Valera,
Ти фотго давай...Хвастаєшся незрозуміло чим))
Опубликовано 14 Декабрь 2017 - 20:51
а ктото типо такого костюма использует ?
https://www.kitesurf...horty-blackred/
или похожий,короткий?
Опубликовано 14 Декабрь 2017 - 22:05
Та я мерзляк
Подумую про таку шнягу
типо такого костюма
...Шибко хвилею бува заливає казанку на ходу...Мерзну,мокну в ОЗК незручно.
Крайній раз валили з малим від Південного мосту до Українки по зливі(приблизно 25км)...Незручно в ОЗК одним словом...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 14 Декабрь 2017 - 22:24
а еще я очки использую а то глаза на ветру аж режет
Без окулярів нікуди не виїзджаю...
Ну скільки та Казанка їде здавалось би???!Ну сорокєт.
А от...Одного разу валив біля Трипілля почав накрапати дощик і крапля дощу(вітер був в обличчя) попала в око,і як виявилось залетіла під повіку...
Дня три терпів.Спочатку чесалось,потім я наявно почав відчувати стороннє тіло в оці,а висльозить чи видалити не зміг.Пішов до офтальмолога(дав лаве)щось він мені там вийняв.Розпитував як було,а я нічого не міг толком пояснити,поки не розповів про човен та дощ.Так от,виявляється що крапля дощу утворюється навколо частки пилу.Він і заскочив під повіко.Пару днів самостійно після відвідин лікаря покапав краплями і прошло.Тепер мінімум пара окулярів в човні,на сонячну та хмарну погоду.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 14 Декабрь 2017 - 22:30
нашел один--так там цена была
но мне пообещали найти то что надо.ждемс пока
Юстас, тоже самое--пока в дождь не попали
как только начал накрапывать- а на скорости 80км-ну совсем не комфортно
вот такие использую- https://www.kitesurf...s-soleil-specs/
Опубликовано 14 Декабрь 2017 - 22:35
Подумую про таку шнягу
Если только для комфортного нахождения в лодке, то наверное будет неудобно.
Гидрик облегает и немного сдавливает тело, так что дышать становится тяжелее. В воде про это не думается, но все же... К тому же в нем некомфортно периодически ловить брызги. Т.к. принцип мокрого гидрика это пропустить воду, чтобы она нагрелась от тела и стала пограничной средой между холодной водой. А если: ливнуло волной, потом от ветра начал высыхать, а при испарении температура падает, опять ливнуло... холодно будет вобщем.
Теплая одежда и дождевик наверное будут лучше.
Опубликовано 15 Декабрь 2017 - 13:50
Подякував
http://wyloyard.blog...yacht-yard.html
Самостійне будівництво 11,5 метрової стальної крейсерської яхти. Модель WYLO2/3. Будує австралійський хлопчина.
А ось це, та сама модель, проект WYLO2, зробили наші украінці, в шотландії, і спустили на воду.
Пробую зконтактувати - не виходить. Не відповідають...
P.S.:шукаю проект ніяк не можу зконтачити...
Изменено: Маленькая Омега, 15 Декабрь 2017 - 19:13
Опубликовано 16 Декабрь 2017 - 22:31
Самостійне будівництво 11,5 метрової стальної крейсерської яхти. Модель WYLO2/3. Будує австралійський хлопчина.
До крейсерської яхти-не готовий.В мене капітану,ще не має 11років.Трохи підросте,як захоче буду думать.Тим паче,що яхт-клуб під боком...Можна в аренду/прокат взяти попробувати.
Правда мінімальний екіпаж-3 обличчя)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 17 Декабрь 2017 - 16:04
Прийшов той довгоочікуваний день для моєї Хонди BF2.3,коли я їй проводжу ТО.
Спочатку замінив оливу.Неякісна пайка корпуса повітряного фільтра-інколи оливу викидає на корпус декорації двигуна.
Все пообтирав,оливу замінив-завтра паятиму воздухан.
Надалі вирішив перевірити оливу в редукторі.Знаю непоодинокі випадки,коли народ "забуває" зробити ТО перед!!!зимою.Залишає двигун на вулиці чи в гаражі,а навесні виявляється що лопнув корпус редуктора.
Відпускаю контрольний отвір оливи в редукторі і...опа!!!
Знімаю гвинт,шпонку,відкручую кришку з сальником.
А там-кому сметани???)
Пару раз підняв/опустив кришку з сальником і вал весь в емульсії.Все зрозуміло-сальнику капот.
Навіть пам'ятаю як йому прийшов капут.
На одній з рибалок,сів зі мною новачок повчитись рибалити.В момент однієї з покльовок,поки я боровся з хижачкою-човна прибило в берег до очерету.Я бачив,що новачок не виматав свою снасть.В момент відходу від берега,його снасть наматало під гвинт і само собою одразу між сальником та валом накрутило нитку.
Тоді гвинта я зняв,акуратно виплутав нитку з під вала та сальника...Я багато разів так робив.Частіше за все попадав як підводний човен в бракон'єрські сітки.
Всі попередні рази я виматував жилку,нитку і їхав далі.Сальник еластичний-нормально тримав.
Цей раз(було це десь у вересні) був критичним.Сальник тримати перестав,але нічим себе не видав)
Зуби на редукторі норм.Поміняю сальник в кришці,оливу і буду пересовуватись далі.
Цікава відяха з приводу консервації/ТО двигуна в зиму.
Изменено: Юстас, 17 Декабрь 2017 - 16:46
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 17 Декабрь 2017 - 20:02
До речі корпус цієї яхти проект Вило 2 потягне по вазі на 7,5 тонн сталі. Це з врахуванням 1,5 тонного балласту.
будемо говорити так з 5...6 тоннами доведеться трохи погратися щоб зробити корпус.
однак сталь та залізо важкі то не так уже й страшно буде головне взятися до справи
Де б ото то проект придбати... Тут австралїєць адресу дає поштову Грейт Брітаін. Тіпа пиши туди листи...
І ніхто навіть не скаже скільки коштує проект. І чи є в ньому креслення складальні...
Изменено: Маленькая Омега, 17 Декабрь 2017 - 20:06
Опубликовано 17 Декабрь 2017 - 20:15
До речі корпус цієї яхти проект Вило 2 потягне по вазі на 7,5 тонн сталі. Це з врахуванням 1,5 тонного балласту.
будемо говорити так з 5...6 тоннами доведеться трохи погратися щоб зробити корпус.
однак сталь та залізо важкі то не так уже й страшно буде головне взятися до справи
Де б ото то проект придбати... Тут австралїєць адресу дає поштову Грейт Брітаін. Тіпа пиши туди листи...
І ніхто навіть не скаже скільки коштує проект. І чи є в ньому креслення складальні...
Такі запитання потрібно задавати інтернету.
На форумі Баркас є розділ Яхти та Вітрильники,але судячі по наповненості,кількості тем-шевеляється не дуже.
Проект треба шукати через однодумців,тих хто шарить.Не обов'язково тут чи СНД.
Ще є журнал всіх часів та народів-КіЯ.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 18 Декабрь 2017 - 13:42
.Поміняю сальник в кришці,оливу і буду пересовуватись далі.
Сьогодні зранку погода сприяла підготовці техніки до літнього періоду-в Києві заметіль/хуртовина.
Сальник знайшов та придбав тут-Дніпро Моторс,Бонадарський пров.3.
https://honda.ua/net.../kiev/direct_4/
Деталь оригінальна.Вартує копійку(100грн.)-береже карбованець(редукторна пара4кгрн+корпус2кгрн).
Сальник замінив,свіжу оливу в корпус редуктора залив.
Поставив повітряний корпус(попередньо запаяв)-зібрав та разом з карбешником прикрутив до корпуса.
Завів двигун,дав попрацювати на холостих обертах-прогрів.
Перевірив рівень оливи в двигуні.
Все норм.Залишилось відіпрати чохол на двигун.
До літнього сезону готовий
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 18 Декабрь 2017 - 14:24
Без руля- не управляемая,шо пипец.
Зрозуміло,що веслом такий корапь не крутиться)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 18 Декабрь 2017 - 14:40
Хорошо что ещё одна лодка была в помощь с моторчиком
Гуртом легше й батька бити)
Два рази в сезон плавдачі/будиночки витягуєм на місце дислокації.Все робим гуртом.Самому,двох рук не вистачає.
Хоча свою южанку наспецався сліпувати самостійно.Але якби вдвох-в рази легше.Особливо коли вітер та хвиля.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 18 Декабрь 2017 - 14:53
Опубликовано 18 Декабрь 2017 - 17:22
А так,уже стоит на станции- ремонт небольшой и на март на воду поставят.
В березні,ще лід буде)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 18 Декабрь 2017 - 21:30
Юстас,у нас—— не хфакт))))
А так на середину марта начало апреля—— можно и начинать)))
Мені в наступному році все рівно коли починать...В будь якому випадку треба пару діб вбити,щоб двигун обкатати....
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 18 Декабрь 2017 - 22:39
обкатка- дело нудное,это да.
Ну як для відкриття сезону-не дуже й нудно.
Воно коли по весні кортить на воду-все рівно як йти,швидко чи помірковано.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 18 Декабрь 2017 - 22:56
ну не скажи.
драйву все одно хочется--а тут на тебе--не мона
![]()
Спірне питання.Драйву хочеться коли повітря хоча б +23...
Летіти човном в куфайці,ватяних штанях при цьому клацати зубами і ловити дрижаки від холоду-ніякого задоволення.
В прогулянковому темпі,якщо не буде дути .
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых