Реклама

Як Z20LET прижився в Opel Omega BЗаміна X20XEV на Z20LET
#72
Опубликовано 11 Декабрь 2017 - 15:52
Судил строго по той информации, которую изложил ТС. Я бы тоже посмотрел, что будет дальше, но автор ещё не определился как ему дальше поступить...Тобто ти побачив пару світлин - і вирішив що "закинуть кота в мешке на сопли много времени и не нужно..."??
Я би ще почитав або наживо подивися перед тим як критикувати.
#75
Опубликовано 11 Декабрь 2017 - 16:38
Уок как всегда перешел на обсуждение целесообразности)) а надо бы проявить интерес к процессу и как способу самовыражения в том числе)))
Підтримаю...
Дуже малий процент народа з прикладною складовою...,набагато менше чим людей які мають знання чи потрібно щось робити взагалі.
Та воно й зрозуміло-з дивану видніше що доцільно,а що ні.
Особисто мені все рівно що краще під капотом-літо чи 6.0 атмосфера.
В цій темі я бачу ідею що втілена в життя та вдало використовується в повсякденні.
У ТС є задоволення від створення,втілення та закінченості проекту.
Приємно читати такі теми.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#76
Опубликовано 11 Декабрь 2017 - 19:50
Я сам решу, что мне делать и где писать!Ясно?
Звичайно ясно. Вибачте що своїм невинним постом я розізлив таку раниму душу. Прошу вибачення за таку недолугу мою поведінку перед великим гуру, бо я так розумію " ходожника любой может обидеть" і художник тут не я. І так так це Ваше право де писати і що. І я буду мати за честь якщо Ви ще щось наглемездаєте в такій сопливій темі, я просто впевнений що Ви ще напишете тут щось велике, розумне, яке сіє добро і взаєморозуміння.
Побалакали і годі. Привіт всім небайдужим збоченцям. Почну з самого початку. Перш за все навіть перед покупкою донора я поспілкувався в телефонному режимі з дуже гарним спеціалістом Віктором PILOT-T. Він мені дав пару-трійку гарних порад яких я і дотримувався. Перш за все це вихлоп. Я оповів йому що думаю переварити вихлоп донора під омегу. Віктор підсказав взяти стандартні резонатори від 2.2 + випускну банку 3.0. Я все так і зробив в результаті я отримав дуже тихий випуск (бо ж авто на кожен день). І в будь який момент я можу замовити будь яку СТАНДАРТНУ деталь вихлопу. А Ремус поїхав в НОвомосковськ і я думаю Сергій з весни встановить його на свою зафірку.
Також ВІктор сказав що впуск в дросіль мені впреться в моторний шит і потрібно з цим щось робити. Я знайшов в неті схеми і твердо переконано вирішив розвернути дросіль на 180 градусів (бо він семетричний і на мою думку двигуну всерівно в який бік відкривається заслонка). Так і вийшло але прийшлося ще відрізати шматок задка дросіля. Сфотографую завтра і окремо викладу.
#78
Опубликовано 11 Декабрь 2017 - 20:24
Извинения приняты))) Наконец- то пошла конкретика для равнодушных и не очень)Звичайно ясно. Вибачте що своїм невинним постом я розізлив таку раниму душу. Прошу вибачення за таку недолугу мою поведінку перед великим гуру, бо я так розумію " ходожника любой может обидеть" і художник тут не я. І так так це Ваше право де писати і що. І я буду мати за честь якщо Ви ще щось наглемездаєте в такій сопливій темі, я просто впевнений що Ви ще напишете тут щось велике, розумне, яке сіє добро і взаєморозуміння. Побалакали і годі. Привіт всім небайдужим збоченцям. Почну з самого початку. Перш за все навіть перед покупкою донора я поспілкувався в телефонному режимі з дуже гарним спеціалістом Віктором PILOT-T. Він мені дав пару-трійку гарних порад яких я і дотримувався. Перш за все це вихлоп. Я оповів йому що думаю переварити вихлоп донора під омегу. Віктор підсказав взяти стандартні резонатори від 2.2 + випускну банку 3.0. Я все так і зробив в результаті я отримав дуже тихий випуск (бо ж авто на кожен день). І в будь який момент я можу замовити будь яку СТАНДАРТНУ деталь вихлопу. А Ремус поїхав в НОвомосковськ і я думаю Сергій з весни встановить його на свою зафірку.
Також ВІктор сказав що впуск в дросіль мені впреться в моторний шит і потрібно з цим щось робити. Я знайшов в неті схеми і твердо переконано вирішив розвернути дросіль на 180 градусів (бо він семетричний і на мою думку двигуну всерівно в який бік відкривається заслонка). Так і вийшло але прийшлося ще відрізати шматок задка дросіля. Сфотографую завтра і окремо викладу.
#79
Опубликовано 11 Декабрь 2017 - 20:56
Доречі дросіль LET прикручується до впускного довжелезними і досить тонкими гвинтами здається М5-М6 (на відміну XEV шпилька+гайка). Я веду це до того що вкручуються вони в алюміній і зірвати їх дуже легко, тому я завжди використовую динамометричний ключ і притримуюсь всіх вказівок виробника по зусиллям затяжки.
#86
Опубликовано 13 Декабрь 2017 - 00:27
Одна з порад Віктора PILOT-T викинути з конструкції двигуна балансири. На його думку вони:
1. Заважають взимку заводитися двигуну (створюють підвищений опір внаслідок згущування мастила).
2. Забирають частину мастила на себе - мається на увазі тиск. А це важливо на турбодвигуні більший тиск мастила краще турбіна змащується і охолоджується.
3. Внаслідок досить великої маси мають велику інерцію це корисно коли двигун вийшов на певні обороти і вони зглажують коливання. Але це шкідливо для швидкого набору обертів.
Отже я не задумуючись вибив все це начиння (досить прикольне), а канали заглушив різьбовими гужонами з посадкою на герметик. Фото не робив бо там немає чого фотографувати і в неті повно фоток і описів. Саму рамку прикрутив на старе місце бо вона являється підсилювачем блоку. І в результаті цих маніпуляцій на мою думку щей збільшилася кількість мастила яка входить в двигун. Наперед скажу що ці дії очевидно не повпливали на роботу двигуна. Двигун не кидає і він в пропасниці не трясеться. Далі буде.
#87
Опубликовано 13 Декабрь 2017 - 08:56
magna,
чекаєм на продовження.
Для 4х4 збочень нуно другую ветку открывать)))
Для таких збочень є трохи інші авто,з трохи іншою конструкцією,з трохи іншим призначенням.
Вартують такі збочення ніяк не менше турбошмурбо.
А гілку,таки да відкрити можна.Її є чим наповнити.Тільки вона як і човники буде цікава аж п'яти особам)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#88
Опубликовано 13 Декабрь 2017 - 19:25
Привіт всі небайдужим збоченцям. Продовжую розповідати про певні нюанси і надалі. Черговою делемою яку потрібно було вирішити це яке щеплення і з яким маховиком використати. На чумотекові двомасовий маховик і бездемферний диск щеплення, LET комплектувався звичайним одномасовим маховиком і демферним диском щеплення (з пружинками). Однозначно на думку моїх друзів було залишити все від чумотека і не парити собі мізки. Але після вскриття двох двигунів стало очевидно що LET комплект був у кращому стані ніж чумотеківський і було вирішено ставити його. Але виникла інша проблема - двомасовий маховик на 22 мм товстіший за одномасовий, а корзини по товщині однакові, отже при установці КПП вижимний буде на 22мм дальше від корзини і не факт що вильоту вистачить для впевненого вижиму щеплення. Отже було прийняте рішення про встановлення проставки між КПП і вижимним товщиною 22 мм.
проставка вижимного модель.JPG 34,04К
92 раз скачано
проставка вижимного.JPG 82,17К
95 раз скачано
Деталь була виточена, прикручена гвинтами на 22 мм довшими сумісно з вижимним. Хто розбирав КПП омеги згадує про коротеньку зігнуту трубку яка зєднує циліндр з магістраллю, то після встановлення проставки вона стала надзвичайно короткою і її неможливо було вкрутити в відповідні місця. Допомогла гальмівна коротка трубка з заднього супрта зафіри її правда прийшлося скрутити декількома бубликами. Все зкрутилося і все працює з першого разу.
Далі буде...
Изменено: magna, 13 Декабрь 2017 - 19:26
#91
Опубликовано 13 Декабрь 2017 - 20:15
Нормоконтрольна кресленні відсутній! ))

Изменено: magna, 13 Декабрь 2017 - 20:18
#93
Опубликовано 13 Декабрь 2017 - 20:47
Так, значить використання трудовіх ресурсів в особистих цілях ще пришьємо!
Ще ж мабуді і виточили на роботі... !!!
Ну а як же інакше? Хто б це брався за таку роботу без наявних розумових і технічних потужностей? І так воно вийшло "на соплях" а дай це все на коліні то мабуть ще б не виїхав.
#95
Опубликовано 14 Декабрь 2017 - 20:17
Вітаю всіх небайдужих. Продовжуємо екскурс в теплі літні місяці з зоряними ночами... Наступною делемою стало вирішення питання з піддоном. Все вродіби просто - знімаємо з чума переставляємо на LET. Але не все так просто отвори на цих піддонах (координати) однакові, але до блоків вони прикручуються різними різями X20XEV - M6, LET - M8. Отже для того щоб поставити "бегемот" потрібно було б розсвердлити в ньому отвори, але це не проблема, потрібно було б ще й розсвердлити отвори в прокладці. А це вже проблема бо в прокладці калібровані пуклі. Отже ставимо його рідний піддон, купляти двохсоставний чумовський небуло часу і чесно кажучи було шкода грошей . Отже піддон прикручений двигун встановлений, КПП прикручена... А кардан при прикрученій еластичці майже виходить зі свого шліцевого зачеплення. Година ступора і тільки потім я бачу що піддон вперся в балку і відсунув двигун на значну відстань в бік радіатора, що аж викрутилися в неприродній стан нові гідроопори двигуна
. Отже в результаті під праву опору була виготовлена проставка товщиною 20 мм, а ліва опора була встановлена на переварений в іншому місці кронштейн з урахуванням +20 мм. Ліва лапа була оригінальна і зроблена по місцю (креслення немає). Далі буде...
#99
Опубликовано 14 Декабрь 2017 - 22:02
Якщо буде можливість-про щиток приладів напиши.Дякую.
А що там цікавого в щитку? Бензин залишився стандартний, також стандартні одометер і спідометер. Протягнули від нових мізків тахометер. А показчик температури охолоджуючої рідини підключений до датчика температури чумотеківського вкрученого в термостат. Можливо завтра сфотографую.
#100
Опубликовано 14 Декабрь 2017 - 22:37
А що там цікавого в щитку?
Мені в свій час прийшлось дороблювати щіток,щоб правильно показував тахометр,та датчик температури двигуна.
В тебе все простіше обійшлось.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#102
Опубликовано 15 Декабрь 2017 - 00:29
Мені в свій час прийшлось дороблювати щіток,щоб правильно показував тахометр,та датчик температури двигуна.
В тебе все простіше обійшлось.
Приборка це юринда. Інше діло це установка з зафіри БК (він там кольоровий класний такий) і відповідно до нього її ж магнітолку CDR 1100. От там трохи було попотіти. Але все стоїть працює...
#104
Опубликовано 15 Декабрь 2017 - 10:47
и это вокрячил???
Вкорячили двигун, А магнітола, БК, дзеркало з автозатемненням, ручка перемикання КПП це все стало на свої місця. Кермо також встановили і тут були деякі нюанси. Діаметр шліцевої частини ОРС набагато більший чим в омезі. Тому було куплене ще одне омегівське кермо і з ньго була вирізана шліцева частина яка була по зовні проточена до 23 мм по діаметру. Далі в кермі ОРС шліцева частина була розточена до 23 мм і відповідно все це було запресоване одне в одне і ще від провороту по діаметральній лінії розєму цих частин в осьовому напрямку були встановлені три наскрізних шпонки. От і все.
#105
Опубликовано 15 Декабрь 2017 - 11:02
Інше діло це установка з зафіри БК (він там кольоровий класний такий) і відповідно до нього її ж магнітолку CDR 1100.
Отак?
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых