Це здається астра або зафіра Б. В Зафіри А БК стоїть як в омеги.
Изменено: magna, 15 Декабрь 2017 - 12:24
Опубликовано 15 Декабрь 2017 - 12:53
Це здається астра або зафіра Б. В Зафіри А БК стоїть як в омеги.
То Астра Ж)
Пане Віталій-ти б не соромився і не скромнічав,а приліплював фоточку до того що описуєш...
Тобі на згадку-нам на радість)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 15 Декабрь 2017 - 13:11
Опубликовано 15 Декабрь 2017 - 13:45
Ну і при різних режимах. Все керується з керма.
DSC_1197.JPG 87,81К
139 раз скачано
DSC_1198.JPG 80,84К
129 раз скачано
DSC_1199.JPG 62,91К
131 раз скачано
Изменено: magna, 23 Май 2021 - 20:48
Опубликовано 15 Декабрь 2017 - 15:14
Проект интересный,особенно приятно наблюдать когда такие авто стоятся в Украине!!!
Ждем продолжения!!! Но аккуратности автору чуток не хватает...или времени...
НО однозначно респект за проделанную работу!
![]()
Дякую за оцінку. Не вистачає всього потроху. Коли часу, коли коштів, коли терпіння, коли натхнення (а зробити тра).
Опубликовано 15 Декабрь 2017 - 18:38
Привіт всім небайдужим збоченцям. Далі я поведу свою оповідку про ГБЦ. Коли донор прибув то було явно видно неозброєним оком що машинка підбирає масельце і причому так не хило підїдає. За 20 км до мого міста (коли гнали машину) вискочило повідомлення що мало мастила. Після розбирання двигуна і дефектовки було прийняте рішення про заміну всіх вкладишів (корінних і шатунних), а також заміна поршневих кілець (ну це було необовязково але не втримався). Що до ГБЦ дефектовка показала првктичну відсутність маслозємних ковпачків. Ні вони були намісці, але вони не були зафіксовані на юбці направляйки. Я їх зняв взагалі без опору наче вони були прикладені до направляйки. Вони були страшно дубові. Отже взагалі не знімали мастило з клапана і воно стікало в камеру згорання. Сказати що клапана були захезані - не сказати нічого, я таких небачив ніколи (особливо випуск). Тиждень був потрачений на ремонт ГБЦ робив її сам. І ось незначний фокус який я вичитав на російському профільному форумі. Багато люду писало що після заміни МаслоЗємнихКовпачків вони злітали зі свого місця буквально за 500-700 км і машина починала знову жерти мастило. І один форумчанин який працював на офіційному сервісі GM написав що при заміні МЗК їх садять на фіксатор-герметик і це записано в офіційній карті ремонту!!! Оригінальний GM я знайшов за 780 грн, а як замінник пробивався
Victor Reinz REINZOSIL 300°C.Я посадив МЗК на даний герметик, пробіг після встановлення 6000 км ніякого диму і мастило на місці по щупу. За достовірність цієї інформації не ручаюсь, але я так зробив і нежалію. Хоча можливо і так булоб все добре.
Опубликовано 16 Декабрь 2017 - 12:24
Багато люду писало що після заміни МаслоЗємнихКовпачків вони злітали зі свого місцяНичего не слетает если колпачки новые не просрочены.
І один форумчанин який працював на офіційному сервісі GM написав що при заміні МЗК їх садять на фіксатор-герметик і це записано в офіційній карті ремонту!!Можно его в студию с фотографией карты ремонта?
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 16 Декабрь 2017 - 14:27
Карти він не викладав, але народ схвально відгукувався про даний спосіб вирішення проблеми. Я відношусь до тих хто старається вчитися на чужих помилках, тому повторив даний фокус, якщо і він протиріче здоровому глузду. Це мій вибір тому я його і описав тут.
Опубликовано 16 Декабрь 2017 - 14:43
magna, есть посадочное место сальника, так? Чистим "добела". И опять же учитываем срок выпуска колпачка и условия его хранения.
З.Ы. Меняю МСК не применяя герметика. Все стоят на местах. Что я делаю не так?
З.Ы. Добраться до посадочного места сальника на не демонтированной ГБЦ сложно, но можно.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 16 Декабрь 2017 - 15:05
По сальникам клапанів я керувався цією темою http://opc-club.ru/v...д-масла/?page=2
а далі гуглив-гуглив...
magna, есть посадочное место сальника, так? Чистим "добела". И опять же учитываем срок выпуска колпачка и условия его хранения.
З.Ы. Меняю МСК не применяя герметика. Все стоят на местах. Что я делаю не так?
З.Ы. Добраться до посадочного места сальника на не демонтированной ГБЦ сложно, но можно.
Я ж не сперечаюся. Я зробив так як робила велика кількість власників опелів турбо. Ось ще темка http://www.saabclub....pachkov.34055/. Ті ж яйця тільки в профіль.
Ось ще сябри http://www.saabclub....ic.php?id=2308.
Опубликовано 16 Декабрь 2017 - 18:37
Я ж не сперечаюся. Я зробив так як робила велика кількість власників опелів турбоЯ из академического интереса и не более.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 17 Декабрь 2017 - 10:56
Цим я не тішуся. Дороги в нас просто ЖАХ. Заїзди відсутні - перепади 20 см і більше. Отож прийшлося так познущатися з машини. Я її як взяв в літку 2016 то за місяць бампер зняв разів 6 ну і потім ще так само. Поки не замінив стійки і підкинув проставки. Проставки передні 32 мм робив сам, задні від лайноса.
Доречі після установки проставок поїхав на розвал і перевірив "ударне підрульовання" вийшло в межах -1.5-+1,7мм. Хто міряв на стоковій? Цифри не підскажете?
Изменено: magna, 17 Декабрь 2017 - 11:00
Опубликовано 17 Декабрь 2017 - 11:57
Я зробив так як робила велика кількість власників опелів турбо.
не тільки турбо.Нормальна практика.
До речі,ось цю накладочку на подушку безпеки можна придбати окремо.
Изменено: Юстас, 17 Декабрь 2017 - 12:00
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых