Доброї ночі усім!
От я сьогодні і накатався!
Уже давно в мене погано включалась задня передача.
Кілька днів назад почала туго включатись друга передача.
Сьогодні потрібно було переїхати в одне місце. Коли повернувся, треба було заїхати задому у двір.
Результат - задня передача не включається. Не доходить до кінця, тільки коробку палить.
Заглушив, завів - не включається і все. Всі інші передачі теж не включається.
Як на заведеному моторі так і ні - муфта до половини нажимається як пір"їнка.
При заглушеному моторі всі передачі включаються.
Машина так і залишилась на дворі.
Опелемани, підскажіть будь ласка - де копати? Застряг в іншому місті. Ями близько - немає. Сто - за кілька кілометрів.
Застряг виходить надовго.
Знайомий сказав що можливо куліса пішла з життя.
Куди дивитись?
Вдячний усім на перед!
Вибачайте що тема повторена!
Реклама

Не включаються передачі. Куліса?
#1
Опубликовано 14 Август 2017 - 23:19
#2
Опубликовано 15 Август 2017 - 09:21
Знайомий сказав що можливо куліса пішла з життя. Куди дивитись?
На неї і дивитись.В салоні та під капотом.Виявити яке саме місце відмовилося не складно....
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#6
Опубликовано 15 Август 2017 - 15:24
Не працює зчеплення. Можна рушити на передачі та, граючись акселератором втикнути вищу передачу.
З.І. Перевір рівень рідини в в бачку.
«Это бессмысленно» — сказал разум.
«Это нелепо» — заметил опыт.
«Это бесполезно» — отрезал здравый смысл.
«О, вот так нормально!» — обрадовался клиент.
#7
Опубликовано 15 Август 2017 - 20:18
Отже, сьогодні помогли запхати у двір.
Спробував завести із включеною 1-шою - машина сильнодьоргалась але я поїхав на 1-шій і ніби проблем далі не було.
Зупинився, спробував теж з саме - дуже дьоргало але получилось. Запхали.
Друг сьогодні сказав що це може бути Фередо - пружинки повилітали.
Я чим далі тим більше розумію що треба шукати СТО.
#9
Опубликовано 16 Август 2017 - 07:59
Друг сьогодні сказав що це може бути Фередо - пружинки повилітали.
Просто зчеплення відсутнє...Внизу між коробкою та двигуном сухо?Нема витоку гальмівної рідини?
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#10
Опубликовано 16 Август 2017 - 13:12
Просто зчеплення відсутнє...Внизу між коробкою та двигуном сухо?Нема витоку гальмівної рідини?
У мене і раніше з коробки чуть-чуть капало, але я так і не зробив потрібні дії раніше. Зараз - так же само. Гальмівна рідина на рівні і тормоз працює як і працював.
(Все таки мене переконав знайомий що це диск счеплення і без зняття коробки - ніяк!)
Сьогодні видзвонив СТО і мені сказали що зв"яжуться зі мною коли машину притягнути.
Запитались чи у мене трос чи гідравліка. Поясніть зеленому як визначити по своїй машині що у мене?)
Изменено: Nazzz, 16 Август 2017 - 13:13
#13
Опубликовано 16 Август 2017 - 14:42
«Это бессмысленно» — сказал разум.
«Это нелепо» — заметил опыт.
«Это бесполезно» — отрезал здравый смысл.
«О, вот так нормально!» — обрадовался клиент.
#16
Опубликовано 25 Август 2017 - 01:22
Закинув машину на місцеве СТО.
Діагностика "на око" - головний циліндр.
Замінили, сказали забрати тачку. Замінили циліндр + тормозуха.
Справи були термінові, я зрадів, проїхав 50 км і почув що знову передачі не включаються. СЕРВІС!
Час від часу, передача не включається, як тільки ногою педаль відважую вверх - і знову включаю - все переключається без проблем. Знову, їду, переключаю, все ок, тут знову не можу включити - потім ногою муфту вверх і вижимаю - все ок, переключається. І так час від часу.
Вдома, сусід порадив зняти манжет з штока і пшикнути "вд-40". Так і зробив - і наче все "легше" стало.Наче зрадів. Але сьогодні вночі була термінова поїздка - і температура була низька. Як результат - педаль йде до кінця і не вертається! Як тільки вручну вертати її у вільне положення - все включаєтся.
Короче, сам лох що не вернувся в СТО і не виніс їм мозги! Пробіг на новому цилінді - 150 км.
Були думки що мене намахали, але замітно візуально що серцевина на штоку нова, і рідина тормозна нова.
Циліндр - LPR
Люди, що порадите?
Тут мені взагалі дають ідею - пружину на педаль поставити - щоб сама верталась в попереднє положення і не буде проблем. Ще одні кажуть - що не добре прокачана муфта.
Одним словом - сам дурак, треба було забити на справи, вернутись на СТО і матюкнути їх щоб все виправили.
Изменено: Nazzz, 25 Август 2017 - 10:54
#17
Опубликовано 27 Август 2017 - 18:45
Ще одні кажуть - що не добре прокачана муфта.
Але на такому пробігу
Пробіг на новому цилінді - 150 км.повинно було прокачатись...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#18
Опубликовано 28 Август 2017 - 10:53
Але на такому пробігу
повинно було прокачатись...
Все стало багато гірше.
Потім, через 1 день у мене знову пропала муфта. Я в бачок - а там пусто!
Я під низ - а звідти між зєднанням коробки і картера - тече тормозна.
Накачав ногою муфту - і починає капати знизу тормозуха.
Вирок - робочий циліндр! Мені на СТО поміняли не те що треба!
Висновок - буду замінювати. Виходить що коробас прийдеться скидати полюбе.
По цінах зрозумів що буду скидати сам.
Шукаю робочий цилінд, зараз бачу що в більшості є тільки виробник JP Group
Знайшов два від цієї фірми. Один 1500 грн а другий 700 грн
Яка між ними різниця? Що порадите?
#22
Опубликовано 28 Август 2017 - 15:42
Сакс як варіант
Ще пропонують FEBI або LUCAS
Знайомий говорить, що я не планую на машині відїздити більше ніж 100 тисяч (типу на продажу потім) то брати любий з середньою ціною - оскільки зараз можна невгадати.
Коробку буду скидати сам, гараж знайдений. Наскільки ознайомився - її повністю не потрібно буде скидати. Лише зняти опори і відсунути її в сторону. Підвішувати/підважувати мотор буду колхозом - дошки бруски і домкрати звичайні. Наразі диск і корзину не знаю чи варто міняти - якщо вони в хорошому стані то це лише гроші на вітер.
Наразі за робочий цилінд не можу сказати по цінах - набрав до довіреної людини по запчастинах - говорить скажи мені модель КПП чи зразу вижимного (робочий цилінд).
Машина в рідному місті тому поки я застряг з тим питанням.
Але прикидаю що сакс винесе десь 3500 грн а наприклад JP Group - 800-1500 грн
Изменено: Nazzz, 28 Август 2017 - 15:47
#23
Опубликовано 28 Август 2017 - 15:53
Можете посоветовать какой-нибудь интернет-магазин?http://www.opel-club.../25393-magistr/
Сакс як варіантОн "по заводу" идёт, как впроем и Luk. Но тот немцы только "на крайняк" ставят, см. сообщение№21.



на машині відїздити більше ніж 100 тисяч
любий з середньою ціноюВыходит из строя гораздо раньше.
Наразі диск і корзину не знаю чи варто міняти - якщо вони в хорошому станіВряд ли.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#24
Опубликовано 28 Август 2017 - 18:08
говорить скажи мені модель КПП чи зразу вижимного (робочий цилінд). Але прикидаю що сакс винесе десь 3500 грн а наприклад JP Group - 800-1500 грн
Так по заводу йде Сакс 3182998803.Він дійсно вартуватиме 3500...
Але Сакс робить ідентичний вижимний24422061 він буде вартувати 2000грн.
Це вижимні з різьбовим з'єднанням до магістралі з робочою рідиною.
Ще в тебе може бути варіант вижимного,коли магістраль приєднується за допомогою фіксатора.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#25
Опубликовано 28 Август 2017 - 22:55
Так по заводу йде Сакс 3182998803.Він дійсно вартуватиме 3500...
Але Сакс робить ідентичний вижимний24422061 він буде вартувати 2000грн.
Це вижимні з різьбовим з'єднанням до магістралі з робочою рідиною.
Ще в тебе може бути варіант вижимного,коли магістраль приєднується за допомогою фіксатора.
Юстас, скажіть будь ласка, а як дізнатись який мені потрібен: з різьбовим чи з фіксатором?
Просто машина від мене за 100 км, тільки вихідні є щоб провірити.
Можна це провірити по WIN коду чи це вирішується тільки тим, щоб скинути коробас і вже візуально зрозуміти який мені потрібен?
Дякую!
Опелемани! Ще буде в мене прохання. Оскільки справу з коробкою маю вперше, мені буде важко провернути все хитре діло.
Може хтось поділиться що найважче і найскладніше може мені трапитись під час демонтажу?
Поки що вивчаю сам процес на просторах інтернету, але розумію поки-що так:
1. Демонтаж акума, кріплення. Заземлення, реле із запобіжниками.
2. Домкрат - зняття колеса, демонтаж речагу.
3. Злив масла з коробки.
4. Підваження мотору (в моєму випадку)
5. Демонтаж опор мотору
Далі (поки-що) для мене темний ліс, розумію що йде процес зняття вертоліта, маховика, штуцера счеплення, злив тормозухи і демонтаж болтів коробки.
Планую в один день розібрати (відсунути) коробас.
Через тиждень приїхати з новим робочим циліндром (не факт що ще не з сальником, корзиною і диском счеплення) і за 1 день це все зібрати.
Залив тормозухи і прокачку можу перенести ще через тиждень.
Може хтось поділиться досвідом/нюансами/оцінкою? Буду дуже вдячний.
Щодо власного досвіду по ремонту - то проходив уже ГБО, форсунки, лямбда, тормозну систему, електроніка салону, аірбеги, котушка зажигання. Згоджусь - КПП це вже зовсім інше діло. Але націлений провести заміну РЦ самостійно.
#27
Опубликовано 29 Август 2017 - 08:07
скажіть будь ласка, а як дізнатись який мені потрібен: з різьбовим чи з фіксатором? Просто машина від мене за 100 км, тільки вихідні є щоб провірити. Можна це провірити по WIN коду чи це вирішується тільки тим, щоб скинути коробас і вже візуально зрозуміти який мені потрібен?
Там може бути встановлений будь який.Є ще третій вид вижимного.
Поки що вивчаю сам процес на просторах інтернету, але розумію поки-що так:1. Демонтаж акума, кріплення. Заземлення, реле із запобіжниками.
2. Домкрат - зняття колеса, демонтаж речагу.
3. Злив масла з коробки.
4. Підваження мотору (в моєму випадку)
5. Демонтаж опор мотору Далі (поки-що) для мене темний ліс, розумію що йде процес зняття вертоліта, маховика, штуцера счеплення, злив тормозухи і демонтаж болтів коробки.
Планую в один день розібрати (відсунути) коробас.
1)Так.Всі реле з запобіжниками знімати не потрібно.Потрібно зняти запобіжник 80А на підсилювач керма,вийняти його контакт з колодки та послабити його проводку-потрібно щоб приопустити підрамник.
2)Ричаг знімати не потрібно.Краще зняти стійку в зборі з поворотним кулаком.Супорт підвісити в колісній арці.
2а)Підв'яжи радатор/и до передньої панелі,щоб не випали коли приопустиш підрамник.Коли будеш назад піднімати підрамник,не забудь щоб радіатор попав в нижнє кріплення на підрамнику.При монтажі підрамника,позмащуй відкручені болти,щоб не закисали в сайлентблоках.Не забудь від'єднати рульовий вал в салоні-інакше підрамник не опуститься)
3)Це робити не потрібно.Олива нікуди не дінеться.Коробас можна відсунути не знімаючи напіввісей.Якщо хочеш знімати напіввісі-зроби затички в коробас.Вийняв напівісь-вставив затичку,робити перед відкручуванням агрегата від подушок.
Ліву напіввісь-можна взагалі не чіпати.З нею зручніше встановлювати.При встановленні коробасу-увімкни швидкість.Підведи первал до диска зчеплення,проверни напіввісь-первал ввійде в диск/коробка м'яко сяде на двигун.
4)Двигун можна підважити,а можна причепити на лебідку.При демонтажі коробки треба буде трохи приопустити коробас.Таким чином коробас м'яко зійде з двигуна/первал з зчеплення.
5)Маховик знімати-не потрбіно.Зливати рідину не потрібно.Достатньо вище підняти магістраль.
Заміна зчеплення на Астро Г (в два обличчя )відбувається за 4 години.
Один цікавий нюанс.Як тільки заміниш вижимний,встановиш коробас і прихватиш хоча б на один болт до двигуна-обов'язково встанови магістраль,та прокачай щеплення,щоб перевірити на предмет витоку рідини.Інакше можна ще раз розібрати зібрати все до купи.
Начебто все,якщо щось пропустив добавлю
Изменено: Юстас, 10 Сентябрь 2017 - 16:03
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#30
Опубликовано 05 Сентябрь 2017 - 11:29
Усім привіт! В п"ятницю стартую процес!
Детальний процес буде таким:
1. Демонтаж акума, підставки акума, запобіжник 80А на підсилювач керма,вийняти його контакт з колодки та послабити його проводку
2. Нейтральна, домкрат, колодки. Зняти ліве та праве колесо, суппорт підвісити. Стойку в зборі з кулаком ніколи не знімав, тому тут ще прийдеться почитати/підгадати.
3. Відєднати рульовий вал в салоні. Теж читатиму що і як
4. Відкріпити радіатор і підвісити до телевізора.
5. Лебідкою або до балки даху гаражу підважу мотор або буду видумувати 2 домкрати + дубова дошка.
6. Підняти магістраль. Затички в коробас. Напів вісь буде зніматись бо треба провірити стан фередо і корзини.
7. Демонтаж опор двигуна. Демонтаж кріплення напівосі.
Далі все наче просто.
Хоч на машині планую відїздити ще 40-50 тис, мабуть буду міняти (залежно від стану):
Диск счеплення
Корзина
Сальник колінвалу
Звичайно що робочий циліндр
Звичайно тормозуха
Нічого не пропустив?
#32
Опубликовано 05 Сентябрь 2017 - 21:20
2 Стойку в зборі з кулаком ніколи не знімав, тому тут ще прийдеться почитати/підгадати. 3. Відєднати рульовий вал в салоні. Теж читатиму що і як
2Відкрутити напіввісь,супорт,стійку стаба,рульовий накінечник,шарову,відєднати шнурок датчика АБС.Відкрутив зверху стійку і зняв все в зборі.Ділов хвилин на 10/15.
3Подовжувач+трещітка+головка на 13.Ну нехай 2 хвилини щоб викрутити болт та потягнути вверх рульовий кардан)
4. Відкріпити радіатор і підвісити до телевізора.
Нічого не треба "відкріпляти".Просто підв'яжи до телевізора зверху.Коли будеш ставити назад підрамник-зверни увагу щоб ноги радіатора попали в уші підрамника.
Сальник колінвалу
Якщо не тече,я б його не трогав,якщо не збираєшся міняти на оригінал...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#34
Опубликовано 05 Сентябрь 2017 - 21:24
Піввісі виймай в останню чергу перед зйомом коробаса-інакше отримаєш процедуру підживлення коріння волосся голови трансмісійною оливою)
Не міняй сальники напіввісей,якщо не збираєшся міняти на оригінал.
не треба відбирати нічого з нікуди.Просто відєднай коробас і поклади в бік.Заміни що потрібно та прикріпи на місце коробас.
Изменено: Юстас, 05 Сентябрь 2017 - 21:25
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых