Вночі взагалі не збираюсь пересуватись на човніА якщо туман?
Реклама

Човники )
#317
Опубликовано 08 Январь 2017 - 09:08
А якщо туман?
В туман-рух взагалі заборонений.
Навіть якщо хтось там кудись їде здоровим парахєдом-повинен через певні проміжки часу подавати звукові сигнали...
Триматись судового ходу навіть з видимими знаками обстановки вночі нелегко.На рух впливає течія,вітер оптична невизначеність розміру предметів та відстані до них.А тут туман!
Річка-це не полоса для руху автомобілів позначена світловидбивною фарбою)У випадку аварії на узбіччя катер не відкотиш і евакуатор не викличеш.
Изменено: Юстас, 08 Январь 2017 - 09:10
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#319
Опубликовано 08 Январь 2017 - 17:10
Юстас,Та я мав на увазі зраненька коли рибачиш.Теперішні світодіоди акумулятор не посадять за годинку дві.Тим більше шморгалка є.
Дякую...Але я з Казанки не рибачу.Рибачу з Язька(320.Якби був 3.60-взагалі б ціни йому не було!).На ньому всі приспособи зроблені.Всі кріплення для прутів/ехолотів+датчик і т.ін.Язьок і два тіла в кріслах-день на воді проводять гуляючи і без напряга.
Давно відпрацьована схема)
Изменено: Юстас, 08 Январь 2017 - 17:20
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#320
Опубликовано 09 Январь 2017 - 18:13
Беря во внимаение что лодка находится на воде и возможо пападание воды или влаги... Чето необноружил выключателя массы и плюса.
Нешановні одноклубники які латентно несуть.... або та вимахуються як москалоподібні гуманоїди. Візьміть свою пяту точку і очольте колонну ідучих на північний бангладеш (як мінімум)
Слава Україні!!!
Бидло францюватє, та вишивата, можє шурувати в відомий напрямок .
#321
Опубликовано 09 Январь 2017 - 18:28
Беря во внимаение что лодка находится на воде и возможо пападание воды или влаги... Чето необноружил выключателя массы и плюса.
Спробуйте перечитати повідомлення №313)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#322
Опубликовано 09 Январь 2017 - 18:36
Юстас,Сорри - пропустил с телефона(
Нешановні одноклубники які латентно несуть.... або та вимахуються як москалоподібні гуманоїди. Візьміть свою пяту точку і очольте колонну ідучих на північний бангладеш (як мінімум)
Слава Україні!!!
Бидло францюватє, та вишивата, можє шурувати в відомий напрямок .
#323
Опубликовано 09 Январь 2017 - 21:10
Ugeen_K,
Все нормально.Якщо комусь ще крім мене прийшло,що потрібен вимикач маси-значить не даром я його втулив)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#325
Опубликовано 09 Январь 2017 - 21:27
Лучше ставить на плюс и минус ибо случаи разные бывают
Нешановні одноклубники які латентно несуть.... або та вимахуються як москалоподібні гуманоїди. Візьміть свою пяту точку і очольте колонну ідучих на північний бангладеш (як мінімум)
Слава Україні!!!
Бидло францюватє, та вишивата, можє шурувати в відомий напрямок .
#326
Опубликовано 10 Январь 2017 - 11:18
На моторе на все стоят предохранители, только силовые провода стартера без защиты. Сейчас на мотолодке прочитал: если лодка металл, то лучше размыкать плюс, для остальных не принципиально.
А вообще читаю у многих проблемы с некачественными, особенно китайскими, выключателями. Задумался а может вообще не подключать его...
Изменено: Olaf, 10 Январь 2017 - 11:26
#328
Опубликовано 10 Январь 2017 - 13:30
А вообще читаю у многих проблемы с некачественными, особенно китайскими, выключателями.
Ставлю Совкові...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#329
Опубликовано 27 Февраль 2017 - 13:12
Девиационная башня
Посреди Днепра, неподалеку от Южного моста и Осокорков, находится объект в виде круглой выступающей из воды на несколько метров железобетонной башни. Её назначение известно единицам, поэтому башню тут же окрестили огневой точкой времен Великой Отечественной Войны, входом в сталинские тоннели, выводом из кессона сталинских тоннелей и ещё Бог весть чем…
На самом деле это, если говорить на языке моряков, пал — место, где настраивают корабельные компасы. Многие дачники на Осокорках и отдыхающие на теплоходах зачастую могут наблюдать странную картину — различные корабли иногда пришвартовываются к башне или делают вокруг нее несколько кругов.
Таким образом устраняется погрешность корабельных компасов, которая называется магнитной девиацией. Возникает она из-за давления больших масс металла, которые окружают компас или из-за магнитного поля Земли.
Каждое судно обязано раз в год устранять погрешности в работе своего магнитного компаса, а так как Киев находится на стыке двух водохранилищ, то любая ошибка в навигации может привести к трагическим последствиям. Даже те корабли, которые оснащены по последнему слову техники, обязаны проходить эту процедуру. Ведь электроника мало того что может выйти из строя, так ещё и электричество может пропасть — тогда надежда остается только на компас.
Интересные факты:
- настраивать компас умели ещё северные моряки-поморы и древние финикийцы, которые использовали для этого собственноручно изготовленный прибор из кости мамонта.Приблизившись к башне, можно увидеть железные лестницы и ступеньки наверху, где находится железная основа предназначенная для швартовки кораблей. Ранее девиационная башня находилась на месте нынешнего Южного моста, но в связи с его постройкой её перенесли подальше, потратив на это около двух миллионов советских рублей. Строили её из монолитного бетона, стараясь применять минимум железных конструкций по понятной причине.
Настройка компаса судна происходит следующим образом: с помощью специального оборудования девиатор сверяет показания компаса с координатами башни и настраивает его на правильные показатели в случае отклонений. После этого девиатор выписывает судну справку и ставит «мокрую печать» — без этого документа корабль в плавание отправиться права не имеет. Сейчас в Киеве остался всего лишь один специалист-девиатор, а на всю Украину их едва ли наберется человек десять.
Где находится девиационная башня?
Адрес: улица Набережно-Корчеватская, 90 (правый берег), улица Садовая, 86 (левый берег)
Координаты: 50°21’50?N 30°34’40?E
#330
Опубликовано 27 Февраль 2017 - 23:31
На вулиці потепліло...Романтика одним словом і хочеться Весни...
Прийшла весна
У лісі розквітли дрова
Примчавсь верблюд із Африки
На ковзанах на гагах
І подарував нашій колгоспній корові Манці
Туфлі на високому каблуці...
Кохання!...
Давно мені не хватало в човні ручки...Ну це такої,як в авто для пасажирів над головою,щоб цупкіше триматись і не переміщатись по салону.
Мені ж,коли лечу човном майже не торкаючись хвиль-теж треба за щось учепитись.Щоб не вилетіти з кокпіта.
Прийшлось пришпандьорити до корпуса,ручку допоміжну даху.Світло сіру.Каталожний номер-90 041 999.Зрозуміло що виріб ДжіЕм,колись прикрашав салон легендарного КадеТТо Е.Тепер буде прикрашати мою Казаночку)Зрозуміло що встановив на правий борт під праву руку.
Изменено: Юстас, 27 Февраль 2017 - 23:33
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#332
Опубликовано 28 Февраль 2017 - 09:48
колись прикрашав салон легендарного КадеТТо Е
варвар
#333
Опубликовано 28 Февраль 2017 - 14:45
Я купил тоже лодку) иду теперь права получать
Будет куча вопросов.... У меня правда Копачевский рядом. Но цены конечно у него.... Нужно поменять высоковольтные провода и сделать человеческий бак для топлива
Мої вітання.Права в любому випадку краще отримувати самому.Це дешево.Занять(теоретичних) всього 6.Заняття дійсно цікаві-ведуть практики.Одне з занять проводить регістр.
Поруч зі мною(в ГБК) один "водомоторник" купував права.Відвалив 200уй....Коли я йому пояснив,що гроші не замінюють потреби розуміння елементарних речей на воді...Він задумався,а тоді прийшов до мене з флешкою-книжки качав))
Копачевський?...По тій інфі,що в неті-треба в кармані не котлету,а злиток золота в кармані мати,інакше не розрахуєшся!))
варвар
Чого це варвар???Ту ручкою десяток років по гаражу футболяли!
Нарешті вона знайшла собі прихисток),Їздила по суші-тепер водою пересовуватись буде!)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#338
Опубликовано 28 Февраль 2017 - 22:25
Это такая же лодка как ТС ?
Ні.
У мене Запорожець,а в тебе 21Волга))
Классные буквы Можно слово написать
Судак???)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#340
Опубликовано 30 Март 2017 - 09:54
почему-то захотелось выложить данное фото сюда
#341
Опубликовано 30 Март 2017 - 10:10
-akaDemik-,
В програмі секції( вітрильного спорту) є обов'язковий теоретичний урок про історію Київського Яхт Клубу і питання на екзамені.
6 (18) березня 1887 року було затверджено статут Київського яхт-клубу міністерством внутрішніх справ. Головними ініціаторами cтворення яхт-клубу були професор Київського університету св. Володимира Олександр Рінек, інженер шляхів сполучення Микола Максимович, керуючий Товариством пароплавства по Дніпру А. Лишневський, військовий інженер Михайло Фабрициус, директор заводу Н. А. Саханський, ординатор акушерської клініки Е. Ф. Функе, граф Олексій Коновніцин, архітектор Володимир Ніколаєв, купець Михайло Ріхерт та інші 42 засновника.
18 квітня 1887 року перші загальні збори, в Дворянських зборах на Хрещатику, обрали командором яхт-клубу 50-річного завідувача кафедрою хірургії Київського університету Олександра Рінека. Тоді ж розглядалися питання вибору на березі Дніпра місця і пристрої приміщення для яхт-клубу, розміру обов'язкових установчих та членських внесків, визначення дня щорічного підняття прапора яхт-клубу, що символізує початок навігації.
29 серпня 1887 року газета «Киевлянин» повідомила про завершення добудови пристані для яхт-клубу і про те, що над дерев'яною спорудою майорить клубний прапор. У північній частині Труханового острова, були клубна гавань і красивий парк. Взимку члени яхт-клубу збиралися на вулиці Фундуклеївській, 10. У садибі яхт-клубу на острові були тепла майстерня, пристосована для виготовлення різного роду шлюпок, і плавучий шлюпковий сарай, де зберігалися лаковані судна.[1]
https://uk.wikipedia...вський_яхт-клуб
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#344
Опубликовано 10 Апрель 2017 - 13:45
#350
Опубликовано 11 Апрель 2017 - 12:47
!Pivas!,ходовые, на волне держится увереней(совершеннодругая форма киля и скул) второй-сбрасывает с гребня волны,кокпит больше,транец-два мотора можно повесить
2,2м,3м-это всё из одной оперы,кто б что не говорил тебе корпус одинаковый у них
А если под один мотор по мощней, с возможностью поставить второй для троллинга, какой лучше рассматривать? Или есть в продаже отдельные крепления под доп. мотор?
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых