Згадуються щасливі покупці Емгранда на початку десятих - принципово кращого за всілякі амулєти і джилісікей китайця з нормальною безпекою, у якому було багато свістєлок за ціну голої європейської мікролітражки...
Хто вірить у пожиттєві гарантії (без дрібного шрифту у їхніх умовах) - нехай спробує дохлу 15-річну флешку поміняти. Її, правда, важче знайти, ніж дохлу батарею, але. У Штатах років 10 назад з-за гарантії 7 і 9 років досить активно гребли Хьонде/Кіа, але потім раптом з'ясувалося, що ця гарантія гарна в салоні, а у сервісі якось воно трохи не так.
Реальна пожиттєва гарантія абсолютно невигідна для виробника (якщо собівартість не менша ціни продажу разів у чотири), чудес не буває. Значить вона не передбачає природні процеси старіння якихось важливих агрегатів і так далі - що саме не має значення, для того щоб це прорахувати у виробників є гарно навчені інженери і юристи.
Я вже не кажу про те, що враховуючи з якою швидкістю китайці плодять бренди десятками за пару років, чи буде та юрособа жива через хоча б п'ять років, а з нової юрособи і взятки гладкі. Ну крім Бід, звичайно,у якого, 100%, найкращі юристи і батареї по собівартості, які перші пару разів можна навіть поміняти, враховуючи досить конську роздрібну ціну машин, а потім там щось розсохнеться і відвалиться, ремонт чого для власника економічно недоцільний, і проблема гарантії вирішиться найкращим чином.