випадки - рідкісні - в хлам убита вся ходова або рульова. Що машину аж переставляє конкретно по дорозі...ну це рідко.
а так зазвичай не доліки такі що не впливають на ІНШИХ учасників руху аля гнилий кузов\малярка...мотор\кпп\щеплення, задрочений салон.
Короче ТО треба чи просто контроль з богу Поліції хоча б за РЕЗИНОЮ.
Ну просто кожна друга в мене машина на лисаках...мінімальний знос дозволити до 3мм літом і до 4мм взимку + робочі тормоза. уже ДТП буду менше
(а вообще перестати давати права дуракам), тоді і тормоза і резина буде норм якщо водій норм.
Изменено: Omelya, 19 Апрель 2021 - 23:21
#498
Опубликовано 24 Май 2021 - 19:26
Привіт! Ще не писав на Форумі,недавно поповнив ряди Опеля. Але тема цікава.Хочу свою думку штовхнути. Т.о в Україні не потрібно!!! Бо всі знаєм як його проходять. І адекватна людина зразу їде на СТО чи пробує сама авто крутити,коли щось почне глючити(шарова,наконечник,сайлентблок,лампочка і т.д.) А от ті,що китай-ксенон ставлять,зеркальне тонування клеять,стопи затемняють,фільтра роками не міняють,так що чорний дим валить як з крематорію-тих треба заставляти слідкувати за авто.В тому числі і шини,і тормоза. Це можна робити при продажі-покупці авто. Тоді може щось трохи наладиться.А Т.о проблему не вирішить!
#502
Опубликовано 25 Май 2021 - 13:19
ті,що китай-ксенон ставлять,зеркальне тонування клеять,стопи затемняють,фільтра роками не міняють,так що чорний дим валить як з крематорію-тих треба заставляти слідкувати за авто.В тому числі і шини,і тормоза. Це можна робити при продажі-покупці авто.
Цікаво, як ти змусиш власника щось зробити додаткове при продажу/покупці авто?
Якщо щось не працює чи працює не ідеально, то при продажу, якщо потенційний клієнт вкаже на якійсь недолік, ти у кращому випадку зробиш знижку, а не поїдеш виправляти до ідеального стану усіх систем
#503
Опубликовано 25 Май 2021 - 15:50
Цікаво, як ти змусиш власника щось зробити додаткове при продажу/покупці авто? Якщо щось не працює чи працює не ідеально, то при продажу, якщо потенційний клієнт вкаже на якійсь недолік, ти у кращому випадку зробиш знижку, а не поїдеш виправляти до ідеального стану усіх систем
До чого тут продаж? То може клієнт нехай шукає без недоліків? А якщо ціна дуже подобаєтьс, то виправе сам до ідеального стану?
От якщо я, наприклад, не бачу доцільним підтримання надалі авто у належному до нормативів стані і позбуваюсь його - нащо мені цей головняк? Або якщо я його доведу но норми, то нащо його позбуватись?
Там сама суть в тому, щоб за період єксплуатації якось вплинути на технічний стан, а не тількі перед продажев
#504
Опубликовано 25 Май 2021 - 20:39
ШВАРЦ,
Так,пригнана. Добрий стан
-akaDemik-,
Я колись давно був свідком,як у мрео чувак здирав плівку тонуючу,бо мінти не хотіли машину переписати. Ось так приблизно і треба робити-плівка,китай-ксенон,затемнені стопи-хоть то,що можна візуально побачити при постановці чи знятті авто в мрео. Той же експерт не тільки номера перевірити,але й якийсь мінімальний перелік операцій огляду авто
Изменено: Ромусик, 25 Май 2021 - 20:42
#507
Опубликовано 26 Май 2021 - 08:44
То може клієнт нехай шукає без недоліків?
Так усі шукають, але усе впирається у вартість. Невже такого ніколи не було, що клієнт придбав авто, з перспективою довести усе до ладу, але пів року їздить у тому стані, який придбав, тому що немає часу / закінчились вільні кошти / воно і так їздить
Утилизация
а як же заробити усіляким ніщебродам
#512
Опубликовано 22 Июль 2021 - 22:04
Изменения в порядок проведения техосмотра транспортных средств, которые готовятся в Украине, не касаются частных автомобилей, пояснил в комментарии изданию "ГОРДОН" первый заместитель начальника Главного сервисного центра МВД Украины Юрий Смольянинов.
"Главный сервисный центр (ГСЦ) разрабатывает изменения в положение о порядке проведения осмотра технического состояния транспортных средств. Изменения касаются исключительно отношений между субъектами, проводящими такие проверки, и субъектами, их контролирующими, а именно Национальной полиции, которая проверяет техническое состояние автомобилей на дорогах, и ГСЦ, который проводит мониторинг результатов обязательного технического контроля (ОТК). Других изменений, которые влияют на процедуры контроля, не планируется", – сказал Смольянинов.
Он подчеркнул, что перечень транспортных средств, подлежащих проверке, расширяться не будет.
Изменено: Andre_71, 22 Июль 2021 - 22:06
#514
Опубликовано 23 Июль 2021 - 07:04
и что, теперь не будет на дорогах маршруток, пускающих дымовую завесу из ядовитого облака?
Ну пост кагбэ об этом:
Изменения в порядок проведения техосмотра транспортных средств, которые готовятся в Украине, не касаются частных автомобилей, ..........сказал Смольянинов. Он подчеркнул, что перечень транспортных средств, подлежащих проверке, расширяться не будет.
#516
Опубликовано 23 Июль 2021 - 07:58
Т.е. Украина опять нахлобучила евросоюз? В доке по евроинтеграции мы же вроде как обязались вернуть техосмотр.
Думаю, что в свете лоббирования Германией Северного потока, заявлений Германии и Франции по имплементации формулы Штайнмайера в украинское законодательство, отказа по ПДЧ - вполне себе адекватное решение. Нафига себе усложнять жизнь в одностороннем порядке? Плюшек на горизонте не видно, а пипл будет зело недоволен тех. осмотром. Ну зачем оно власти надо?
#517
Опубликовано 23 Июль 2021 - 10:32
Ну зачем оно власти надо?
Щоб отримати черговий кредит
#519
Опубликовано 11 Ноябрь 2021 - 11:10
Ну що ж, понеслось... з 12 листопада... крім приватного...
Техогляд не стосується приватного транспорту. Перевірятимуть вантажні автомобілі понад 3,5 тонни та причепи до них, автобуси, автомобілі таксі.На автомобільних дорогах України з 12 листопада патрульні контролюватимуть технічний стан транспортних засобів за допомогою спецавто з мобільними діагностичними станціями. Нововведення не стосуються легкових автомобілів. Про це повідомив перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції Олексій Білошицький.
За його словами, мобільні діагностичні станції обладнані сучасними приладами, які відповідають державним стандартам.
За допомогою нового обладнання поліцейські зможуть проводити вимірювання параметрів світла фар транспортних засобів, вимірювати залишкову висоту малюнка протектора шин, здійснювати аналіз викидів вихлопних газів бензинових та газобензинових двигунів, здійснювати вимірювання коефіцієнта димності двигунів, що працюють на дизельному паливі; проводити вимірювання допустимого рівня зовнішнього шуму транспортних засобів, визначати сумарний люфт кермового керування транспортного засобу, перевіряти інші елементи конструкції транспортних засобів.
Такі станції вже є у кожному підрозділі патрульної поліції в областях України.
п.с. невже маршрутні таксі затронуть..
Изменено: vigors, 11 Ноябрь 2021 - 11:10
#524
Опубликовано 11 Ноябрь 2021 - 17:22
если будем сидеть - как с растаможкой, то и получим...что заслуживаем- очередя и поборы
там чуть по другому , будут грузовой и перевозчиков. таксисты и автобусы, но у них и так ТО есть. тут больше журнашлюхи раздувают. изменения только выездные типы будут, хотя законно это или нет вот тут другой вопрос. Будет как всегда все просто, подымут цены на перевозки страна слупи...... все для народа.
А бляхам писец , сегодняшнего дня штрафы. разговаривал с гонщиком неделю назад говорит бляхи выгоняли, жесть на границе, очереди.
Изменено: an76, 11 Ноябрь 2021 - 17:24
#525
Опубликовано 12 Ноябрь 2021 - 12:16
там чуть по другому , будут грузовой и перевозчиков. таксисты и автобусы, но у них и так ТО есть. тут больше журнашлюхи раздувают. изменения только выездные типы будут, хотя законно это или нет вот тут другой вопрос. Будет как всегда все просто, подымут цены на перевозки страна слупи...... все для народа.
А бляхам писец , сегодняшнего дня штрафы. разговаривал с гонщиком неделю назад говорит бляхи выгоняли, жесть на границе, очереди.
мне их не жалко- тип, купил бляху, причем так хотелось что аж в кредит часть взял, ну и шли года.... АЕС делали протесты, акции по городам- я уже такой, что тоже бы поддержал -хотя бляхи не имею, спрашиваю у него- выезжать на поддержку будешь?* - каже - та нафига?! Вот прошло время - он ездил в Польшу на заработки, заробыв- отдал все на растаможку. Итого - за собственную амёбность заплатил своими же деньгами.
Реклама!!!
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых