якщо у моєму випадку, і у випадку тих хто привозить авто з-за кордону то дійсно абсолютно начхати що пише в бріфі, і чи було авто в привата чи на фірмі.. головне повна сервісна історія в офіціалів, і відповідність стану, та комплектації ціні, а історії типу їздив один власник і пилинки з авто здував то ще актуально було в девʼяностих.. хоча розумію що на нашому ринку в десятирічних авто мабуть актуально щоб там не було по власнику в рік.. але я давно ні десятирічних авто ні тим більше у нас нічого не купляю, тому мабуть і не сильно шарю що в тій ніші робиться.Та що там казати? Все залежить від конкретних людей,або в твоєму випадку від контролю конкретної лізингової контори.
Приклад: купили в свій час разом з кумом з салону два однакових авто, через два роки у мене, як нове, а у того кермо,важіль перемикання коробки все зачовгане, салон багажник наче уже тик 300 пробігу, хоча пробігу було тик 70....
Реклама

Продажний флудкомерційний аспект
#9801
Опубликовано 29 Декабрь 2024 - 23:13
#9803
Опубликовано 30 Декабрь 2024 - 07:41
та ні.. просто прагматики.. як з масива даних можна було грохнути конкретно якусь смугу даних, а інші залишити не тронутими..? я не дуже великий спец хакерствіКонспирологи вы)

А з іншого боку під можливу зміну влади у нас чи і в США дуже вигідно мабуть комусь може бути.. наприклад всі памʼятають чим закінчилось для Байдена те що його син вліз в бенефеціари Бурісми і деякі активи в Україні і як Трамп хотів цим втопити байдена( а може і втопив) тому там у тих держреєстрах могло багато чого випливти від чого демократам і Зелі з Єрмаком можуть і лапті сплести.
Изменено: Мірик, 30 Декабрь 2024 - 07:36
#9804
Опубликовано 30 Декабрь 2024 - 09:46
Я вже десь тут писав, як "сусіди" купили старого дастера з пробігом 675 тискм. Класика - агрофірма, польова робота і все таке. Авто по факту не фарбоване, купили новий салон, причесали всюди і гоу на базар. При продажі буде один чи два власники, авто офіційне, стекла рідні, не фарбоване...
#9806
Опубликовано 30 Декабрь 2024 - 10:00
Я вже десь тут писав, як "сусіди" купили старого дастера з пробігом 675 тискм. Класика - агрофірма, польова робота і все таке. Авто по факту не фарбоване, купили новий салон, причесали всюди і гоу на базар. При продажі буде один чи два власники, авто офіційне, стекла рідні, не фарбоване...
![]()
Тут взагалі мова про лоха без якого і жізнь плоха).
Короч давайте підсумуємо. Перше - головне стан, це очевидно. Друге - якщо при однаковому стані двох абсолютно однакових авто в однієї один власник, а у іншої було 5 то теж очевидно, що вибереться авто з одним власником. На цьому можна закінчувати)).
Хоча добре, що є люди, котрі активнічають на цьому форумі). Всим добра!
Были Опеля: OVC 2.2 АКП, OVC 3.2 АКП, еще куча всяких НЕМІ, боксеров и т д не Опелей:).
Долго на одной машине ездить не могу - в поисках своего идеала ....:)
#9808
Опубликовано 30 Декабрь 2024 - 14:50
Тепер повернемося до наших оленей - коли в автомобіля шість хазяїв за п,ять років , це означає що його купували щоб рік покататися й продати нічого не вклавши . Один хазяїн теж так може . але не завжди . ьреба дивитися . Власник у якого машина з нуля міг утримувати машину як лялечку , а міг й не утримувати як лялечку . проте власник у якого машина прожила кілька місяців . точно не владатиме великі гроші .
Оце у Вас аквадискотека в голові. Вибачайте, але так і є.
Я міняю авто щороку. Просто хочеться.
Поточне авто купував в травні. Заради приколу подивився, вкладено 5К дол. (4,8, якщо бути педантичним).
Всьо, ніхто не купить.
Вибачте, але це мислення на рівні "буду мпалити лисття, бо так діди робили, хай всі дихають".
На минулому авто рік проїздив, покрив керамікою, плівкою, по дрібницям прибрав цвіркуни в салоні, перед продажем привів в порядок ходову (роблю це 2 рази на рік). Була електричка, до 100% заряджав пару разів, беріг батарею. Продав на 10к дешевше, ніж купив
От скільки купував авто, жодного разу не дивився, скільки власників в нього було.
Тупо якесь стереотипне мислення.
Особливо в преміумі - люди беруть авто на рік-два, потім набридає, беруть нове.
Изменено: DenisZed, 30 Декабрь 2024 - 14:51
Ни ГМО, ни ГБО
#9810
Опубликовано 30 Декабрь 2024 - 19:35
та зараз це легко перевіряється.. а хто ганяється за халявою і купить такий диво автомобіль бо дешево і зажме пару сот гривень на перевірку то як кажеться хто такому доктор..Так то на перепродаж, кінцевий власник не мусить то знати)
Изменено: Мірик, 30 Декабрь 2024 - 20:32
#9812
Опубликовано 31 Декабрь 2024 - 11:49
та я знаю , арабські шейхи купляють машину , а в гаражі ще штук сорок стоїть , через рік продають , тому що набридла .
Деніс , ти мене неуважно читав , або не дочитав , я ж кажу що замість вбитої в дим у одного хазяїна , краще купити новеньку лялечку у десятого . Що не так , я не дописав що особливо в преміумі ?
Изменено: Шусман, 31 Декабрь 2024 - 11:50
#9813
Опубликовано 31 Декабрь 2024 - 13:57
та я знаю , арабські шейхи купляють машину , а в гаражі ще штук сорок стоїть , через рік продають , тому що набридла .
Деніс , ти мене неуважно читав , або не дочитав , я ж кажу що замість вбитої в дим у одного хазяїна , краще купити новеньку лялечку у десятого . Що не так , я не дописав що особливо в преміумі ?
Та то думки в голос.
Не ображайся, будь ласка.
Авто - то дрібниці зараз
Ни ГМО, ни ГБО
#9814
Опубликовано 01 Январь 2025 - 10:29
бенефеціари Бурісми і деякі активи в Україні і як Трамп хотів цим втопити байдена( а може і втопив) тому там у тих держреєстрах могло багато чого випливти від чого демократам і Зелі з Єрмаком можуть і лапті сплести.
Тема називається "Продажний флуд". Сумління у тебе є?
Поточне авто купував в травні. Заради приколу подивився, вкладено 5К дол. (4,8, якщо бути педантичним).
Всьо, ніхто не купить.
Вибачте, але це мислення на рівні "буду мпалити лисття, бо так діди робили, хай всі дихають".
На минулому авто рік проїздив, покрив керамікою, плівкою, по дрібницям прибрав цвіркуни в салоні, перед продажем привів в порядок ходову (роблю це 2 рази на рік). Була електричка, до 100% заряджав пару разів, беріг батарею. Продав на 10к дешевше, ніж купив
Я думаю, ти розумієш, що люди різні і це актуально у максимум 20% випадків (якщо реалістично - добре, якщо у 3%).
Купити на рік-два, нічого не вкладати, продати як є - набагато більш розповсюджений підхід.
Є ще варант, коли не планувалося, що на рік-два, але з'ясувалося, що у неї гроші летять як у прірву (бо такий стан чи просто трохи втомлений преміум), починають обслуговувати/ремонтувати чим попало, потім, коли і це не тягнуть, просто продають, тільки не кажуть що з нею робили (і на що забили).
#9816
Опубликовано 01 Январь 2025 - 18:29
Боржники і вик.провадження не пацюють.
https://erb.minjust..../search-debtors
https://asvpweb.minj.../search-debtors
Изменено: Юрий Сергеевич, 01 Январь 2025 - 18:30
ПТН ПНХ
#9817
Опубликовано 08 Январь 2025 - 00:14
А правда, що Міні, включно з Кантріменами, в Україні неліквідні і втомишся продавати? Незалежно від покоління. Кантрімен цікава машина із США.
І друге питання. Сітроени славляться своєю неліквідністю на вторічці.
Якщо їх ніхто не хоче купувати, ціна на них має бути невисокою.
Чому при цьому С4 другого покоління перших років випуску, у півтора рази дорожчий за ОВЦ з таким же пробігом? Де вони є дешеві?
Ну ОК, ОВЦ старша, але ж більша і воно все вже 10 років плюс, це майже одна вікова категорія.
І я не кажу про е-ХДІ на дисках 17", я про базовий з TU5 (до речі, взагалі їх на Ріа майже не бачив, тільки дизелі і ЕП6).
А ДС4 дешеві де?
Або хоча б першого покоління С4. За них з пробігом до 150 хочуть 5,000.
Про С4 другого покоління останніх років з EC5 взагалі мовчу, вони коштують майже як С3 з салону.
#9819
Опубликовано 08 Январь 2025 - 20:00
А правда, що Міні, включно з Кантріменами, в Україні неліквідні і втомишся продавати? Незалежно від покоління. Кантрімен цікава машина із США.
І друге питання.
Якщо їх ніхто не хоче купувати, ціна на них має бути невисокою.
На рахунок Міні, це зараз більше до БМВ, а воно дешевим ніколи не було. Баварці відродили марку Міні, не дали їй відійти у вічність, за що їм респект. Як на мене F60 з 2.0 дуже цікаве авто в плані тандему мотор-коробка, доволі якісні матеріали салону, один з найбільших багажників серед субкомпактів (порівнював з Кросстреком,СХ-3,Енкором). В плані споживання пального, також відносно гарний показник. В цих авто є своя цільова авдиорія, як і у Альфа Ромео. Друг пригнав Стельвіо, тільки виставив після ремонту у спільноті, забрали відразу, вирішує стан та ціна.
Изменено: figarey, 08 Январь 2025 - 20:01
#9821
Опубликовано 08 Январь 2025 - 20:14
І друге питання. Сітроени славляться своєю неліквідністю на вторічці.
Якщо їх ніхто не хоче купувати, ціна на них має бути невисокою.
Чому при цьому С4 другого покоління перших років випуску, у півтора рази дорожчий за ОВЦ з таким же пробігом? Де вони є дешеві?
Ну ОК, ОВЦ старша, але ж більша і воно все вже 10 років плюс, це майже одна вікова категорія.
І я не кажу про е-ХДІ на дисках 17", я про базовий з TU5 (до речі, взагалі їх на Ріа майже не бачив, тільки дизелі і ЕП6).
А ДС4 дешеві де?
Або хоча б першого покоління С4. За них з пробігом до 150 хочуть 5,000.
Про С4 другого покоління останніх років з EC5 взагалі мовчу, вони коштують майже як С3 з салону.
мне кажется что это больше к цирамонам 90х максимум середины 2000х относится
попизже исчезла гидропневма и другие нестадартныые решения и надежность возросла....
#9822
Опубликовано 08 Январь 2025 - 20:38
мне кажется что это больше к цирамонам 90х максимум середины 2000х относится
попизже исчезла гидропневма и другие нестадартныые решения и надежность возросла....
Досить там головняка, причому може бути з такого місця що на Опелі навіть не задумався б про це. Але Сітроен це більше "подобається/не подобається" ніж логіка. Сусід свій С5 вже років з 10 товче і поки не планує міняти, перед тим був Паджеро Вагон і Вольво 850R.
#9823
Опубликовано 08 Январь 2025 - 22:28
Мне Ситроен очень заходитДосить там головняка, причому може бути з такого місця що на Опелі навіть не задумався б про це. Але Сітроен це більше "подобається/не подобається" ніж логіка. Сусід свій С5 вже років з 10 товче і поки не планує міняти, перед тим був Паджеро Вагон і Вольво 850R.
Даже смотрел несколько XM но сильно сильно уставшие были + много колхоза, взял сафран 2.5 полгода поездил , и взял бт и тут попандос- таки не потянул... Но хоть немного полетал над землёй)))
P s.
850r это сразу потеря сознания
Всегда когда вижу на дорогах ( в Киеве попадаются на глаза ) всегда сворачиваю шею)))
#9824
Опубликовано 08 Январь 2025 - 23:50
P s.
850r это сразу потеря сознания
Всегда когда вижу на дорогах ( в Киеве попадаются на глаза ) всегда сворачиваю шею)))
Пару разів їздив пасажиром - так, ураган. Можна навіть зараз покататись бо машина лишилась в друзів попереднього власника і час від часу навіть приїздить в наш двір. А от дизельний 1.6 С5 після Вольво - звісно зовсім інше. Але 240 Нм дозволяють якось пересуватися в потоці і хоч купа рішень з розряду "що ви курили" і без пневми - але поки що без заміни. Великий сімейний сарай хоч я б дивився на щось 2.0 і на автоматі...
Изменено: sapphir, 08 Январь 2025 - 23:54
#9826
Опубликовано 09 Январь 2025 - 08:02
Мне Ситроен очень заходит
Даже смотрел несколько XM но сильно сильно уставшие были + много колхоза, взял сафран 2.5 полгода поездил , и взял бт и тут попандос- таки не потянул... Но хоть немного полетал над землёй)))
P s.
850r это сразу потеря сознания
Всегда когда вижу на дорогах ( в Киеве попадаются на глаза ) всегда сворачиваю шею)))
Втрата свідомості як раз і є частою проблемою шийного відділу.
Мабуть спочатку зкручуєш шию від обожнювання, а потім "втрачаєш свідомість". Чоловіче, тримайте себе в руках!!! Вам не 16 років.
А якщо без гумору, шо ті французи таки ходять без постійних вливань?
Изменено: baton45, 09 Январь 2025 - 08:04
#9827
Опубликовано 09 Январь 2025 - 10:22
А якщо без гумору, шо ті французи таки ходять без постійних вливань?
Там специфічні вливання - з останнього сусід змушений був купити шкіряний салон. Бо в шматяному/велюровому струхли "підтримки" бокові а салон нерозбірний взагалі - взяли піну і тупо налили в чохли щоб затвердла В яких машинах ще в 2008 році була "така" технологія де неможна зняти тканину з сидінь? В мене в Вектрі також на водійському піджопніку ближній до двері підпор струх - розібрав, за смішні гроші мені поправили на перетяжці сидінь і зібрав назад.
Изменено: sapphir, 09 Январь 2025 - 10:27
#9828
Опубликовано 09 Январь 2025 - 11:21
Сказали что у французов спец герметик. Стекла не снимаются
Что самое смешное, через полтора месяца я выкупил это авто и при нем феном снял мутные стекла….
Так и с обшивкой
…
Люди вернутся в сентябре (с)

#9829
Опубликовано 09 Январь 2025 - 13:07
Навіть гідропневматична підвіска на старіших Сітроенах - це ніде в Європі не було проблемою, сфери ті копійки коштують, якщо сітроенівські механіки є, то це на вартість володіння машиною майже ніяк не впливало, порівняно з машинами з пружинною підвіскою. У Франції та Іспанії їх ремонтують у будь-якому гаражі, в Англії це також не було проблемою, там французькі машини були дуже популярні і було багато спеціалізованих незалежних механіків. Звичайно, якщо хто попало, хто це вперше в житті бачить, буде намагатися здогадатися що все це значить і лізти туди своїми хтивими лапками, можна накосячити, тим більше до першого С5 у них з системою гідропневматичної підвіски були суміщені підсилювачі керма і гальм.
Так, у них бензинові двигуни 1.8 і 2.0 були не ідеальні, але не гірше +/- середніх по автомобільній промисловості.
Зате у них були дизелі.
А зараз виявляється, що в сучасних дизелях 1.5 також якось накосячено, причому досить суттєво, а 2.0 знімають з виробництва, тобто надійних двигунів у них не залишилося (якщо не вважати таким фіатівські Мультиейр, які на французів і Опелі поки що не ставлять і сумніваюся, що будуть).
Але де у продажу С4 першого покоління з пробігом 350 ткм за 3300? А їх немає.
До речі, так, сидіння у С4 Гранд Пікассо першого покоління шалено зношуються вже на пробігах трохи за 100 (нехай і переважно міських), ніколи раніше такого не бачив ні в кого. Мабуть, у тому історичному періоді, не в однієї ж цієї моделі.
#9831
Опубликовано 09 Январь 2025 - 13:38
Тут мова не про надійність. Кактус казав, що Сітроени мертві у продажах, а стосовно продажів я Кактусу не маю приводу не вірити.мне кажется что это больше к цирамонам 90х максимум середины 2000х относится
попизже исчезла гидропневма и другие нестадартныые решения и надежность возросла....
#9832
Опубликовано 09 Январь 2025 - 18:09
Не знаю , може він й поганий , мені нема з чим порівнювати .
Багато хто не знає що французи погані й ломучі , та й їздять собі
#9833
Опубликовано 09 Январь 2025 - 22:03
Є в мене Вольво В40 , там пежовський дизель . Їздить собі та й їздить , форсунки дорогі , а так нормально.
Не знаю , може він й поганий , мені нема з чим порівнювати .
Багато хто не знає що французи погані й ломучі , та й їздять собі
точно пежо?
Тут мова не про надійність. Кактус казав, що Сітроени мертві у продажах, а стосовно продажів я Кактусу не маю приводу не вірити.
не мертвые но неликквид)
с3 2010 1.6 ер6 акп ал4 имею в наличии... 44 км думаю продам
Люди вернутся в сентябре (с)

#9834
Опубликовано 09 Январь 2025 - 23:07
Стоит у меня сейчас с4 пикассо,1.6hdi,сначала ходарь и пневма-хрен с ним,сделал,потом света захотелось-сделал,дальше свечи накала дохлые,три из четырёх-меняем свечи,и...все 4 наконечника остались в гбц...короче,весело)
"Жизнь надо прожить так,чтобы голуби,пролетая над твоим памятником,терпели из уважения!"
Ukrainian Vectra Club
3 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 3 гостей, 0 скрытых