Ну хорошо, а какой бус предпочесть в качестве пассажирского?
Прайс тоже порядка 10к.
Под права категории В (9 мест).
Чтоб машина ехала аки легковушка, а не табуретка.
Ну и года посвежее.
Назначение - покатушки большой семьей.
Опубликовано 17 Январь 2017 - 09:44
Та да, Мультиван подороже будет , но комфорт и едет он как машина.
Транзиты раньше были заднеприводные - некомильфо. Сейчас уже переднеприводные (как оказалось ).
Мну приходилось ездить на Т4, Транзит-Коннекте (бензин), Добло 1.9 и 1.3.
Ездить то на них можно, но для семейных покатушек комфортными их не назовешь.
Отсюда и вопрос - что купить, чтоб 6-7 чел могли комфортно путешествовать?
ЗЫ. Новый Виварик (от 15г) ничче так, но прайс...
Опубликовано 17 Январь 2017 - 09:50
-f_i_r_e-
Опубликовано 18 Январь 2017 - 15:07
Может повторяюсь, но все же, вот модификации Транзитов
http://www.autonet.r...tx/ford/transit
Какие из них предпочтительнее брать, а какие лучше обходить стороной?
Опубликовано 18 Январь 2017 - 17:46
-f_i_r_e-
Опубликовано 19 Январь 2017 - 03:15
Опубликовано 19 Январь 2017 - 14:32
Виварик проэктировался как пассажир, а Транзит как грузовик. Отсюда и такие отличия. Если груз более тяжёлый, чем объёмный, то ИМХО транзит лучше. Сам недавно заказывал стройматериалы на дачу. Тонны 2,5. Вёз это всё транзит. Модель точно не помню. Какой то из последних. Вроде как длинный. Но я к тому, что по трассе я его догнать не смог. Я в шоці был.
Опубликовано 22 Январь 2017 - 10:19
Мастер меньше понравился чем Транзит
093-717-77-57 ===>>> Viber WhatsApp
Бу шины и диски из ГЕРМАНИИ
Отзывы о моей работе можно оставить ЗДЕСЬ -----> http://www.opel-club...2107-sanyaross/
Опубликовано 22 Январь 2017 - 10:27
СаняРосс,Я особисто не мав але замітив що в UPS(делівері) спрінтери і мастери,ні одного транзита.А вони там намотують космічний кілометраж.
Хотя це може мати інакшу причину.Мерседес і рено дають найкращі умови по заміні.Вони три роки відкатують,здають,доплачують і беруть нові.
Изменено: bucket, 22 Январь 2017 - 10:40
Arbeit macht frei
Опубликовано 22 Январь 2017 - 10:45
СаняРосс,Я особисто не мав але замітив що в UPS(делівері) спрінтери і мастери,ні одного транзита.А вони там намотують космічний кілометраж.
Хотя це може мати інакшу причину.Мерседес і рено дають найкращі умови по заміні.Вони три роки відкатують,здають,доплачують і беруть нові.
є транзити, навіть ц мене в місті один катається
Виварик проэктировался как пассажир, а Транзит как грузовик. Отсюда и такие отличия. Если груз более тяжёлый, чем объёмный, то ИМХО транзит лучше. Сам недавно заказывал стройматериалы на дачу. Тонны 2,5. Вёз это всё транзит. Модель точно не помню. Какой то из последних. Вроде как длинный. Но я к тому, что по трассе я его догнать не смог. Я в шоці был.
да транзит це може, кажу ж що ще ні один спрінтер і мастер не взяв мене по трасі, і у мене не самий мощний двигун, всього 115 л.с. але 340 ньютонів
-f_i_r_e-
Опубликовано 22 Январь 2017 - 10:52
fire111,Та я спорити не збираюсь.В кожній країні і навіть області підхід інакший.Хдо дасть найкращі умови там і делівері компанії закупляються. Але в транзітах часто вискакує братська рука,а про ренухи такого не чув.
братська рука вилазить через лиючі форсунки, а форсунки течуть через неякісні заправки,
-f_i_r_e-
Опубликовано 22 Январь 2017 - 10:57
fire111,В нас на роботі був транзіт 2010 року ,дубль кабіна,кузов,двохкатковий.Їздив постійно максимально загружений,вилізла братська рука.На заміну взяли мастера 2008 року тоже дубль кабіна,кузов,2 катка,їздить з тим самим грузом,все добре і не чихає вже 5 років.
І ще одне.Якщо загрузити 2 тони грузу то повна масса має відповдати,в тих гейропах часто на вагу заганяють.
Изменено: bucket, 22 Январь 2017 - 11:38
Arbeit macht frei
Опубликовано 22 Январь 2017 - 12:07
fire111,В нас на роботі був транзіт 2010 року ,дубль кабіна,кузов,двохкатковий.Їздив постійно максимально загружений,вилізла братська рука.На заміну взяли мастера 2008 року тоже дубль кабіна,кузов,2 катка,їздить з тим самим грузом,все добре і не чихає вже 5 років.
І ще одне.Якщо загрузити 2 тони грузу то повна масса має відповдати,в тих гейропах часто на вагу заганяють.
масло яке ляли, і через скільки міняли? від братьської руки ніхто не застрахований, у мене на омезі 3.0 все було прекрасно, у дорозі з'явився якийсь стук невеликий, доїхав до місця, почав їхати назад без фанатизму, пустий, тиск масла гас разом зі стартером меньше секунди, аж у один прекрасний момент під капотом мясорубка з металу закалатала, після розбору виявився болт на шатуні лопнув, 2 середніх циліндра вийшли збоку, аж стартер відбило
-f_i_r_e-
Опубликовано 22 Январь 2017 - 14:41
в DHL багато транзитів,я вважаю просто транзит якось чи "мордою невдався" чи маркетинг слабий, але транзити явно недооцінені.СаняРосс,Я особисто не мав але замітив що в UPS(делівері) спрінтери і мастери,ні одного транзита.А вони там намотують космічний кілометраж.
Хотя це може мати інакшу причину.Мерседес і рено дають найкращі умови по заміні.Вони три роки відкатують,здають,доплачують і беруть нові.
Опубликовано 22 Январь 2017 - 20:28
Всем спасибо за советы, а fire111, Мірик персоналоьтно
Я понял так, что как груз выгоднее брать Транзит - он покрепче будет.
Как пассажир - выгоднее взять Виварик.
Пас в десятку точно ніякий не получиться, груз зараз жену віварик, короткий білий, в ідеалі, без підкрасів, царапин сколів, круїз, кліма, наві, задній парктронік, датчик дощу, 13 рік, 150пробігу зі всіма підтверджуючими, прайс якраз десятка.
Віварик їде як легкова, мягко тихо, розхід при середній швидкості по компу 84км 5.3літра, сам в шоці.
Транзит крепкий як чортяка, але повадки більше буса, він так запроектований, жорсткіший, шумніший трохи, трохи більший розхід, підкозлює трохи, одним словом бус, але всерівно бус достойний!
Мой расклад следующий - груз будет покупаться где-то в апреле. Использоваться будет для доставки бытовой техники и подобного.
Пассажир будет покупаться позже - может в этом, а может и в следующем году. Использоваться он будет для семейных покатушек.
ЗЫ. А на тему подписываюсь
Опубликовано 22 Январь 2017 - 22:09
оскільки вважаю більш доцільними інші обєкти інвестуванняЯ видно забув дописати -лишні гроші.
Я сам не маю оригінального мультівена.
то ти там по ідеальних дорогах користувався.Так,позичаю в свого колєги з польщі для поїздок в хорватію.Але останніх 4 роки забив на ту хорватію,їздим на маёрку чи канари.
Arbeit macht frei
Опубликовано 29 Январь 2017 - 07:28
А что скажете о пассажирах ВитоОригінал пасажир супер,переробка гауно,перед новим роком їхав переробкою з варшави до львова,ще до 80 км на годину терпимо,а вище танк.Шофер казав що в нього вже третій перероблений і ніяка шумка не спасає.
Оригінал пасажир з невеликим пробігом стане в 13-14 штук.
http://suchen.mobile...25&pageNumber=1
Arbeit macht frei
Опубликовано 29 Январь 2017 - 09:56
у знайомого виано (це вважаэться заводський пасажир, як мультиван) повный фарш пневма тип тронік все таке, 115cdi , по моему 2009 рік. не битий, але він уже красив бо почав пускати рижики просто поверх фарби, розхід 12 по трасі, і форсунки міняв і прошивав, нічого не допомагає, масло 10 літрів кожної заміни, не такий він той мерседес і вигідний
-f_i_r_e-
Опубликовано 29 Январь 2017 - 14:08
fire111,Видно пробігу має більше пів лімона.
Да і віани лохматих років,це пригнаний грузовик,куплений салон,переобладнання.
авто на молдавських номерах, вони в ЄС, там розмитнення 300 Є, за пробіг не в курсі
тай при чому тут пробіг, якщо нові форсунки ставив, двигун масла не бере, вантажі не возив, стан салону гарний, все в пластику дереві і ткані, металу всередині не видно
-f_i_r_e-
Опубликовано 29 Январь 2017 - 14:24
авто на молдавських номерах, вони в ЄС, там розмитнення 300 Є, за пробіг не в курсіПро ЄС вище написали,просто глянь скільки коштує в бундесі така версія з пробігом до 200000,ну і мотор там має бути 3 літра,ліфт підвіска,і т.д.Автор заявив бюджет в 12,я і так 2 штуки перебрав.
Arbeit macht frei
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых