Ну так сталося.Не так сталося як гадалося?


Опубликовано 24 Июль 2017 - 11:31
Ну так сталося.Не так сталося як гадалося?
Опубликовано 25 Июль 2017 - 22:41
флудимо далі про шопопало?
Опубликовано 26 Июль 2017 - 10:04
бо будь який автомобіль потребує уваги та профілактики.
+ багато. авто після 5 років чи після 100’000км в будьякому разі буде потребувати уваги. кількість уваги залежить і від прискіпливості власника і від фартовості.
Фактично, враховуючи подальші вкладення, це була покупка в кредит.
+ багато. це практично до будьякої машини в літах стосується. цифри я приводив вище.
Опубликовано 26 Июль 2017 - 10:12
авто після 5 років чи після 100’000км в будьякому разі буде потребувати уваги. кількість уваги залежить і від прискіпливості власника і від фартовості.Окрім спостережень добавлю слова з одного т/драйву: "Человек отъезжает тысяч 100-150. Ничего не делает с машиной и пятилетней продаёт её. И второй владелец сталкивается со всеми проблемами и говорит, что машина ненадёжная". Це про Прадік тест-драйв був )
Опубликовано 26 Июль 2017 - 10:12
+ багато. це практично до будьякої машини в літах стосується. цифри я приводив вище.
Ну, мабуть, але є різниця. Одна справа, коли ти купуєш канхветку, яка потів виявляється не зовсім з шоколаду і починає сосати бабло, через що власник починає трохи нервувати. Інша, коли розуміння подальших вкладень є до покупки.
Опубликовано 26 Июль 2017 - 10:25
Zachariasz, Nazgul, давайте я вам відповім обом зразу ))
Інша, коли розуміння подальших вкладень є до покупки.
Ті хто купує авто в літах чи з пробігом без такого розуміння потім і плачуться. Багато хто з нас вірить в халяву в те що придбавши 5+ річне авто за скажімо $10к коли воно нове коштувало $25+к і вважати що будеш кататись і доливати тільки паливо. це дуже нерозумно. звісно є різні ситуації, але як вже було сказано раніше авто ходить відносно безпроблемно гарантійни строк (3-5років або 100-150тищ.км) далі починаються нюанси і нерозуміти це означає самомго себе обманювати.
саме тому старі авто в Європі і штатах коштують дешево, ну і плюс сюда треба додати податки у них. і тому ліпше купити нове авто в кредит (дешевший доречі ніж у нас) і за 5-7 років продати і знову купити якесь нове авто. і в авто будеш впевнений і гроші практично ті самі.
Щоправда економічна ситуаці у нас трохи інакша і тому нове авто навіть в кредит (який значно дорожчий за такий що в Європі чи Штатах) для переважної більшості є недосяжне, тому і існує у нас культ автомобіля і вони дорогі і т.д.
Хоча, блін це все вже дуже давно перетерті істини, нахолєру я їх повторюю ))))
Опубликовано 26 Июль 2017 - 10:36
тому і існує у нас культ автомобіля і вони дорогі і т.д.Ти забув, що за кордоном є страховка, обов'язковий техогляд і податок на авто залежить від об'єму двигуна. І ціна на страховку, наприклад, залежить від безаварійного водіння і, також, від об'єму та потужності. Навіть далеко не ходимо. У РФ за мою машину мені б щорічно довелося віддавати 500уо просто за заявлену потужність двигуна виробником. Наші фапальщики з культом автомобіля забувають, що ми платимо всі податки на авто лише один раз - коли воно розмитнюється в Україні. І все. Хоч всерся - більше ти нічого не платиш - ні ТО, ні дорогих страховок, ні податків - як це в інших країнах.
Хоча, блін це все вже дуже давно перетерті істини, нахолєру я їх повторюю ))))Тывсьоврьош! Владанасубиваит!!! Дайошвсьобисплатна!!!
Опубликовано 26 Июль 2017 - 10:54
доходи на порядок більші
Та й витрати більше. Всюди. Це як порівнювати рівень життя лише по зарплатах. З життєвого:
- Сколько ты сейчас зарабатываешь?
- 12 тысяч суммарно с мужем. От налогов полностью освобождена, т.к. дети. Их платит только муж.
- Хватает денег?
- Раньше хватало - таперь нет.
Смех. )
Опубликовано 26 Июль 2017 - 11:22
bazl, у мене добрий знайомий працює програмістом в Торонто, має дружину і двох дітей, житло знімають. так от каже що на розваги і т.д. після всіх обов’язкових платежів лишається раптом 500-800 баксів. так що витрати на життя там також досить великі.
Хочу зауважити що я не кажу що у нас тіпа все в шоколаді але не варто прівнювати тільки зарплати, і хавку зі шмотками в магазинах, варто взяти наприклад рік життя резидента десь за бугром і рік життя у нас, тоді порівняння будуть більш менш справедливі.
Zachariasz, що до страхівки ... як теща казала в Італії страхівки (ОСАГО) стартує з 2-3кЄ і опускається до 600Є в рік при безаварійній їзді за 5-7років. і це маленьке містечко не Рим чи Неаполь.
Опубликовано 26 Июль 2017 - 12:22
Зрозуміло, що витрати за кордоном більші. Просто на утримання авто йде меншмй відсоток доходу. Ще раз підкреслю- не від паталогічної любові до шроту, українці їздять на старих корчах.
Ну як тобі сказати. Я коли купляв свій "шрот", то маючи десь 4500 на руках, плюс щось можна було нашкрябати, то в принципі якогось ланоса, чи китайця з півлітровим мотором (ну ладно, з 1.5 :) ) можна було б купити в невеликий кредит. Тоді податок на моє авто був 750 грн в рік. Якби він був такий, як пише Захарій, то фіг би я його став купувати. Їздив би на ланосі, а скоріш за все просто далі б юзав вектру. Якщо зараз в мене обов'язкових платежів 600 грн за страховку - це норм. З такими витратами машину можна просто тримати в гаражі задля пару разів з'їздити на море\в гори. Скільки коштуватиме стоянка в гаражі мого авто німцю в рік? Тому тут варто зауважити, що в нас (поки що, принаймні) володіння (саме володіння, а не експлуатація) авто досить дешеве, навіть старого й потужного.
Опубликовано 26 Июль 2017 - 12:52
9 з 10-ти на запитання чого їздиш на 20-ти річній машині, скаже що не може собі дозволити нову.Краще запитай - навіщо людині машина?
Опубликовано 26 Июль 2017 - 12:58
Ну я про машину щоб їздити, а не маринувати в гаражі. Тоді дісно пофіг скільки їй років.
9 з 10-ти на запитання чого їздиш на 20-ти річній машині, скаже що не може собі дозволити нову.
Залежить від того, як їздити. В мене в середньому виходить близько 10 т. км в рік. Це не великий пробіг. Може тому ломучість мене й не допікає. Точніше я готовий терпіти її в поточних межах заради різниці в інших якостях між моєю і потенційно доступною новою тачкою (принаймні на час покупки).
Чи потрібна машина при таких пробігах - так потрібна. Без неї просто ніяк. Причому частково вона навіть допомагає заробляти гроші (не за основним напрямком).
Опубликовано 26 Июль 2017 - 13:02
З такими витратами машину можна просто тримати в гаражі задля пару разів з'їздити на море\в гори. Скільки коштуватиме стоянка в гаражі мого авто німцю в рік? Тому тут варто зауважити, що в нас (поки що, принаймні) володіння (саме володіння, а не експлуатація) авто досить дешеве, навіть старого й потужного.Доречі. Мав цікавий математичний підрахунок. Порівнював дві однакові машини, які хотів купити. Е60 530хі та 530хd. Вийшло, що у схожих комплектаціях дизель дорожче на 5тисяч євро. При цьому, якщо враховувати щорічний пробіг та різницю у витратах палива, без врахування поломок, які можуть бути, мені б довелося відбивати цю різницю десь 10 років. З Оелем виходить те саме, якщо порівнювати авто не з однаковим об'ємом двигуна, а однаковою потужністю. І коли мене запитують - чому не дизель - я даю цей розрахунок. Аналогічно росіяне, з якими я мав діалог, відмовлялися від купівлі 4х4 потужністю від 250к.с., тому що річний податок складав від 500уо просто за те, що ти маєш потужну машину. Навіщо дивитися на ЄС? Достатньо подивитися найпопулярніші ютуб-канали росіян, де вони підраховують вартість утримання машини з податками і зазначують, що машини дійсно дешеві, але ремонти та податки нівелюють цей кайф володіння.
в поточних межах зарадиВ поточних межах зради!
Опубликовано 26 Июль 2017 - 13:20
Рівень зради в поточних межах також відносно прийнятний.
Чисто посміятися - яка потужність твого пропелера?
bazl, яка потужність твого пепелаца?
Изменено: Zachariasz, 26 Июль 2017 - 13:20
Опубликовано 26 Июль 2017 - 13:49
а чого цікавимось?)
Зраду писати буду.
Zachariasz,
211, здається...
Продовжую.
Припустимо, гіпотетично, що кассаби таки захопили Україну. Ну й УОК продовжує, як завжди, сратися. Панда рулить адміном ну й таке інше.
І от прихдить, наприклад, від російського сепаратиста Назгула така зрада: "Хлопці, продам тачку, коштує 1500уо (в росії тому й дешевші тачки), тому що річний податок складає 15825 фублів за потужність." А сепаратист Захаріс з підпілля (на злість колаборантам шляпі та юденфюреру) пише: "Щось забагато, бо у моїй області за 250к.с. податок лише 12400фублів". Ну й далі у такому стилі.
Ну а Базиль відпоморозився писати.
Короче - ніхрєна ви не ціните, нитики хрЄнові.
Изменено: Zachariasz, 26 Июль 2017 - 13:51
Опубликовано 26 Июль 2017 - 14:56
Цікаве інше. Якщо вірити цьому сайту, то житель Севастополя платить ті ж 15825 у той час як інші кримчаки - 4200. Зрада, нє?
Юридично суб'єкти федерації розділені по територіальному принципу. Якщо це область (у межах РФ), то всі платять однаково - мешканці області та мешканці обласного центру. Якщо місто має федеральне підпорядкування (типу як наш Київ - місто державного значення), то там інші ціни. Аналогію зрозумів? Та й податок залежить від області, кількості мешканців та й інше. Доречі - найнижчий податок у Чечні )))
Опубликовано 26 Июль 2017 - 14:57
у Базла 136к.с. ))
Доречі що до самого розрахунку податку по потужності (як в рф) то це не дуже класно (( ліпше розраховувати як в ЄС по літражу і по викидам.
не від паталогічної любові до шроту, українці їздять на старих корчах.
Звісно, тут ніхто не заперечує, просто у нас є вибір платити менше і їздити на старих корчах або платити трохи більше і їздити на нових машинах, з’явився доречі ще один варіант їздити на старих нерозмитнених корчах, і сам знаєш прихильників цього варіанта також немало. А європейцям (в силу різних причин) дали вибір їздити на старих корчах чи за ті самі гроші їздити на нових корчах ... вони звісно вибрали нові. якщо дати такий же вибір пересічному європейцю то думаю він також би вибрав дешевший варіант, така вже людська природа ))
особисто я всі ці порівняння завів до чого .... звісно класно кивати на європу і казати он у них тачки дешеві .... але якщо заставити пересічного українця після 5років продати свою машину куплену новою за 20% її початкової вартості то думаю також багато ниття було б також.
От я писав був вище ... купував вектру за 11к, вкинув за 8 років володіння ще 6к і продав за 3500, в результаті втратив 13.5к за 8 років а тепер візьмемо до приклада сценік в франції .... купили за 25к і продали через 4 роки за 7к ітого втрати 18к втрати за 4 роки. але є ще деякі витрати на утримання, нехай 1к, тобто разом 19тисяч втратили за 4 роки. багато хто погодиться на такі цифри у нас, при тому що мій варіант з вектрою один з гірших, бо купував на піку а продавав на дні ? Чи ти думаєш що європеєць теж із задоволенням втрачає майже 20к за 4 роки і йому на то "пофіг". звісно що дай європейцю вибір і він би їздив на старому корчі але витрати на утримання у них збалансовані так що оптимальним строком володіння є 5-7років залежно від пробігу.
Опубликовано 26 Июль 2017 - 15:02
але витрати на утримання у них збалансованіТипу як у Ереці через 10 років володіння від нової ТО повинно проходити двічі на рік, а не раз на рік. Та й ТО платне.
Ну і пора[CENSORED] - 1500уо ОСАГО на рік. Податок на розмитнення - 113%, а старі машини дешевше ніж у нас. Але є момент - екстер'єр авто - це розхідний матеріал, а за інтер'єром ніхто не слідкує. Може це такий східний менталітет?
Опубликовано 26 Июль 2017 - 15:05
Зараз на сайті Мокку Х дивлюся. Старт бензинової версії до сплати податків - 30куо. В Україні дизельна Мокка в заряді коштує 26.
По калькулятору з мого посилання - ніфіга. В Магаданській обл.
(чогось Обломов пригадався.....)
Опубликовано 26 Июль 2017 - 18:03
От я писав був вище ... купував вектру за 11к, вкинув за 8 років володіння ще 6к і продав за 3500, в результаті втратив 13.5к за 8 років а тепер візьмемо до приклада сценік в франції .... купили за 25к і продали через 4 роки за 7к ітого втрати 18к втрати за 4 роки. але є ще деякі витрати на утримання, нехай 1к, тобто разом 19тисяч втратили за 4 роки. багато хто погодиться на такі цифри у нас, при тому що мій варіант з вектрою один з гірших, бо купував на піку а продавав на дні ? Чи ти думаєш що європеєць теж із задоволенням втрачає майже 20к за 4 роки і йому на то "пофіг". звісно що дай європейцю вибір і він би їздив на старому корчі але витрати на утримання у них збалансовані так що оптимальним строком володіння є 5-7років залежно від пробігу.
Так ніхто не забороняє французу купити в себе вдома 4-ри річний Сценік за 7, поїздити 2 роки і продати за 5. Ну ще нехай тисячу на обслугу. І попаде 1.5к на рік, ну нехай 2к.
Поляки, наприклад, купують в Німеччині машину за 1000, ставлять на облік за 200 і через рік-два продають українцю за 500.
Базар →
Куплю →
Ищу тягу стеклоочистителя Вектра САвтор: _WizarD_ • Дата: 31 Январь 2022 ![]() |
|
||
Гараж →
Выбор авто →
Отзывы владельцев авто →
Привет камрады! OVC 2004 karavanАвтор: _WizarD_ • Дата: 21 Январь 2021 ![]() |
|
||
Базар →
Куплю →
Блок управления вентилятором Вектра СВектра С Автор: moskalenkoivan • Дата: 10 Сентябрь 2019 ![]() |
|
||
Гараж →
Ремонт →
Автоэлектрик Киев ищу тебяВектра С 2006, нужна помощь автоэлектрика Автор: LockDM • Дата: 30 Ноябрь 2018 ![]() |
|
||
Базар →
Куплю →
Покупка колесных дисков/шин →
Диски легкосплавные КУПЛЮr16, 5х110 Автор: gal • Дата: 13 Март 2018 ![]() |
|
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых