Реклама

Як Z20LET прижився в Opel Omega BЗаміна X20XEV на Z20LET
#145
Опубликовано 17 Декабрь 2017 - 20:40
Однакови
Ось на 5-му фото які я завантажив раніше, на поліку лежать два обмежувача задніх дверей знятих з універсала дорестайла (передні крила від якого лежать в мене в підвалі). До стійки вони прикручуються, а в мене приварені два вуха і прикручується гвинтом віссю. В мого кума такаж омега і такаж хрінь.
#149
Опубликовано 19 Декабрь 2017 - 14:04
Привіт всім небайдужим збоченцям. Відкриваємо нову сторінку в даній темі - ЕЛЕКТРОНИКА. Даю вам схему LETа яку я витягнув з TIS2000.
Z20LET.PDF 178,49К
23 раз скачано
#157
Опубликовано 10 Январь 2018 - 20:30
підклеєв знизу під кнопки 1.5 мм гумові підкладки і кнопки стали більш чутливими.
Щоб не гемороїтись з підклеюванням,можна було використати 3М двосторонній скотч.Таким чином можна вибрати будь який вільний хід до кнопки.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#160
Опубликовано 13 Февраль 2018 - 21:35
Фільтр сухий
Була в мене така приблуда...Приходилось мити кожні 500/1000км...)Сильно забруднювався...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#162
Опубликовано 15 Февраль 2018 - 13:51
То цей фільтр зараз у Вас стоїть? Чи Ви використовуєте щось інше? Які враження від використання?
Не подобається мені дана приблуда-безтолкова...Від використання задоволення не отримав.Думав,що добавиться мінімум 30 коней в двигуні...,молодий був
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#164
Опубликовано 23 Апрель 2018 - 21:34
Скину те що в мене.
Ну і при різних режимах. Все керується з керма.
на даному турбо моторі стоїть ГБО?
Чи можете описати конфігурацію ГБО?
#165
Опубликовано 23 Апрель 2018 - 22:32
на даному турбо моторі стоїть ГБО?
Чи можете описати конфігурацію ГБО?
Так. Встановлено ГБО.
Stag QBox Plus+Barracuda+KME Gold.
Форсунки одинарні підключені через циклонні фільтри по 2-і на кожен вихід редуктора. До цього стояв KME Silver один вихід не справлявся (велика просадка тиску).
#166
Опубликовано 25 Апрель 2018 - 11:34
Дуже цікавий проект! Респект! Я і сам задумуюсь над свапом чогось "їдучого" в мою вектру взаміну мого чумотека. Хоча він на Вектрі таки не зле їде, але виносить мій мозок своєю вибдагливістю до датчиків (3-й датчик за 2 місяці - це перебор)
І питання - яким бюджетом потрібно володіти, щоб починати такого плану проект?
P.S. - привід в мене буде тільки передній.
Изменено: ruslik7617, 25 Апрель 2018 - 11:34
#167
Опубликовано 06 Май 2018 - 19:30
Привіт всім небайдужим збоченцям. Давно не писав бо небуло нічого вартого уваги. В мене стояла літня гума GENERAL ALTIMAX COMFORT. Брав нову в 2016 році. На ній машина зривалася в букс навіть на 3-й передачі (при виході турбіни еа буст). Купив собі R 16 Continental ContiPremiumContact5 і прозрів прбуксовує лише на 1-й. Дочого я все це веду? Через 2 тижні використання даної гуми я глянув на муфти... їм повний капець. Розірвало - трималися лише на нитках. Купив нові фебі. Подивлюся скільки відходять.
#171
Опубликовано 09 Май 2018 - 20:08
Вітаю. Ви всі звичайно праві, але заміна муфт на великі це:
1. Кардан
2. Редуктор
3. Піввісі
4. Ступиці
5. КПП під великий фланець
6. Можливо ричаги
Поправте мене хто в темі.
КПП не мусиш. Достатньо замінити сам фланець. А решта - ти правий, хоча як на мене туди 3.9 блока аж проситься.
#173
Опубликовано 09 Май 2018 - 20:46
Ричаги і ступиці міняти не потрібно. Просто фланці під великі полуосі . Редуктор рідний.Вітаю. Ви всі звичайно праві, але заміна муфт на великі це:
1. Кардан
2. Редуктор
3. Піввісі
4. Ступиці
5. КПП під великий фланець
6. Можливо ричаги
Поправте мене хто в темі.
Про кпп написали вище.
063 244 8516 то є Євген
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых