Miron_u,
Не знаю...Кажуть-що на кришці носового відсіку.
А що?
Опубликовано 16 Май 2016 - 16:18
Miron_u,
Так у мене в судовому білеті є...
Є тел. в підпису-набери,поспілкуємось.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 22 Май 2016 - 11:52
На рахунок чи стійкіша з булями-не відповім.Я єю пройшов 7км під 2л.с. мотором))З булями повинна бути стійкіша...
З приводу грошей...Докупив лафет-10800грн
http://avtotrailer.c...pricep/lod-48/#
та двигун 83кгрн.
От і вийшов комплект-4.5куе...
Ромаріо закінчив задувати Оптиміста!
Через годинку буде сухий!)
Прочитав цей пост пару тижнів тому і чомусь собі думав шо мотор коштує 18К.Сьогодні знайшов лодку для прибережної рибалки за штуку євро на старті разом з трейлером і повернувся до цього поста.Якщо куплю лодку до буду шукати вживаний мотор.
Фотки для прикола.
Arbeit macht frei
Опубликовано 22 Май 2016 - 18:39
Сьогодні знайшов лодку для прибережної рибалки разом з трейлером
То не трейлер,а тєлєго для паркування катера на період льодоставу.
Для транспортування воно не годиться...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 22 Май 2016 - 19:45
То не трейлер,а тєлєго для паркування катера на період льодоставу.
Для транспортування воно не годиться...
Тут таким возят,дозволені саморобні.Ше й в воду заїзжають аби спустити лодку на воду і витягнути з води.Є дуже багато оборудованих місць з"їзду у воду.
Arbeit macht frei
Опубликовано 22 Май 2016 - 20:52
Тут таким возят,дозволені саморобні.Ше й в воду заїзжають аби спустити лодку на воду і витягнути з води.Є дуже багато оборудованих місць з"їзду у воду.
Те що у воду зрозумыло.
А по дорогах загального користування,автобанах-навряд.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 23 Май 2016 - 11:20
В суботу 21 травня.
Перешив тент на лодці.Є в селищі Сошників майстер і пошити і люверси встановити-все під ключ.
На жаль забув клацнути світлину з готовим тентом...Потрібно було скидати човен.
Тільки вивільнився лафет від човна-одразу ж був облюбований під ізбу-читальню)
Зранку в неділю 22травня.
Дійшли руки до "Язя".
Художники вправно його розмальовували.
Поки художники працювали з фарбами...Взяв сокирку і зранку по холодочку намалював палєнніцу дров))
Ех трошки б тепліше.Хочеться по Дніпру човником походити....
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 25 Май 2016 - 22:09
Парсун 30
На що приліпити хочеш?2 чи 4 такта?...
Є пояснення чому саме Парсун окрім ціни?
Изменено: Юстас, 25 Май 2016 - 22:10
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 27 Май 2016 - 21:45
Опубликовано 27 Май 2016 - 21:58
Valera, Ходили с другом на 3.6 ПВХ BARK с мотором 4Т 25 лс 62 кг.
По ходовым в одиночку свечой мигом вставала, вдвоем супер. Но транец тонкий, выгинался в обратную сторону и на волнах играл. В итоге через месяц продал ту лодку от греха подальше. Тяжеловат для неё мотор.
Если та 4.2 м лодка из качественных и мощность не превышена, то переварит 30 только так.
Опубликовано 29 Май 2016 - 19:12
Сьогодні прискочив на метлі до Києва з Ржищева(кажуть 80км.-мені поки що поміряти нічим).
Йшли 2години.(заходили в Українку за морозивом)
Я(75кг.) та малий(20кг)+пару рюкзаків+АКБ+12л.каністра палива.+холодильник+якір та ін. шмурдяк.Оберти двигуна 5500/5600.
На весь шлях(знизу вверх) 12л. каністру палива не з'їв...
Інколи малий сідав на румпель-більше 5000обертів не крутив.
Ну і звичайно ж,що на вихи крутиться на своєму Оптимісті біля берегів Спасо Преображенської церкви.
Тут зайшов до сусідів...
Сашка,Оптиміст,Москва...
Одним словом-життя на Дніпрі вирує)
Изменено: Юстас, 30 Май 2016 - 07:30
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 30 Май 2016 - 10:57
высоковата посадка сзади, на волне может выкинуть за борт. попробуй сиденье как на п4 со спинкой ( и спина не будет уставать)а на румпель можно удлинитель из канализационной трубы.
на этом форуме много интересного находил , там есть схема раскладного сидения
http://forum.motolod...9&t=1568426&v=f
Изменено: Valera, 30 Май 2016 - 11:00
Опубликовано 30 Май 2016 - 13:00
высоковата посадка сзади, на волне может выкинуть за борт.
нормальна посадка.-огляду нічого не заважає.
Щоб не викинуло-потрібна ручка на метлі)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 02 Июнь 2016 - 14:44
Інколи малий сідав на румпель-більше 5000обертів не крутив.
но тоже молодцом
Опубликовано 03 Июнь 2016 - 13:39
но тоже молодцом
Тут в мене досвіду менше ніж в сина...
В тому році хлопчику було 7 рочків...І він керує човном природніше ніж ходить по планеті...
Я тут прикріплю відяху-встигає і човном керувати і ніжки в воді полоскати...Особливо цікаво з 25сек.)
Морська душа-одним словом)
Изменено: Юстас, 03 Июнь 2016 - 14:21
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 13 Июнь 2016 - 04:57
Ходив з Києва в Гусинці...
Була висока хвиля.Частенько ляпав човник об хвилю-рвонуло одну клепку.Благо помпа є,а то водичка швидко прибуває на повному ходу)Добрався до місця вечором ,поставив лодку біля бережка-за ніч лягла корпусом на дно.Тимчасово відремонтував гвинтом М5.
Назад йшов,заміряв швидкість.
2 пасажира+шмурдяк,вверх по Дніпру швидкість тримається 40км/год=5600об/хв..Комплект Казанка М+Сузукі DF20AES(гвинт9 1/4 крок 12).Докупив в запас гвинт з 11 кроком.поки ставити не буду.По паспорту діапазон обертів двигуна може коливатись5300-6000об/хв.
На 80км ходу витрата пального близько 12 л.
Изменено: Юстас, 13 Июнь 2016 - 05:00
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 21 Июнь 2016 - 08:58
Йшли в тяпницю(18червня 2016р) на свято Трійці з Києва до Ржищева.Двоє дорослих+двоє дітей +шмурдяк.
Дув сильний південий вітер.Хвиля висока,з бурунами та піною на верхівках.Вдягнув на себе лижний комбінезон-бо сильно на мене закидало воду вітром.Всередині комбеза сухо та комфортно-назовні мокрий як хлющ.
На гліссер майже ніде не виходив,бо-неможливо било човна...
В середньому тримав 3500обертів.Замінив гвинт з 12(стандарт) на 11(грузовий) крок.
80 км пройшли за 4 години.
Одним словом-трохи нас покидало.Екіпаж чітко виконував накази капітана та вправно ніс вахту)
Як завжди зупинялися в Українці поласувати морозивом))
Романтика Дніпровских хвиль та Канівського вдсх.))
ЗІ Назад йшли 20червня.В штатному режимі.Було сонячно та спекотливо.Раз по раз зупинялися на островах щоб скупнутись....
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 21 Июнь 2016 - 12:55
Зачем винт на грузовой поменял?
Гарно завантажений та велика хвиля!Двигун не виходив на робочі(5300-6100)оберти.
з 12 кроком було 5200обертів
з 11 стало 5500-5800обертів в залежності від хвилі.
З 11їсть трошки більше(на контрольну відстань80км.-на літр більше) йде повільніше.максимально 38км/год
Коли йду сам з каністрою палива-5700обертів 12 крок.Тільки клепки на хвилях з набора вилітають))Пре більше 40км/год
Взагалі до двигуна(в ідеалі) +2 гвинта з різним кроком.Ставиш в залежності від завантаження.
Ще впливає відкидка мотора від транця,на якій отвір струбцини.Загнав майже вкрай-біжить тільки на п'ятці.Буває поплигує,але швидкість більша...
Скажу чесно купував вантажний з метою щоб був запасний.Щоб часом бува як погнеш винт,можна було підкинути запасний.
Виявилось не зря купив!Міняється за 5хвилин.Розшплінтував гайку,відкрутив гвинт-зняв.Інший поставив,затягнув,зашплінтував-все!
Изменено: Юстас, 21 Июнь 2016 - 12:56
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 03 Июль 2016 - 17:20
двигун
.
"Не долго музика іграла,нє долго фраєр танцевал!"(с)
Двигун Сузукі DF20AES(коротка нога)-придбаний31.03.2016р.
Обкатав я його і експлуатую по маршруту :
-Київ(Яхт-Клуб "Оболонь")затока "Собаче гирло"
-Ржищів(траверз)Спасо Преображенська церква.затоплене село Гусинці.
Відстань-приблизно 80 км.
Все було добре,двигун вже накатав 42мотогодини,аж ось у тяпницю 1 липня2016р....,не дійшовши 10км. до Украінки,зненацька(самостіно обмежив) знизив оберти з 5тик до 3 тик.
Дроссель повністю відкритий,а Блок керування,обмежує оберти.
Перечитавши(поки старший керував на румпелі) абетку з експлуатації,виявив,що-ЕБК обмежує оберти до 3тик,в разі відсутності тиску оливи обо перегріву ДВС при цьому горить попереджувальна лампа сигналізації....В мене ж ні чого не горить,лампа справна...
Перевіривши все під капотом багато разів-причини відмови не знайшов.
Передзвонив офам-нічого розумного,або хоча б натяку не мають."Підвозьте на комп'ютерну діагностику,по місцю придбання!"
Воно то б все й нічого,але я якраз посередині свого шляху,між Києвом і Ржищевом.
Повертатись назад і змарнувати вихідний,я не схотів.Благо було 2 години дня...І я вже через п'ять годин,дочалапав до місця.
Скажу більше-з собою в мене на борту ,була Хонда ВF2.3-тому я сильно не переживав.Якби відмовив Сузукі-просто поміняв би двигуни місцями.Один поклав в човна,натомість інший почепив на транець.
Але...
Була в мене можливість зняти Сузукі та й перевезти за допомогою сусідів до Києва...Все ж я вирішив,що такі ситуації потрібно переламувати самому.
Порибачивши в суботу і провідавши в суботу молодшого сина,що наразі тренується з секцією вітрильного спорту в Ржищеві-вирішив самостійно йти до Києва.
Налампічивши бутербродів,взявши запас питної води,та пального,зважаючи на стійкість духу та гарний настрій екіпажа...О 7:30ранку вийшов на Київ від Спасо Преображенської церкви...
Двигун Сузукі,завівся с півоберта.Прогрівся.з півоберта набрав 2400об/хв....І на цьому набір обертів обмежився!))
Так ми потихеньку не забуваючи згадувати-себе,Бога і Сузукі Мать-потихеньку почапали на Київ.
Швидкість думаю була максимальна-14 км/год.Ще ж враховуючи,що я йшов по Дніпру навпроти течії(2км/год)то...
Через 4години промайнула по лівому борту Трипільська ТЕЦ та Украінка.
Через 7годин 30 хвилин,пройшов під Дарницьким Залізничним мостом.
Через 9годин пришвартувався до причала Яхт-клуба "Оболонь".Відстань у 80км.-пройдено!
В понеділок працює сервіс.Двигуна зняв з човна.Повезу на діагностику.І хоча двигун і на гарантії-на душі від цього не легше.Я спеціально збирав кошти саме на новий,високотехнологічний двигун.Щоб не виникало саме таких ситуацій...
А тут...таке лихо.Краще вже Віхря було купувати-хоч відремонтувати по дорозі можливо.А то дивись на це високотехнологічне одоробло,за охуліон грошей і пересувайся зі швидкістю 2сильного попихача.
Добре...То поки емоції зашкалюють.Треба подивитись,що сервісмени розповідатимуть.
Далі буде!)
Изменено: Юстас, 03 Июль 2016 - 17:24
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 04 Июль 2016 - 17:41
Все буде добре.
Буде...Але не в цій країні)
Забрав двигун з сервісу.Причина відмови-інорідне тіле у впуску.Тобто після воздухана,на сітку перед дросселем було повністю закрито вхідний отвір...Не ржать і не плакать!!!Чеком з Сільпо.
Чітко видно,що прилип по всій площині впускного повітряного отвору.
Все це лірика.Звідки і як міг потрапити шмат паперу під капот?Ніць не розумію.Двигун завжди в чохлі-поза човном і накритий тентом коли на транці.Версії в мене дві,або ж залетів на ходу(звідки над водою взяться чеку?)Або дітлахи засунули у забірник на капоті.Але як цей папірець проклав шлях від забірника на капоті до вхідного отвору повітрезабору-незрозуміло.Вони не мають між собою жорсткого сполучення.Тобто отвір на капоті в одному місці,отвір саксофона-в іншому.
Забирав двигун,натякнув сервісменам,що може сітку встановлювати в доступному для огляду місці?(тобто на початку впускного патрубка)
Знизали плечима-вказівок виробнику не дають.
Ну і буй з ними.
Отак зробив доукомплектюнінг вхідного отвору повітрезабірника.
Високотехнологічне чудо япопрома отримало Українській доукомплектюнінг.Чому?
Тому що в будь який момент,той самий шлях може зробити не шмат паперу,а листок з дерева.Мені б не хотілось,ще раз так безглуздо попасти.Тим паче,думаю,що такий випадок можливий один на мільйой!Щоб більше зі мною такого казуса не трапилось-маю можливість оглянути впускний тракт-не розбираючи півмотора до дросельного вузла.
Що саме цікаве-коли двигун скинув оберти,я виймав датчик температури вхідного повітря,щоб перевірити на предмет забитості впускний тракт.Але датчик знаходиться перед сіткою.Робота двигуна не змінилася,а побачити клаптик паперу-шансів в мене не було.Велика відстань між ними.
Також мені телефонував товариш,та вказував на недостатність повітря.Але я ж начебто "перевірив" на прохід повітря,та й гарантія на апарат-розбирать/знімать впускний трубопровод саксофон-не було сенсу.
Також-зливав паливо з відстійника...
Може це комусь знадобиться-нехай полежить тут.
Изменено: Юстас, 04 Июль 2016 - 17:44
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 04 Июль 2016 - 19:25
У нас с генератором 12 квт похожая бодяга была.. Изза попавшей листвы.
Только он полностью невключался..
Нешановні одноклубники які латентно несуть.... або та вимахуються як москалоподібні гуманоїди. Візьміть свою пяту точку і очольте колонну ідучих на північний бангладеш (як мінімум)
Слава Україні!!!
Бидло францюватє, та вишивата, можє шурувати в відомий напрямок .
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых