Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Не включаються передачі. Куліса?


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
237 ответов в теме

#1
Nazzz

Nazzz

    Старожил

    • Сообщений 300
  • Возраст: 36
  • Имя:Наз
  • Город:Львів
  • Авто:Opel Astra g 1.6 16V X16XEL
  •  
  • Регистрация: 14.07.2016

Опубликовано 14 Август 2017 - 23:19

Доброї ночі усім!
От я сьогодні і накатався!
Уже давно в мене погано включалась задня передача.
Кілька днів назад почала туго включатись друга передача.

Сьогодні потрібно було переїхати в одне місце. Коли повернувся, треба було заїхати задому у двір.
Результат - задня передача не включається. Не доходить до кінця, тільки коробку палить.
Заглушив, завів - не включається і все. Всі інші передачі теж не включається.
Як на заведеному моторі так і ні - муфта до половини нажимається як пір"їнка.
При заглушеному моторі всі передачі включаються.

Машина так і залишилась на дворі.
Опелемани, підскажіть будь ласка - де копати? Застряг в іншому місті. Ями близько - немає. Сто - за кілька кілометрів.
Застряг виходить надовго.

Знайомий сказав що можливо куліса пішла з життя.
Куди дивитись?

Вдячний усім на перед!
Вибачайте що тема повторена!


  • 0

#2
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27404
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 15 Август 2017 - 09:21

Знайомий сказав що можливо куліса пішла з життя. Куди дивитись?

На неї і дивитись.В салоні та під капотом.Виявити яке саме місце відмовилося не складно....


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#3
Nazzz

Nazzz

    Старожил

    • Сообщений 300
  • Возраст: 36
  • Имя:Наз
  • Город:Львів
  • Авто:Opel Astra g 1.6 16V X16XEL
  •  
  • Регистрация: 14.07.2016

Опубликовано 15 Август 2017 - 09:26

Юстас, дякую за наводку
Оскільки до коробки я ніколи не лазив окрім самого речагу, то мені напевно буде з тим важкувато.
Але нічо, сяду почитаю, буду дивитись що і до чого.


  • 0

#4
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48836
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 15 Август 2017 - 11:01

При заглушеному моторі всі передачі включаються.
Не факт, что кулиса.

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#5
Nazzz

Nazzz

    Старожил

    • Сообщений 300
  • Возраст: 36
  • Имя:Наз
  • Город:Львів
  • Авто:Opel Astra g 1.6 16V X16XEL
  •  
  • Регистрация: 14.07.2016

Опубликовано 15 Август 2017 - 11:05

При заведеному моторі задня не включилась а після неї уже всі інші передачі

Є надія зробити самому на парковці чи гнати на СТО?


  • 0

#6
ptaa

ptaa

    Дока

    • Сообщений 554
  • Возраст: 54
  • Имя:Анатолий
  • Город:Полтава
  • Авто:Opel Astra G Z14XEP маде ин ЗАЗ
  • Гос. номер:ВІ2259ВВ
  •  
  • Регистрация: 26.12.2008

Опубликовано 15 Август 2017 - 15:24

Не працює зчеплення. Можна рушити  на передачі та, граючись акселератором втикнути вищу передачу.

З.І. Перевір рівень рідини в в бачку.


  • 0

«Это бессмысленно» — сказал разум.
«Это нелепо» — заметил опыт.
«Это бесполезно» — отрезал здравый смысл.
«О, вот так нормально!» — обрадовался клиент.

 


#7
Nazzz

Nazzz

    Старожил

    • Сообщений 300
  • Возраст: 36
  • Имя:Наз
  • Город:Львів
  • Авто:Opel Astra g 1.6 16V X16XEL
  •  
  • Регистрация: 14.07.2016

Опубликовано 15 Август 2017 - 20:18

Отже, сьогодні помогли запхати у двір.
Спробував завести із включеною 1-шою - машина сильнодьоргалась але я поїхав на 1-шій і ніби проблем далі не було.
Зупинився, спробував теж з саме - дуже дьоргало але получилось. Запхали.
Друг сьогодні сказав що це може бути Фередо - пружинки повилітали.
Я чим далі тим більше розумію що треба шукати СТО.


  • 0

#8
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48836
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 15 Август 2017 - 20:22

треба шукати СТО
:sm17_2:

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#9
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27404
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 16 Август 2017 - 07:59

Друг сьогодні сказав що це може бути Фередо - пружинки повилітали.

Просто зчеплення відсутнє...Внизу між коробкою та двигуном сухо?Нема витоку гальмівної рідини?


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#10
Nazzz

Nazzz

    Старожил

    • Сообщений 300
  • Возраст: 36
  • Имя:Наз
  • Город:Львів
  • Авто:Opel Astra g 1.6 16V X16XEL
  •  
  • Регистрация: 14.07.2016

Опубликовано 16 Август 2017 - 13:12

Просто зчеплення відсутнє...Внизу між коробкою та двигуном сухо?Нема витоку гальмівної рідини?

У мене і раніше з коробки чуть-чуть капало, але я так і не зробив потрібні дії раніше. Зараз - так же само. Гальмівна рідина на рівні і тормоз працює як і працював.

(Все таки мене переконав знайомий що це диск счеплення і без зняття коробки - ніяк!)

Сьогодні видзвонив СТО і мені сказали що зв"яжуться зі мною коли машину притягнути.
Запитались чи у мене трос чи гідравліка. Поясніть зеленому як визначити по своїй машині що у мене?)


Изменено: Nazzz, 16 Август 2017 - 13:13

  • 0

#11
ptaa

ptaa

    Дока

    • Сообщений 554
  • Возраст: 54
  • Имя:Анатолий
  • Город:Полтава
  • Авто:Opel Astra G Z14XEP маде ин ЗАЗ
  • Гос. номер:ВІ2259ВВ
  •  
  • Регистрация: 26.12.2008

Опубликовано 16 Август 2017 - 13:55

Гідравліка.
  • 0

«Это бессмысленно» — сказал разум.
«Это нелепо» — заметил опыт.
«Это бесполезно» — отрезал здравый смысл.
«О, вот так нормально!» — обрадовался клиент.

 


#12
Nazzz

Nazzz

    Старожил

    • Сообщений 300
  • Возраст: 36
  • Имя:Наз
  • Город:Львів
  • Авто:Opel Astra g 1.6 16V X16XEL
  •  
  • Регистрация: 14.07.2016

Опубликовано 16 Август 2017 - 14:33

Дякую! А як знати? Технічні характеристики читати? (на майбутнє)


  • 0

#13
ptaa

ptaa

    Дока

    • Сообщений 554
  • Возраст: 54
  • Имя:Анатолий
  • Город:Полтава
  • Авто:Opel Astra G Z14XEP маде ин ЗАЗ
  • Гос. номер:ВІ2259ВВ
  •  
  • Регистрация: 26.12.2008

Опубликовано 16 Август 2017 - 14:42

https://www.google.c...chrome&ie=UTF-8
  • 0

«Это бессмысленно» — сказал разум.
«Это нелепо» — заметил опыт.
«Это бесполезно» — отрезал здравый смысл.
«О, вот так нормально!» — обрадовался клиент.

 


#14
maestro-jack

maestro-jack

    Старожил

    • Сообщений 209
  • Возраст: 46
  • Имя:Иванович
  • Город:Сумская обл. Ромны
  • Авто:Zafira беленькая.
  •  
  • Регистрация: 25.08.2009

Опубликовано 17 Август 2017 - 23:02

Я б ще головний циліндр щеплення перевірив.


  • 0

О68-8О7-14-17


#15
Nazzz

Nazzz

    Старожил

    • Сообщений 300
  • Возраст: 36
  • Имя:Наз
  • Город:Львів
  • Авто:Opel Astra g 1.6 16V X16XEL
  •  
  • Регистрация: 14.07.2016

Опубликовано 21 Август 2017 - 09:30

Я б ще головний циліндр щеплення перевірив.

Як саме?
Радили штуцер відкрутити і спробувати муфту покачати чи піде рідина з тої дирки


  • 0

#16
Nazzz

Nazzz

    Старожил

    • Сообщений 300
  • Возраст: 36
  • Имя:Наз
  • Город:Львів
  • Авто:Opel Astra g 1.6 16V X16XEL
  •  
  • Регистрация: 14.07.2016

Опубликовано 25 Август 2017 - 01:22

Закинув машину на місцеве СТО.
Діагностика "на око" - головний циліндр.
Замінили, сказали забрати тачку. Замінили циліндр + тормозуха.
Справи були термінові, я зрадів, проїхав 50 км і почув що знову передачі не включаються. СЕРВІС!

Час від часу, передача не включається, як тільки ногою педаль відважую вверх - і знову включаю - все переключається без проблем. Знову, їду, переключаю, все ок, тут знову не можу включити - потім ногою муфту вверх і вижимаю - все ок, переключається. І так час від часу.

Вдома, сусід порадив зняти манжет з штока і пшикнути "вд-40". Так і зробив - і наче все "легше" стало.Наче зрадів. Але сьогодні вночі була термінова поїздка - і температура була низька. Як результат - педаль йде до кінця і не вертається! Як тільки вручну вертати її  у вільне положення - все включаєтся.

Короче, сам лох що не вернувся в СТО і не виніс їм мозги! Пробіг на новому цилінді - 150 км.
Були думки що мене намахали, але замітно візуально що серцевина на штоку нова, і рідина тормозна нова. 

Циліндр - LPR

Люди, що порадите?
Тут мені взагалі дають ідею - пружину на педаль поставити - щоб сама верталась в попереднє положення і не буде проблем. Ще одні кажуть - що не добре прокачана муфта. 
Одним словом - сам дурак, треба було забити на справи, вернутись на СТО і матюкнути їх щоб все виправили.


Изменено: Nazzz, 25 Август 2017 - 10:54

  • 0

#17
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27404
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 27 Август 2017 - 18:45

Ще одні кажуть - що не добре прокачана муфта. 

:sm17_2:

Але на такому пробігу

Пробіг на новому цилінді - 150 км.
повинно було прокачатись...
  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#18
Nazzz

Nazzz

    Старожил

    • Сообщений 300
  • Возраст: 36
  • Имя:Наз
  • Город:Львів
  • Авто:Opel Astra g 1.6 16V X16XEL
  •  
  • Регистрация: 14.07.2016

Опубликовано 28 Август 2017 - 10:53

 

:sm17_2:

Але на такому пробігу

 

повинно було прокачатись...

 

  
Все стало багато гірше.
Потім, через 1 день у мене знову пропала муфта.  Я в бачок - а там пусто!
Я під низ - а звідти між зєднанням коробки і картера - тече тормозна.
Накачав ногою муфту - і починає капати знизу тормозуха.
Вирок - робочий циліндр! Мені на СТО поміняли не те що треба!

Висновок - буду замінювати. Виходить що коробас прийдеться скидати полюбе.
По цінах зрозумів що буду скидати сам.

Шукаю робочий цилінд, зараз бачу що в більшості є тільки виробник JP Group
Знайшов два від цієї фірми. Один 1500 грн а другий 700 грн
Яка між ними різниця? Що порадите?


  • 0

#19
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48836
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 28 Август 2017 - 10:58

Що порадите?
Luk или SACHS. Другие не работают. То бишь работают, но недолго.

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#20
Nazzz

Nazzz

    Старожил

    • Сообщений 300
  • Возраст: 36
  • Имя:Наз
  • Город:Львів
  • Авто:Opel Astra g 1.6 16V X16XEL
  •  
  • Регистрация: 14.07.2016

Опубликовано 28 Август 2017 - 11:02

Luk или SACHS. Другие не работают. То бишь работают, но недолго.

Можете посоветовать какой-нибудь интернет-магазин?


  • 0

#21
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27404
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 28 Август 2017 - 13:48

Що порадите?

Сакс,на крайняк Люк...Все інше більш ніж лотерея.


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#22
Nazzz

Nazzz

    Старожил

    • Сообщений 300
  • Возраст: 36
  • Имя:Наз
  • Город:Львів
  • Авто:Opel Astra g 1.6 16V X16XEL
  •  
  • Регистрация: 14.07.2016

Опубликовано 28 Август 2017 - 15:42

Сакс як варіант
Ще пропонують FEBI або LUCAS
Знайомий говорить, що я не планую на машині відїздити більше ніж 100 тисяч (типу на продажу потім) то брати любий з середньою ціною - оскільки зараз можна невгадати.

Коробку буду скидати сам, гараж знайдений. Наскільки ознайомився - її повністю не потрібно буде скидати. Лише зняти опори і відсунути її в сторону. Підвішувати/підважувати мотор буду колхозом - дошки бруски і домкрати звичайні. Наразі диск і корзину не знаю чи варто міняти - якщо вони в хорошому стані то це лише гроші на вітер.

Наразі за робочий цилінд не можу сказати по цінах - набрав до довіреної людини по запчастинах - говорить скажи мені модель КПП чи зразу вижимного (робочий цилінд).
Машина в рідному місті тому поки я застряг з тим питанням.
Але прикидаю що сакс винесе десь 3500 грн а наприклад JP Group - 800-1500 грн


Изменено: Nazzz, 28 Август 2017 - 15:47

  • 0

#23
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48836
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 28 Август 2017 - 15:53

Можете посоветовать какой-нибудь интернет-магазин?
http://www.opel-club.../25393-magistr/

Сакс як варіант
Он "по заводу" идёт, как впроем и Luk. Но тот немцы только "на крайняк" ставят, см. сообщение№21. :sm13_: :sm13_: :sm13_:

на машині відїздити більше ніж 100 тисяч

любий з середньою ціною
Выходит из строя гораздо раньше.

Наразі диск і корзину не знаю чи варто міняти - якщо вони в хорошому стані
Вряд ли.

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#24
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27404
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 28 Август 2017 - 18:08

говорить скажи мені модель КПП чи зразу вижимного (робочий цилінд).  Але прикидаю що сакс винесе десь 3500 грн а наприклад JP Group - 800-1500 грн

Так по заводу йде Сакс 3182998803.Він дійсно вартуватиме 3500...

Але Сакс робить ідентичний вижимний24422061 він буде вартувати 2000грн.

Це вижимні з різьбовим з'єднанням до магістралі з робочою рідиною.

 

Ще в тебе може бути варіант вижимного,коли магістраль приєднується за допомогою фіксатора.


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#25
Nazzz

Nazzz

    Старожил

    • Сообщений 300
  • Возраст: 36
  • Имя:Наз
  • Город:Львів
  • Авто:Opel Astra g 1.6 16V X16XEL
  •  
  • Регистрация: 14.07.2016

Опубликовано 28 Август 2017 - 22:55

Так по заводу йде Сакс 3182998803.Він дійсно вартуватиме 3500...

Але Сакс робить ідентичний вижимний24422061 він буде вартувати 2000грн.

Це вижимні з різьбовим з'єднанням до магістралі з робочою рідиною.

 

Ще в тебе може бути варіант вижимного,коли магістраль приєднується за допомогою фіксатора.

 Юстас, скажіть будь ласка, а як дізнатись який мені потрібен: з різьбовим чи з фіксатором?
Просто машина від мене за 100 км, тільки вихідні є щоб провірити.
Можна це провірити по WIN коду чи це вирішується тільки тим, щоб скинути коробас і вже візуально зрозуміти який мені потрібен?
Дякую!



Опелемани! Ще буде в мене прохання. Оскільки справу з коробкою маю вперше, мені буде важко провернути все хитре діло.
Може хтось поділиться що найважче і найскладніше може мені трапитись під час демонтажу?

Поки що вивчаю сам процес на  просторах інтернету, але розумію поки-що так:
1. Демонтаж акума, кріплення. Заземлення, реле із запобіжниками.
2. Домкрат - зняття колеса, демонтаж речагу.
3. Злив масла з коробки.
4. Підваження мотору (в моєму випадку)
5. Демонтаж опор мотору

Далі (поки-що) для мене темний ліс, розумію що йде процес зняття вертоліта, маховика, штуцера счеплення, злив тормозухи і демонтаж болтів коробки.

Планую в один день розібрати (відсунути) коробас.
Через тиждень приїхати з новим робочим циліндром (не факт що ще не з сальником, корзиною і диском счеплення) і за 1 день це все зібрати.

Залив тормозухи і прокачку можу перенести ще через тиждень.

Може хтось поділиться досвідом/нюансами/оцінкою? Буду дуже вдячний.
Щодо власного досвіду по ремонту - то проходив уже ГБО, форсунки, лямбда, тормозну систему, електроніка салону, аірбеги, котушка зажигання. Згоджусь - КПП це вже зовсім інше діло. Але націлений провести заміну РЦ самостійно.


  • 0

#26
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48836
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 28 Август 2017 - 23:10

Nazzz, на твоём моторе только резьбовой штуцер


100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#27
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27404
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 29 Август 2017 - 08:07

скажіть будь ласка, а як дізнатись який мені потрібен: з різьбовим чи з фіксатором? Просто машина від мене за 100 км, тільки вихідні є щоб провірити. Можна це провірити по WIN коду чи це вирішується тільки тим, щоб скинути коробас і вже візуально зрозуміти який мені потрібен?

Там може бути встановлений будь який.Є ще третій вид вижимного.



 

 

Поки що вивчаю сам процес на  просторах інтернету, але розумію поки-що так:

1. Демонтаж акума, кріплення. Заземлення, реле із запобіжниками.

2. Домкрат - зняття колеса, демонтаж речагу.

3. Злив масла з коробки.

4. Підваження мотору (в моєму випадку)

5. Демонтаж опор мотору Далі (поки-що) для мене темний ліс, розумію що йде процес зняття вертоліта, маховика, штуцера счеплення, злив тормозухи і демонтаж болтів коробки.

Планую в один день розібрати (відсунути) коробас.

 

1)Так.Всі реле з запобіжниками знімати не потрібно.Потрібно зняти запобіжник 80А на підсилювач керма,вийняти його контакт з колодки та послабити його проводку-потрібно щоб приопустити підрамник.

2)Ричаг знімати не потрібно.Краще зняти стійку в зборі з поворотним кулаком.Супорт підвісити в колісній арці.

2а)Підв'яжи радатор/и до передньої панелі,щоб не випали коли приопустиш підрамник.Коли будеш назад піднімати підрамник,не забудь щоб радіатор попав в нижнє кріплення на підрамнику.При монтажі підрамника,позмащуй  відкручені болти,щоб не закисали в сайлентблоках.Не забудь від'єднати рульовий вал в салоні-інакше підрамник не опуститься)

3)Це робити не потрібно.Олива нікуди не дінеться.Коробас можна відсунути не знімаючи напіввісей.Якщо хочеш знімати напіввісі-зроби затички в коробас.Вийняв напівісь-вставив затичку,робити перед відкручуванням агрегата від подушок.

Ліву напіввісь-можна взагалі не чіпати.З нею зручніше встановлювати.При встановленні коробасу-увімкни швидкість.Підведи первал до диска зчеплення,проверни напіввісь-первал ввійде в диск/коробка м'яко сяде на двигун.

4)Двигун можна підважити,а можна причепити на лебідку.При демонтажі коробки треба буде трохи приопустити коробас.Таким чином коробас м'яко зійде з двигуна/первал з зчеплення.

5)Маховик знімати-не потрбіно.Зливати рідину не потрібно.Достатньо вище підняти магістраль.

Заміна зчеплення на Астро Г (в два обличчя )відбувається за 4 години.

 

Один цікавий нюанс.Як тільки заміниш вижимний,встановиш коробас і прихватиш хоча б на один болт до двигуна-обов'язково встанови магістраль,та прокачай щеплення,щоб перевірити на предмет витоку рідини.Інакше можна ще раз розібрати зібрати все до купи.

 

Начебто все,якщо щось пропустив добавлю


Изменено: Юстас, 10 Сентябрь 2017 - 16:03

  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#28
Nazzz

Nazzz

    Старожил

    • Сообщений 300
  • Возраст: 36
  • Имя:Наз
  • Город:Львів
  • Авто:Opel Astra g 1.6 16V X16XEL
  •  
  • Регистрация: 14.07.2016

Опубликовано 30 Август 2017 - 10:46

Юстас, велике дякую за такий детальний опис виконання. Ознайомлюсь з усіма нюансами. І буду так виконувати демонтаж.
Дякую щераз за виділений час! 


  • 0

#29
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27404
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 30 Август 2017 - 10:55

Nazzz, :ad_new:  


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#30
Nazzz

Nazzz

    Старожил

    • Сообщений 300
  • Возраст: 36
  • Имя:Наз
  • Город:Львів
  • Авто:Opel Astra g 1.6 16V X16XEL
  •  
  • Регистрация: 14.07.2016

Опубликовано 05 Сентябрь 2017 - 11:29

Усім привіт! В п"ятницю стартую процес!

Детальний процес буде таким:
1. Демонтаж акума, підставки акума, запобіжник 80А на підсилювач керма,вийняти його контакт з колодки та послабити його проводку

2. Нейтральна, домкрат, колодки. Зняти ліве та праве колесо, суппорт підвісити. Стойку в зборі з кулаком ніколи не знімав, тому тут ще прийдеться почитати/підгадати.  :ac: 
3. Відєднати рульовий вал в салоні. Теж читатиму що і як  :ac: 
4. Відкріпити радіатор і підвісити до телевізора.
5. Лебідкою або до балки даху гаражу підважу мотор або буду видумувати 2 домкрати + дубова дошка.
6. Підняти магістраль. Затички в коробас. Напів вісь буде зніматись бо треба провірити стан фередо і корзини.
7. Демонтаж опор двигуна. Демонтаж кріплення напівосі.

Далі все наче просто.

Хоч на машині планую відїздити ще 40-50 тис, мабуть буду міняти (залежно від стану):
Диск счеплення

Корзина

Сальник колінвалу

Звичайно що робочий циліндр
Звичайно тормозуха

Нічого не пропустив?  :smile423:


  • 0

#31
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48836
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 05 Сентябрь 2017 - 21:18

Демонтаж кріплення напівосі.
Вторым пунктом.

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#32
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27404
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 05 Сентябрь 2017 - 21:20

2 Стойку в зборі з кулаком ніколи не знімав, тому тут ще прийдеться почитати/підгадати.    3. Відєднати рульовий вал в салоні. Теж читатиму що і як   

2Відкрутити напіввісь,супорт,стійку стаба,рульовий накінечник,шарову,відєднати шнурок датчика АБС.Відкрутив зверху стійку і зняв все в зборі.Ділов хвилин на 10/15.

3Подовжувач+трещітка+головка на 13.Ну нехай 2 хвилини щоб викрутити болт та потягнути вверх рульовий кардан)

4. Відкріпити радіатор і підвісити до телевізора.

Нічого не треба "відкріпляти".Просто підв'яжи до телевізора зверху.Коли будеш ставити назад підрамник-зверни увагу щоб ноги радіатора попали в уші підрамника. :ad_new:

Сальник колінвалу

Якщо не тече,я б його не трогав,якщо не збираєшся міняти на оригінал...


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#33
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48836
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 05 Сентябрь 2017 - 21:21

Затички в коробас
Проще отобрать шприцем мало через контрольную пробку. Сальники полуосей лучше заменить.

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#34
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27404
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 05 Сентябрь 2017 - 21:24

Піввісі виймай в останню чергу перед зйомом коробаса-інакше отримаєш процедуру підживлення коріння волосся голови трансмісійною оливою)



Не міняй сальники напіввісей,якщо не збираєшся міняти на оригінал.

не треба відбирати нічого з нікуди.Просто відєднай коробас і поклади в бік.Заміни що потрібно та прикріпи на місце коробас.


Изменено: Юстас, 05 Сентябрь 2017 - 21:25

  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#35
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48836
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 05 Сентябрь 2017 - 21:27

інакше отримаєш процедуру підживлення коріння волосся голови трансмісійною оливою)
Сразу виден "практик" :sm13_:

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 





0 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых