Nazzz,
Друже,а ти свій оригінальний головний куди пристроїв?
Опубликовано 25 Декабрь 2017 - 20:26
Изменено: Nazzz, 25 Декабрь 2017 - 20:27
Опубликовано 25 Декабрь 2017 - 22:21
А нема оригінального, коли перший раз в майстерні міняли то сказали що викинули.
Дуже прикро...Мені дуже потрібний неробочий-відкупив би за пиво.
Вимкнув на передачу. І якщо порухати шток вперед і назад то є люфтить до одного сантиметра.
В салоні-підніми навколо ричага перемикань-подивись чи нема люфта в яблуці.
А тепер сюрприз, прошу глянути які в мене оригінальні пальці на штоку
Скажу тобі так.Ця метода примінялась ще на КадеТТо/Асконах,до того як в продажу з'явились оригінальні пальці.І вноа не гірща,а 100%краща та надійніша ніж будь-які пальці.
Як на мене-з під сальника штока,в тебе не сопливить.Все сухо.Щось міняти-не доречно.
Чим вдала конструкція твого сюрпризу.Якщо там і є люфт,він легко вибирається за рахунок підтяжки гайки в слабкому місці.Головне не перетягнути.Великия плюс-самоконтрящі гайки.
В цьому місці не буде люфтить.Шукай інше.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 25 Декабрь 2017 - 23:33
Изменено: Nazzz, 25 Декабрь 2017 - 23:48
Опубликовано 26 Декабрь 2017 - 08:34
фігове включення першої передачі і є основною проблемою.Кардан и пальцы.
лайфхак якісний з пальцямиСлово "якісний" лишнее.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 26 Декабрь 2017 - 10:21
Люфтить в Яблоку.
Це і є основною причиною,що не вмикається 1швидкість.
Хомутами давно підлікувати але все ж люфт КП є вліво вправо та вперед назад.
Це не правильне,та не дієве рішення.
Дарую мій патент №3,чи як ти кажеш лайхфак)
Знімаєш ричаг.Затискаєш в лещата.Всі хомути обрізаєш-вони більше не потрібні.
Береш багатожильний мідний дріт товщини потрібної,для того щоб вибрався люфт при забиванні ручки в коло.Після заплітання дроту в лопаті кулі-ричаг не повинен вільно вставлятись в коло,а повинен заскочити з гарним натягом.Для того,щоб коло не зруйнувалось при монтажі ричага з вплетеним дротом-жирно намасти кулю та коло чимось на кшталт солідолу.
Ось так виглядає куля ричага з заплетеним дротом.
Таким чином заплівши дріт в кулю-ти розширив татові те,що по заводу повинно було бути підпружиненим і не звужуватись.Звужувати мамі(ставити хомути в коло)не потрібно,це не дієво.Тому що по конструкції,саме в тата повинно все бути еластичним)Андистенд мі?)
це шток-пальці-вертоліт.
Не лапай там нічого,допоки не прибереш люфт в салоні
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 26 Декабрь 2017 - 11:55
Дарую мій патент №3
Ось за це, дуже Вам вдячний. Я знаю Вашу репутацію тому довірюсь і спробую Ваш метод. Так, про хомути я згідний що це лайхФАК, але це хоч тимчасово дозволяє відтягнути проблему.
Будемо це робити на вихідних (Не стільки приносить задоволення Новий Рік як ремонт свого авто)
Rek, я вдячний Вам за Ваші поради, але дійсно, спершу спробую видалити проблему в яблоку, а потім дивитись під капот.
Чесно кажучи думав знайти кулісу салону в зборі але зараз на розборках не ліпші екземпляри ніж у мене в авто.
Відпишусь після вихідних, коли проведу Операцію К
Андистенд мі?)
Андирстенд
Опубликовано 26 Декабрь 2017 - 21:09
Чесно кажучи думав знайти кулісу салону в зборі
Це чудове рішення.Тільки шукати треба салонний вузол в зборі з АстроХа.І підходить і вєщь неуєбієнная.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 30 Декабрь 2017 - 19:59
Речаг переключення передач ще не виймав. було провірено шток та пальці - нічого їм не бракує.
Плюс планувалась грамотна прокачка счеплення. Йому тоже нічого не бракує.
Було знайдено основну проблему яка була задовго.
У мене сама куліса з"єднана надто далеко. Тобто коли я включаю 2 чи 4 ту - у мене вже речаг на ручнику візуально. Тобто потрібно "присунути" кулісу ближче до КПП на 1-2 см. Потрібна яма і помічник. Звідси погане включення 1-гої і тому вибиває мені деколи 4-ту передачу.
Опубликовано 30 Декабрь 2017 - 20:43
У мене сама куліса з"єднана надто далеко. Тобто коли я включаю 2 чи 4 ту - у мене вже речаг на ручнику візуально. Тобто потрібно "присунути" кулісу ближче до КПП на 1-2 см. Потрібна яма і помічник.
Ідеально було б перед регулюванням зняти облуду з ручки перемикань швидкостей.Таким чином ти зможеш проконтролювати середнє положення,щоб при увімкненні ЗХ направляюча на ричагу чітко співпадала з направляючим пазом.Пересунеш багато вперед-перестане ричагперемикання заходити в паз задньої.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 01 Январь 2018 - 23:32
Опубликовано 02 Январь 2018 - 22:16
Все правильно там пишуть? Така йде регуліровка?
Ага)Бажано щоб вузли куліси були без люфтів)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 03 Январь 2018 - 09:25
Поняв. Не підскажете як речаг витягнути з яблока?
Там є кріплення справа на болт. А як далі? Тягнути на себе?))
Ричаг тримається на пальці з фіксатором.Фіксатор вивільнити з ричага(якщо сидиш на водійському сидінні-тягнеш в свій бік) по тому виймаєш палець роз'єднуючи ричаг з нижньої частини куліси.
Думаю нічого тобі тягнути не прийдеться-ричаг вільно вийметься)
Изменено: Юстас, 03 Январь 2018 - 09:27
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 13 Январь 2018 - 23:46
Фото
Фото 2
Опубликовано 14 Январь 2018 - 09:02
Nazzz,
Замінити цю деталь.Коштує б/в недорого,можна знайти в ідеальному стані.Але разом з заміною цього вузла,потрібно прибрати люфт в яблуку салонного вузла щоб краще відрегулювати перемикання швидкостей.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 19 Январь 2018 - 23:35
Rek, була думка така.
Але послухав сусіда - заміна яблук і штока.
Отже, на фото беру деталі 2,4,5,6,7,8
По ідеї 8 - саме основе. Інше - якщо не дороге - куплю в разі чого, можливо там проблема теж може бути. Яблука (гнізда) думаю обов"язково потрібно буде.
Поправите мене? Якщо брати рукою шток (з під машини) де сам болт регуліровки (2) і рухати вверх-вниз - є великий шат. Звідси планую замінити шток (8) та 6,5 гнізда/уплотнітелі.
Опубликовано 20 Январь 2018 - 09:32
Але послухав сусіда - заміна яблук і штока. Отже, на фото беру деталі 2,4,5,6,7,8
Нові ремкомплекти довго не ходять.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 21 Январь 2018 - 08:58
Брати гелікоптер в зборі
По перше-його треба брати в зборі оригінал.Зрозуміло що це буде б/в.
По друге-я тримав той універсальний ремкомплект,що підходить на всі Опель включаючи всі похідні від нього типу Ланос.Відвертий шлак,що по матеріалу,що по якості виконання.
По треттє це практичніше-вартує копійки,на заміну витратиш півгодини.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 22 Январь 2018 - 10:56
Наприклад я уже знайшов усі деталі "по-штучно" від GMОригинал ходит нормально.
якість старих деталей з розборок набагато якісніше ніж ремкомплекти новіНе обязательно. Твой "вертолет" может иметь выработки на монтажных площадках. Ремкомплект в данном случае не спасёт.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 22 Январь 2018 - 11:00
Тільки що телефонував на Опель-шрот
Сказали що є за 600 грн в зборі
Хоча коли я сказав "вертоліт" то вони мені відповіли - "А що то таке?".... Є тільки механізм переключення передач на коробці
За вертоліт за 600 грн сказали що люфтів там не може бути взагалі (стан)
Опубликовано 22 Январь 2018 - 11:10
коли я сказав "вертоліт" то вони мені відповіли - "А що то таке?".
За вертоліт за 600 грн сказали що люфтів там не може бути взагалі (стан)Откуда там люфты если они не знают , что это такое?
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 22 Январь 2018 - 11:23
Откуда там люфты если они не знают , что это такое?
![]()
![]()
Це мені вже якось не смішно раз вирішив у них купляти
По суті - все правильно кажете. Я заміню деякі деталі але виробіток у інших елементах всеодно буде.
Rek, можна контакти Тадаша ?
Може він щось краще мені запропонує і швидше?
Опубликовано 22 Январь 2018 - 14:23
Єдина проблема - я точно не знаю яка у мене коробка. Машина далеко від мене тому немає кому перевірити. Начитав що це може бути F13, F17, F18
Цікаво чи вертоліт підійде під любу із них чи буде потрібна все-таки перевірка моделі КПП щоб часом не купити не підходящий вузол
Знімаєш ричаг
Пробував зняти на вихідних - не получилось
Не можу зняти металевий зажим з речага - добре засів
Без знятої панелі це важко зробити (
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых