головний кртитерій вага
вага свинцевого акумулятора 85Аг - приблизно 20кг
Опубликовано 08 Февраль 2019 - 14:29
головний кртитерій вага
вага свинцевого акумулятора 85Аг - приблизно 20кг
Опубликовано 08 Февраль 2019 - 20:03
Який бюджет на якісне б/у? 5-7-19-15 ?
Дивлячись який...
Якщо це самі маленькі(так звані "докатки")2-3-5л.с. то ціна на б/к приблизно 500уй в середньому...
Самі кращі вважаються Меркурі(американці)/Тохатсу(вони самі дорогі)(наразі на перше місце по якість/продаж-ямха),хонда...Сузука сама дешева.
Самі дешеві Китайці типу Парсун та ін...
Двигуни підрозділяються на чотири та двотактні...До двотактних додають оливу в паливо-часткиприблизно 1:50...
Вважається(це постійна заруба водномоторників),що двотактні швидше вискакують на глісер,а чотиритактні більш економічні.(я б обирав чотиритактний)
Особняком серед усіх стоїть двигун Хонда БФ(2)2.3.Вона має повітряне охолодження і не має лишнього вузла-помпи що подає воду в двигун для охолодження.
Помпа у човновому двигуні має такий же принцип(лопаток) як і в автомобільному двигуні але інше виконання і має бути замінена не пізніше ніж 200мотогодин.Інакше якщо помпа крякне,вода перестане поступати в двигун-він перегріється і не одразу але крякне...
(Це каратєнєчкий екскурс.Кидай колізей-залазь у водномоторний форум-хоч на нормальних людей подивишся))))
Нормальний б/к двигун стане в середньому 500(+/- 150)уе.
Изменено: Юстас, 08 Февраль 2019 - 20:23
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 08 Февраль 2019 - 21:25
M*A*S*H, Именно электродвигатель не пользовал вообще, но по рассказам приятеля едет слабее чем 2.5 л.с. Сузука. Заменитель весел в прямом смысле. А если течение, то вообще тяжко.
Сам мотор то легкий, а вот аккумулятор... плюс головняк с его зарядкой.
Все же ДВС проще. Помимо Хонды и Ямахи смотрю есть моторы дешевле 20 тыс.: Сузуки 2.5 4 такта 19.5 тыс грн., Меркури 2.5 2 такта 15 тыс., и китаец Парсун 2.6 л.с. за 8.5 тыс. Весят все по 13 и меньше кг. На Сузе катался лет 10 назад. Из минусов сказали что слабый редуктор, заводить лучше предварительно включив передачу, а так вроде работал без нареканий. По Мерку и китайцу ничего не знаю.
Вважається(це постійна заруба водномоторників),що двотактні швидше вискакують на глісер,а чотиритактні більш економічні.
Читая мотолодку замечаю, что споры имеют тенденцию плавно стихать. Больше народу пересаживается на 4 т. Адепты 2 т. прокатившись на 4.т признают что инжекторные моторы тянут не хуже на старте.
Опубликовано 08 Февраль 2019 - 21:45
Читая мотолодку замечаю, что споры имеют тенденцию плавно стихать. Больше народу пересаживается на 4 т. Адепты 2 т. прокатившись на 4.т признают что инжекторные моторы тянут не хуже на старте.
Тут ще суперечки не тільки з приводу тяговитості...Кажуть(сам я такого не знаю) що краще бере на тролінг,саме на 2тактні двигуни.Типу у них вихлоп не такий сильний,риба менше лякається...
Думаю що слухи сильно перебільшені!Хоча я як людина прикметлива під час безкльов'я-теж підозріло поглядаю на свою Хонду...Навіть коли на бЕрезі з вудками сижу...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 08 Февраль 2019 - 22:16
що краще бере на тролінг,саме на 2тактні двигуни
Посмеялся.
В 80-е мы тролили на Амуре(4-х тактный) + 2 Сарепты (одна 2х25 Вихрь25, вторая 2х23 Нептун23) обе 2-х тактные и Обь-М с Эвинрудом-30, тоже 2-х тактный.
Самый большой улов был с Амура.
Замечу, что на Эвинруде выхлоп был ререз ступицу, в отличие от остальных.
Изменено: acpav, 08 Февраль 2019 - 22:17
Опубликовано 08 Февраль 2019 - 22:30
Самый большой улов был с Амура.
І баришні на нього охочіше сідають...
Хто ж амуру відмовить?))
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 08 Февраль 2019 - 23:00
Юстас, Был такой случай.
Гуляли на Амуре по Днепру.
Высаживаю народ на причале у Островка на Русановке. Подкатывает стрела ментовская. Документы, то и се.
Я же после того, что ты называешь не зловживали. У меня в катере трое мужчин в костюмах и при галстуках и дама 40-ка лет в шикарном по тем временам костюме.
Извините, помощь нужна? Дама им отвечает - с нашим шкипером нам никакая буря не страшна. Дальше - проверили документы и пожелали всем счастливого пути.
Опубликовано 12 Февраль 2019 - 16:49
Чим гарний новий човновий двигун...?
Звичайно тим,що ніхто йому кішки не випускав...Як будеш їм користуватись,так він тобі і слугуватиме...
Ще він гарний тим,що ти знаєш усі слабкі місця попередника...
Хонда БФ2.3. має слабе місце,але тільки одне...Від перекидання румпеля перетирається трос газаоб цей самий румпель.
Ось у цьому місці.
Рішення цього питання дуже просте.Берем шланг з нутрішнім діаметром,що співпадає з зовнішнім діаметром опльотки троса.Шланг-розрізає з одного боку подовж.Заправляєм всередину опльотку троса газа і фіксуєм двма пластиковими стяжками.Ось тепер я за трос газа спокійний.
Наступним улучшайзингом є встановлення тахометра та лічильника мотогодин.Чесно кажучи мене більше цікавить лічильник мотогодин,щоб своєчасно робити двигуну технічне обслуговування.
Знайшлося місце на корпусі,в одному місці знадобилась фігурна втулка
Все гарненько закріпили і лічильник мотогодин буде жити тут.
Само по собі під'єднання лічильника не складне.Справиться будь хто.Ціна невелика враховуючі корисність девайсу.Дроти сховані всередині,підв'язано до основної проводки двигуна.
Зовнішній вигляд має такий.
Ще одне...Дуже не люблю кататись без запасної свічки...Щоб не носить в кишені-прикріпив там,де буде потрібно...Начебто на воду готовий...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 12 Февраль 2019 - 22:14
Регистрировать надо в судовом реестре. Глянул, опять изменилась организация которая заведует этим. Вместо Укртрансбезпеки теперь https://marad.gov.ua/services/. Судя по калькулятору выше 75 л.с. цена регистрации зависит не от длины а от валовой вместимости и года выпуска. Примерно 3100-4700 грн + техосмотр, на 135 лс возможно 3-4 тыс ещё.
Опубликовано 12 Февраль 2019 - 22:58
опять изменилась организация которая заведует этим.
Як згадаю черговий техогляд на човен-ад!...
Колишнє ДАІ-просто божі одуванчики...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 15 Февраль 2019 - 16:51
и как поменять без ключа на воде?
лєхко...Махнув рукою першому зустрічному водномоторнику-взяв ключ,за разом і "не зловживали") На воді життя набагато простіше чим у шакаліному Києві)
Ну це так-на крайняк...А взагалі то,у мене інструмент що йде до цього двигуна,завжди з собою...
Проблема на воді з свічкою.У кожного на транці двигун,але в кожному двигуні свічки різні.По довжині юбки,різьбі і т.д. і т.п.Пройшов час коли всі на Вихрях льотали і все у всіх було однакове)
Изменено: Юстас, 15 Февраль 2019 - 16:52
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 15 Февраль 2019 - 23:11
andreo, Это через решал наверное? Реально если с документами порядок можно и самому побегать. Бред конечно из-за какой то регистрации лодки в две разные инстанции раз 4-5 ходить с разницей в несколько недель или месяцев, но архисложных процедур там нет.
Опубликовано 16 Февраль 2019 - 08:56
andreo, Это через решал наверное? Реально если с документами порядок можно и самому побегать. Бред конечно из-за какой то регистрации лодки в две разные инстанции раз 4-5 ходить с разницей в несколько недель или месяцев, но архисложных процедур там нет.
Останній раз техогляд проходив близько 2 місяців...
Мабуть набагато гірше ніж колись в ДАІ самостійно ТО пройти без рєшал...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 16 Февраль 2019 - 21:08
Юстас, А в чем были проблемы? Намекали на взятку или просто из вредности?
Тоже ТО будет осенью..
Водномоторники тоже хороши и вместо того чтобы организованно бойкотировать, наоборот не против поддержать коррупцию. Не раз замечал как даже на лодочном форуме пытаются действовать через решал, даже регистрируя надувнушку с пятеркой или проходя ТО на Прогрессе с Вихрем. Какая-то закоренелая трусость перед системой. Вот и появляются помогалы. Абсурд, но реально выглядит так, как перед входов в АТБ например будут стоять люди, готовые для вас пробежать по рядам и купить молоко и хлеб с сосисками за двойной ценник.
Изменено: Olaf, 16 Февраль 2019 - 21:09
Опубликовано 16 Февраль 2019 - 22:28
регистрируя надувнушку с пятеркой или проходя ТО на Прогрессе с Вихрем
А в чем разница? Вода такая тяжелая иногда. Я в жизни наблюдал как быстро уходит на дно и прогресс с 30-й, и обычная гребная лодка.
Правда люди и там и там были не вполне адекватные. Причем не пьяные. Не адекватность особенно проявлялась когда их из воды вынимали.
Опубликовано 16 Февраль 2019 - 23:10
Olaf, 16 фев 2019 - 21:08, написал:
Юстас, А в чем были проблемы? Намекали на взятку или просто из вредности?
Тоже ТО будет осенью..
Водномоторники тоже хороши и вместо того чтобы организованно бойкотировать, наоборот не против поддержать коррупцию. Не раз замечал как даже на лодочном форуме пытаются действовать через решал, даже регистрируя надувнушку с пятеркой или проходя ТО на Прогрессе с Вихрем. Какая-то закоренелая трусость перед системой. Вот и появляются помогалы. Абсурд, но реально выглядит так, как перед входов в АТБ например будут стоять люди, готовые для вас пробежать по рядам и купить молоко и хлеб с сосисками за двойной ценник.
Изменено: Юстас, 16 Февраль 2019 - 23:32
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 17 Февраль 2019 - 01:12
Одним словом все зробили.В "Акті Огляду малого маломірного судна" зазначено № судового білету,та №судна,назву і т.д.,але вписаний номер двигуна не з суднового білету,а реальний номер...
Андрей, они такое и раньше делали с большими судами. Это нормально. Мой товарищ менял на стреле зимовскую 6-ку на более свежий М8ЧСПУ. Так сначала акт замены агрегатов, а потом уже техосмотр. Акт замены, как необходимое приложение к судовому билету.
Опубликовано 17 Февраль 2019 - 17:12
они такое и раньше делали с большими судами. Это нормально. Мой товарищ менял на стреле зимовскую 6-ку на более свежий М8ЧСПУ. Так сначала акт замены агрегатов, а потом уже техосмотр. Акт замены, как необходимое приложение к судовому билету.
У мене без акту заміни,бо двигун підвісний...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 18 Февраль 2019 - 21:32
хто? і в чому той ефект ?
В сравнении со свинцовым у Li-Ion гораздо меньше вес. Более точный контроль емкости, проще зарядка. Не так сильно теряют емкость со временем.
минусы: дороже, меньше емкость при минусовых температурах и повышенная необходимость соблюдения техники безопасности.
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых