TPAKTOPICT,
надоело все на кого-то или дома взаперти.
а так - хоть какое развлечение
пока есть возможность хоть как то --то пользуюсь моментом
Опубликовано 23 Декабрь 2017 - 21:58
TPAKTOPICT,
надоело все на кого-то или дома взаперти.
а так - хоть какое развлечение
пока есть возможность хоть как то --то пользуюсь моментом
Опубликовано 23 Декабрь 2017 - 22:35
Опубликовано 28 Декабрь 2017 - 08:41
Опубликовано 28 Декабрь 2017 - 09:42
Теперь надо наклейки сварганить.
Здається в цій темі,хтось з форумчан казав що робить наклейки))
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 28 Декабрь 2017 - 14:47
Главное довести до ума все документы.
Коли собі робив документи.Зайшов до нотаріуса.Зробив копіїї.Заламінував.Оригінали-дома.Копії з собою.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 28 Декабрь 2017 - 19:22
И побоку кто что будет спрашивать.
Нотаріально завірена копія має таку ж юридичну силу як і оригінал.
Документи-пред'явив.Все інше до лампочки.
Звісно,якщо чимчикувати за Мраморне море,то онлі оригінал.А човгати по наших калюжах-досить і копії.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 28 Декабрь 2017 - 21:35
Опубликовано 28 Декабрь 2017 - 22:49
TPAKTOPICT, в гараже.
лодка товарища на причале - на подвязке поднята.
так и хранится все время.надо спустили,не надо подняли.
гидрик в гараже--пока стоит.
но я его могу и на улице оставлять--он без воды--в системе антифриз.
пластик закрыт--ничего не случится с ним.
Опубликовано 04 Январь 2018 - 17:09
Андрей, а если подогнуть лопасти у алюминиевого винта? На мотолодке есть человек занимающийся восстановлением винтов и после измерений коррекцией шага. Людям гнул даже на два шага вверх. Он с Питера, но может у нас есть такие кулибины.
Мені не треба люмінієвий гнуть.В мене їх 3 штуки.Два з 12кроком один з 11кроком-тяговий.
Хочу попробувать 12 з нержавки...А його в природі не існує.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 04 Январь 2018 - 21:28
А, с прошлых постов отложилось, что 12-й шаг легкий, а 13-го для DF20 нет.
Це я гадав,що з крилом 12 гвинта не хватить...13го дійсно для DF-20 нема.
кажется я где то про такой винт слышал.с нержавейки.
Та начебто у Сатурна такий існує.По весні буду шевелятись в цьому напрямку.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 04 Январь 2018 - 22:04
Есть такой: http://www.marineclu...3-12a_2992.html
И от PowerTech даже с 13 шагом http://www.ptprop.co...emart&Itemid=46
Правда лучше узнавать как он себя ведет по сравнению с родным. А то бывает что сторонняя нержа не лучше родного люминя.
Изменено: Olaf, 04 Январь 2018 - 22:12
Опубликовано 04 Январь 2018 - 22:50
Есть такой: http://www.marineclu...3-12a_2992.html
Правда лучше узнавать как он себя ведет по сравнению с родным. А то бывает что сторонняя нержа не лучше родного люминя.
Дякую...
А в кого взнати як він себе веде?
У мене поруч ще 3 власника які мають едентичний зі мною двигун.У всіх люміній.
Свій люмінявий гвинт(12),я вже трохи гнув і рихтував.Придбав з оказією зі знижкою 12Аміту(нову) з 50%знижкою у своїх.
Обидва гвинти працюють однаково-перевіряв.
Але саме гавьоне в люмінявому гвинті,це те,-що його після кожної поїздки треба підшліфовувати від подряпин(я звик,що в мене все працює ідеально).І от начебто скрізь прямуєш по фарватеру,не скачеш по мілякам,не чиркаєш по дну...А за 5годин їзди туди/сюди-гвинт має і подряпини і мікросколи.Падають оберти,втрачається швидкість.
Воно начебто і мінімально,але...не альо одним словом.
Думаю,що нержавка буде менше пошкоджуватись...Ну і плюс очікуванні та обіцяні байками +300об/хв у двигуна до максималки))
Изменено: Юстас, 04 Январь 2018 - 22:51
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 04 Январь 2018 - 23:14
Проще на сайтах Баркас, Фрегат или на Мотолодке. Там точно есть пользователи Соласа, пусть и с разными двигателями. Поиском темы легко ищутся. Например: http://forum.motolod...38345&t=1327493
По оборотам это настолько индивидуально, что опять же - только реальный опыт.
Опубликовано 05 Январь 2018 - 11:18
По оборотам это настолько индивидуально, что опять же - только реальный опыт.
Це якби можна було взять в гамазині на пробу)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 05 Январь 2018 - 21:35
спросил у товарища--так он говорит-мы когда винты искали,нашли почти все что нужно в днепре.
там выбор был большой--там есть человек который соласом занимается.
но вот только телефон так и не нашли его.
А Я тоже смотрю на SOLAS винт для гидрика в нержавейке.
но меня парит его цена.
пока довольствуемся люминием.
подзаработаю заначку поставлю себе нержавейку.
Опубликовано 05 Январь 2018 - 22:50
спросил у товарища--так он говорит-мы когда винты искали,нашли почти все что нужно в днепре. там выбор был большой--там есть человек который соласом занимается. но вот только телефон так и не нашли его.
Ось-,дійсно Дніпропетровський сайт.Саша дав вище ссиль на них.
То вообще супер было бы. А то смотрю сколько люди денег выкидывают покупая вроде оптимальные по цифрам, но в реальности неподходящие винты, пока не найдут заветный идеал.
Спілкувався з даними продаванами на предмет "попробувать".Відповіли-без проблем,можна обміняти/повернути на протязі 14діб з моменту придбання.Головне збереження товарного вигляду.
Я поцікавився-як можна зберегти товарний вигляд?Якщо саджаєш гвинт на змащену шліцеву вала,та по бронзі піджимаєш гайкою.
Кажуть,що головне щоб було збережено лопаті та основу гвинта від подряпин.Те що буде слід на втулці від гайки-ні кого не чеше...Зрозуміло,що без фанатизма.
Щось я почитав відгуки про Солас...,вважаю що потрібні випробування в любому випадку.
Ех.Були б вони не в Дніпрі,а в Києві-взагалі все солодко,зайшов/купив/поставив.Не підійшло,обміняв на гвинт з меншим/більшим кроком
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых