Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Возвращение ТО в Украине.Попытка вернуть ТО.


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
542 ответов в теме

#421
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50507
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 22 Март 2021 - 12:07

Это ты о какой стране? ))

Об этой естественно. Или где-то в Европе ещё остались феоды?

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#422
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 11555
  • Возраст: 65
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 22 Март 2021 - 12:14

Об этой естественно.

Ну тогда на счет "вассалов" у тебя слишком оптимистичное мнение.


  • 0

#423
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50507
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 22 Март 2021 - 12:39

Ну тогда на счет "вассалов" у тебя слишком оптимистичное мнение.

Вассалы это ближнее окружение феодала. За сытых крестьян и ремесленников я не говорил.

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#424
Ugeen_K

Ugeen_K

    Das Reich Ukraine

    • Сообщений 10230
  • Возраст: 51
  • Имя:Євгеній
  • Город:То є Львів
  • Авто:Ford,Chevrolet,Dacia,Citro на решта нема категорії
  •  
  • Регистрация: 02.07.2007

Опубликовано 22 Март 2021 - 12:51

Если бы их никто не проплатил, то их бы там и не было. Митинги сами не собираются
Не рівняй по собі

Ага, вместо этого надо было усиленно махать плакатами и трясти шариками, но опыт северных соседей показывает, что этот инфантилизм не прокатывает против авторитаризма.
То мрія лабільної масси яка не хоче ніяких змін і тількі вміє скаржитись...

За сытых крестьян и ремесленников я не говорил.
При "ситих" ремесничих та інших... Зявляється низький середній клас.... І от з ним особливо при наявності приватної зброї всяким там функціонерам від держави приходиться рахуватись..

Нешановні одноклубники які латентно несуть.... або та вимахуються як москалоподібні гуманоїди.  Візьміть свою пяту точку і очольте колонну ідучих на північний бангладеш (як мінімум)

Слава Україні!!!

pyan_2010.png

Бидло францюватє, та вишивата, можє шурувати в відомий напрямок .


#425
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13116
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 22 Март 2021 - 13:40

  Маззи , а ти що , проти нормальної розтаможки ?

Я двома руками "за" нормальну розтаможку. Яка, у моєму розумінні означає 10 баксів за 1 кінську силу, не нижче Євро-4, ТО при ввезенні і кожні наступні 2 роки. Без акцизу.

10 баксів - це з надією, що з часом тут можуть почати будувати об'єкти автомобільної промисловості. Так-то хоч 5.

За кінську силу, а не за кубик - щоб не стимуляювати ввезення малооб'ємних турбодвигунів.

Євро-4 - ну, вибачте, машині 15 років, там вона вже достатньо дешева, куди нижче.

 

Бляхарів я вважаю самих шахраями, а також посіпаками шахраїв більшого масштабу, свідомими чи несвідомими. Ніяких симпатій до них не маю. Легалізацію блях вважаю процесом за суттю схожим на легалізацію краденого. Ні до якого розмитнення бляхарство стосунку не має. Розмитнення - це вивези її і спробуй розмитнити на вході.



Вассалы это ближнее окружение феодала. За сытых крестьян и ремесленников я не говорил.

Нічого подібного. Вассал - це особа, яка знаходиться у стосунках вассальної залежності від свого сюзерена, строго регламентованих. Феодалами є вони всі. Оточення феодала і його ступінь близькості - це взагалі не про це.


  • 0

#426
Ugeen_K

Ugeen_K

    Das Reich Ukraine

    • Сообщений 10230
  • Возраст: 51
  • Имя:Євгеній
  • Город:То є Львів
  • Авто:Ford,Chevrolet,Dacia,Citro на решта нема категорії
  •  
  • Регистрация: 02.07.2007

Опубликовано 22 Март 2021 - 13:49

Яка, у моєму розумінні означає 10 баксів за 1 кінську силу
І як ці КС вираховувати...

Чіпнув і маєшь.... Дунув і ще маєшь... Віртуальне поняття ))


Нешановні одноклубники які латентно несуть.... або та вимахуються як москалоподібні гуманоїди.  Візьміть свою пяту точку і очольте колонну ідучих на північний бангладеш (як мінімум)

Слава Україні!!!

pyan_2010.png

Бидло францюватє, та вишивата, можє шурувати в відомий напрямок .


#427
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13116
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 22 Март 2021 - 13:55

Буквально за 500км від Києва-у Мінську...Крававий упирь Лукашенко вже 30 років примудряється розпихувати продукцію МАЗ,МТЗ,БеЛАЗ...

Кажуть(кажуть!)Що МАЗ не гірше за Волво та Сканія...

По-перше, гірше, причому практично все.

По-друге, це все робиться з величезним відсотком імпортних комплектуючих, переважно російських і китайських, тобто це все велике Соломоново (Іллічівськ, не має значення). Ну так - краще, ніж нічого.

По-третє, зарплату за цю (часто) імітацію господарської діяльності платить бюджет (простий білорус) і донедавна платила Росія (і музику замовляла), бо з рентабельністю у них так собі.

По-четверте, завод "Горизонт", який певний час досить успішно робив телевізори з кінескопом Самсунг і продавав їх на ринках з високим митом на імпорт з-за меж СНГ, таки давно загнувся і зараз на його території (на якій переважна більшість цехів закрита) ведеться крупновузлове складання китайських телевізорів під купленими китайцями західними назвами (Панасонік і інших, у нас на Розетці їх повно, до розроблених Мацусітою/Панасоніком не мають ніякого стосунку, ті давно вийшли з цього сегменту) - зайнятість і внесок у бюджет від цього настільки мізерні, що навіть важко сказати, чи це краще, ніж нічого. І це набагато більш типовий приклад, ніж, МАЗ і МТЗ.



І як ці КС вираховувати...

Чіпнув і маєшь.... Дунув і ще маєшь... Віртуальне поняття ))

 

Та будь ласка. Не шкода. Якщо потім ТО пройде. А не пройде - його проблеми. І з ресурсом - його проблеми.

А немає проблем - це удосконалення на території України, немає приводу для додаткового мита у будь-якому випадку.

А при розмитненні - за даними виробника.


  • 0

#428
Ugeen_K

Ugeen_K

    Das Reich Ukraine

    • Сообщений 10230
  • Возраст: 51
  • Имя:Євгеній
  • Город:То є Львів
  • Авто:Ford,Chevrolet,Dacia,Citro на решта нема категорії
  •  
  • Регистрация: 02.07.2007

Опубликовано 22 Март 2021 - 13:58

Muzzy, Я не розумію яке відношення до розмитнення має обєм та кінськи сили авто.... То така дурацька примха когогось туповатого... Дурний віртуальний коефіцент

Повинно мито збиратися з ціни авто....  Все реша бздури...


Изменено: Ugeen_K, 22 Март 2021 - 13:59

Нешановні одноклубники які латентно несуть.... або та вимахуються як москалоподібні гуманоїди.  Візьміть свою пяту точку і очольте колонну ідучих на північний бангладеш (як мінімум)

Слава Україні!!!

pyan_2010.png

Бидло францюватє, та вишивата, можє шурувати в відомий напрямок .


#429
molodec

molodec

    Авторитет

    • Сообщений 7846
  • Возраст: 53
  • Имя:Ruslan
  • Город:Днепр
  • Авто:Pony car
  •  
  • Регистрация: 02.01.2009

Опубликовано 22 Март 2021 - 14:02

Ugeen_K, с нашей коррупцией цена будет минимальной всегда  :sm13_:  


  • 0

#430
Ugeen_K

Ugeen_K

    Das Reich Ukraine

    • Сообщений 10230
  • Возраст: 51
  • Имя:Євгеній
  • Город:То є Львів
  • Авто:Ford,Chevrolet,Dacia,Citro на решта нема категорії
  •  
  • Регистрация: 02.07.2007

Опубликовано 22 Март 2021 - 14:05

Ugeen_K, с нашей коррупцией цена будет минимальной всегда  :sm13_:  

А нащо корупція в нас... 

Заставити все проводити офіційно. 

Купив там за стікіто (зробити обовязковим чек) привіз і заплатив стікіто відсотків... Крапка...

Далі регулює страхова яка в свою чергу привязана до ТО 


Нешановні одноклубники які латентно несуть.... або та вимахуються як москалоподібні гуманоїди.  Візьміть свою пяту точку і очольте колонну ідучих на північний бангладеш (як мінімум)

Слава Україні!!!

pyan_2010.png

Бидло францюватє, та вишивата, можє шурувати в відомий напрямок .


#431
Olaf

Olaf

    q:-)

    • Сообщений 7197
  • Возраст: 44
  • Имя:Александр
  • Город:Черкаси
  •  
  • Регистрация: 30.07.2006

Опубликовано 22 Март 2021 - 14:08

molodec, С коррупцией для одного минимальной, для другого неподмазавшего  по максимуму посчитают.

Но если вывести единую среднюю цену на модель в зависимости от года/месяца выпуска, без учета реальной цены, состояния, комплектации, то вариантов на манипуляции будет намного меньше.


  • 0
 

 


#432
Ugeen_K

Ugeen_K

    Das Reich Ukraine

    • Сообщений 10230
  • Возраст: 51
  • Имя:Євгеній
  • Город:То є Львів
  • Авто:Ford,Chevrolet,Dacia,Citro на решта нема категорії
  •  
  • Регистрация: 02.07.2007

Опубликовано 22 Март 2021 - 14:10

Но если вывести единую среднюю цену на модель в зависимости от года/месяца выпуска, без учета реальной цены, состояния, комплектации, то вариантов на манипуляции будет намного меньше.

Теж як коефіцент ввести )))

 

І повністю забрати і унеможливити  з всіх розрахунків налічні


Изменено: Ugeen_K, 22 Март 2021 - 14:11

Нешановні одноклубники які латентно несуть.... або та вимахуються як москалоподібні гуманоїди.  Візьміть свою пяту точку і очольте колонну ідучих на північний бангладеш (як мінімум)

Слава Україні!!!

pyan_2010.png

Бидло францюватє, та вишивата, можє шурувати в відомий напрямок .


#433
molodec

molodec

    Авторитет

    • Сообщений 7846
  • Возраст: 53
  • Имя:Ruslan
  • Город:Днепр
  • Авто:Pony car
  •  
  • Регистрация: 02.01.2009

Опубликовано 22 Март 2021 - 14:11

Купив там за стікіто (зробити обовязковим чек) привіз і заплатив стікіто відсотків... 

там будут "решать" :ad_new:

 

лично мне не нравится ни схема с лошадьми ни с ценой.  Я бы делал фиксированный платеж по году, модели, марке и пробегу.


  • 0

#434
Ugeen_K

Ugeen_K

    Das Reich Ukraine

    • Сообщений 10230
  • Возраст: 51
  • Имя:Євгеній
  • Город:То є Львів
  • Авто:Ford,Chevrolet,Dacia,Citro на решта нема категорії
  •  
  • Регистрация: 02.07.2007

Опубликовано 22 Март 2021 - 14:13

Я бы делал фиксированный платеж по году, модели, марке и пробегу.

Теж варянт...

Хочеш ввести биту... Будьласка.. Є спеціальні фірми які тобі порахують незначний понижуючий коефіцент. Але представ потім перед першим ТО чеки або рахунки на ремонт.(або потім возврат відсотків з заплаченого розмитнення)


Изменено: Ugeen_K, 22 Март 2021 - 14:14

Нешановні одноклубники які латентно несуть.... або та вимахуються як москалоподібні гуманоїди.  Візьміть свою пяту точку і очольте колонну ідучих на північний бангладеш (як мінімум)

Слава Україні!!!

pyan_2010.png

Бидло францюватє, та вишивата, можє шурувати в відомий напрямок .


#435
Olaf

Olaf

    q:-)

    • Сообщений 7197
  • Возраст: 44
  • Имя:Александр
  • Город:Черкаси
  •  
  • Регистрация: 30.07.2006

Опубликовано 22 Март 2021 - 14:13

Ugeen_K, Просто считать по реальной цене покупки утопия. мигом появятся прокладки, которые будут покупать авто условно за рыночные 10 тыс Евро и фиктивно перепродавать на экспорт за 1 тыс. И чек даже дадут )


  • 0
 

 


#436
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13116
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 22 Март 2021 - 14:16

Muzzy, Я не розумію яке відношення до розмитнення має обєм та кінськи сили авто.... То така дурацька примха когогось туповатого... Дурний віртуальний коефіцент

Повинно мито збиратися з ціни авто....  Все реша бздури...

Ціна авто б/в - предмет договору сторін, які його продають-купують. І може бути об'єктом маніпуляцій у значних обсягах.


  • 0

#437
Ugeen_K

Ugeen_K

    Das Reich Ukraine

    • Сообщений 10230
  • Возраст: 51
  • Имя:Євгеній
  • Город:То є Львів
  • Авто:Ford,Chevrolet,Dacia,Citro на решта нема категорії
  •  
  • Регистрация: 02.07.2007

Опубликовано 22 Март 2021 - 14:16

Ugeen_K, Просто считать по реальной цене покупки утопия. мигом появятся прокладки, которые будут покупать авто условно за рыночные 10 тыс Евро и фиктивно перепродавать на экспорт за 1 тыс. И чек даже дадут )

Хай дають... Тим більше Україна підписала Європейській податковий меморандум...

Відсилаємо в ту гміну повідомлення з митної служби і фірму починають трусити... Відповідно проіснує вона недовго... Три фірми накажуть і ніхто не схоче так працювати..

 

ЗІ: Маємо такий приклад при покупці спецтехніки.... 

але там свої приколи з 16-20л двигунами


Изменено: Ugeen_K, 22 Март 2021 - 14:20

Нешановні одноклубники які латентно несуть.... або та вимахуються як москалоподібні гуманоїди.  Візьміть свою пяту точку і очольте колонну ідучих на північний бангладеш (як мінімум)

Слава Україні!!!

pyan_2010.png

Бидло францюватє, та вишивата, можє шурувати в відомий напрямок .


#438
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13116
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 22 Март 2021 - 14:23

незначний понижуючий коефіцент

Підвищуючий. Покупець вже зекономив при покупці битка, машина ТО пройти не може (у неї як мінімум світло некомплектне), при аварії може скластися зовсім не за тим сценарієм, який передбачив виробник, а робити для розмитнення експертизу залишкової безпеки - нетривіальне завдання, до того ж цілком корупційне.


  • 0

#439
Шусман

Шусман

    добрейшей души человек

    • Сообщений 18604
  • Возраст: 59
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев пригород
  • Авто:Нексия
  •  
  • Регистрация: 19.06.2011

Опубликовано 22 Март 2021 - 14:24

І як ті бідолаги литовці та поляки їздятьть без наших формул .
Мені здається чим щось придумувати , краще прокуроршу румунську викрасти та й привезти сюди в мішку
  • 0
Реклама в подписи запрещена

#440
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13116
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 22 Март 2021 - 14:24

Я бы делал фиксированный платеж по году, модели, марке и пробегу.

Пробіг крутиться як завгодно, а від пробігу залежить ціна. Взагалі, занадто багато даних треба мати в базі.


  • 0

#441
Ugeen_K

Ugeen_K

    Das Reich Ukraine

    • Сообщений 10230
  • Возраст: 51
  • Имя:Євгеній
  • Город:То є Львів
  • Авто:Ford,Chevrolet,Dacia,Citro на решта нема категорії
  •  
  • Регистрация: 02.07.2007

Опубликовано 22 Март 2021 - 14:25

краще прокуроршу румунську викрасти та й привезти сюди в мішку
Хочеться як в європі, але в випадку чогось щоб кум порішав )))

Нешановні одноклубники які латентно несуть.... або та вимахуються як москалоподібні гуманоїди.  Візьміть свою пяту точку і очольте колонну ідучих на північний бангладеш (як мінімум)

Слава Україні!!!

pyan_2010.png

Бидло францюватє, та вишивата, можє шурувати в відомий напрямок .


#442
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16000
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 22 Март 2021 - 14:29

Можливо комусь цікаво буде, все зібрано в одному документі (вимоги, директиви, методики і т.д.). Букв багато. http://ucep.org.ua/w...yad_WEB_UPD.pdf п.с законопроекту на скільки цікавився не має, чинні тільки постанови КМУ. Тому що там напишуть і приймуть не відомо.

О, цікавенько, переглянув...

Декілька цікавих моментів

Щодо висновків з наданного порівняння стану справ в Европі  зі станом в Україні

Таким чином, встановлена на національному
рівні процедура контролю за суб’єктами, які
здійснюють обов’язковий технічний контроль,
відповідає частково нормам Директиви No
2014/45/ЄС та потребує доопрацювання,....

 

.....здійснення потрійного контролю
[Міністерство економічного розвитку і
торгівлі України (в частині акредитації центрів
тестування), Мінінфраструктури (в частині,
зокрема, перевірки інформації, зазначеної в
повідомленні про відповідність матеріально-
технічної бази та персоналу центру тестування
вимогам щодо проведення обов’язкового
технічного контролю ТЗ та надсилання
повідомлення та копії документів до Головного
сервісного центру МВС, прийняття рішення
щодо центру тестування про відкликання
повідомлення про відповідність матеріально-
технічної бази та персоналу вимогам щодо
проведення обов’язкового технічного контролю
ТЗ), МВС (в частині ведення реєстру суб’єктів
проведення обов’язкового технічного контролю
ТЗ)] ускладнює процедуру вступу на ринок
послуг з обов’язкового технічного контролю
ТЗ та має додаткове, фактично не потрібне
навантаження на бізнес. На нашу думку,
було б доцільно зменшити адміністративні
бар’єри вступу центрів тестування на цей
ринок, зокрема через зменшення кількості
органів влади, до яких має звертатися суб’єкт
господарювання для виходу на ринок.

 

Україна відповідно до Угоди про асоціацію
найближчим часом дійсно має провести
реформу сфери технічного огляду.
Тобто
повернути обов’язкову перевірку придатності
до експлуатації ТЗ (обов’язковий технічний
контроль) для приватних автомобілів. При
цьому, принциповим моментом є те, що це має
бути абсолютно інша система, ніж та, що була
скасована у 2011 році.

 

 

 

МВС дуже зрадіє

 

 

Далі  підраховують  потенційні надходження, шкіра  невбитого ведмедя, такби мовити. Навіть ціну людського життя спромоглися вирахувати...

Передбачається, що підприємці – власники
центрів тестування інвестують близько 57 млн
€ за 2 – 3 роки в облаштування інфраструктури
для забезпечення системи перевірок (у разі
зростання кількості пунктів з близько 600 до
2 500 та з урахуванням середньої вартості
сучасної лінії контролю у 30 000 €). Це потребує
проведення навчання та уповноваження
відповідної кількості експертів з питань
перевірки (за експертною оцінкою - близько 4
000 тис. впродовж 2 – 3 років).

Складно оцінити надходження до Державного
бюджету від податків, що будуть сплачувати
підприємці сфери технічного обслуговування та
ремонту, однак, якісний аналіз з урахуванням
вікової структури парку ТЗ України (80 %
мають понад 10 років з дати першої реєстрації)
та відсутності обов’язкових перевірок їх
технічного стану протягом, щонайменше, 3
років дозволяє передбачати значне підвищення
витрат на утримання ТЗ (найбільш масово
необхідно буде змінювати пневматичні шини,
елементи гальмівної системи, систем зниження
викидів шкідливих речовин, скло та ін.).
Зростання кількості ТЗ, що підлягатимуть
перевірці, з 500 тис. комерційних ТЗ до
понад 12 млн. ТЗ всіх категорій (у 24 рази,
зокрема перевірених впродовж одного року, з
урахуванням періодичності перевірки різних
категорій ТЗ, складатиме близько 5 млн.
перевірок) надаватиме щорічно Державному
бюджету відповідне зростання надходжень.
На макроекономічному рівні можна очікувати
зменшення втрат Держави від наслідків ДТП
(тільки від зменшення кількості загиблих,
зокрема за рахунок підвищення безпечності
конструкції та технічного стану транспортних
засобів). Так, за показниками 2014 року в
Україні співвідношення кількості загиблих 4
464 людей до кількості 32 352 травмованих в
ДТП складає 13,8. Цей показник є індикатором
безпеки руху, який в провідних державах ЄС
складає 2 – 4, тобто у середньому в 4 рази
нижчий за відповідний показник України.
Досягнення подібного рівня безпеки на
дорогах України дозволить зберегти життя
щонайменше (4 464-4 464/4)х0,02=(4 464-
1 166)х0,02 людей на рік, де 0,02 - занижена
частка ДТП, що сталися через незадовільний
технічний стан). За прийнятої в ЄС
матеріальної оцінки одного життя, збереженого
внаслідок впровадження заходів з підвищення
безпеки руху, у сумі 1 млн €, мінімальний
позитивний ефект від застосування
комплексних заходів з підвищення безпеки руху
може скласти близько 716 млн € на рік»
 

 

Цікаво, "підприємці – власники центрів тестування" - це якийсь новий вид інвесторів, чи сподіваються, що СТО  перепрофілюються?

 

 Тіпа соціологічні дослідження по темі. Цікаво, що пасажири громадського транспорту переважно  "за" підвищення рівня контролю за тех. станом(тобто за ТО), і так само переважно не готові за це платити підвищену  вартість проїзду... :sm13_:

3.5 РЕЗУЛЬТАТИ СОЦІОЛОГІЧНОГО
ДОСЛІДЖЕННЯ
На замовлення ГО «Український центр
європейської політики» компанією GfK
Ukraine у вересні 2018 року було проведено
соціологічне дослідження громадської думки
щодо питань, які стосуються організації та
проведення обов’язкового технічного контролю
ТЗ.
У ході дослідження було опитано чотири
категорії респондентів:
1. Водії ТЗ;
2. Користувачі послуг з пасажирських
перевезень;
3. Юридичні особи – власники ТЗ, які
здійснюють пасажирські та вантажні
перевезення;
4. Станції технічного обслуговування/офіційні
дилери (дистриб’ютори)/пункти технічного
огляду.
Методами проведення соціологічного
50
дослідження були:
- Запитання для опитування категорій 1 та 2
були включені до щомісячного Омнібусу —
опитування методом особистих інтерв’ю, що
проводиться за національно репрезентативною
вибіркою;
- Опитування категорій 3 і 4 були здійснені
методом САТІ (телефонні опитування за
допомогою комп’ютера).
Узагальнення результатів цього дослідження
свідчить про таке:
70 – 78 % опитаних водіїв та юридичних осіб
погоджуються або швидше погоджуються з
тим, що обов’язковий технічний огляд потрібен
як для комерційних ТЗ, так і для приватних. 80
% опитаних споживачів послуг з пасажирських
перевезень погоджуються із твердженням,
що обов’язкове проходження громадським
транспортом технічного огляду позитивно
впливає на безпеку та якість таких послуг, при
цьому 72 % цієї категорії респондентів не готові
або скоріше не готові платити більше за проїзд
в громадському транспорті, якщо це зробить
проходження технічного огляду жорсткішим.

Серед опитаних надавачів послуг із здійснення
технічних оглядів 74 % також погодилися з
твердженням, що обов’язковий технічний огляд
приватних та комерційних ТЗ потрібен.
Отже, опитані категорії респондентів в
переважній більшості погоджуються з
необхідністю проведення обов’язкового
технічного огляду комерційних та приватних
ТЗ.
Варто відмітити, що близько 50 % водіїв
(із 12 % опитаних, які не погоджуються з
твердженням, що обов’язковий технічний огляд
потрібен) зазначають основною причиною
– створення простору для корупції та 18 %
вважають, що проходження ТЗ обов’язкового
технічного огляду не впливає на безпеку
дорожнього руху.
Разом з тим, більше третини опитаних водіїв
не проходять технічний огляд ТЗ, оскільки
не зобов’язані це робити. Натомість 16
% опитаних юридичних осіб – власників
ТЗ вважають, що обов’язковий технічний
огляд не потрібен, оскільки їхні ТЗ постійно
обслуговуються/ремонтуються на власній/
орендованій базі, а 6 % вважають обов’язковий
технічний огляд не потрібним тому, що його
реально ніхто не проходить.
Основними критеріями, якими опитані водії та
юридичні особи - власники ТЗ керуються при
виборі виконавця технічного огляду є якість
таких послуг (33 % водіїв та 40 % юридичних
осіб). Друге та третє місце у відповіді на це
питання зайняли такі критерії як: вартість
послуг та максимальна близькість до
місцезнаходження/реєстрації ТЗ.
Щодо відстані, яку готові долати опитані водії
та представники юридичних осіб – власників
ТЗ для проведення обов’язкового технічного
огляду: 44 % водіїв зазначили, що готові долати
до 5 км та 22 % - відстань від 6 до 10 км, 71 %
юридичних осіб – власників ТЗ готові долати до
10 км.
Щодо вартості обов’язкового технічного
огляду більше третини опитаних водіїв готові
заплатити від 101 до 300 грн, 19 % - до 100
грн, для 19 % водіїв вартість є неважливою,
головною є якість такого технічного огляду. В
свою чергу, 45 % юридичних осіб - власників
ТЗ зазначили, що готові платити від 101 до 500
грн, 15 % - більше 500 грн і для 18 % - ціна не є
важливою, головним критерієм є якість.
Третина опитаних СТО (31 %) готова
проводити обов’язкові технічні огляди ТЗ
певних категорій, а 23 % ТЗ всіх категорій.
При цьому, 40 % опитаних СТО вважають,
що є бар’єри для виходу на ринок послуг із
проведення обов’язкового технічного огляду.
Адміністративні причини (бюрократія,
оформлення ліцензії) - 50 %, технічні
(відсутність обладнання, місця, персоналу) –
29 %, фінансові або економічні (відсутність
коштів, податки, курс долара, тарифи) – 33 %.
Разом з тим, 43 % опитаних СТО зазначили, що
бар’єри для виходу на ринок відсутні.
Щодо проявів корупції, 74 % СТО повідомили,
що не зіштовхувалися з її проявами під
час організації діяльності з проведення
обов’язкового технічного огляду ТЗ, натомість
14 % зіштовхувалися.
Також розділилися думки СТО щодо
необхідності змін в сфері обов’язкового
технічного огляду: 26 % опитаних СТО
задовольняє існуючий стан справ, 34 % -
переважно задовольняє, але потрібні певні
зміни та 20 % - цілковито не задоволені сферою
обов’язкового технічного огляду.
 

 

 

І декілька  завалених моментів, які зазначають самі автори

2. Не в повному обсязі враховано положення пункту 4 статті 5 Директиви No 2014/45/ЄС, в частині
визначення необхідності здійснення повторних перевірок придатності ТЗ до експлуатації (незважаючи
на дату останньої перевірки придатності ТЗ до експлуатації), зокрема у разі:
- зміни або модифікації систем безпеки і штучного клімату транспортного засобу;
- при зміні власника свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу;
- при досягненні транспортним засобом пробігу у 160 000 км;
- у випадках серйозного порушення безпеки дорожнього руху.
 

 

90+% автопарка

 

У разі системної імплементації відповідних норм законодавства ЄС система обов’язкового технічного
контролю ТЗ виглядає таким чином:
- проводить технічний контроль не держава, а незалежні центри тестування, які відповідають низці
вимог – мають відповідне обладнання, вимірювальну техніку, навчений персонал, відповідають
вимогам так званої «доброї репутації»;
- вартість техогляду регулює ринок, а не держава, і водій має право обирати;
- якщо ж сталася аварія з причини неналежного технічного стану автомобіля, то це може означати, що
техогляд здійснено невідповідно. Тоді експерт, який ставив свій підпис та печатку на сертифікаті про
проходження перевірки, понесе відповідальність;
- у разі повторення ситуації, експерт та центр тестування втрачають право проводити технічний
контроль;

- якщо центр тестування засвідчує відповідність персоналу, матеріально-технічної, інформаційної
бази для обов’язкової перевірки придатності транспортних засобів до експлуатації, то він вноситься до
реєстру центрів тестування та отримує можливість проводити техогляди.
Приблизно так у ЄС виглядає система періодичних технічних перевірок.
 

 

-за умов стану наших доріг - це добровільний шлях до в"язниці;

- можна відразу зачинятись, не відкрившись з урахуванням тих самих умов.

 

 

Ну і як висновки з документа взагалі, можно сподіватись, що те, що просрали одного разу, можно просрати ще не раз :sm13_: :

5. Змінами до Перехідних положень Закону України «Про дорожній рух» визначається, що положення
про здійснення перевірки
ТЗ, що експлуатуються не з комерційною метою, до експлуатації мають
здійснюватися з 1 січня 2022 року.

При цьому Угодою про асоціацію визначається, що строк
імплементації Директиви No 2009/40/ЄС
(яка на цей час втратила чинність та замінена Директивою
No 2014/45/ЄС): протягом 1 року (2015 рік) для автотранспортних засобів, що використовуються в
міжнародних вантажних перевезеннях; протягом 3 років (2017 р.) для автотранспортних засобів, що
використовуються в міжнародних пасажирських перевезеннях; протягом 5 років (2019 рік) – для усіх
інших автотранспортних засобів.
Отже, запропоновані Законопроектом Мінінфраструктури України
строки не відповідають зобов’язанням взятим на себе Україною.

 


Изменено: Andre_71, 22 Март 2021 - 14:31

  • 0

#443
Шусман

Шусман

    добрейшей души человек

    • Сообщений 18604
  • Возраст: 59
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев пригород
  • Авто:Нексия
  •  
  • Регистрация: 19.06.2011

Опубликовано 22 Март 2021 - 14:30

[quote name="Ugeen_K" post="1075412479" timestamp="1616415395"]


Відсилаємо в ту гміну повідомлення з митної служби і фірму починають трусити... Відповідно проіснує вона недовго... Три фірми накажуть і ніхто не схоче так працювати..

Виглядає як всі наші закони - дуже розумно , тіки щось у мене сумніви
  • 0
Реклама в подписи запрещена

#444
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13116
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 22 Март 2021 - 14:30

Що вас не влаштовує у формулі з 10 баксів за к.с.? Від 900 до 2600 баксів за типову імпортну машину, хоч європейку, хоч американку, за мікролітражку взагалі 600-750. Вам дорого?

Ви хочете це неймовірно ускладнити, щоб було скільки? Ну ОК, зробіть 5 баксів за к.с., буде 300-1300 (за 260 к.с.).

Чи вам треба, щоб при розмитненні ще й доплачували?


  • 0

#445
molodec

molodec

    Авторитет

    • Сообщений 7846
  • Возраст: 53
  • Имя:Ruslan
  • Город:Днепр
  • Авто:Pony car
  •  
  • Регистрация: 02.01.2009

Опубликовано 22 Март 2021 - 14:30

Пробіг крутиться як завгодно, а від пробігу залежить ціна. Взагалі, занадто багато даних треба мати в базі.

ок, пробег из схемы убираем  :sm13_:


  • 0

#446
nick6482

nick6482

    Авторитет

    • Сообщений 2856
  • Возраст: 56
  • Имя:Николай
  • Город:г. Харьков
  • Авто:Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI
  •  
  • Регистрация: 15.03.2009

Опубликовано 22 Март 2021 - 14:32

Я так думаю, что у нас появятся схемы по прохождении ТО, в которых и сам автомобиль будет убран из этой цепочки.


  • 0

#447
Шусман

Шусман

    добрейшей души человек

    • Сообщений 18604
  • Возраст: 59
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев пригород
  • Авто:Нексия
  •  
  • Регистрация: 19.06.2011

Опубликовано 22 Март 2021 - 14:37

Хочеться як в європі, але в випадку чогось щоб кум порішав )))

А як по твоєму ще можна порішати , не Луцика ж вертати взад

Маззи , я за , теперь бы твое предложение богу в уши , та прокуроршу в мешку

Изменено: Шусман, 22 Март 2021 - 14:35

  • 0
Реклама в подписи запрещена

#448
molodec

molodec

    Авторитет

    • Сообщений 7846
  • Возраст: 53
  • Имя:Ruslan
  • Город:Днепр
  • Авто:Pony car
  •  
  • Регистрация: 02.01.2009

Опубликовано 22 Март 2021 - 14:37

 в которых и сам автомобиль будет убран из этой цепочки.

авто же можно так переоформить, купить, чего ТО не пройти))))

 

и, ксати, схемы такие были раньше)


Изменено: molodec, 22 Март 2021 - 14:38

  • 0

#449
Olaf

Olaf

    q:-)

    • Сообщений 7197
  • Возраст: 44
  • Имя:Александр
  • Город:Черкаси
  •  
  • Регистрация: 30.07.2006

Опубликовано 22 Март 2021 - 14:40

Всё же четкие условия по которым считается растаможка, ведут к уменьшению лиц вовлеченных в это дело и прозрачности всего процесса.

Средняя цена модели за рубежом с небольшими коэффициентами в минус и плюс в зависимости от объема.  Понимаю, что объем мотора сам по себе не может быть индикатором стоимости машины, но в пределах одной модели вполне разумно думать что вариант с 1.0 имеет меньшую цену чем 2.0.

Не вижу ничего страшного, что два авто одной модели одного объема и даты выпуска, но с разными комплектациями и состоянием, купленные скажем за 6 и 8 тыс евро будут растаможены по одинаковой ставке. Где-то убудет где-то прибудет.

Мечты мечты...


Изменено: Olaf, 22 Март 2021 - 14:42

  • 0
 

 


#450
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50507
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 22 Март 2021 - 14:43

А нащо корупція в нас...
Заставити все проводити офіційно.
Купив там за стікіто (зробити обовязковим чек) привіз і заплатив стікіто відсотків... Крапка...
Далі регулює страхова яка в свою чергу привязана до ТО

Насмешил

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#451
paa

paa

    Авторитет

    • Сообщений 12220
  • Возраст: 57
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев
  • Авто:opel zafira A 1.8 был,Suzuki SX4 1,6 2017
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 22 Март 2021 - 15:30

Хочешь сказать,  что на майдане все были проплаченные? И помогали киевляне им сугубо за бабки? )

Ничего не хочу сказать, то все твои фантазии.

 

А майдан - это не усилия?

Майдан навел порядок?

 


  • 0

Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.


#452
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16000
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 08 Апрель 2021 - 14:29

Мінінфраструктури оприлюднило у себе на вебсайті для громадського обговорення проект Закону України про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері безпеки експлуатації колісних транспортних засобів відповідно до вимог Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони.

 

https://ampercar.com...ninfrastruktury
Начинает вырисовываться.

Надо зайти на сайт и посмотреть, что там за обговорення...


  • 0

#453
vigors

vigors

    Авторитет

    • Сообщений 14988
  • Имя:Ігор
  • Авто:Z14XE
  •  
  • Регистрация: 14.06.2010

Опубликовано 08 Апрель 2021 - 14:34

Надо зайти на сайт и посмотреть

https://mtu.gov.ua/news/32726.html

п.с. думаю знайдуть привід спустити на гальмах, а поки буде гра в процедуру. бляхарі наше все, та й доріг не має.... :ad_new:

п.с.2. там порівняльна таблиця краще, чим все лопатити


Изменено: vigors, 08 Апрель 2021 - 14:42

  • 0

#454
nick6482

nick6482

    Авторитет

    • Сообщений 2856
  • Возраст: 56
  • Имя:Николай
  • Город:г. Харьков
  • Авто:Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI
  •  
  • Регистрация: 15.03.2009

Опубликовано 08 Апрель 2021 - 15:33

Тут задумались над возвращением дорожного сбора.

https://mmr.net.ua/a...rld/news/152021

 

Интересно, этот налог с топлива не забудут снять?


  • 0

#455
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16000
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 08 Апрель 2021 - 15:50

Тут задумались над возвращением дорожного сбора.

Меня именно эта новость сподвигла поискать что-то новое о ТО. Этот закон о сборе, как я понял, идёт в комплекск с выполнением  требований евро-ассоциации, с привязками к евро-нормам выбросов. То, о чём выше говорилось уже.

Интересно, этот налог с топлива не забудут снять?

Нахрена? Это же другой налог, на экологию... :sm13_:

 

https://mtu.gov.ua/news/32726.html

Де обговорення? Не порядок . Дайошь флуд!


  • 0




1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых