Єдина проблема - я точно не знаю яка у мене коробка.
У тебе з заводу-100% встановлено Ф17коробас.
Гелікоптер підійде з усіх тобою перерахованих.
Опубликовано 22 Январь 2018 - 23:11
Єдина проблема - я точно не знаю яка у мене коробка.
У тебе з заводу-100% встановлено Ф17коробас.
Гелікоптер підійде з усіх тобою перерахованих.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 22 Январь 2018 - 23:43
Значить немає чим паритись.
Зв'язався з Тадаш'ом - вертоліт в зборі уже в путі (летить). Ціна більше ніж приємна. Отже, вибір впав на заміну цілого вузла. Думаю з демонтажем на встановленням проблем не буде.
1. Роблю "уплотнітель" на речагу.
2. Міняю вертоліт
3. Роблю регулювання куліси
Юстас, я Вас попрошу детальніші фото з Вашого патенту про ремкомплект яблока речага КПП. Я так розумію мідний багатожильний із захистом. Буду шукати потрібний діаметр.
Опубликовано 23 Январь 2018 - 09:44
Я так розумію мідний багатожильний із захистом. Буду шукати потрібний діаметр.
Нічого там складного нема.
Підшукувати і підбирати потрібний діаметр треба по факту огляду...
Коли ти розіпреш лопаті на яблуку(не перестарайся) то яблуко повинно входити в кільце з ударом,бо у верхній частині кільця діаметр набагато меший ніж у середині.
Обов'язково густу змазку перед встановленням яблука в кільце)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 25 Январь 2018 - 00:07
Отже, прийшов вертоліт в зборі від Тадаша.
Люфт у основному з'єднанні присутній але малий.
Фото викладаю.
Що скажете? як стан на фото? Змазати потрібно?
Є два великих дефекти - позачив на фото гумову вставку тріснуту і болт вигнутий.
Вставку мабуть думаю лишити як є - бо як розберу то буде щось нове мабуть.
Болт вигнутий треба якось викрутити мабуть
Ну і якщо у мене на палець стоїть болт - можливо і треба буде свердлити більший діаметр.
Изменено: Nazzz, 25 Январь 2018 - 00:08
Опубликовано 25 Январь 2018 - 00:15
Ну і якщо у мене на палець стоїть болт -То замени его на штатное крепление.
позачив на фото гумову вставку тріснутуСвою переставь.Это пыльник.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 25 Январь 2018 - 15:42
Що на рахунок цього болта? Він просто викручується? Думаю поставити старий.
Думаю спершу заміню болт, потім зніму старий вертоліт - заміню пильник на старий і всі з"єднання змащу "моцно" солідолом. Палець залишу бо не люфтить наче, а на друге з"єднання поставлю болт зі старого з"єднання. Якось так ....
Опубликовано 25 Январь 2018 - 16:03
і всі з"єднання змащу "моцно" солідолом.Не делай этого. Купи нормальную смазку для шарнирных соединений.
а на друге з"єднання поставлю болт зі старого з"єднання. ..Кардан убьешь.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 25 Январь 2018 - 22:09
Палець залишу бо не люфтить наче, а на друге з"єднання поставлю болт зі старого з"єднання. Якось так ....
Покажи на фотці,що маєш на увазі...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 26 Январь 2018 - 01:41
Окей, смазку завтра прикуплю відповідну.
Так про що ж я, хлопці.
Щодо пальців, я мав на увазі:
Зараз у мене болти -
IMG_20171224_153314.jpg (Фото - 1)
На новому вертольоті думаю там діаметр отвору буде менший -
IMG_20180124_205608.jpg (Фото - 2)
Щоб не свердлити - один палець залишу як є, а інше з"єднання - з"єднаю болтом. Там зараз і так міцне з"єднання.
Потім я говорив за цей болт який зігнутий на новому вертольоті -
IMG_20180124_212430.jpg (Фото - 3)
Я викручу із старого і поставлю в новий.
Не так?)
Изменено: Nazzz, 26 Январь 2018 - 01:42
Опубликовано 26 Январь 2018 - 13:16
Nazzz,
Так і є.В тебе в принципі нормальне з'єднання на болтах.Хочеш-зроби і друге з'єднання через болт та і все.Не хочеш-став оригінальний палець на одному,та залишай болт на іншому.Це твоя особиста справа-аби люфти поприбирались.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 27 Январь 2018 - 01:36
Отже, мабуть всі нормальні люди в п"ятницю вечером відпочивають, а тільки я кручу опелька.
1. Зняв речаг - дуже вільно вийшов із мамки. Не дивно. Ніяких резинок на ньому не було )))
2. Знайшов стару проводку від Ford'a, підібрав потрібний багатожильний провід. Очистив яблуко від солідолу і бруду. Тісно заплів дріт в пази плюс "на два гудза". Робив без лещат. Все тісно скрутилось. Намастив жирно Шрус'ом 4
3. Забив/запхав/затиснув яблуко в мамку - таки був щелчок, замітно що товщину проводу я підібрав "в якраз".
Якщо чесно то я взагалі не замітив що люфт зменшився. Тільки при заведеному моторі та в русі я відчув що при включеній передачі вліво-вправо не люфтить. Задня передача стала гладко включатись. Це наче все.
По плану:Ремонт яблука
Заміна вертоліта
Регулювання куліси
Юстас, велике Вам дякую за те що поділились Вашим винаходом, я надіюсь все буде триматись довго.
P.S.
У мене завтра яма "обламалась". Виходить вертоліт буду міняти уже на наступні вихідні.
Питання до знавців:
Я останній раз коли відкрутив болт регулювання куліси знизу то у мене трохи зрушилося положення речагу. Він тепер трохи "вправо" у нейтральному положенні.
Варто зараз провести відкоригування положення штоку + регулювання ? (просто скоро їхати +-200 км).
Чи краще нічого не чіпати а операцію вже провести після заміни вертоліту?
Дякую тим хто відгукнеться!
Nazzz,
Так і є.В тебе в принципі нормальне з'єднання на болтах.Хочеш-зроби і друге з'єднання через болт та і все.Не хочеш-став оригінальний палець на одному,та залишай болт на іншому.Це твоя особиста справа-аби люфти поприбирались.
Я тут посидів подумав, все одно вийде все на справі по-іншому ))) Тому вже на місці буду розбиратись. Знімлю старий вертоліт - і зразу все поміряю перевірю і буду робити висновок.
Опубликовано 27 Январь 2018 - 14:02
Я останній раз коли відкрутив болт регулювання куліси знизу то у мене трохи зрушилося положення речагу. Він тепер трохи "вправо" у нейтральному положенні. Варто зараз провести відкоригування положення штоку + регулювання ? (просто скоро їхати +-200 км). Чи краще нічого не чіпати а операцію вже провести після заміни вертоліту?
Якщо все вмикається,то навіщо туди лізти?Все рівно замінивши гелікоптер,знову будеш перерегульовувати..
дякую за те що поділились
Красавчик,що правильно зрозумів.
. Намастив жирно Шрус'ом 4
Це жесть))
Изменено: Юстас, 27 Январь 2018 - 14:02
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 29 Январь 2018 - 11:28
Фінал!
1. Яма знайшлась. Розкрутив з"єднання вертоліта. Якщо чесно, сама стойка кріплення вертоліта знизу - то є повна дупа. Там 4 болти кріплення і взагалі ніякого доступу. Наосліп було відкручено аж за 1 год часу.
2. Оскільки старий вертоліт легко знявся тільки на сайлентблоку, то було вирішено одну деталь (там де на фото кривий болт) відєднати. Так просто нічого не вийшло але болгарка і пробойчик в помощь.
3. Палець на вилці штоку був з люфтом тому я всюди забабахав болти на гайку - тримає моценно! Правда прийшлось на місці з'єднання пальця в вилці мітчиком різьбу нарізати, бо як і думав - на місце пальця болт не хотів заходити.
4. Фантастична четвірка болтів на стойці знизу була закручена з польськими матюками уже вдвічі швидше. Доречі "Шрусом" перейшовся по всіх з'єднаннях.
5. Відцентрували положення речага КПП - закрутили болт на кулісі. Але вертоліт все-ще "літав" вліво-вправо.
6. Приступив до регулювання куліси. Зафіксував речаг - послабив болт - втопив кнопку на коробасі - порухав кулісою - закрутив болт. Правда трохи потім положення збилось бо задня передача стала першою - але ми це зразу поправили.
Тест-драв та висновок.
Заміна механізму переключення на кулісі однозначно приніс результат. 1. Люфт 1 см вперед і назад однозначно пропав, теж саме вліво і вправо! Єдиний люфт який залишився то 3-4 міліметрів вперед-назад і вліво-вправо. Але то - фігня. Cама основна проблема вирішена. Після регулювання куліси положення речагу ідеальне. Перша передача включаться зразу прямо вперед. А раніше - ліворуч чуть і вперед. Все просто бомбезно!
Спочатку чув дивний шум на 1-2 передачі під час руху але він пропав.
Велике дякую усім хто допомагав/радив/ділився досвідом по експлуатації. Без Вас усіх я б так добре цього не зробив!!
Нажаль фото відсутні, думалось про роботу і результат в той момент
Изменено: Nazzz, 29 Январь 2018 - 11:33
Опубликовано 29 Январь 2018 - 13:27
Одне питання чисто для себе, перша на ходу при якій швидкості включається? так як у мене пока 10 км в час то невтикнеш)
Тут така штука, я ніколи не включаю першу передачу на швидкості. У мене 1-ша для старту, повільна їзда - 2 га
Хіба інколи буває що машина чуть-чуть (до 5 км) котиться то включаю першу. Я не звертав уваги після ремонту, гляну - відпишу
Опубликовано 29 Январь 2018 - 15:29
Без Вас усіх я б так добре цього не зробив!!
Руки,обидві з правильного місця.Зробив би...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 14 Февраль 2018 - 14:08
Якби я не хотів в цій темі писати знову але все-таки залишилась одна біда
Після всіх замін і регулювання - погано включається 1-ша передача
Деколи силою, деколи плавно, деколи чуть не з хрустом
Не розумію чому, але поняв одне - якщо двічі/тричі нажати муфту перед включенням - включається 1-ша нормально/гладко
Рівень в бачку тормозухи той самий
Можливо треба перевірити з"єднання на штоку
АБО! є ще думка що сосе воздух прямо на з"єднанні тормозної трубки із вижимним (між ними ще така пластикова вставка в коробас - вона у мене із зломленим кріпленням тому МІЦНО на коробці не сидить.
На фото (фото не моє - то просто схоже фото коробаса попалось під руку) - 1 місце де обломані кріплення пластику і все "ходить" вверх вниз, хоча скоба закріплена міцно!
2 - у мене немає такого ковпачка, хоча не думаю що це може бути підсосом - регулятор ж то закручений сильно!
Изменено: Nazzz, 14 Февраль 2018 - 14:16
Опубликовано 14 Февраль 2018 - 15:45
АБО! є ще думка що сосе воздух прямо на з"єднанні тормозної трубки із вижимним (між ними ще така пластикова вставка в коробас - вона у мене із зломленим кріпленням тому МІЦНО на коробці не сидить.
Це неможливо.Якби була нещільність-гальмівна через неї 100% вийшла б...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 14 Февраль 2018 - 20:57
Після всіх замін і регулювання - погано включається 1-ша передачаБолты в кардане это к замене или к регулировке?
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 15 Февраль 2018 - 09:46
у мене немає такого ковпачка, хоча не думаю що це може бути підсосом - регулятор ж то закручений сильно!
ковпачок для того,щоб не попадав всередину отвору бруд...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 21 Февраль 2018 - 13:40
ковпачок для того,щоб не попадав всередину отвору бруд...
Виходить то таке - другорядне
Болты в кардане это к замене или к регулировке?
Заміна 2-ох вижимних, тормозухи, "вертоліта"
Регулювання куліси (послаблення болта + кнопка на КПП)
"Пальцям" на штоку куліси нічого не бракує
Рівень тормозухи стабільно однаковий
Перша включається нормально тільки якщо кілька раз вижати счеплення.
Може регулювання не точно провели? Всі інші передачі без проблем.
Изменено: Nazzz, 21 Февраль 2018 - 13:41
Опубликовано 18 Апрель 2018 - 12:40
Отже, пройшло трохи часу
КПП і счеплення працює нормально! Все наче круто!
Правда речаг переключення передач (тільки у нейтральному положенні) знову розмахався, трохи літає по периметру
Замахує тільки 1-ша передача, вона далі фігово включається (2-3 вижима)
Короче думаю счеплення в нормі, треба тільки замінити кулісу собі (щоб всі вище перечічені проблеми зникли) але я не впевнений чи вартують такі дрібниці тої ціни за кулісу.
Опубликовано 14 Июнь 2018 - 12:58
Здоровенькі були!
Ех ... знову стара проблемка!
Після заміни "вертоліта" все було добре 2 місяці але всеодно згодом "розболталась" ручка КПП на нейтральному положенні люфтить вліво-вправо. Задає проблем при включенні першої (як і раніше).
Я сумніваюсь що вертоліт розмахався.
Ручка КПП з "яблоком"? Кулісу шукав але поки глухо. Можливо варто пошукати просто саме яблоко в хорому стані з рідними гумками? Чи мамка тут грає сильну роль? Бо виходить що грає 50/50))
Може хтось порадить що краще купити і до кого звернутись якщо це б/к?
Дякую усім хто відгукнеться
Опубликовано 16 Июнь 2018 - 21:34
Привіт.
Маєте на увазі замінити ручку саму від Astra H (2004-2007) і вона ляже як рідна?
Весь салонний вузол.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 18 Июнь 2018 - 12:19
Nazzz,
Халепа,це коли потрібна донорська нирка...
Твоє питання вирішується швидше і набагато простіше.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 19 Июнь 2018 - 20:55
Наскільки важко замінити сам вузол від Астра Х самому? Зєднання і розміри усі ті ж самі?
Все те ж саме...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых