2 роки мріяв про сплав по Десні і от, нарешті - мрія збулась!
Пройшли 22км.
Як без двигуна,то чудовий результат.
Опубликовано 08 Июль 2019 - 11:29
2 роки мріяв про сплав по Десні і от, нарешті - мрія збулась!
Пройшли 22км.
Як без двигуна,то чудовий результат.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 08 Июль 2019 - 12:09
Як без двигуна,то чудовий результат.
Планую трохи відкласти грошенят і придбати так званий мотодвигун - верхня частина від мотокоси, низ - вертушка... ціна питання 100$... на моєму човні буде йти 10км/год... транець є куди кріпити... бак десь 1,2л... вистачає його на 1-1,5 в середньому... норм штука для сплаву... шоб трохи перепочити... або доньку покатати по воді) Три роки гарантії
Изменено: Stаn, 08 Июль 2019 - 12:10
2010: OKE -> OKE -> OOA -> OVB -> OOB -> OVC
Опубликовано 08 Июль 2019 - 12:17
Планую трохи відкласти грошенят і придбати так званий мотодвигун - верхня частина від мотокоси, низ - вертушка... ціна питання 100$... на моєму човні буде йти 10км/год...
Ця фігня здається "Шмєль" називається...
Я б не рекомендував використовувати на повну/половину потужності.Охолодження повітряне-дуже швидко крякне дана приблуда за агресивного використання.)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 08 Июль 2019 - 15:46
Яка довжина човна?
На цьому двигуні треба плавати у навушниках, бо торопить жах.
дивився на Ютубі - вихлоп можна вивести в воду і тоді тихіше врази... та й дивився відоси - шумоміром міряли звук, все в межах норми.
човен 3м, надувний
Ця фігня здається "Шмєль" називається...
Я б не рекомендував використовувати на повну/половину потужності.Охолодження повітряне-дуже швидко крякне дана приблуда за агресивного використання.)
ну, різні є в них виробники... про повітряне охолодження знаю, а от відносно половини - що тут не так?
Изменено: Stаn, 08 Июль 2019 - 15:47
2010: OKE -> OKE -> OOA -> OVB -> OOB -> OVC
Опубликовано 08 Июль 2019 - 20:58
Опубликовано 08 Июль 2019 - 21:09
Планую трохи відкласти грошенят і придбати так званий мотодвигун
проклянуть тебе рибаки
Опубликовано 08 Июль 2019 - 21:38
Такой вопрос к знатокам—— хотим на катер поставить электродвигатель и солнечные панели, чтобы пользоваться в световое время суток——— так тут возникает вопрос— а как долго выдержит аккумулятор и как это воплотить в жизнь, с минимальной потерей?
Может кто, просчитывал, или задумывался?
Питання ні про що...
Не знаючи потужності тягового електродвигуна, ємності акумуляторів і площі під сонячні батареї, немає про що говорити.
А в загальному йти на одних сонячних батареях не вийде, надто малі потужності. Можна грубо прикинути скільки часу працюватиме двигун від акумуляторів, а сонце поповнить заряд відсотків на 5%
Це може порахувати любий знаючи, що таке ампер/години і вати.
Опубликовано 08 Июль 2019 - 21:40
хотим на катер поставить электродвигатель и солнечные панели
Солнечные панели только для для подзарядки АКБ питающего внутренних потребителей. Максимум - холодильник.
Двигающий движок от 300 ватт. Размер панели на 280 ватт примерно такой -
Изменено: acpav, 08 Июль 2019 - 21:41
Опубликовано 08 Июль 2019 - 21:41
а от відносно половини - що тут не так?
Активно користуюсь човновим двигуном з повітряним охолодженням Хонда... з 2013року.
Не любить цей двигун обертів більше половини .Краще менше...
Тобто коли він торохтить на малому ходу,або трохи вище-шикардос.Взагалі працює ідеально і без зносу.
Якщо почнеш за спекотливої погоди викручувати ручку подачі палива більше половини-відчуєш як двигун перегрівається.
Один раз взяв на буксир човна,що втратив хід....Просто протягнув на відстань 500м....В результаті замінив кільця і мав викид оливи через сапун.
Звичайно що цю невеличку ваду повністю невелює відсутність такого важливого та капризного вузла як помпа водяного охолодження двигуна.
Тобто мене така ситуація повністю влаштовує.Не використовую двигун на повну потужність.Навіть використання на половину потужності не більше ніж півгодини.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 08 Июль 2019 - 23:22
ЗрозумівАктивно користуюсь човновим двигуном з повітряним охолодженням Хонда... з 2013року.
Не любить цей двигун обертів більше половини .Краще менше...
Тобто коли він торохтить на малому ходу,або трохи вище-шикардос.Взагалі працює ідеально і без зносу.
Якщо почнеш за спекотливої погоди викручувати ручку подачі палива більше половини-відчуєш як двигун перегрівається.
Один раз взяв на буксир човна,що втратив хід....Просто протягнув на відстань 500м....В результаті замінив кільця і мав викид оливи через сапун.
Звичайно що цю невеличку ваду повністю невелює відсутність такого важливого та капризного вузла як помпа водяного охолодження двигуна.
Тобто мене така ситуація повністю влаштовує.Не використовую двигун на повну потужність.Навіть використання на половину потужності не більше ніж півгодини.
2010: OKE -> OKE -> OOA -> OVB -> OOB -> OVC
Опубликовано 09 Июль 2019 - 06:21
Солнечные панели только для для подзарядки АКБ питающего внутренних потребителей. Максимум - холодильник.
Знайомі користуються холодильником(компресорним).Живлять від АКБ-заряджають від сонячних панелей.
По потребі можу сфотографувати цей комплекс по відбиранню енергії сонця.АКБ-три штуки,дві шестидесятки+одна дев'яноста.
Мені таке чомусь не до вподоби.Воно начебто і енергія сонця шарова.Але холодильник потребує 100Вт/година-цілодобова!!!
У випадку з холодильником(десь на твердому,а не на воді в яхті) обирав би абсорбційну модель холодильника.Більш надійно,та прогнозвана робота.
Все звичайно ІМХО,бо досвіду користування на природі компресорним холодильником не маю.Тільки відгуки сусідів.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 16 Июль 2019 - 19:09
Зачесались рученьки)
Давно бажав я удосконалити свою літаючу,крилату Казанку щоб в ній було зручно сидіти рибалити.Щоб зручно не напряжно керувати двигуном потролюючи по водній поверхній і насолоджуватись краєвидами...
Ось таке було у мене капітанське місце.Суворе і кондове як у ковбоя що приборкує норовистого мустанга.Фанерна лавочка,зверху паралону обтягнена тканиною.Бойовий варіант для вильотів на воду у любу погоду,любу пору доби та року.
Колись під мотор Сузука ДФ20АЕС робив я тачку.Коліщата використав,а кронштейни чекали свого часу більше трьох років.
І ось їх зірковий час настав!
Робимо нижній упор,та кріплення до борту.Деталі зачищаєм,знежирюєм,фарбуєм і остаточно закріпляєм після 739 примірки.
Мені як людині активній і на роботі і на відпочинку хочеться іноді на секунду дати відпочинок своєму тілу та мозку-повноцінно розслабитись.
Для цього було обрано всім знайоме,найкондовіше офісне крісло з мільйоном регулювань.
Цей яскравий образчик офісноплактонного життя,навіть в самих своїх сміливих мріях не очікував,що його не тільки відновлять,а нададуть можливість милуватись яскравими краєвидами,та слухати мелодійні звуки дикого тваринного світу.
Крісло дісталось мені поламаним.Було розібране,поварене,відремонтоване...
-Повністю збережені всі можливості заводських регулювань.
-Регулюється по висоті.
-може обертатись навколо своєї вісі.
-!!!Монтаж/демонтаж на новостворене штатне місце відбувається за 10 секунд.
-100%фіксація у штатному місці.Ніяких хитань,переїзджань,переміщень.Закріплюється швидко та надійно.
-Нічому не заважає.Стара ковбойська лавочка може бути використана одразу ж після демонтажу крісла.
Ось так це виглядає вживу.
Після випробувань на воді,якщо щось не сподобається-удосконалю.
Далі буде.
Изменено: Юстас, 16 Июль 2019 - 19:12
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 16 Июль 2019 - 21:18
Відносно офісних крісел маю певний досвід.
В нас на роботі (не офіс) на подібному кріслі сидять цілодобово (така робота) і крісло рідко витримує рік часу. відламується спинка, лопає метал знизу на кріпленнях, перестає працювати амортизатор і т.д. Приходиться підварювати, але метал тріскає в інших місцях.
Я це до того що треба бути обережним, щоб у невідповідний момент не полетіти у воду, тим більше що кермування човна трохи відрізняється від юзання мишки
І ще одне, чи не зависоко з цим кріслом виходить центр ваги?
Опубликовано 16 Июль 2019 - 22:31
Відносно офісних крісел маю певний досвід.
В нас на роботі (не офіс) на подібному кріслі сидять цілодобово (така робота) і крісло рідко витримує рік часу. відламується спинка, лопає метал знизу на кріпленнях, перестає працювати амортизатор і т.д. Приходиться підварювати, але метал тріскає в інших місцях.
Я це до того що треба бути обережним, щоб у невідповідний момент не полетіти у воду, тим більше що кермування човна трохи відрізняється від юзання мишки
І ще одне, чи не зависоко з цим кріслом виходить центр ваги?
Описані вище проблеми взагалі не парять.
У цьому кріслі кермування човном відбуватиметься з максимальною швидкістю 8км/год.В основному-3 км/год.Тупо тролінг.Або просто зупинитись покидати.
Зламається це крісло-всунув наступне і потеліжив далі.
Висота посадки не змінилась.Як на старій лавочці,так і в кріслі.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 17 Июль 2019 - 13:27
Юстас, колись на швидких допомогах, тих що на Єразіках, були всередині біля тапчану поворотні крісла для лікаря. Добротні і міцні, як кажуть "не естетично, зато надійно і практично". Чи ставили їх на Рафіки не знаю.
А тепер питання по темі, я далекий від моторних човнів і дуже цікавить мене який приблизно діапазон обертів привідного гвинта?
Опубликовано 17 Июль 2019 - 14:00
Andy_Lv, Зависит от оборотов мотора и передаточного отношения редуктора. обороты как правило от холостых до 5500-6300 в зависимости от мотора. Передаточное отношение от 1.6 до 2.7 если не ошибаюсь, но у большинства моторов около двух. Делим обороты мотора на передаточное отношение - получаем обороты винта.
Опубликовано 17 Июль 2019 - 14:08
Andy_Lv, Зависит от оборотов мотора и передаточного отношения редуктора. обороты как правило от холостых до 5500-6300 в зависимости от мотора....
Так то ясно... але питав про оберти гвинта.
Тобто діапазон від 400 (холості і лодка на місці) до 3000 (повний хід)? це я грубо.
Опубликовано 17 Июль 2019 - 14:22
Andy_Lv, У него Южанка с максимально разрешенным мотором 25 л.с. Но в реальности подбирать мотор надо в зависимости от предполагаемой загрузки и от собственно того, что владелец хочет получить от лодки. Можно поставить и 2.5 лошадки и ходить 10 км/ч в водоизмещающем режиме. При 6 л.с., насколько слышал, лодка начинает глиссировать налегке. 15-20 л.с. нормальный компромисс для 2-3 человек.
Опубликовано 17 Июль 2019 - 14:28
Andy_Lv, У него Южанка с максимально разрешенным мотором 25 л.с. Но в реальности подбирать мотор надо в зависимости от предполагаемой загрузки и от собственно того, что владелец хочет получить от лодки. Можно поставить и 2.5 лошадки и ходить 10 км/ч в водоизмещающем режиме. При 6 л.с., насколько слышал, лодка начинает глиссировать налегке. 15-20 л.с. нормальный компромисс для 2-3 человек.
Дякую, Olaf , про глісування мови не було, але я зрозумів, що 2 - 5к.с. достатньо для впевненого пересування двох рибаків по озеру.
Тепер маю уявлення про силові установки човників.
Опубликовано 17 Июль 2019 - 16:24
Andy_Lv,
Я тобі скину сайт з найбільш розповсюдженими човнами що жили/живуть на території колишнього СНД.
http://www.katera-lodki.ru/motolodki
У мене Южанка/Казанка(піонерка)-Олаф про неї все описав.Наразі готую її до експлуатації Хондою БФ2.3.
Також є Язь 320 і надуваха Колібрі 260.
Все вільно пересувається під мізернооб'ємними двигунами.
Для більш комфортного викристання на свою Южанку ставив би 25л.с.
Olaf,
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 11 Август 2019 - 10:33
Упіймалась в мій об'єктив плавдача,що шурувала з гарною швидкістю від Лисого строва до Зміїнного)
Ближче не встиг підійти...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 18 Август 2019 - 17:54
sshurika,
Метал?Пластик?
Двигун новий-б/к?Комплект з човном?
Короче говоря,решил я себе лодку катер купить ))) На 6 человек вместимость и как то с минимум как 90 лошадок!
екскурсії возить збираєшся?)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 18 Август 2019 - 18:00
Изменено: andreo, 18 Август 2019 - 18:00
Опубликовано 19 Август 2019 - 11:10
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых